konto usunięte

Temat: szukam szkolenia z e-marketingu

Witam,
poszukuję szkolenia z emarketingu, najchetneij w Krakowie, dla 2 osób. Szczegóły odnośnie wymagań podam na priv. Będę wdzięczna za oferty szkoleń z Małopolski, ewentualnie Katowice lub Warszawa.
Klaudia Ż.

Klaudia Ż. Dyrektor
Merytoryczny Firmy
Szkoleniowej MTG,
Doświadczon...

Temat: szukam szkolenia z e-marketingu

Beata Wróbel:
Witam,
poszukuję szkolenia z emarketingu, najchetneij w Krakowie, dla 2 osób. Szczegóły odnośnie wymagań podam na priv. Będę wdzięczna za oferty szkoleń z Małopolski, ewentualnie Katowice lub Warszawa.
Piotr G.

Piotr G. Marketing Online -
Agencja SEM/SEO

Temat: szukam szkolenia z e-marketingu

Podstawowe Szkolenie SEM już 20 sierpnia w Katowicach!
Zapraszamy na całodniowe Szkolenie z Podstaw SEM, które odbędzie się 20 sierpnia 2010 w Katowicach. Mamy jeszcze ostatnie wolne miejsca! Całkowity koszt szkolenia to 690zł netto.
Tylko do 15 sierpnia zniżki do 25%!

Zakres szkolenia:
•Search Engine Marketing
•Web Usability i SEM Usability
•Kampanie SEM/PPC, czyli reklama w wyszukiwarkach
•Analityka Stron WWW
•Optymalizacja Kampanii Reklamowych w Internecie
•Optymalizacja Kampanii SEM
•Programy Partnerskie
•SEO - moda, czy konieczność?
•Nowe Media i Reklama Behawioralna

Lokalizacja i Program
Szkolenie odbędzie się w Hotelu Qubus w samym centrum Katowic. Potrwa od godziny 9:30 do 17:00 z trzema 15 minutowymi przerwami kawowymi oraz dłuższą przerwą na lunch (we własnym zakresie)Zobacz pełen Program Szkolenia

Obrazek


Więcej o szkoleniu
Podczas szkolenia całościowo i zrozumiale tłumaczone są podstawowe zagadnienia SEM oraz ich znaczenie i funkcjonalność w reklamie internetowej. Oprócz warstwy merytorycznej prezentacje zawierają konkretne case studies, obrazujące przykłady wykorzystania skutecznego marketingu internetowego. Więcej informacji
Każdy z uczestników otrzyma Certyfikat potwierdzający uczestnictwo oraz zakres zdobytej wiedzy.

Cel
Naszym celem jest pokazanie i omówienie jak efektywnie reklamować się w Internecie. Wskazujemy sposoby na zoptymalizowanie internetowego Media-Mix tak aby pozyskać największą możliwą liczbę klientów i uzyskać maksymalny zwrot z inwestycji na reklamę. Uczymy zarabiać na Programach Partnerskich i pokazujemy jak przeprowadzić przetarg na działania SEO i SEM, a następnie jak monitorować ich skuteczność.

Adresaci
Cykl szkoleń kierowany jest do osób które chcą poznać czym jest Search Engine Marketing po to by lepiej zarządzać działaniami reklamowymi w wyszukiwarkach oraz monitorować ich efektywność.
Jak również dla tych którzy przymierzają się do samodzielnego prowadzenia kampanii reklamowych w Internecie. Słowem dla wszystkich, którzy mogą przez Internet zdobywać nowych klientów.

Szkolenie poprowadzi Piotr Guziur

ZAREZERWUJ MIEJSCE!
Milena  Pietrzykowska-Sm ul

Milena
Pietrzykowska-Sm
ul
Redaktor medyczny,
e-marketing

Temat: szukam szkolenia z e-marketingu

Widziałam dzisiaj ciekawe ogłoszenie (więcej tu: http://www.facebook.com/home.php?#!/event.php?eid=1312..., program zapowiada się ciekawie, do tego dofinansowane :)
Piotr G.

Piotr G. Marketing Online -
Agencja SEM/SEO

Temat: szukam szkolenia z e-marketingu

Cykl Szkoleń z Skuteczna Reklama w Internecie
Dowiedz się więcej i wygrywaj więcej!

