Sobiesław P.

Sobiesław P. Mój profesjonalny
opis dostępny na
życzenie :).

Temat: Kontaktownia eventowa

editSobiesław P. edytował(a) ten post dnia 13.02.12 o godzinie 14:43
Małgorzata P.

Małgorzata P. Certyfikowany Coach

Temat: Kontaktownia eventowa

Imprezy dla dzieci poznań, organizatorzy imprez dla dzieci

Specjalizujemy się w organizacji imprez dla najmłodszych, dla dzieci i młodzieży.
Naszą ofertę kierujemy do rodziców i firm. Organizujemy urodziny tematyczne, imprezy mikołajkowe, bale karnawałowe, Dzień Dziecka i inne eventy. Zapewniamy opiekę i rozrywkę
dla najmłodszych podczas wesel, pikników, konferencji i imprez targowych. Posiadamy wieloletnie doświadczenie, doskonałych animatorów, wiele pomysłów i świetne, sprawdzone scenariusze. Łączymy przyjemne z pożytecznym, zabawę z edukacją. Jesteśmy po to, aby dzieci bajkowo spędzały czas.

Małgorzata Przymuszała
General Manager
http://gugastudio.pl
mobile: 695 429 283
Horacy Kondras

Horacy Kondras właściciel, Fun
Faktoria - imprezy
integracyjne

Temat: Kontaktownia eventowa

15 scenariuszy tematycznych w 1 miejscu! Halloween, Andrzejki, Christmas Party…


Obrazek


OBEJRZYJCIE KATALOG ONLINE:

http://www.funfaktorya.freshsite.pl/funfaktoria/images...

Serdecznie zapraszam do podjęcia współpracy!
Pełna oferta na http://funfaktoria.pl

Fun Faktoria Horacy Kondras
mobile :: + 48 502 683 525
e-mail :: imprezy@funfaktoria.pl
www :: http://funfaktoria.pl
Alicja Butrykowska

Alicja Butrykowska event koordynator i
animator

Temat: Kontaktownia eventowa

Baza urządzeń rekreacyjnych i innych atrakcji na eventy:
http://europarty.pl

Zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą.
Maciej Buchowski

Maciej Buchowski Marketing
Automation,
e-Marketing

Temat: Kontaktownia eventowa

Witajcie,

Przyciagnac klientow mozna przez ich zadowolenie. Zobaczcie jak latwo wywolac usmiech na twarzy i duzo pozytywnych emocji.

http://www.youtube.com/watch?v=5mk0hk30XCQ
Piotr Doryń

Piotr Doryń Student, Uniwersytet
Łódzki, Kaskader
filmowy, performer
...

Temat: Kontaktownia eventowa

Witam
Jestem członkiem grupy odpowiedzialnej za organizację i koordynację pokazów Parkour, Freeruningu, akrobatyki oraz kaskaderskich. W swoim dorobku mamy współpracę z takimi markami jak Red Bull, Snickers, Warka prowadziliśmy międzynarodowe pokazy i warsztaty między innymi w Czechach oraz Zjednoczonych Emiratach Arabskich. Mamy ponad 9 letni staż treningowy i jesteśmy jedną z bardziej doświadczonych grup w Europie.
Jeśli szukacie ciekawej formy reklamy bądź atrakcji na imprezie zapraszam do współpracy.
Poniżej link do filmu promocyjnego Parkour, niebawem podeślę linki do innych form, które oferujemy.
http://youtu.be/JaX-wtLGmhE

konto usunięte

Temat: Kontaktownia eventowa

Pragnę zachęcić Państwa do organizacji spotkań integracyjnych/konferencyjnych/ biznesowych na naszym
Zamku!Nasz Zamek to również idealne miejsce do realizacji wszelkiego rodzaju nagrań filmowych , czy
pokazów mody
Zamek Książ jest Perłą dolnego śląska:)
Chcielibyśmy zachęcić Państwa do współpracy, której celem będzie osiągnięcie
sukcesu dla każdej ze stron:)
W oparciu o Państwa zapytanie przygotuję szczegółową , przygotowaną specjalnie dla Państwa atrakcyjną
ofertę cenową.

