Maciej Jakub
K.
Account Manager,
Brainshake
Temat: VW in da Stockholm
Agencja DDB i VW przeprowadziły ciekawe działania w Sztokholmie mające na celu zmienianie Świata na ciekawszy / zabawniejszy i sprawdzanie czy zmienia to także nastawienie i stosunek konsumentów na zabawniejszy / czy mają lepszy "attitude".Seria eksperymentów jakie zostały wdrożone w kampanii "The Fun theory" razem z klientem VW, który bardzo delikatnie pokazuje swój brand na końcu materiału make off, osiągnęła bardzo ciekawe rezultaty.
Egzekucje są ciekawymi "eventami" które zaskakują a co najważniejsze angażują konsumentów wywołując dużą ciekawość.
Sami sprawdźcie:
http://www.youtube.com/watch?v=2lXh2n0aPyw&feature=pla...
66% konsumentów którzy w tym dniu kierowało się do metra i było na stacji wybrało grające schody aniżeli ruchome schody.
Film na YT: ponad 2,5 mln PV
http://www.youtube.com/watch?v=cbEKAwCoCKw&feature=pla...
zebrano 72 kg śmieci
Zajawka do filmu który będzie nastepnym eksperymentem
http://www.youtube.com/watch?v=HnKACF80wDI&feature=pla...
Pozdro