konto usunięte

Temat: 'Jak zdobyć fanów na Facebooku? 10 wskazówek:'

Zazwyczaj pierwszym krokiem podejmowanym w celu zdobycia fanów, jest rozesłanie zaproszeń / informacji do znajomych.
Jednym z ważnych kroków jest skrócenie adresu do strony fanpage, tak aby była czytelna i łatwa do zapamiętania.
Link można skrócić w przypadku gdy strona ma minimum 25 fanów (zobacz jak skrócić link do fanpage).

Jakie inne narzędzia i sposoby można wykorzystać, aby wypromować naszego fanpage'a i dotrzeć do potencjalnych "lubiących to" użytkowników?

1. Dodaj widgety Facebooka do swojego serwisu www
Facebook udostępnia darmowe aplikacje (tzw. Social Plugins), które można stosować na stronach www i tym samym wypromować fanpage. Najpopularniejsze z nich to:
Like Box
Widget Like Box umieszczony na stronie zawiera:
- link do strony na Facebooku
- informację o liczbie fanów (wraz z możliwością pokazania miniaturek zdjęć fanów)
- przycisk Lubię to za pomocą którego użytkownik może "polubić" nasz fanpage bez konieczności wchodzenia na stronę FB
- opcjonalnie: najnowsze posty umieszczone na tablicy
Widget naszego blogowego fanpage w okrojonej wersji (link, liczba fanów, przycisk Lubię to) znajduje się po prawej stronie serwisu, pod sekcją Ostatnio dodane.
Like Button
Przycisk "Lubię to" pozwala użytkownikom za pomocą jednego kliknięcia podzielić się odwiedzaną stroną www ze znajomymi na Facebooku. Po kliknięciu na przycisk Lubię to, informacja o wskazanym przez przycisk adresie URL strony "wędruje" do wszystkich znajomych odwiedzającego naszą stronę.
Przycisk ten często jest wykorzystywany na przykład w blogach, serwisach publikujących artykuły, i tym podobne. Również na naszym blogu umieszczony jest przycisk Lubię to, pod treścią każdego z artykułów.
2. Regularnie dostarczaj fanom interesującej i użytecznej treści
Jednym z najważniejszych elementów efektywnego działania fanpage'a jest dostarczanie użytkownikom istotnych, ciekawych oraz przydatnych treści i informacji. Zastanów się, jakich treści mogą poszukiwać użytkownicy będący twoim targetem.
Więcej użytecznej treści dostępnej na facebookowej stronie to zarazem więcej możliwości interakcji pomiędzy fanami a fanpage'm. Publikuj treść, która zachęci użytkowników do komentowania oraz dzielenia się nią ze znajomymi.

3. Zaproś do grona fanów subskrybentów newslettera / e-mailingu, których posiadasz
Jeśli w twoim serwisie internetowym funkcjonuje newsletter bądź prowadzisz e-mail marketing, dobrym pomysłem jest rozesłanie do subskrybentów informacji o istniejącej stronie fanpage i treściach, które można na niej znaleźć.

4. Umieść informację o fanpage'u (zawierającą link) w stopce wysyłanej korespondencji e-mailowej
Dodaj do stopki korespondencji, którą wysyłasz (czy to z firmowego e-maila, czy też w stopce newslettera/mailingu, może być również w prywatnej korespondencji) link do fanpage - w formie tekstowej lub graficznej (np. ikonka Facebooka).

5. Stwórz atrakcyjną Landing Tab (zakładkę docelową)
Landing Tab to zakładka, którą jako pierwszą widzą użytkownicy wchodzący na fanpage. Domyślnie, jeśli strona nie posiada utworzonej zakładki docelowej, użytkownicy kierowani są na tablicę fanpage'a. Landing Tab może zawierać przykuwającą oko grafikę oraz treść, która zainteresuje odwiedzającego i skłoni go do polubienia strony (zobacz jak stworzyć zakładkę powitalną dla fanpage).