Łącze pozdrowienia
Oktawia Dąbrowska
http://www.goldenline.pl/oktawia-dabrowska
General Manager Strategic Marketing
Restauracja Ksiązęca/Hotel Zamkowy***
505 448 720
74.664 38 76
http://zamekksiaz.pl
http://zamek-ksiaz.pl
http://hotelzamkowy.pl

konto usunięte

Temat: Kontaktownia eventowa

Agencja eventowa Almi Solutions zaprasza do współpracy.

Organizujemy:
• Konferencje i kongresy
• Wyjazdy integracyjne, motywacyjne i szkoleniowe
• Wieczorne imprezy tematyczne
• Imprezy świąteczne
• Warsztaty tematyczne
• Jubileusze, gale
• Bale, bankiety
• Pikniki, koncerty
• Imprezy dla dzieci

Zapewniamy:
• Scenariusz imprezy
• Koordynację przebiegu imprezy od A do Z
• Oryginalne miejsce imprezy i wygodną bazę noclegową
• Dobór menu, zapewnienie cateringu
• Zaplecze techniczne i multimedialne
• Atrakcje artystyczne
• Przygotowanie scenografii i dekoracji
• Transport uczestników
• Oryginalne zaproszenia
• Gadżety promocyjne, upominki
• Obsługę fotograficzną, video
• Hostessy

Stale współpracujemy zarówno z gwiazdami estrady, aktorami, zespołami coverowymi, jazzowymi, zespołami muzyki klasycznej i dawnej, DJ'ami, jak i magikami, szczudlarzami, klownami i wszelkiego rodzaju performerami.

Każde z wydarzeń firmowych możemy przygotować kompleksowo albo współorganizować - jesteśmy elastyczni i otwarci na propozycje współpracy.

Kontakt:

ALMI SOLUTIONS
tel./fax: 32 232 35 14
biuro@almisolutions.pl
http://www.almisolutions.plAlicja Mika-Szucka edytował(a) ten post dnia 14.11.11 o godzinie 17:58
Maciej Barej

Maciej Barej event manager

Temat: Kontaktownia eventowa

Sala Balowa The Venue do wynajęcia na Sylwestra.
ul. Bobrowiecka 1a 00-728 Warszawa
Sala pomieści 150 – 400 osób. Metraż 200 m, 6 m wysoka. Dowolna aranżacja.
Polecam gorąco.

Niezapomniany event w designerskim wnętrzu?
Kameralna wystawa artystyczna w wyjątkowej atmosferze? A może profesjonalne spotkanie biznesowe lub konferencja w nowocześnie wyposażonej sali?
The Venue dostosowuje się do potrzeb swoich klientów. Ekskluzywne i świetnie wyposażone wnętrze, a także pomocna i rzetelna obsługa są gwarancją udanego spotkania.

Oferujemy Państwu możliwość organizowania wyjątkowych imprez w wyszukanym i gustownym wnętrzu. Oferujemy przestronne, klimatyzowane wnętrza oraz nowoczesne wyposażenie. Nasza oferta jest doskonała zarówno dla firm szkoleniowych i konsultingowych oraz innych instytucji, które dbają o swój wizerunek. Jest idealnym obiektem zarówno do realizacji konferencji, spotkań biznesowych oraz eventów promujących markę lub produkt, jak sesji fotograficznych, mniejszych pokazów mody i wystaw artystycznych, recitali czy też koncertów.

http://thevenue.pl
Katarzyna Kossowska

Katarzyna Kossowska własny ogródek

Temat: Kontaktownia eventowa

Witam serdecznie,

Jak tradycja mówi - SOYA NA ŚWIĘTA

Zapraszamy do współpracy scenograficzno - graficznej. Pomożemy Wam stworzyć świąteczną atmosferę.


Obrazek


Kasia.buda@gmail.com

+ 48 661 168 309
Marcin G.

Marcin G. Centrum Sztuki
R.I.O. - zorganizuj
swoja imprezę:
club.ri...

Temat: Kontaktownia eventowa

Zapraszam na:

Tropikalnego Sylwestra 2011/12
W centrum Warszawy!!!

http://www.goldenline.pl/spotkanie/tropikalny-sylweste...

Single mile widziani, sylwester to dobra okazja do poznania kogoś interesującego.
Fiodor Korol-Borodziuk

Fiodor Korol-Borodziuk Kierownik, Studio
Muzyczne Michael

Temat: Kontaktownia eventowa

Witam! Nazywam się Fiodor Korol-Borodziuk. Zapraszam do sali koncertowo-konferencyjnej na warszawskim Bemowie. Sala znajduje się w podziemiach kościoła, ma 900m2, scena 150m2, 400 miejsc siedzących. Jest doskonale przystosowana do przeprowadzenia warsztatów, szkoleń, prezentacji, zebrań, pokazów, prób muzycznych, teatralnych, zdjęć reklamowych, produkcji wideo, teledysków itd. (Rzutnik, ekran, nagłośnienie, światła, zaplecze sanitarne).
Szczegóły i zdjęcia na stronie: http://salaprob.michael.waw.pl
Kontakt: Fiodor Korol-Borodziuk 601 360 770

konto usunięte

Temat: Kontaktownia eventowa

Tych eventów nie możesz przegapić!

RUSZAJĄ CASTINGI PRO-STAFF dla animatorów czasu wolnego, tancerzy i instruktorów (fitness, jogi, pilatesu, zumby), a także wszystkich osób uzdolnionych tanecznie i sportowo, w których drzemie dusza animatora.

Kochasz taniec lub sport i szukasz sposobu na połączenie pasji z pracą? My szukamy właśnie Ciebie!

Ruszają Castingi organizowane przez specjalistę w zakresie szkoleń i pośrednictwa pracy dla animatorów czasu wolnego - firmę PRO-STAFF. Castingi to spotkania rekrutacyjne dla tancerzy, sportowców i animatorów z udziałem zagranicznych pracodawców zatrudniających osoby uzdolnione sportowo i tanecznie na stanowiska animatorów czasu wolnego, instruktorów sportowych, tancerzy i choreografów.

Najbliższe castingi
14.01.2012, Wrocław – pracodawcy Włochy, Grecja

11.02.2012, Wrocław – pracodawcy Egipt, Grecja

12.02.2012, Wrocław – pracodawcy Hiszpania

Więcej informacji w profilu Pro-Staff Polska Rekrutacja. Serdecznie zapraszamy!

***NAJBLIŻSZE SZKOLENIA ANIMATORÓW CZASU WOLNEGO***
10-11.12.2011 KRAKÓW
21-22.01.2012 WROCŁAW
4-5.02.2012 WARSZAWA

konto usunięte

Temat: Kontaktownia eventowa

.....Katarzyna Zabłotna edytował(a) ten post dnia 29.12.11 o godzinie 16:43
Sylwia Rezmer

Sylwia Rezmer Właściciel, Maann 66
Promocja i Reklama

Temat: Kontaktownia eventowa

Maann 66 Promocja i Reklama ma zaszczyt zaprezentować nasz zestaw eventowo-promocyjny PROMO TRUCK.
Składa się ze Scanii L144T o mocy 530KM i dwupokładowej naczepy. Jest to jedyna naczepa tego typu w Polsce.

Obrazek


Obrazek


Obrazek


Obrazek


Obrazek


Obrazek


Mamy międzynarodowe doświadczenie w organizowaniu akcji typu Roadshow. Podczas tego rodzaju akcji odwiedzający może bezpośrednio zapoznać się w spokojnej atmosferze z promowanym produktem lub usługą.

Dla działań PR i marketingowych – naczepę można wykorzystać np.: w programach społecznych lub skierowanych do profesjonalistów – odwiedzając swoich Klientów bezpośrednio w ich firmach, na targach...

