Andrzej Przemysław
Kuśnierczak
"Winners never
resign, resigners
never win"
Temat: Wejściówka na szkolenie z E-marketingu gratis :)
WitajZAPISUJĄC SIĘ PRZEZ GOLDENLINE NA OFEROWANE PRZEZ NAS SZKOLENIE pt.: "E-MARKETING, CZYLI JAK SKUTECZNIE PROMOWAĆ TWOJĄ FIRMĘ W SIECI", MASZ SZANSĘ WEJŚĆ GRATIS NA TO SZKOLENIE.
SPOŚRÓD WSZYSTKICH ZAPISANYCH OSÓB ROZLOSUJEMY WEJŚCIÓWKĘ ZA FREE, SAM ZAPIS PRZEZ GOLDENLINE NIE ZOBOWIĄZUJE DO ZAPISU, WIĘC NIC NIE TRACISZ, A MOŻESZ ZYSKAĆ, ZAPRASZAM DO ANALIZY PROGRAMU SZKOLENIA:
Szukasz nowych kanałów skutecznej sprzedaży?
Twój biznes mógłby mieć bardziej efektywną promocję, a Twoja marka lepszy wizerunek?
Lubisz korzystać z tanich i dobrych rozwiązań?
Znasz i wykorzystujesz cały potencjał internetu?
Czas w sieci biegnie szybciej – nie pozwól mu uciec!
SOMEDAY INTERACTIVE
zaprasza na szkolenie:
"E-marketing, czyli jak skutecznie promować Twoją firmę w sieci"
Na szkoleniu dowiesz się:
- W jaki sposób zwiększyć sprzedaż za pomocą Internetu
- Dlaczego firmy doceniające działalność w Internecie mają lepsze wyniki niż konkurencja
- Ile musisz zainwestować w narzędzia Internetu aby odnieść realną korzyść finansową
- Czego należy unikać, a co jest niezbędne
- Czy Internet naprawdę jest Ci potrzebny
- Na czym zarabia nasza-klasa.pl
- Czym się kierować podczas wyboru ofert współpracy
W ramach dwóch dni szkolenia zapewniamy materiały szkoleniowe, obiady, ciepłe napoje i przekąski.
Gwarantujemy małe grupy szkoleniowe, które pozwolą na skuteczne przyswojenie przekazywanej wiedzy.
Termin: 12-13 września 2009, start 09:00
Miejsce: Restauracja ENWISTA Wadowice, ul. Legionów 24
Koszt: 459zł, dla wylosowanej osoby spośród zapisanych na GoldenLine - GRATIS
Pełny opis szkolenia:
Prowadzący: Marcin Osman
1. A może Internet NIE jest dla mnie?
- dyskusja
- analiza potrzeb
- kto potrzebuje, a komu przeszkadza internet?
2. Witryny internetowe.
- Etapy ustanawiania obecności w Internecie
- Lokalizacja witryny
- Opcje niskobudżetowe
- Opcje wysokobudżetowe
- Jaką nazwę domeny wybrać?
- Struktura witryny
- Treść witryny
- Funkcjonalność i usability
- PRACA GRUPOWA oraz prezentacja wyników działań.
3. Codzienna pielęgnacja witryny:
- Jak sprawić by witryna była „wiecznie żywa"
- Czego nie można zaniedbać?
- Gotowa witryna- koniec czy początek pracy?
- Darmowe narzędzia Googla.
- PRACA GRUPOWA oraz prezentacja wyników działań.
4. Ile i czemu tak drogo?
- Cena witryny a cena jej promocji?
- Co zrobić samemu a co zlecić agencji?
- Blog czy blob?
5. Na czym zarabia nasza-klasa?
- Jak zwykłą witrynę internetową, przekształcić w źródło dochodu?
- Kiedy „bycie w sieci" staje się opłacalne? (Analiza finansowa)
- PRACA GRUPOWA oraz prezentacja wyników działań grupy
6. Jak „zmierzyć" wartość witryny internetowej?
- Narzędzia „pomiaru" witryny.
- Definicja podstawowych pojęć (odsłona, wizyta, unikalny użytkownik, powracalność).
7. Inwestorzy internetowi
- Internetowi milionerzy- dlaczego akurat im się udało?
- Fundusz Inwestycyjny- partner czy wróg? Czyli o tym jak pozyskać inwestora Venture Capital.
- NDA, memorandum inwestycyjne, term cheet, pipe line- czyli o tym dlaczego musisz poznać znaczenie tych słów?
-Czy UE pomoże Twojemu start-up'owi?
-PRACA GRUPOWA oraz prezentacja wyników działań grupy
8. 7 mitów Internetu
1) Poza prawem
2) Internet undergroundem
3) Internet anonimowy
4) Internet niszczy więzi społeczne
5) Praca w domu i do tego wygodniejsza
6) Sieci grozi bomba megabitowa
7) Internet zabije tradycyjną pocztę
9. PRACA GRUPOWA oraz prezentacja wyników.
10. Podsumowanie.
Zapraszam na stronę (również w celu pełnego zapisu)
http://www.somedayinteractive.pl/szkolenie/ oraz na http://www.somedayinteractive.pl
Pozdrawiam SerdecznieAndrzej Przemysław Kuśnierczak edytował(a) ten post dnia 25.08.09 o godzinie 17:14