![Robert M.](https://static.goldenline.pl/user_hidden_basic.jpg)
Robert M. Film Production
Robert M. Film Production
Piotr
Gabryś
właściciel, FOX
RECORDS, www.tvs.pl
Robert M. Film Production
Piotr
Gabryś
właściciel, FOX
RECORDS, www.tvs.pl
konto usunięte
Robert M. Film Production
Piotr Gabryś:
Jesli dobrze rozumiem to masz PC. Ja pracuje na macu. Jesli zaladuje za duzo filtrow, kluczowania, grafiki, tekstu etc. to tez musze renderowac. Nie ma cudu zebys to ogladnal bez renderu. Musialbys miec SUPERMACA.
ps. nastepnym razem jak bedziesz potrzebowal pomocy to pisz wiecej szczegolow. Nie napisales jakie kodeki ma obrabiany material. Pozdrawiam.
Robert M. Film Production
Przemysław P.:
Final pracuje tylko na natywnych kodekach, kazdy divx czy cokolwiek innego bedzie renderowany i to prawdopodobnie z duza iloscia bledow. Jezli chcesz montowac materialy sciagniete z netu musisz je najpierw przekodowac (np . uzywajac Compressora) na cos sensownego: Apple Intermediate, ProRess czy chociazby DV PAL. Jesli chodzi o rozdzielczosci materialow to tez nalezy sie trzymac tych odpowiednich dla konkretnych formatow oraz systemow PAL i NTSC. Powodzenia!
Piotr
Gabryś
właściciel, FOX
RECORDS, www.tvs.pl
konto usunięte
Artur
Wyrzykowski
Montażysta,
Operator, Realizator
Dźwięku, TVN
Marcin
S.
Head of DTP studio
4FRAME Sp. z o.o.
Robert M.:H264 to kodek nadajacy sie raczej do wypuszczania prac ze spora kompresja niz do montazu, jest potwornie procesorozerny.
Przemysław P.:
Final pracuje tylko na natywnych kodekach, kazdy divx czy cokolwiek innego bedzie renderowany i to prawdopodobnie z duza iloscia bledow. Jezli chcesz montowac materialy sciagniete z netu musisz je najpierw przekodowac (np . uzywajac Compressora) na cos sensownego: Apple Intermediate, ProRess czy chociazby DV PAL. Jesli chodzi o rozdzielczosci materialow to tez nalezy sie trzymac tych odpowiednich dla konkretnych formatow oraz systemow PAL i NTSC. Powodzenia!
To co sciagnalem jest w H.264 kodeku.
Sprobuje uzyc kompresora :)
Robert M. Film Production
H264 to kodek nadajacy sie raczej do wypuszczania prac ze spora kompresja niz do montazu, jest potwornie procesorozerny.
To co sciagnalem jest w H.264 kodeku.
Sprobuje uzyc kompresora :)
Daniel
Mączka
Produkcja i
Postprodukcja
Filmowa
Marcin
S.
Head of DTP studio
4FRAME Sp. z o.o.
Robert M.:
H264 to kodek nadajacy sie raczej do wypuszczania prac ze spora kompresja niz do montazu, jest potwornie procesorozerny.
To co sciagnalem jest w H.264 kodeku.
Sprobuje uzyc kompresora :)
W takim formacie sciagnał mi sie film do zmontowania :)
Następna dyskusja: