Dominik Sipowicz

Dominik Sipowicz aktualnie ... to
chyba turbodymomen

Temat: Case Study - FaceBook Ads (reklamy płatne na FB)

Witam,

I zapraszam do dyskusji na temat prowadzonych testów i przykładowych kampanii.
Mariusz Gralewski

Mariusz Gralewski DocPlanner.com, CEO

Temat: Case Study - FaceBook Ads (reklamy płatne na FB)

Z zamkniętej dyskusji:
Moim zdaniem sprzedaż przez FB to bardzo ciężki kawał chleba i chyba sie w
Polskich realiach nie uda ;)

Dlaczego?
Adrian Serafin

Adrian Serafin Head of Social Media
@ Havas Worldwide
Warsaw

Temat: Case Study - FaceBook Ads (reklamy płatne na FB)

Póki co facebook jest dla Polaków "dziki". Dla wielu userów, nawet tych z kilkunastomiesięcznym stażem, funkcje fb są zbyt zakręcone.
Nawet w przypadku aplikacji trzeba instruować gdzie i w jakiej kolejności kliknąć, a co dopiero fb-commerce.

Myślę, że jeszcze sporo wody w wiśle upłynie zanim nasi rodacy zaczną kupować via FB tak sprawnie jak np. na Allegro.
Dominik Sipowicz

Dominik Sipowicz aktualnie ... to
chyba turbodymomen

Temat: Case Study - FaceBook Ads (reklamy płatne na FB)

Mariusz Gralewski:
Z zamkniętej dyskusji:
Moim zdaniem sprzedaż przez FB to bardzo ciężki kawał chleba i chyba sie w
Polskich realiach nie uda ;)

Dlaczego?

Już odpowiadam:
1 Inflavo - startup gdzie InPost zainwestował 2 mln zl. Dziś po wejściu http://www.inflavo.pl/przyklady - sypie błędami i realizacja nie działa ;) przykre bo najbardziej oberwą klienci za nierzetelną komunikacje w Social Media.

http://apps.facebook.com/inflavo/shop/301212867759

2. Na FaceBooka użytkownicy wchodzą dla przyjemności, posprawdzać co u znajomych, pograć, wziąć udział w konkursach a nie kupować.

3. Nie ma na rynku dobrego softu i nie ma strategii.

4. "Liczą się pierwsi" - ale jak pierwszy da ciała, to potem następnym jest bardzo ciężko przekonać branże e-commerce do wejścia w fb-commerce drugi raz.

Dlatego moim zdaniem jest już posprzątane bo za projekt zabrali się amatorzy.

Pozdrawiam,
Dominik Sipowicz
Ewelina Mierzwińska

Ewelina Mierzwińska Rozwój & Coaching,
Kariera, Marka
Online

Temat: Case Study - FaceBook Ads (reklamy płatne na FB)

Dominik Sipowicz:
Dlatego moim zdaniem jest już posprzątane bo za projekt zabrali się amatorzy.

Nie dramatyzowałabym tak. Trzeba robić swoje, ja tam wcale nie widzę, żeby było "posprzątane" ;)

Następna dyskusja:

Witam w grupie Facebook Ads!




Wyślij zaproszenie do