6. Publikuj treść dostępną tylko dla fanów strony
Przekonaj użytkowników do kliknięcia na Lubię to poprzez umieszczenie interesującej treści dostępnej tylko dla fanów. Facebook umożliwia stworzenie dwóch odrębnych Landing Tab (patrz punkt wyżej) - dla użytkowników będących fanami oraz niebędących w gronie fanów. Strona docelowa skierowana do fanów może zawierać unikalną i interesującą treść, stworzoną pod kątem naszego targetu. Może to być na przykład link do bezpłatnego raportu, specjalistycznego artykułu lub poradnika - jednym słowem do publikacji poruszających tematykę naszej branży i zawierające unikalne informacje, które mogą zaciekawić użytkowników trafiających na fanpage.

7. Zorganizuj konkurs
Zorganizowanie konkursu, który może zwiększyć zainteresowanie naszym fanpage'em jest dość dobrym pomysłem, jednak należy podejść do niego ostrożnie. Regulamin Facebooka jest rygorystyczny jeśli chodzi o organizowane konkursy. Zdarzają się przypadki usuwania przez administrację Facebooka stron, które łamią regulamin organizowania konkursów. Regulamin zabrania organizowania na Facebooku konkursu w przypadku gdy jego wynik zależy od akcji podjętych przez fana (dodanie komentarza, publikacja treści na tablicy, itp.). Promocje organizowane na Facebooku muszą być administrowane za pomocą aplikacji Facebooka (może to być np. aplikacja Easypromos - darmowa dla stron z liczbą fanów poniżej 5 000).
Organizując konkurs na Facebooku należy pamiętać o umieszczeniu następującej klauzuli (lub podobnie brzmiącej):
„Ta promocja nie jest w żaden sposób sponsorowana, popierana czy zarządzana, ani powiązana z serwisem Facebook. Uczestnicy promocji przekazują informacje do (adresat informacji) a nie do Facebooka." Organizatorzy promocji nie mogą kontaktować się z uczestnikami poprzez Facebooka (np. wysłanie wiadomości) z informacjami takimi jak np. ogłoszenie wyniku konkursu. » wytyczne organizowania promocji

Konkurs można też przeprowadzić poza Facebookiem, ale przy okazji starać się za jego (konkursu) pomocą wypromować nasz fanpage.

8. Umieść informację o fanpage na materiałach drukowanych i w materiałach multimedialnych
Jeśli promujesz swój podmiot za pomocą materiałów drukowanych takich jak: wizytówki, papier listowy, broszury lub w plikach multimedialnych np. prezentacjach - umieść w nich informację / link do strony na Facebooku. Umieszczony adres do fanpage'a powinien być w wersji skróconej.

9. Bądź aktywny na innych fanpage'ach
Strategia, która jest bardzo popularna wśród właścicieli blogów: komentowanie.
Będąc zalogowanym na konto Facebooka jako strona, możemy komentować wpisy / posty i inne elementy na różnych fanpage'ach. Warto poszukać fanpage'y nawiązujących do tematyki czy też branży naszej strony.
Przed dodaniem komentarza ważnym jest przełączenie się na korzystanie z Facebooka jako strona. Przy każdym dodanym komentarzu znajdzie się link do naszego fanpage'a. Komentowanie innych fanpage'y (powiązanych tematyką z naszym) czy też branie udziału w ciekawych dyskusjach zwiększa naszą widoczność wśród użytkowników Facebooka i może skłonić ich do wejścia na naszą stronę i pozostania naszym fanem.

10. Wykup reklamę na Facebooku
Reklama FacebookAds wyświetla się z prawej strony profilu użytkownika jako treść sponsorowana.
Facebook oferuje dwa modele rozliczania:
za kliknięcie reklamy (CPC)
za wyświetlenie reklamy (CPM)
Możemy ustalić dzienny budżet na reklamę i w każdej chwili go dostosować. Płatności możemy realizować za pomocą karty kredytowej lub konta PayPal. Komponowanie reklamy uwzględnia wybór grupy docelowej w oparciu o wiek, lokalizację, zainteresowania. Możemy zareklamować zarówno zewnętrzną stronę internetową jak i stronę na Facebooku.
Przed przystąpieniem do wykupienia reklamy dla naszego fanpage należy zastanowić się nad jej treścią (tytuł, krótki tekst, grafika), tak aby była chwytliwa, przykuwająca oko i zachęcająca do wejścia na stronę.