Mamy piętnastoletnie doświadczenie przy tworzeniu i realizacji różnego rodzaju usług w obrębie field marketingu (od tworzenia koncepcji, poprzez organizacje zezwoleń na działania, produkcję materiałów, realizację działań po podsumowanie z raportowaniem).

Zapraszamy do współpracy oraz na stronę Promo Truck’a: http://www.promo-truck.pl

Obrazek


Zachęcamy również do obejrzenia filmu z jednego ze zorganizowanych przez nas Roadshow: http://www.youtube.com/watch?v=Rvjb9YJ3Pb8

konto usunięte

Temat: Kontaktownia eventowa


Obrazek

Witam serdecznie,

Wynajem sali szkoleniowej w centrum Bielska – bardzo dobre ceny!

Wynajem naszej sali szkoleniowej (tanecznej, wykładowej, MICE) w centrum Bielska-Białej jest dobrą alternatywą wobec zdecydowanie droższych i bardziej „bezosobowych” sal konferencyjnych w drogich hotelach, pensjonatach czy ośrodkach szkoleniowych.

Ciepłe kolory ścian i wyposażenia tworzą miłą, partnerską atmosferą, a nasi klienci czują się u nas swobodnie i naturalnie.

Sala ma 95 metrów kwadratowych bez filarów i wnęk. Jest to klasyczny prostokąt z jedną ścianą w lustrach. Parkiet dynamiczny oraz możliwość podłączenia muzyki, rzutnika oraz innego sprzętu multimedialnego.

Doskonale sprawdza się do następujących akcji:
- kursy tańca
- fitness i zajęcia rekreacyjne
- szkolenia miękkie i twarde
- spotkania integracyjne

Sale udostępniamy 15-20 minut przed zajęciami. Jeśli życzą sobie Państwo aby były dostępne wcześniej, proszę nas o tym powiadomić. Możliwy także catering.

Przykładowe realizacje:


Obrazek


a) Układ „U” z krzeseł – 30 miejsc siedzących, 20 zł za godzinę wynajmu
b) Układ teatralny – 70 miejsc siedzących, 30 zł za godzinę wynajmu
c) Układ fitness / tańce – 25 miejsc ćwiczących, 20 zł za godzinę wynajmu

KONTAKT:

e-mail: j.lasek@go2.pl
nr. kom.: 794513937
www: http://www.dakini.pl

Pozdrawiam serdecznie,
Justyna Lasek

Temat: Kontaktownia eventowa

Witam!

Chciałbym ostrzec zaspoły muzyczne, którym zdarza się grać na eventach, przed osobą Rafała Polarczyka.
Rafał Polarczyk to typowy ściemniacz, który wystawia kapele do wiatru :)
Schemat jego działania jest prosty - najpierw rezerwuje kapelę, dzwoni, dogaduje szczegóły itp, a na dwa dni przed koncertem informuje, że "w związku z siłą wyższą (!) i decyzją organizatora" rezygnują w ogóle z części artystycznej "wydarzenia" ;).
Oczywiście nie omieszkałem go sprawdzić i wyszło szydło z worka - zespół grał, owszem, ale inny - pewnie band jego ziomków, którzy mu odpalili działkę, he he :)
Muzycy!!! Gdy skontaktuje się z wami Rafał Polarczyk - zachowajcie wzmożoną czujność, a najlepiej wyślijcie typka na drzewo.

Peace!
Katarzyna Podsiedlik (Juszczyszyn)

Katarzyna Podsiedlik
(Juszczyszyn)
Projekt Manager,
Total Events Sp.z
o.o.

Temat: Kontaktownia eventowa

Witam,

Polecam Dinner in the Sky.

Jeżeli nie znają Państwo jeszcze naszego produktu, to jest to stół przy którym zasiadają na specjalnych fotelach uczestnicy wydarzenia, po czym cała platforma za pomocą 130 tonowego dźwigu zostaje podnoszona na wysokość około 50 metrów nad ziemię.