Marketing Online zaprasza na szkolenia z SEM, SEO, Web Analytics, Performance Marketingu.
Więcej informacji o szkoleniach

Najbliższe z Zaawansowanego Web Analytics już 24 września w Warszawie i 1 października w Katowicach.

Do 10 września zniżka 30%
Grzegorz Malinowski

Grzegorz Malinowski właściciel
e-konferencje.pl
szkolenia24h.pl i
współwłaśc...

Temat: szukam szkolenia z e-marketingu

poszukujesz szkoleń zadaj pytanie w naszym systemie
http://www.szkolenia24h.pl/rynek
otrzymasz oferty firm szkoleniowych specjalnie przygotowane pod Twoje potrzeby
Marcin K.

Marcin K. Przedsiębiorca,
publicysta, trener,
pasjonat życia...

Temat: szukam szkolenia z e-marketingu

Marketing Internetowy w Praktyce!


Obrazek


Czy wiesz:

=> Jak zarabiać w sieci?
=> Jak zwiększyć dochody ze sprzedaży on-line?
=> Jak budować bazy adresowe i prowadzić kampanie marketingowe?

Na te i na inne pytania dowiesz znajdziesz odpowiedzi na darmowym kursie marketingu internetowego!

Zapisz się teraz:
http://praktycznyemarketing.pl


Nie ważne, czy już masz firmę i chcesz poprawić jej wyniki z handlu w sieci, czy dopiero chcesz ją założyć. Zapisz się na ten kurs, aby krok po kroku dowiedzieć się co robią najlepsi w naszej branży!

http://praktycznyemarketing.pl

konto usunięte

Temat: szukam szkolenia z e-marketingu

Polecam szkolenia

http://szkoleniawakacyjne.rcs2.pl/

- Tworzenie użytecznych stron WWW cz.1 — projektowanie
- Tworzenie użytecznych stron WWW cz.2 — testowanie
- Wykorzystaj Facebook'a w promocji swojej firmy
- Mikro i mała firma w internecie – e‑marketing i promocja w sieci

Zapraszam na stronę internetową, a także do pobrania bezpłatnej publikacji "Jak angażować fanów na Facebook'u? 11 zasad skutecznego marketingu społecznościowego".

Publikacja dostępna pod adresem http://rcs.home.pl/szkolenia_wakacyjne/rapotFB_mailing...

Pobierz i dowiedz się jak efektywnie i bez kosztów promować swoje przedsiębiorstwo na Facebook'u.
Patrycja Łukasik

Patrycja Łukasik konsultant ds.
obsługi klienta

Temat: szukam szkolenia z e-marketingu

Może to jeszcze kogoś zainteresuje: http://marketingwsieci-szkolenia.pl/

Wśród pojawiających się tematów znajda się zagadnienia dotyczące m.in.:
e-commerce, zachowania konsumentów w internecie, e-mail marketingu, podstaw marketingu w internecie, zarządzania zespołem projektowym, pozycjonowania, podstaw technologii internetowych.

Są to szkolenia skierowane dla zatrudnionych w mikro i małych przedsiębiorstwach mieszkańców Małopolski, ich koszt w 80 % pokrywany jest z funduszy unijnych, więc do zapłacenia pozostaje jedynie 565,00zł.

Rekrutacja jeszcze trwa - do 9 września.

konto usunięte

Temat: szukam szkolenia z e-marketingu

Marketing internetowy: jak wykorzystać sieć do budowy i rozwoju firmy? (szkolenie dla osób i firm z woj. mazowieckiego)

Opis i cele szkolenia

Szkolenie pozwoli przyjrzeć się praktycznym aspektom biznesowej obecności Państwa firmy w internecie. Będziemy pracować nad strategią e-marketingową w kontekście tradycyjnej działalności firmy, co pozwoli nabrać pewności, że jest ona spójna i wyznacza właściwy kierunek działania.

1. Zastanowimy się nad wyborem form reklamowych optymalnych z punktu widzenia wyznaczonych celów.
2. Omówimy na przykładach najczęściej popełniane błędy oraz dobre praktyki, które wykorzystują najlepsze firmy po to, by przekonać do siebie gości odwiedzających ich witryny internetowe.
3. Podpowiemy na co zwracać uwagę przy tworzeniu i prowadzeniu strony, by skutecznie pozycjonować serwis. Pokażemy również, jak promować się w systemie AdWords, dobierać słowa kluczowe, monitorować kampanie.
4. Nauczymy się konkretnych metod tworzenia bazy adresowej, budowania relacji z klientem, wzmacniania zaufania do marki i produktów firmy.
5. Poznamy reguły promowania, budowania marki i zaufania, wzmacniania relacji z klientami, tworzenia społeczności wokół naszej firmy z wykorzystaniem najważniejszych polskich i zagranicznych mediów społecznościowych.
6. Sklep internetowy, czyli jak sprzedawać i w jaki sposób zapewnić bezpieczeństwo i wygodę klientom dokonującym płatności drogą elektroniczną.

Adresaci

Właściciele firm, dyrektorzy i kierownicy działów marketingu i sprzedaży, pracownicy odpowiedzialni za promocję i budowę wizerunku firmy w internecie.

Co oferujemy?
szkolenia dofinansowane od 70 do 80 procent, prowadzone przez najwyższej klasy ekspertów i specjalistów; profesjonalne materiały szkoleniowe;-certyfikaty potwierdzające ukończenie kursu; obiady i przerwy kawowe; noclegi dla osób z poza Warszawy; ubezpieczenie na czas szkolenia; możliwość nawiązania kontaktów zawodowych podczas szkoleń; pomoc przy składaniu aplikacji.

Liczba uczestników: 10 osób

Liczba dni: 2 dni

Czas trwania szkolenia: 12 godz. dydaktycznych

Termin szkolenia: 22-23 wrzesień 2011 r.

Miejsce: Warszawa

KOSZT UDZIAŁU W SZKOLENIACH:
269,42 zł na 1 osobę dla samozatrudnionych, właścicieli i pracowników mikro i małych firm, (tj. 20% wartości szkolenia).
404,14 zł na 1 osobę dla właścicieli i pracowników średnich firm, (tj.
30% wartości szkolenia)

Więcej informacji na stronie projektu: http://pociag.avsipolska.org/szkolenia/marketing-inter...

Formularz zgłoszeniowy: http://pociag.avsipolska.org/szkolenia/marketing-inter...
Anna H.

Anna H. www.perfumyitp.pl

Temat: szukam szkolenia z e-marketingu

WITAM POSZUKUJE SZKOLEN NA TERENIE KATOWIC I OKOLIC.
Marta P.

Marta P. Specjalista SEM

Temat: szukam szkolenia z e-marketingu

ja także poszukuje szkolenia z e-marketingu w Katowicach, ktoś coś słyszał, ktoś coś wie ?:)

konto usunięte

Temat: szukam szkolenia z e-marketingu

Social Media - skuteczna komunikacja na Facebooku
Psychologia kreatywności w mediach społecznościowych

7-8 listopada 2011r, Warszawa


Wraz z rozwojem technologii coraz większą rolę w świecie biznesu pełnią nowe media a wraz z nimi: portale społecznościowe, blogi, strony www. Znajomość dziedziny social media, umiejętność ich efektywnego wykorzystania to jeden z podstawowych wyznaczników sukcesu.
Uczestnicy zostaną przygotowani do prowadzenia udanych kampanii marketingowych, zarówno od strony procesu konstrukcji treści reklamowych, jak i wykorzystania nowoczesnych narzędzi do ich dystrybucji.

Korzyści z udziału w szkoleniu:
- zdobycie aktualnej wiedzy w zakresie psychologicznego ujęcia kreatywności - do zastosowania w praktyce
- poznanie sprawdzonych narzędzi skutecznej pracy w grupie kreatywnej
- rozwinięcie umiejętności kreatywnego myślenia w odniesieniu do projektowania kampanii reklamowych
- zapoznanie się z najnowszą, praktyczną wiedzą na temat możliwości wykorzystania Facebooka do celów marketingowych której nie sposób szukać w drukach zwartych,
- zdobycie wiedzy na temat zasad i regulacji tworzenia konkursów na Facebooku,


Odbiorcy szkolenia
- Specjaliści ds. Marketingu i PR,
- Specjaliści od e-marketingu,
- Brand managerowie
- Managerowie ds. komunikacji,
- Właściciele małych i średnich firm poszukujących nowych środków budowania relacji z konsumentami,
- Sympatyków Social Media

Czas trwania i forma szkolenia
2 dni (2x8 godzin) – Szkolenie połączone z aktywnymi metodami pracy, analizą case study.