Stworzenie fanpage'a jest proste (zobacz jak założyć stronę na Facebooku), jednak praca nad rozwojem strony i zwiększaniem jej popularności wymaga czasu. Działania takie jak: tworzenie i udostępnianie wartościowych treści, ułatwianie dzielenia się nimi, nawiązywanie komunikacji z użytkownikami - na pewno odniosą pozytywny skutek.

żródło: http://blog.digitalguru.pl/post/19/jak-zdobyc-fanow-na...

Temat: 'Jak zdobyć fanów na Facebooku? 10 wskazówek:'

Dobrze jest również wykorzystać serwisy, dzięki którym można udostępniać i lubić swoje fanpage.
Np. LikePlus.
http://www.likeplus.eu/
Dzięki temu można zdobywać fanów, realizować zadania, tworzyć aplikacje społecznościowe,budować fanpage itp.
Mają prawie 35 tyś. zarejestrowanych użytkowników. i przekroczyli 10 milionów kliknięć "lubię to".
Ja osobiście korzystam z ich usług i można zdobyć szybko fanów. Polecam

Temat: 'Jak zdobyć fanów na Facebooku? 10 wskazówek:'

Być może w porywie mody na Facebooka udało Ci się założyć profil osobisty. Masz kilku znajomych, jednak cały czas zastanawiasz się dlaczego inni mają ich kilkakrotnie więcej? Myślę, że jeżeli zajmujesz się sprzedażą, biznesem czy handlem na Allegro masz także stronę firmową. Niestety, tutaj też może przyjść rozczarowanie, bo mimo, że mocno tego chcesz tylko kilka osób chce być fanem Twojego biznesu na Facebooku.
Jak zdobyc 5000 fanów w 10 dni lub krócej?

Temat: 'Jak zdobyć fanów na Facebooku? 10 wskazówek:'

Można zupełnie legalnie i szybko kupić like-i na stronie socialmediabost.pl. Moge polecić, szybko załatwiają temat, wystarczy się zarejestrować, wpłacić kasę, złożyć zamówienie i tyle. Znają się na temacie, wiedzą jak to powinno wyglądać, żeby faktycznie takie polubienia poprawiały notowania profilu w social mediach a nie wręcz przeciwnie.
Andr Zwel

Andr Zwel Doradca, Grupa PZU

Temat: 'Jak zdobyć fanów na Facebooku? 10 wskazówek:'

Wiele osób kupuje fanów i lajki. Jednak moim zdaniem nie ma to żadnego sensu. Odpowiedzmy sobie na pytanie czy zależy nam na takich fanach czy rzeczywiśćie chcemy zaangażować osoby, które są zainteresowane naszymi usługami albo treściami jakie wrzucamy?

Polecam kilka sposobow:
udzielanie się na innych stronach
reklama sponsorowana na facebooku
dobra treść
KRÓTKA treść - wiele osob się rozpisuje ale tak naprawdę mało kto zamierza czytać takie długie wynaturzenia.

Zerknijcie sobie na stronę: https://shineonagency.pl/jak-zdobyc-lajki-na-facebooku-... Jest tutaj więcej informacji w temacie.

Temat: 'Jak zdobyć fanów na Facebooku? 10 wskazówek:'

Szczerze mówiąc to mnie bardziej zależy żeby zwiększyć popularność na swoim profilu na Instagramie. Nawet znalazłam ostatnio darmowe like na instagramie i widzę, że firma posiada świetną ofertę, dodatkowo z tego co słyszałam to efekty ich działań są naprawdę dobre

Następna dyskusja:

jak zacząć?




Wyślij zaproszenie do