Maciej Jakub K.

Maciej Jakub K. Account Manager,
Brainshake

Temat: VW in da Stockholm

Agencja DDB i VW przeprowadziły ciekawe działania w Sztokholmie mające na celu zmienianie Świata na ciekawszy / zabawniejszy i sprawdzanie czy zmienia to także nastawienie i stosunek konsumentów na zabawniejszy / czy mają lepszy "attitude".

Seria eksperymentów jakie zostały wdrożone w kampanii "The Fun theory" razem z klientem VW, który bardzo delikatnie pokazuje swój brand na końcu materiału make off, osiągnęła bardzo ciekawe rezultaty.

Egzekucje są ciekawymi "eventami" które zaskakują a co najważniejsze angażują konsumentów wywołując dużą ciekawość.

Sami sprawdźcie:

http://www.youtube.com/watch?v=2lXh2n0aPyw&feature=pla...

66% konsumentów którzy w tym dniu kierowało się do metra i było na stacji wybrało grające schody aniżeli ruchome schody.

Film na YT: ponad 2,5 mln PV


http://www.youtube.com/watch?v=cbEKAwCoCKw&feature=pla...

zebrano 72 kg śmieci


Zajawka do filmu który będzie nastepnym eksperymentem

http://www.youtube.com/watch?v=HnKACF80wDI&feature=pla...


Pozdro