Dinner in the Sky jesteśmy w stanie zorganizować na terenie całej Polski, organizowaliśmy już eventy m.in. w: centrum Warszawy, Wrocławiu przy Hali Stulecia, Łodzi , a nawet w Zakopanem pod Wielką Krokwią.

Nasza firma jest w stanie zorganizować eventy nawet dla 400 osób w ciągu dnia.
W zależności od ilości osób odpowiednio dopasowujemy ilość podnoszeń oraz czas ich trwania.

Jeżeli poszukujecie Państwo ekskluzywnego oraz niepowtarzalnego pomysłu na organizację przyszłorocznych eventów,
zapraszamy do współpracy, gwarantujemy niezapomniane emocje i przepiękne widoki.

Pozdrowienia

Zapraszamy na: http://totalevents.pl

Zapraszam również do obejrzenia naszych filmów:

http://www.youtube.com/watch?v=amfjVAtEq9E

http://www.youtube.com/watch?v=Qjmpo_iZi4w

http://www.youtube.com/watch?v=qqgLIcB8lYU

Zapraszamy również do naszej społeczności na Facebooku:

http://www.facebook.com/pages/Dinner-In-The-Sky-Poland...Katarzyna Juszczyszyn edytował(a) ten post dnia 10.01.12 o godzinie 13:52
Łukasz Gazda

Łukasz Gazda HAHA FOTO Nowy
Wymiar Zabawy

Temat: Kontaktownia eventowa

Słyszeliście o kabinach fotograficznych HAHA FOTO??? To fantastyczna zabawa! Rewelacyjna pamiątka! Świetne narzędzie marketingowe!

Jak to działa? Przyjeżdża kabina na Waszą imprezę. Razem z nią śmieszne peruki, kapelusze, okulary i wiele innych komicznych akcesoriów. W dowolnym przebraniu strzelacie 4 zdjęcia. Za kurtyną. Pełna intymność. Zdjęcia drukują się natychmiast. Zawsze podwójnie. Bezpośrednio z kabiny możecie wysłać zdjęcie na swój e-mail, a potem udostępniać na dowolnych portalach społecznościowych. Zdjęć robicie dowolnie dużo.. bez limitu.. :) A galerię www wszystkich zdjęć macie już następnego dnia! :)

Zdjęcia możemy wklejać w dodatkowe ramki, ubrać w ramki akrylowe lub stworzyć z nich album - księgę gości jeszcze na imprezie. Z wybranych zdjęć możemy przygotować dla Was pamiątkowy kolaż. Niech zabawa trwa!

Kabinę możemy wzbogacić o monitor, na którym podczas zabawy będą wyświetlały się wszystkie strzelone fotki. To podgrzewa atmosferę! :)

Kabina to również świetne narzędzie promocyjne. Zarówno zdjęcia jak i kabinę możemy ubrać w barwy Twojej marki, logotyp, bądź hasło reklamowe. Zdjęcia dystrybuowane przez gości w Internecie to rewelacyjny mechanizm promocyjny.


Obrazek
to nowy wymiar zabawy na każdego rodzaju imprezie i oryginalna mega pozytywna pamiątka! Polecamy! Zapraszamy!

Więcej szczegółów na http://www.hahafoto.pl

Bezpośredni kontakt:

Łukasz
lukasz@hahafoto.pl
888 38 00 38


Profil HAHA FOTO
na Facebooku: http://www.facebook.com/pages/HAHA-FOTO/20396694634979...
na Naszej Klasie: http://nk.pl/#profile/42468729


Obrazek

konto usunięte

Temat: Kontaktownia eventowa

Oferuję zabezpieczenie medyczne imprezy. RATOWNICY MEDYCZNI, AMBULANS! - wszystko do uzgodnienia. Dokładniejsze informacje:

http://aga-med.com.pl

https://www.facebook.com/pages/AGA-MED/173986329324954

Zapraszam do zapoznania się z ofertą! :)
Pozdrawiam i liczę na współpracę!

Agata Hrynkiewicz

Następna dyskusja:

Fotografia Ślubna i Eventowa




Wyślij zaproszenie do