konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

Witam,

Poszukujemy osób chętnych do współpracy z doświadczaniem w marketingu internetowym,oferujemy wysokie prowizję i możliwość stałego zatrudnienia przy projekcie Sagio.pl.

Pozdrawiam
Marek Kawecki
Jolanta Lenart

Jolanta Lenart Wszystko co
odczuwalne zmyslami
jest zmienne, a
przez to ...

Temat: Ogłoszenia

Aaachoo, uruchomienie nowych Social Network dla IM

Aaachoo jest nowy profesjonalny, w pełni funkcjonalny, portal społecznościowy skierowany na marketing internetowy i biznes w domu. !
http://www.aaachoo.com/index2.php?siteId=11496
Aaachoo jest dokładnie to wszystko, czego potrzebujesz i chcesz ... chcemy i potrzebujemy nowych kontaktów przez cały czas. Czy zgadzasz się?
Daniel Bogusz

Daniel Bogusz Prezes Zarządu, B&O
NAVIGATOR Firma
Szkoleniowa Sp. z
o.o.

Temat: Ogłoszenia

Witam,

Poszukuję trenera do prowadzenia szkoleń z zakresu emarketingu. Proszę o przesyłanie cv na adres daniel.b@bonavigator.pl.

Pozdrawiam,

Daniel Bogusz
B&O NAVIGATOR Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.
Patrycja Szabłowicz

Patrycja Szabłowicz Koordynator Biura
Zarządu

Temat: Ogłoszenia

Witam,

Wiadomo nie od dziś, że słowo pisane wielką niesie w sobie moc. Precyzyjnie użyte koi nerwy, rozwija marzenia, wynosi na wyżyny szczęśliwców, których otuli delikatną mgiełką pochwał, wszechobecnych cytatów i niekończącej się listy zasług.

Oczywiście może ono również przybrać postać destruktora. Wszystko zależy tu od osoby, która umiejętnie nim pokieruje.

Ja lubię, a nawet uwielbiam tworzyć, budować i rozwijać różnego typu koncepty właśnie poprzez siłę słów. Potrafię relacjonować rzeczywistość, a także nadawać jej konkretne, sprecyzowane wcześniej brzmienie. Pasja do pisania daje mi energię do kreatywnych działań. Zamiast stać i czekać, aż plony pojawią się samoistnie, wolę przejąć inicjatywę i osobiście powieść sprawę do jej owocnego finału.

Dysponując tym arsenałem umiejętności, zaangażowania i determinacji szukam pracy, którą mogłabym wykonywać w okowach własnego domostwa. Pisanie artykułów na zlecenie, dbanie o zawartość firmowych kont w portalach społecznościowych, działania w blogosferze, czy doglądanie i wzbogacanie firmowych serwisów www – to wszystko i wiele więcej jest w moim zasięgu, dzięki ogólnoświatowemu dobru, jakie stanowi internet :)

Jeśli potrzebujecie pracownika, na którego miejsce pracy nie wydacie nawet złotówki, a w zamian za to z chęcią nagrodzicie jego wkład w rozwój Waszego dzieła, jakie z pewnością stanowi firma, którą tworzycie – czekam.

Zapraszam do kontaktu i serdecznie pozdrawiam,

Patrycja Szabłowicz
Patrycja Jesionek

Patrycja Jesionek Analityk Logistyczny

Temat: Ogłoszenia

Zapraszamy na spotkanie branżowe na Targach Moje Dziecko
Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom rynku wprowadziliśmy do programu tegorocznych Targów Moje Dziecko spotkanie branżowe. Udział w nim umożliwi Państwu nawiązanie nowych kontaktów handlowych, które pozwolą na rozwinięcie działalności Państwa firmy.

Spotkanie skierowane jest do:

* producentów
* dystrybutorów
* hurtowników
* przedstawicieli sklepów internetowych

artykułów dla dzieci i rodziców.

Ponadto spotkanie poświęcone będzie różnorodnym aspektom prowadzenia firmy. W programie spotkania przewidziane są bowiem wykłady, podczas, których eksperci podzielą się z Państwem swoją wiedzą i doświadczeniem, m.in. w takich kwestiach, jak:

* Sposoby finansowania przedsiębiorstwa za pomocą środków unijnych
* Visual Merchindising
* Dynamika sprzedaży produktów dziecięcych w kanale internetowym
* Skuteczna reklama w branży dziecięcej

* Aukcje internetowe- - aspekty prawne, problemy, zagrożenia
* Jak chronić dobra niematerialne firmy ?

Dzięki imiennemu identyfikatorowi, który otrzymują Państwo podczas Targów mogą Państwo swobodnie poruszać się po terenie Targów i prowadzić rozmowy z Wystawcami oraz innymi uczestnikami spotkania branżowego. Do Państwa dyspozycji pozostawiamy salę konferencyjną, w której będą mogli Państwo spokojnie napić się kawy i ustalić szczegóły ewentualnej współpracy. Międzyczasie mogą Państwo uczestniczyć w dowolnie wybranych wykładach.

Aby wziąć udział w spotkaniu należy wypełnić formularz zgłoszeniowy on-line.
http://targimojedziecko.pl

Temat: Ogłoszenia


Obrazek

Publikacje on-line jako narzędzie eMarketingu.

Dzięki rozwiązaniom Pressmo:
* Skrócisz cykl sprzedaży produktów oraz usług;
* Zwiększysz sprzedaż;
* Twoi klienci uzyskają łatwiejszy i szybszy dostęp do informacji na twojej stronie www

http://www.pressmo.pl
[mail]kontakt@pressmo.pl[/mail]Łukasz Rutkowski edytował(a) ten post dnia 30.08.10 o godzinie 11:36
Marek Zieliński

Marek Zieliński adiunkt, Uniwersytet
Ekonomiczny w
Poznaniu

Temat: Ogłoszenia


Obrazek


STUDIA PODYPLOMOWE KOMUNIKACJA I PROMOCJA W BIZNESIE




APLIKUJ TERAZ!
http://www.podyplomowe.ue.poznan.pl/aplikuj-online.htm... - Rekrutacja trwa do: 8.10.2010

Strona internetowa:
http://www.kip.ue.poznan.pl
http://www.facebook.pl/komunikacja

Cele i zadania studium:
Promocja, reklama, public relations, sztuka negocjacji, arkana komunikacji werbalnej i niewerbalnej, kultura języka, kreatywność, etykieta menedżera - to tylko wybrane przykłady zagadnień istotnych dla profesjonalistów. Celem studium jest przekazanie nowoczesnej i zarazem praktycznej wiedzy z zakresu szeroko rozumianej komunikacji. Głównym zadaniem studium jest poszerzenie wiedzy oraz doskonalenie umiejętności menedżerów w dziedzinie komunikacji.

Ramowy program przedmiotowy:
- Komunikacja marketingowa i badania marketingowe
- Strategia promocji i jej uwarunkowania
- Public relations
- Komunikacja werbalna i niewerbalna
- Psychologia komunikacji
- Prezentacje i wystąpienia publiczne
- Negocjacje (w tym międzykulturowe)
- Promocja bezpośrednia
- Protokół dyplomatyczny i etykieta w biznesie
- Kreatywność w biznesie
- Seminarium podyplomowe
Zajęcia na studium prowadzone są w formie wykładów, seminariów i ćwiczeń warsztatowych, które obejmują treningi z aktorami i psychologami oraz pracownikami agencji reklamowych.

Czas trwania studium:
dwa semestry

Koszt uczestnictwa:
4400.00 zł
Możliwość opłaty w dwóch ratach.

Zgłoszenia:
Przy zgłoszeniach na studia podyplomowe obowiązuje aplikacja online. Dokumenty dostarczyć można osobiście bądź listownie. Rekrutacja na studia podyplomowe odbywa się bez egzaminów wstępnych. O przyjęciu decyduje kolejność zgłoszeń. Osoby przyjęte na studia podyplomowe na podstawie kompletnej dokumentacji zostaną poinformowane listownie o terminie rozpoczęcia zajęć. Ze względu na ograniczoną liczbę miejsc o przyjęciu decyduje kolejność złożonych podań. O terminie rozpoczęcia zajęć kandydaci zostaną powiadomieni odrębnym pismem. Szczegółowe informacje o studium:
e-mail: e.budniak@ue.poznan.pl

Wymagane dokumenty:
Zgłoszenie obejmuje następujące dokumenty:
- podanie o przyjęcie,
- kwestionariusz osobowy,
- odpis dyplomu ukończenia studiów wyższych,
- zobowiązanie (zakładu pracy bądź osobiste) wniesienia opłaty za studium,
- dwa zdjęcia legitymacyjne (podpisane na odwrocie),
- dwie koperty ze znaczkami, zaadresowane do siebie.
Kwestionariusz, podanie oraz zobowiązanie po aplikacji na studia należy wydrukować z panelu użytkownika i podpisać niebieskim długopisem. Dokumenty należy dostarczyć w teczce wiązanej podpisanej nazwą studiów podyplomowych oraz imieniem i nazwiskiem.

Miejsce złożenia dokumentów:
Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
Studium Podyplomowe Komunikacji i Promocji w Biznesie
ul. Powstańców Wielkopolskich 16, pok. 826
Poznań

Adres do korespondencji:
Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
Sekretariat Studium Podyplomowego
Komunikacji i Promocji w Biznesie
al. Niepodległości 10, p. 826
61-875 Poznań

Prezentacja Studiów Podyplomowych Komunikacji i Promocji w Biznesie:
http://www.podyplomowe.ue.poznan.pl/uploads/SP/WT/Stud......

Kierownik:
dr Marek Zieliński, e-mail: m.zielinski@ue.poznan.pl
więcej informacji: http://www.kip.ue.poznan.pl/ http://www.facebook.pl/komunikacja

Organizator studiów:
Katedra Strategii Marketingowych
ul. Powstańców Wielkopolskich 16
Sekretariat Studium: p. Ewa Budniak,
ul. Powstańców Wielkopolskich 16, Collegium Altum, pokój 826
tel. 61-854-37-97


Obrazek
Joanna K.

Joanna K. Dyrektor Operacyjny

Temat: Ogłoszenia

PROFESSIONAL DIPLOMA IN MARKETING na licencji The Chartered Institute of Marketing --- Nowe edycje programu w Łodzi i Wrocławiu ---

W imieniu Akredytowanego Centrum Szkoleniowo-Egzaminacyjnego QUESTUS pragnę zaprosić do udziału w prestiżowym programie szkoleniowym "Professional Diploma in Marketing", który realizowany jest na licencji The Chartered Institute of Marketing.

Program Professional Diploma in Marketing (DM) kształtuje kompetencje marketerów na poziomie strategiczno-operacyjnym.
Jest adresowany, między innymi, do menedżerów marketingu średniego i wyższego szczebla, brand managerów, analityków marketingowych, specjalistów do spraw marketingu, sales managerów oraz wielu innych osób, które mają styczność z klientem i rynkiem.
Uczestnikami DM są także osoby z innych działów firm (IT, logistyki, finansów i księgowości, HR) – gdzie posiadanie podstawowej wiedzy z zakresu funkcjonowania przedsiębiorstwa na rynku jest niezbędne miedzy innymi
do zarządzania łańcuchem dostaw, wdrażania i zarządzania systemami CRM, kalkulacji rentowności klientów czy też opracowywania programów marketingu wewnętrznego.
Liczną grupą uczestników są również absolwenci studiów wchodzący na rynek pracy, dla których ukończenie tego programu może okazać się ważnym krokiem w rozwoju kariery zawodowej.

Program składa się z czterech bloków tematycznych:
1. Planowanie Marketingowe
2. Marketing Wartości
3. Zarządzanie Marketingiem
4. Zarządzanie Projektami Marketingowymi

Trenerzy QUESTUSA zaangażowani są w programy certyfikowane CIM od początku obecności tej instytucji w Polsce, to jest od ponad dziesięciu lat.

Dyplom ukończenia programu Professional Diploma in Marketing wydawany przez The Chartered Institute of Marketing jest międzynarodowym dyplomem potwierdzającym kwalifikacje profesjonalne w zakresie marketingu i zarządzania.

Już 5 LISTOPADA 2010 startuje nowa edycja programu w ŁODZI oraz 21 STYCZNIA 2011 we WROCŁAWIU - zapraszam wszystkie zainteresowane osoby do kontaktu celem uzyskania szczegółowych informacji:

Joanna Kozielska-Sieczkowska
e-mail: jkozielska@questus.pl
tel. +48 667 898 977
Kasia Maciałek

Kasia Maciałek Idź przez życie
tak,aby ślady Twoich
stóp przetrwały Cię

Temat: Ogłoszenia

Marketing Internetowy w Praktyce!


Obrazek


Czy wiesz:

=> Jak zarabiać w sieci?
=> Jak zwiększyć dochody ze sprzedaży on-line?
=> Jak budować bazy adresowe i prowadzić kampanie marketingowe?

Na te i na inne pytania dowiesz znajdziesz odpowiedzi na darmowym kursie marketingu internetowego! Zapisz się teraz:
http://praktycznyemarketing.pl/

Nie ważne, czy już masz firmę i chcesz poprawić jej wyniki z handlu w sieci, czy dopiero chcesz ją założyć. Zapisz się na ten kurs, aby krok po kroku dowiedzieć się co robią najlepsi w naszej branży!

http://praktycznyemarketing.pl/Kasia Maciałek edytował(a) ten post dnia 03.11.10 o godzinie 09:57
Natalia Dołżycka

Natalia Dołżycka Digital Marketing
Consultant

Temat: Ogłoszenia

Jesienna promocja w mailPro!

Wyrwij firmę z jesiennej apatii z pomocą profesjonalnego systemu do masowej wysyłki wiadomości elektronicznych!


Obrazek


Do 31 listopada każdy nowy klient mailPro otrzyma 50% zniżkę na utrzymanie bazy przez 2 miesiące.

Nie czekaj aż opadną liście!

Więcej info na stronie mailPro: Sprawdź!
Dawid Martynowski

Dawid Martynowski Ambitny Manager

Temat: Ogłoszenia

POD RZĄDAMI MARKI – Wykorzystanie Public Relations w Budowaniu Marki

Szkolenie „POD RZĄDAMI MARKI – Wykorzystanie Public Relations w Budowaniu Marki” to vademecum nowoczesnych narzędzi brandingu dla wszystkich managerów i specjalistów marketingu odpowiedzialnych za kreowanie i zarządzanie markami.

POD RZĄDAMI MARKI – Wykorzystanie Public Relations w Budowaniu Marki

Podczas szkolenia możesz wzbogacić swoje kompetencje i dowiedzieć oraz:
• Poznasz aspekty prawne funkcjonowania marek.
• Dowiesz się jak możesz wycenić swoją markę.
• Nauczysz się wykorzystywać nowoczesne narzędzia (CSR i Social Media) w kreowaniu brandu.
• Opanujesz techniki public relations wykorzystywane w budowaniu marek.
• Zdobędziesz wiedzę niezbędną do zarządzania marką w sytuacji kryzysowej.
• Dowiesz się jak należy posługiwać się badaniami marki i jak należy je interpretować.
• Poznasz strategiczne aspekty zarządzania markami.

CZEKAMY NA TWOJE ZGŁOSZENIE!


Obrazek

POD RZĄDAMI MARKI – Wykorzystanie Public Relations w Budowaniu Marki

Zapraszamy
Natalia Dołżycka

Natalia Dołżycka Digital Marketing
Consultant

Temat: Ogłoszenia

Jesienią zwiększ swoją widoczność w sieci!

Pozycjonowanie stron (z ang. Search engine optimization - SEO) to zespół działań, mających na celu umieszczenie strony internetowej na wysokich pozycjach w wynikach najpopularniejszych wyszukiwarek internetowych (Google,
Onet.pl oraz Wp.pl). Jest jedną z najbardziej skutecznych metod promocji firmy w internecie.

Skorzystaj z wiedzy i umiejętności specjalistów INVISIO Architecture of Vision i wspinaj się razem z nami na najwyższe pozycje!


Do 30 listopada każdy nowy Klient INVISIO otrzyma miesiąc pozycjonowania GRATIS!

* Bądź widoczny w sieci
* Zwiększ dochody
* Konkuruj z liderami rynku
* Minimalizuj koszty

A wszystko to dzięki pomocy profesjonalnego, wykwalifikowanego zespołu INVISIO!

NIE CZEKAJ!
Skontaktuj się z nami pod nr tel.: +48 (32) 231 05 41 lub mailowo: info@invisio.pl. Nasi specjaliści odpowiedzą na wszystkie Twoje pytania!

http://invisio.pl
Wojciech Łukowski

Wojciech Łukowski Szukam pomysłu...
Najchętniej
związanego z
Hiszpanią.

Temat: Ogłoszenia


Obrazek


OGÓLNOPOLSKA KONFERENCJA
„MARKETING INSTYTUCJI NAUKOWYCH I BADAWCZYCH”


Konferencja objęta honorowym patronatem Waldemara Pawlaka, Wicepremiera, Ministra Gospodarki oraz Barbary Kudryckiej, Minister Nauki i Szkolnictwa Wyższego.

KOMITET PROGRAMOWY

Przewodniczący
- prof. zw. dr hab. Mirosława Pluta-Olearnik, Katedra Handlu i Marketingu Wyższej Szkoły Handlowej we Wrocławiu
Członkowie:
- dr hab. Jacek Barlik, Instytut Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego
- prof. dr hab. Jerzy Bralczyk, Instytut Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego
- prof. dr hab. Jacek Kall, Katedra Marketingu Produktu Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
- prof. zw. dr hab. Bogdan Sojkin, Katedra Marketingu Produktu Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
- dr Dariusz Trzmielak, Zakład Badań Marketingowych Uniwersytetu Łódzkiego
- dr hab. Dariusz Tworzydło, Kierownik Zakładu Public Relations Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie

TERMIN KONFERENCJI

17-18 listopada 2010 r.

MIEJSCE KONFERENCJI
Instytut Lotnictwa w Warszawie
Budynek B, I piętro, Sala im. Profesora Tadeusza Sołtyka
al. Krakowska 110/114, 02-256 Warszawa
http://www.ilot.edu.pl/minib

PROGRAM KONFERENCJI

17 listopada 2010

- Zmiany strategii marketingowej w dobie społeczeństwa informacyjnego - prof. ndzw. dr hab. Mirosława Pluta-Olearnik, Katedra Handlu i Marketingu Wyższej Szkoły Handlowej we Wrocławiu
- Zarządzanie marką instytucji badawczej - prof. dr hab. Jacek Kall, Katedra Marketingu Produktu Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
- PR w komunikacji marketingowej - dr hab. Dariusz Tworzydło, Kierownik Zakładu Public Relations Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie
- Marketing instytucji badawczych i naukowych – celowość i sposoby działań, mgr Jaromir Matulewicz, Instytut Rozwoju Miast, Kraków
- Rola strategii informacyjnej w programie promocji jednostki naukowej. Zmiana formuły funkcjonowania PR – doświadczenia praktyczne Głównego Instytutu Górnictwa - mgr Sylwia Jarosławska-Sobór, Główny Instytut Górnictwa, Katowice
- Wybrane elementy sieci 2.0 jako czynniki kształtujące wizerunek instytucji badawczych – mgr Maciej Zaremba, Centrum Badań Procesowych Instytut Chemicznej Przeróbki Węgla
- Nowe sposoby komunikowania się instytucji naukowej i naukowców z odbiorcami, dr Joanna Pruchnicka, Małopolska Wyższa Szkoła Zawodowa im. J. Dietla w Krakowie

Warsztaty równoległe:
- Kształtowanie wizerunku instytucji naukowej i badawczej w internecie - Lidia Mączyńska, Telma Group
- Źródła finansowania działalności marketingowej instytucji naukowej i badawczej – dr Tomasz Kownacki, Uniwersytet Warszawski
- Wydarzenia specjalne jako istotny element działań PR instytucji naukowej i badawczej – Monika Krusiewicz, Prezes Zarządu Stowarzyszenia Branży Eventowej, PRimaveraPR&Events

Specjalny spektakl „Kantata na cztery skrzydła” w Teatrze Polonia Fundacji Krystyny Jandy na Rzecz Kultury. Po spektaklu bankiet w teatrze.

