Maciej Jakub K.

Maciej Jakub K. Account Manager,
Brainshake

Temat: Neostrada z TV i te 32 kanały w ofercie

Witam po dłuższej przerwie.

Tym razem chciałbym podzielić się swoimi refleksjami na temat kampanii dla TP, w której to byłem zakopany po uszy - kreatywnie i projektowo a także egzekucyjnie. Akcja realizowana była razem z Testardo.

Więc...

Klient pyta: Jak zaciekawić ludzi, że w ofercie Neostrada z TV znajduje się 32 kanały w pakiecie podstawowym?

Agencja odowiada: Niech ludzie pokażą Nam swoje kreatywne myślenie i odegrają rolę jednego z 32 kanałów tematycznych z oferty.

Klient: sounds good.

Agencja: Zróbmy to w Zakopanem, gdzie było główne promo podczas ferii z profesjonalnym castingiem i reżyserem.

Dodatkowo casting odbył się także w 5 innych miastach a dokładniej w galeriach handlowych.

Więcej informacji tutaj:
http://www.slideshare.net/yosmelly/tp-neostrada-z-tv

Filmy są tutaj:
http://www.youtube.com/user/castingtp

Akcja pokazała, że konsumenci aktywnie brali udział w akcji suma filmów nagranych to prawie 6 000 filmów. Akcja promowana była także partyzancko i wykorzystując WOM. Dodatkowo powstał microsite oraz całkiem syty buzz po i w trakcie trwania akcji.

Sam Internet wygenerował zasięg:

WOM: 380 000 UU
Viral: 250 000 - 300 000 UU
epR: 25 000 UU?
LogicSearch = dodatkowe 10 000 UU
Komentarze do filmów na Youtube.....

Myślę, że to dobre potwierdzenie że angażując ludzi w aktywności offline, gdzie istnieje możliwość generowania contentu warto jest pomyśleć i utworzyć bramę przepływu informacji ze Świata rzeczywistego do wirtualnego.

Pzdr.