Ilość miejsc ograniczona. Zarejestruj się już dzisiaj!!!!

Więcej informacji na temat szkolenia na stronie:
http://www.multitrain.pl/home/kalendarium/psychologia-...

Istnieje możliwość zorganizowania szkolenia wewnętrznego dostosowanego do potrzeb Państwa organizacji.

Kontakt z organizatorem:
Dorota Iwanicka
tel. 22/392 93 91
fax.. 22/244 25 37
dorota.iwanicka@multitrain.pl
Karolina Gruss-Kufel

Karolina Gruss-Kufel magister ekonomii

Temat: szukam szkolenia z e-marketingu

Może się podłączę do pytania, również szukam szkolenia z zakresu marketingu, ale w Poznaniu.
Wielkie dzięki za pomoc.
Agnieszka Nowak

Agnieszka Nowak Kosztorysant,
Emoneon

Temat: szukam szkolenia z e-marketingu

POLECAM E-MARKETING – Systematyzacja wiedzy i najskuteczniejsze techniki e-marketingu. Szkolenie dla dużych firm i korporacji
SZKOLENIA ODBYWAJĄ SIĘ W KRAKOWIE, WARSZAWIE, POZNANIU, ZAKOPANEM.

http://www.szkolenia.avenhansen.pl/szkolenia-otwarte/e...

Szkolenie to otwiera nowe horyzonty dla nawet doświadczonych marketerów, ponieważ systematyzuje najnowszą wiedzę (badania z 2011 r.) od aspektów fundamentalnych dla skutecznego marketingu do poszczególnych taktyk marketingowych o potencjalnie największym zwrocie inwestycji.

Marketing internetowy podlega bardzo intensywnym zmianom, a nowe trendy przychodzą do Polski coraz szybciej. Szkolenie ma na celu przekazanie unikalnej wiedzy dotyczącej marketingu w sieci, którego celem jest budowa przewagi konkurencyjnej, marketingowej oraz zwiększanie siły marki.
Przemysław Rusiecki

Przemysław Rusiecki Autor projektu
AnoMail.pl - Od zera
do e-mail marketera

Temat: szukam szkolenia z e-marketingu

E-mail marketing szkolenie w Katowicach
www.AnoMail.pl/szkolenie.html

Zapraszam na jednodniowe szkolenia dla firm z cyklu "Od zera do e-mail marketera" w trakcie których oprócz nauki optymalnego korzystania ze wszystkich funkcji systemu mailingowego AnoMail.pl pokazujemy jak prowadzić skuteczne wysyłki e-mail, omawiamy jak nie trafić do spamu oraz przede wszystkim uczymy w jaki sposób tworzyć treści listów (preheader, nagłówek, treść, stopka) aby odniosły sukces marketingowy i wyróżniały się na tle innych wiadomości trafiających do skrzynki odbiorcy.

http://www.anomail.pl/szkolenia.html

Grupa docelowa: Właściciele firm, menedżerowie, pracownicy odpowiedzialni za komunikację e-mail z klientami/kontrahentami oraz specjaliści ds. kreowania wizerunku firmy. Ponadto wszystkie osoby, które chcą nauczyć się zasad tworzenia oraz prowadzenia efektywnych kampanii e‑mailingowych przy użyciu oprogramowania AnoMail i nie tylko.

Cel szkolenia: Efektywna nauka obsługi systemu e-mailingowego AnoMail oraz poznanie zasad niezbędnych do prowadzenia skutecznych akcji e-mail marketingowych. W trakcie szkolenia uczymy, w jaki sposób budować własną bazę adresową, jak pisać skuteczne treści e-mail pokazujemy z jakich części powinien składać się list oraz w jaki sposób wysyłać zapytania ofertowe tak, aby nie trafiły do spamu, a zarazem nie podpadały pod Ustawę o świadczeniu usług drogą elektroniczną.


Obrazek

Co odróżnia nasze szkolenia od innych? Oprócz praktycznej wiedzy z zakresu prowadzenia akcji e-mailingowych otrzymujecie Państwo oprogramowanie e-mailingowe oraz unikalny szablon graficzny w formacie HTML, dzięki którym zaraz po zakończeniu szkolenia możecie rozpocząć prowadzenie własnych akcji e-mailingowych.Przemysław Rusiecki edytował(a) ten post dnia 14.12.11 o godzinie 20:39

konto usunięte

Temat: szukam szkolenia z e-marketingu


Obrazek


Szkolenie "Marketing internetowy" to 2 dni zajęć - prawdopodobnie najbardziej kompleksowe ujęcie tego tematu w Polsce! Zobacz jak możemy pomóc Ci w skutecznym pozyskiwaniu klientów przez internet.

