Temat: ciekawostki product placement
http://gizmodo.pl/gadgets/17932/apple_umiescil_swoje_p...
Wciskanie do filmów czy seriali produktów najróżniejszych producentów nie jest niczym nowym - czasami potrafią się one idealnie się wkomponować ("Łowca Androidów", "Akira"), innym razem bić po oczach (gatunek "polskie komedie romantyczne"). Apple pod względem ilości swoich gadżetów w kinach przebił w Stanach w zeszłym roku wszystkich.
Według strony Brandchannel, "komputery, iPady, iPody i inne urządzenia" były widoczne w 30 procentach filmów, które zostały hitami kinowymi w Stanach Zjednoczonych w 2011 roku. Apple przegonił tym samym 590 innych marek lub produktów widocznych w 33 filmach, które dotarły na szczyt box office, w tym Nike'a, Forda oraz Chevroleta.
Marcin Korneluk edytował(a) ten post dnia 23.02.11 o godzinie 19:47