Bartłomiej M. SOLUTION Sp. z o.o.
Joanna Jaworska ekant
Temat: Połączenie PR z Field Marketingiem
Nie czuję się ekspertem w tym temacie, ale korzystając z ehm ehm"wszechobecnej logiki" połączenie obu tych dziedzin w jednej firmie i tak siłą rzeczy zmusi do reorganizacji struktury do dwóch osobnych działów. Czyli wychodzi prawie tak jak dwie różne firmy, ale jak wiemy: Prawie robi różnicę :)Połączenie ich w jednej firmie jako działy może dać to, że jeżeli firma działa już np w dziedzinie FM i ma ugruntowaną pozycję to poszerzenie działalności nie bedzie się wiązało z tak duzym ryzykiem jak załozenie nowej osobnej.
Hmmm.......
Jak się mylę to mnie poprawcie, nie chcę tkwić w nieświadomości :)
Bartłomiej M. SOLUTION Sp. z o.o.
Temat: Połączenie PR z Field Marketingiem
Ja wychodze z założenia że klienta można obsługiwać kompleksowo. Jezeli ma potrzebe z zakresy Field Marketingu ( mp. jakas akcja promocyjna albo event ) to dodatkowo taka multiagencja moze równiez zajać sie za niewielką dodatkowo opłatą nagłośnieniem tej imprezy czyli tutaj wkraczamy w PR. Jak myslisz, czy klienci byliby zainteresowani taką kompleksową obsługa ?Joanna Jaworska ekant
Temat: Połączenie PR z Field Marketingiem
Wydaje się to wygodnym rozwiązaniem ... patrząc ze strony klienta.Bartłomiej M. SOLUTION Sp. z o.o.
Temat: Połączenie PR z Field Marketingiem
Wydaje mi sie że ze strony agencji równiez ... czy ktoś ma odmienną opinie ?
Damian
Ozga
My Travel Sp. z o.o.
- Prezes Zarządu
Temat: Połączenie PR z Field Marketingiem
Moim zdaniem agencja PR i agencja field marketingowa mogą istnieć jako dwa oddzielne działy w Agencji Reklamowej. Mogą a nawet powinny się wspierać. Ekspertem ds PR nie jestem....przyznaje :)Bartłomiej M. SOLUTION Sp. z o.o.
Temat: Połączenie PR z Field Marketingiem
A czy jest w grupie ktoś kto z praktyki moze podzielić sie doświadczeniem przy łączeniu działu PR i działu Field Marketingu w jednej agencji. Jakie napotkał problemy a jakie korzyści.
Dariusz
Dąbrowski
Szukasz inwestora?
Zadzwoń.
Temat: Połączenie PR z Field Marketingiem
to kwestia ściśle wyznaczonych obowiązków. osobiście znam wiele przypadków funkcjonowania 2 podmiotów przy jednej kampanii: agencja eventowa/FM i agencja PR (media relations, działania w Internecie itp.)każdy specjalizuje się w swojej dziedzinie, wykorzystuje doświadczenia
Bartłomiej M.:
Wydaje mi sie że ze strony agencji równiez ... czy ktoś ma odmienną opinie ?
Podobne tematy
-
Field Marketing BTL » Badanie Trade/Field Marketerów -
-
Field Marketing BTL » field marketing BTL? -
-
Field Marketing BTL » Letnie warsztaty dla studentów - field marketing -
-
Field Marketing BTL » Efektywność akcji field marketingowych -
-
Field Marketing BTL » Field Marketing producentów telefonów komórkowych -
Następna dyskusja: