Temat: Eksperyment pogrzebany
Jacek Zawadzki:
Prosta realizacja zasady, że musisz być tam, gdzie twoi klienci. W tym wypadku chodzi o badanie. Gdyby Karol przygotował opis tekstowy, zrobił ankietę w jednym z darmowych serwisów i całość rozesłał mailem, to pewnie kilku znajomych by wzięło udział. A tak przyciągnął uwagą ponad 4 tys. osób, ponad 2 tys. wypełniło ankietę. Całkiem nieźle jak na projekt studencki.
Brawo za pomysł. Mam tylko nadzieję, że będzie jakiś follow-up, np. analiza wyników itp.
Czemu każdy wierzy we wszystko co jest napisane na pierwszej stronie?
Niech sobie dalej mówi, że to projekt studencki - niech nawet obroni pracę mgr ale chyba nikomu nie trzeba tłumaczyć, że w tej akcji nie przypadkowe jest nieustanne pojawianie się FilmWeb.
Parę rzeczy dziwnie zbiegło się w czasie:
1. RE-DESIGN strony
http://filmweb.pl
2. Ciągła reklama padająca ze słów "Karola" oraz umieszczana na każdych spotach z akcji
3. Całkiem profesjonalne podejście do funpage / oryginalna grafika/przekaż video
4. Reklama FilmWeb na Facebook
/ po za nudnawym przebiegiem całej akcji osobiście rozbraja mnie sama zajawka akcji - ZAMKNĘ SIĘ W TRUMNIE UMIESZCZONEJ U SIEBIE W PIWNICY, DO TEGO "BADANIA" ZAINSPIROWAŁ MNIE FILM KTÓREGO JESZCZE NIE WIDZIAŁEM :D /