18 listopada 2010

- Zarządzenie produktem w usługach badawczych, prof. zw. dr hab. Bogdan Sojkin, Katedra Marketingu Produktu Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
- Promocja usług badawczych i projektów technologicznych, dr Dariusz Trzmielak, Dyrektor Centrum Transferu Technologii Uniwersytetu Łódzkiego
- Centrum Badań i Ekspertyz Akademii Ekonomicznej na rynku usług badawczych – doświadczeń akademickich badaczy rynku – prof. dr hab. Zofia Kędzior, Akademia Ekonomiczna w Katowicach
- Marketing w małych jednostkach badawczo-rozwojowych, mgr Izabela Pospiech, mgr inż. Bogusław Woźniak, Instytut Przemysłu Skórzanego w Łodzi
- Zarządzanie projektowaniem a marketingowa strategia rozwoju nowych produktów – przykład zastosowania w jednostce B+R, dr inż. Włodzimierz Boroń, Instytut Technik Innowacyjnych EMAG-Katowice
- Promocja instytucji naukowej poprzez działalność Archiwum (na przykładzie Instytutu Farmakologii PAN w Krakowie) , dr Anna Krzemińska, Instytut Farmakologii PAN w Krakowie

Warsztaty równoległe:
- Nowe technologie internetowe - social media w promocji nauki i badań – Anita Wojtaś-Jakubowska, Social Media Direktor OS3 Mulimedia
- Media relations instytucji naukowej i badawczej – dr hab. Jacek Barlik, Woodstock Leasor Warsaw
- Tworzenie kampanii marketingowej na rynki zagraniczne – Przemysław Bogdanowicz, Dyrektor Kreatywny agencji BBDO Warszawa

Szczegółowe informacje o Konferencji znajdują się w Internecie pod adresem: http://www.ilot.edu.pl/minib
Natalia Dołżycka

Natalia Dołżycka Digital Marketing
Consultant

Temat: Ogłoszenia

Gdzie Twoi Klienci kupują prezenty gwiazdkowe?

Już dziś zadbaj, by zrobili to właśnie u Ciebie! Zwiększ widoczność swoich produktów w sieci dzięki kampanii linków sponsorowanych!

Linki sponsorowane to:

- szybkie dotarcie do internautów szukających prezentów gwiazdkowych
- zwiększenie sprzedaży w czasie świąt
- mierzalne wyniki, które pozwolą poznać zwyczaje zakupowe Twoich Klientów
- szansa na wyróżnienie się wśród bożonarodzeniowych ofert konkurencji

dowiedz się więcej >>

Wyprzedź konkurencję! Zadbaj, by to właśnie TWÓJ produkt znalazł się pod choinką!

Skontaktuj się z nami! Nasz konsultant wyjaśni wszystkie szczegóły i przygotuje dopasowaną do indywidualnych potrzeb ofertę.

INVISIO - Architecture of Vision
info@invisio.pl
tel. +48 (32) 231 05 41
http://invisio.pl
Marcin K.

Marcin K. Przedsiębiorca,
publicysta, trener,
pasjonat życia...

Temat: Ogłoszenia

Marketing Internetowy w Praktyce!


Obrazek


Czy wiesz:

=> Jak zarabiać w sieci?
=> Jak zwiększyć dochody ze sprzedaży on-line?
=> Jak budować bazy adresowe i prowadzić kampanie marketingowe?

Na te i na inne pytania dowiesz znajdziesz odpowiedzi na darmowym kursie marketingu internetowego!

