Barbara
Ligocka
Menager Szkoleń
Stageman Polska
Temat: "Psychologia Eventów"
Eventowcy w Polsce nie mają łatwego zadania jeśli poszukują literatury na temat swojej branży. Odpowiedzią na ten stan jest najnowszy skrypt Jakuba B. Bączka: Psychologia eventów. W praktyczny sposób, na prawie 100 stronach, możesz nauczyć się jak organizować eventy, żeby spełniły one oczekiwania Klientów i Odbiorców. To pierwsza tego typu publikacja na krajowym rynku - warto ją mieć! W ramach promocji wydawniczej - do każdej książki zakupionej w naszym Sklepiku dodajemy voucher do wykorzystania na naszych szkoleniach o wartości 100 zł.Jakub B. Bączek
PSYCHOLOGIA EVENTÓW
Podręcznik psychologii dla branży eventowej
Wyd. Stageman Polska
Warszawa 2011
Jeśli chcesz dowiedzieć się, jak należy zbudować wizerunek eventu, jak zastosować w swojej pracy kaizen, jak planować event i jak radzić sobie z grupami, to jest to skrypt właśnie dla Ciebie. Oprócz deficicji i typologii eventów, autor proponuje też czytelnikom bogatą literaturę na temat profesjonalnej branży eventowej, która jest wynikiem wiloletnich poszukiwań i gromadzenia materiałów. "Psychologia eventów" jest publikacją przełomową także dlatego, że jest to pierwszy polski tytuł na rynku wydawniczym, dotyczący w całości właśnie tej dziedziny. Zachęcamy do lektury nie tylko eventowców, ale też animatorów i działy HR oraz PR w firmach do lektury skryptu.
Poruszane kwestie:
- teoria eventów - definicja i podział
- rozwój pojęcia "event" w Polsce
- teoria pola komfortu
- teoria wizerunku
- kaizen w eventach
- procedury eventowe
- teambuilding
- pointgames
- incentive
- mechanizmy funkcjonowania grupy
- autoprezentacja i perswazja animatora eventowego
- podstawy pracy z dziećmi na eventach i wiele innych!
KILKANAŚCIE POMYSŁÓW DLA EVENT MANAGERÓW, ANIMATORÓW, DZIAŁÓW HR I PR ORAZ PROWADZĄCYCH IMPREZY!
Spis treści:
WSTĘP
WPROWADZENIE TEORETYCZNE, CZYLI CO TO SĄ EVENTY?
EVENT – PRÓBA DEFINICJI POJĘCIA
ROZWÓJ POJĘCIA EVENT W POLSCE
RODZAJE EVENTÓW
3 TEORIE, KTÓRYCH ZNAJOMOŚĆ MOŻE PODNIEŚĆ EFEKTYWNOŚĆ EVENTÓW
TEORIA POLA KOMFORTU JAKO KLUCZ DO SUKCESU W EVENTACH
TEORIA WIZERUNKU JAKO ISTOTNY CZYNNIK SKUTECZNOŚCI EVENTOWCA
TEORIA KAIZEN W EVENTACH
PROCEDURY EVENTOWE
NOWOCZESNE FORMY W POLSKIEJ BRANŻY EVENTOWEJ
TEAMBUILDING
POINT GAMES
INCENTIVE
RADZENIE SOBIE Z PROBLEMAMI W GRUPACH
MECHANIZMY FUNKCJONOWANIA GRUPY
LIDERZY I AUTSAJDERZY W GRUPACH
PSYCHOLOGICZNE UWARUNKOWANIA SUKCESU EVENTU
AUTOPREZENTACJA ANIMATORA EVENTOWEGO
KOMUNIKACJA NIEANTAGONIZUJĄCA
PODSTAWY PERSWAZJI NA EVENTACH
PODSTAWY PRACY Z DZIEĆMI NA EVENTACH
ANIMACJA CZASU WOLNEGO NA EVENTACH
PODSUMOWANIE
BIBLIOGRAFIA AUTORA (CHRONOLOGICZNIE)
BIBLIOGRAFIA WYKORZYSTANA I SUGEROWANA
Możliwość zakupu:
a) Mailowo: biuro@stageman.pl
b) Telefonicznie: 796 666 609Barbara Ligocka edytował(a) ten post dnia 29.03.11 o godzinie 15:51