Szczegóły i zapisy: http://socialmedianow.pl/index.php/component/chronocon...

I. Co się będzie działo?

Działania marketingowe w internecie można porównać do wizyty gości w domu. Po pierwsze trzeba przygotować się na ich wizytę - posprzątać. Następnie możemy zacząć zapraszanie. Potem goście nas odwiedzają, a my weryfikujemy czy są z tej wizyty zadowoleni i czy spotkanie wygląda tak, jak byśmy tego oczekiwali. Wreszcie goście nas opuszczają, a my robimy wszystko, aby podtrzymać z nimi kontakt i aby w przyszłości do nas wrócili.

Internetowym „domem” jest strona WWW Twojej firmy, Gośćmi potencjalni klienci. Zanim zaczniemy zapraszać, trzeba więc uporządkować lub stworzyć tę stronę i tym właśnie podczas szkoleń zajmiemy się w pierwszej kolejności.

1. Strona internetowa.

Skuteczna strona musi spełniać trzy kryteria:

a) umieć komunikować się z potencjalnym klientem. Zabronione jest więc witanie go komunikatami w stylu „O nas”, „O firmie”, „Nasz zespół”, „Aktualności firmowe”. Istnieje znacznie lepsza strategia komunikacji, którą stosują już być może Twoi konkurenci – dobrych przykładów jest także w Polsce coraz więcej.

b) „wiedzieć czego chce” od potencjalnego klienta (koniecznie!). Trzeba umieć zdefiniować NOA („najbardziej oczekiwaną akcję”), która przybliży potencjalnego klienta do tego, by stał się klientem rzeczywistym. To najważniejsza z zasad.

c) być intuicyjna – spełniać „6 zasad użyteczności stron WWW” (jak choćby Allegro). Jeśli tego nie robi, wysiłek w dwóch powyższych punktach może pójść na marne.

Szczegóły i zapisy: http://socialmedianow.pl/index.php/component/chronocon...

2. Pozyskiwanie klientów.

Gdy szczęśliwie udało się posprzątać, czas na zaproszenie gości. Aktywnych internautów mamy w Polsce kilkanaście milionów, ale nam chodzi oczywiście o tych, którzy należą do naszej grupy docelowej. Do tego selekcjonowania i zapraszania odpowiednich dla naszej działalności osób służyć będą między innymi:

a) Media społecznościowe na czele z Facebookiem (ale także Nasza-Klasa, Goldenline, Pinterest). Facebook kryje w sobie dwa podstawowe sposoby dotarcia do klientów – płatne i bezpłatne.

Płatne to reklama, która daje wręcz niesamowite możliwości dotarcia do wąskiej grupy docelowej. Metody bezpłatne to stworzenie „fanpage”. Warto, bo to źródło bardzo dużej liczby potencjalnych klientów. Istnieje też „turbodoładowanie”, które pozwala legalnie i minimalnym kosztem podwoić albo potroić liczbę fanów w ciągu kilku(nastu)dni. O wszystkim tym również na zajęciach.

b) Reklama w Google AdWords. Kontekstowe prezentowanie reklam w Google wciąż ma swoje zalety w porównaniu z reklamą na Facebooku i nie stać Cię, aby ignorować tę formę dotarcia do klientów. Znamy całkiem sporo firm, które tylko na tym bazują i radzą sobie naprawdę dobrze. Nie działają one jednak na oślep, a korzystają z narzędzia, które pozwala przed kampanią (!) sprawdzić jak wiele osób wpisuje w Google daną frazę, to znaczy, ile osób szuka tego, co oferujemy. Koniec z działaniem po omacku!

Szczegóły i zapisy: http://socialmedianow.pl/index.php/o-projekcie

c) Pozycjonowanie. Nie aspirujemy do bycia zaawansowanym kursem dla pozycjonerów, ale przedstawimy najważniejsze mechanizmy. Pozwoli Ci to „dogadać” się z firmą, która oferuje takie usługi, wybrać najlepszą lub samodzielnie zmodyfikować najważniejsze elementy serwisu.

d) Wikipedia. To bardzo niedoceniane źródło ruchu, czyli mówiąc po ludzku – potencjalnych klientów. Istnieje szybka i niezwykle skuteczna strategia, która pozwoli Ci „przechwycić” bardzo wartościowych internautów (dane statystyczne pokazują, że osoby przechodzące z Wikipedii spędzają na stronie więcej czasu i odwiedzają więcej podstron).

e) YouTube. Niezwykle niedoceniane w Polsce źródło potencjalnych klientów. Jeśli zdecydujesz się na obecność w tym kanale komunikacji, napotkasz minimalną konkurencję.

Na zajęciach przedyskutujemy także inne narzędzia marketingu internetowego, takie jak zakupy grupowe (Groupon, Gruper i – również wart uwagi - Citeam), e-marketing szeptany (fora, blogi, kampanie banerowe i artykuły (nie zawsze) sponsorowane.

Szczegóły i zapisy: http://socialmedianow.pl/index.php/component/chronocon...

3. Analiza efektów i relacje z (potencjalnymi) klientami.

Trzecim punktem szkoleń będzie analiza efektywności podjętych działań. One się po prostu muszą opłacać, inaczej nie mają sensu. Szczęśliwie, dzięki bezpłatnemu systemowi Google Analytics, jesteśmy w stanie zorientować się, które narzędzia promocji działają lepiej, a które gorzej i skoncentrować się na tych bardziej efektywnych.

I wreszcie szalenie ważna sprawa na koniec. Budowanie bazy klientów i bazy potencjalnych klientów. I nie chodzi tu o typowego newslettera, gdzie wszyscy zapisani do bazy dostają te same „spamerskie” maile.

To, co naprawdę działa, to budowanie listy adresowej w oparciu o wiedzę, dawanie wartości i zdalne budowanie relacji z odbiorcami. A to wszystko za pomocą bezpłatnych lub tanich narzędzi i prawie automatycznie. Więcej na szkoleniach.

Szczegóły i zapisy: http://socialmedianow.pl/index.php/component/chronocon...

III. Koszty

597 zł brutto

Koszt obejmuje 2 dni zajęć, Certyfikat, obiady i przerwy kawowe.

Szczegóły i zapisy: http://socialmedianow.pl/index.php/component/chronocon...

IV. Terminy:

Szkolenia odbędą się w Warszawie w dniach 11-12.07.2012
Tadek Jacek W.

Tadek Jacek W. Kierownik Projektu

Temat: szukam szkolenia z e-marketingu

Witam
Czy w Warszawie pod koniec września lub w październiku coś będzie ?
Pozdrawiam
Tadeusz
Anna Sawczuk

Anna Sawczuk doradca zawodowy i
przedsiębiorczości,
trener

Temat: szukam szkolenia z e-marketingu

Witam
Na pewno nie dla wszystkich (dość sprecyzowana grupa docelowa), ale są szkolenia z e-marketingu pod Warszawą:
Szkolenie (właściwie warsztaty) z e-marketingu, Warszawa

konto usunięte

Temat: szukam szkolenia z e-marketingu


Obrazek

E-MARKETING - PROMOCJA I REKLAMA FIRMY W INTERNECIE - wszystko o skutecznej komunikacji marketingowej w internecie.

Szkolenie 2-dniowe: 16-17 czerwca, Warszawa, Atrium Centrum
Cena netto: 1490 PLN
Trener: Artur Maciorowski - ekspert e-marketingu, autor książki "E-marketing w praktyce. Strategie skutecznej promocji online", redaktor prowadzący branżowego magazynu "Online Marketing Polska".

Zobacz program szkolenia: http://szkoleniaatrium.pl/szkolenie/event/e-marketing-...

Jeśli chcesz poznać najlepsze sposoby marketingu w internecie, SEM, e-mail marketingu, społeczności i marketingu mobilnego to jest to najlepsze szkolenie z możliwych. Kompleksowe i praktyczne.

Zapraszamy do kontaktu:
tel. 607 710 797, szkolenia@szkoleniaatrium.pl
beata.skorubska@szkoleniaatrium.pl, tel. 530 502 000

Następna dyskusja:

Baza wiedzy: blogi o e-mark...




Wyślij zaproszenie do