Zapisz się teraz:
http://praktycznyemarketing.pl


Nie ważne, czy już masz firmę i chcesz poprawić jej wyniki z handlu w sieci, czy dopiero chcesz ją założyć. Zapisz się na ten kurs, aby krok po kroku dowiedzieć się co robią najlepsi w naszej branży!

http://praktycznyemarketing.pl

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

Reprezentuję firmę Direct Channel z Katowic (marketing bezpośredni: emailing, lettershop, wysyłka smsów, programy lojalnościowe), która zamierza powiększyć zespół o account managera. Szukam osobę z około 2 – letnim doświadczeniem w sprzedaży w branży direct marketingu, z bardzo dobrym angielskim. Zainteresowanych proszę o kontakt na priv.
Łukasz Kukawski

Łukasz Kukawski PR your life ;)

Temat: Ogłoszenia

GOG.com - serwis cyfrowej dystrybucji gier na PC poszukuje osób na stanowisko Junior Marketing Specialist.

Jako że jednym z podstawowych wymagań na tym stanowisku jest dobra znajomość języka angielskiego, całe ogłoszenie jest w narzeczu Shakespeare'a.

Job purpose of Marketing assistant
Good Old Games is looking for a marketing assistant to help us shine the light of classic gaming goodness into the lives of gamers living in the dull, dreary world of modern games. We’re looking for someone who’s just getting started on their marketing career and who wants to come work for the best source for classic PC games on the ‘Net.
A good candidate is creative, hard-working, has a good sense of fun, and has the following qualifications:

Junior Marketing Specialist Requirements:
Professional


* Solid command of written and spoken English. The language that everyone at GOG uses to communicate daily is English, and you’ll need to be able to speak and write fluently.
* Background helping grow and develop brands. Whether you’ve taken your personal blog from 0 to a thousand hits a day or you’ve just earned a degree in marketing, you should have learned the fundamentals of marketing somewhere along the way.
* Ability to balance rapidly changing priorities in a fast-paced environment

Personal

* Love of PC gaming in general, and ideally a love of the old classic games from the 90’s and early 00’s.
* Comfortable in an informal work environment. We love our jobs at GOG and we don’t take ourselves too seriously, but we do work hard, and we expect you to as well.
* Be willing to learn. We always strive to be the best at GOG, and we hope you will, too.

These aren’t requirements, but it would be awesome if you knew how to:

* Perform basic editing duties with video and audio
* Edit HTML and CSS
* Demonstrate outside the box thinking for drawing attention to your brand
* Juggle chainsaws (you never know when that could come in handy)

Key duties/responsibilities of Junior Marketing Specialist:

* Coordinate relationships with external advertising partners and press contacts
* Carefully monitor communications response data and other performance and marketing metrics.
* Establish and maintain a centralized archive of advertising inventory and public relations content for affiliates and press contacts.
* Assist in the coordination of the production and distribution of various communications with outside vendors, such as printers and mail houses, to meet their designated due date.
* Assist in marketing research.
* Assist in the creation and editing of video content
* Assist in community management of online forums.
* Assist in the creation and assembly of supplementary marketing materials and media kits

Availability

All candidates for this position need to be located in Warsaw, Poland and be able to come into the office every weekday. We are looking to hire a junior marketing specialist to start on 1 March 2011.
What do we offer?

* A unique chance to shape the future of digital distribution
* Competitive salary and great working atmosphere
* Work in an international environment and booming industry
* Other benefits (health care package, sport activities, etc.)
* If you are kind, some free game codes

Does this sound like you? Are you all fired up to join Good Old Games and rock your marketing skills? Send us an email at with a cover letter and resume to prhires@gog.com and tell us what makes you the best pick for this position!ser
Adam P.

Adam P. Lider MLM w branży
FMCG

Temat: Ogłoszenia

darmowy PRAKTYK NLP?!

Czy możliwe jest nabycie wiedzy ze szkolenia typu PRAKTYK NLP,
nie płacąc absolutnie nic?
Odpowiedź jest dwojaka - możesz i nie możesz.
Jedno jest pewne - dzięki darmowemu e-kursowi NLP POWER,
poznasz materiał jaki jest na zaawansowanych szkoleniach NLP.

9 bardzo obszernych lekcji, przez 9 dni, wraz z 9 dokładnymi mapami
myśli - za darmo!

Jednak zanim zapiszesz się, zobacz czego między innymi
nauczysz się na bezpłatnym e-kursie:

1. Jakie są podstawowe założenie NLP
2. Jak powinna wyglądać dobra komunikacja
3. Czym są "pozycje percepcyjne"
4. Co to jest i jak wykorzystywać kotwiczenie.
5. Jak rozebrać człowieka na czynniki pierwsze, dzięki meta-modelowi
6. Dlaczego ten tekst pisze modelem Miltona
7. Jak ustalać i realizować swoje cele
8. Jak korzystać i czym są submodalności
9. W jaki sposób pomagać sobie i innym dzięki technikom NLP
10. Jak stworzyć "kółeczko doskonałości"
11. Jak etycznie wykorzystywać NLP
... i wiele, wiele więcej!

Tak naprawdę otrzymasz zastraszającą większość wiedzy z Praktyka NLP!
Ponad to każda z dziewięciu lekcji, które otrzymasz będzie wzbogacona o
profesjonalną mapę myśli w postaci PDF![/b]


Obrazek


Skorzystaj za darmo z darmowego e-kursu na temat inteligencji finansowej!
Przez 8 dni będziesz dostawał maile z kolejnymi fascynującymi
porcjami informacji!


Aby zapisać się na darmowy kurs wypełnij formularz na
http://nlppower.pl

Kto stworzył dla Ciebie ten e-kurs?

Adam Przemyk,
Certyfikowany Praktyk i Master NLP.
(Practitioner & Master in the Art of NLP)
Mówca motywacyjny, pasjonat życia I rozwoju osobistego.

Obrazek


Kacper Bisanz
Certyfikowany Praktyk i Master NLP.
(Practitioner & Master in the Art of NLP)
Business Coach, autor szkoleń i kursów, prakyk biznesowy

Obrazek

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

Dom Szkoleń i Doradztwa zaprasza pracowników oraz właścicieli micro- i małych firmy z Małopolski do udziału w dofinansowanym z EFS projekcie szkoleniowym "Kluczowe kompetencje w biznesie".

Szkolenia będą miały charakter krótkich, intensywnych kursów z najważniejszych (kluczowych) kompetencji biznesowych.

Pierwsze szkolenia już w lutym!

Kurs „Marketing” – 4 dni

Program i terminy:
• Marketing strategiczny: 2 dni, 11.02 i 12 .02
• Marketing operacyjny: 1 dzień, 11.03
• Współczesne trendy w marketingu i e-marketingu: 1 dzień, 12.03

Podczas szkolenia prezentowane będą najnowsze trendy marketingu, w tym również e-marketingu. Uczestnicy poznają zasady budowania strategii marketingowej oraz planowania opartych na niej działań operacyjnych. Będzie możliwość omówienia praktycznych zagadnień marketingowych, które mają rzeczywisty wpływ na osiąganie efektów również w e-biznesie.


Obrazek


W ramach projektu obędą się również szkolenia „Skuteczna sprzedaż”, „Kluczowe kompetencje menedżerskie” i „Kluczowe kompetencje lidera zespołu”.

Informacje o programach wszystkich modułów szkoleniowych oraz pełne zestawienie terminów można znaleźć na stronie http://domszkolen.com/kkb.

Zapraszamy!
Ola Kowalska

Ola Kowalska specjalista

Temat: Ogłoszenia

B E Z P Ł A T N Y KURS!

Zapraszam Cię do skorzystania z darmowego kursu internetowego "Skuteczne wyznaczanie celów i realizowanie marzeń".
W 10 lekcjach otrzymasz podstawową niezbędną wiedzę do wyznaczania celów.
Już dziś dowiedz się jak realizować swoje marzenia!

Zapraszam:
http://www.osiagaj-cele.monikapietrowska.pl/

Następna dyskusja:

Ogłoszenia - Dam Pracę!




Wyślij zaproszenie do