konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

Wszystkie ogłoszenia lądują tutaj. Jeśli znajdą się gdzie indziej - wiadomo...;-)
Paweł Krzych

Paweł Krzych Marketing and
business
development. I am
open to business...

Temat: Ogłoszenia

.Paweł Krzych edytował(a) ten post dnia 25.06.10 o godzinie 14:46
Ola Pietrowska

Ola Pietrowska szklanka jest zawsze
do połowy pełna:)

Temat: Ogłoszenia

nieaktualneAleksandra P. edytował(a) ten post dnia 18.11.09 o godzinie 21:17
Renata O.

Renata O. Samodzielna
księgowa, a teraz i
Handlowiec :)

Temat: Ogłoszenia

Wiam Moi Drodzy,

polecę Wam pewną firmę, która zajmnie się Wami kompleksowo, jeżeli chodzi o wszelkiego typu usługi marketingowe.

Oto adres strony:

http://insanto.pl/index.php

Pozdrawiam i zycze owocnej wspolpracy :)

PS.
Dajcie znac, ze macie kontakt z GoldenLine :)
Andrzej Przemysław Kuśnierczak

Andrzej Przemysław Kuśnierczak "Winners never
resign, resigners
never win"

Temat: Ogłoszenia

E-marketing, czyli jak skutecznie promować Twoją firmę w sieci

Szukasz nowych kanałów skutecznej sprzedaży?

Twój biznes mógłby mieć bardziej efektywną promocję, a Twoja marka lepszy wizerunek?

Lubisz korzystać z tanich i dobrych rozwiązań?

Znasz i wykorzystujesz cały potencjał internetu?

Czas w sieci biegnie szybciej – nie pozwól mu uciec!

SOMEDAY INTERACTIVE

zaprasza na szkolenie:

"E-marketing, czyli jak skutecznie promować Twoją firmę w sieci"

Na szkoleniu dowiesz się:

W jaki sposób zwiększyć sprzedaż za pomocą Internetu
Dlaczego firmy doceniające działalność w Internecie mają lepsze wyniki niż konkurencja
Ile musisz zainwestować w narzędzia Internetu aby odnieść realną korzyść finansową
Czego należy unikać, a co jest niezbędne
Czy Internet naprawdę jest Ci potrzebny
Na czym zarabia nasza-klasa.pl
Czym się kierować podczas wyboru ofert współpracy
W ramach dwóch dni szkolenia zapewniamy materiały szkoleniowe,
obiady, ciepłe napoje i przekąski. Gwarantujemy małe grupy szkoleniowe,
które pozwolą na skuteczne przyswojenie przekazywanej wiedzy.

Adres: Restauracja ENWISTA, Wadowice, ul. Legionów 24
Czas: od 12 września do 13 września 2009, w godzinach 09:00-17:00
Kontakt: andrzej.kusnierczak@someday.pl
Cena 459 zł

Pełny opis szkolenia

Prowadzący szkolenie:
Marcin Osman

1. A może Internet NIE jest dla mnie?

dyskusja
analiza potrzeb
kto potrzebuje, a komu przeszkadza internet?
2. Witryny internetowe

Etapy ustanawiania obecności w Internecie
Lokalizacja witryny
Opcje niskobudżetowe
Opcje wysokobudżetowe
Jaką nazwę domeny wybrać?
Struktura witryny
Treść witryny
Funkcjonalność i usability
PRACA GRUPOWA oraz prezentacja wyników działań.
3. Codzienna pielęgnacja witryny:

Jak sprawić by witryna była „wiecznie żywa"
Czego nie można zaniedbać?
Gotowa witryna- koniec czy początek pracy?
Darmowe narzędzia Googla.
PRACA GRUPOWA oraz prezentacja wyników działań.
4. Ile i czemu tak drogo?

Cena witryny a cena jej promocji?
Co zrobić samemu a co zlecić agencji?
Blog czy blob?
5. Na czym zarabia nasza-klasa?

Jak zwykłą witrynę internetową, przekształcić w źródło dochodu?
Kiedy „bycie w sieci" staje się opłacalne? (Analiza finansowa)
PRACA GRUPOWA oraz prezentacja wyników działań grupy
6. Jak „zmierzyć" wartość witryny internetowej?

Narzędzia „pomiaru" witryny
Definicja podstawowych pojęć (odsłona, wizyta, unikalny użytkownik, powracalność)
7. Inwestorzy Internetowi

Internetowi milionerzy- dlaczego akurat im się udało?
Fundusz Inwestycyjny- partner czy wróg? Czyli o tym jak pozyskać inwestora Venture Capital.
NDA, memorandum inwestycyjne, term cheet, pipe line- czyli o tym dlaczego musisz poznać znaczenie tych słów?
Czy UE pomoże Twojemu start-up'owi?
PRACA GRUPOWA oraz prezentacja wyników działań grupy
8. 7 mitów internetu

Poza prawem
Internet undergroundem
Internet anonimowy
Internet niszczy więzi społeczne
Praca w domu i do tego wygodniejsza
Sieci grozi bomba megabitowa
Internet zabije tradycyjną pocztę
9. PRACA GRUPOWA oraz prezentacja wyników.

Podsumowanie

Adres: Restauracja ENWISTA, Wadowice, ul. Legionów 24
Czas: od 12 września do 13 września 2009, w godzinach 09:00-17:00
Kontakt: andrzej.kusnierczak@someday.pl
Cena 459 zł

Informacje i zapisy na http://www.somedayinteractive.pl/szkolenie/
Agnieszka B.

Agnieszka B. digital change
management, digital
solutions,
e-learning

Temat: Ogłoszenia

Poszukujemy Praktykantów/ Stażystów do działu marketingu.

Charakter pracy:
udział w wdrożeniu portalu eventowo- szkoleniowego.

Oczekujemy:
studentów ostatnich lat kierunków ekonomicznych (ekonomia,
zarządzanie, marketing, etc.),
zainteresowania obszarem marketingu internetowego,
zaangażowania i motywacji do pracy,
chęci uczenia się,
rzetelności i dokładności,
kultury osobistej.

Oferujemy:
możliwość dostosowania godzin praktyk do planu zajęć na
uczelni,
możliwość poznania specyfiki pracy w firmie szkoleniowej,
możliwość rozwoju i zdobywania doświadczeń potrzebnych w pracy
na stanowisku
konsultanta ds marketingu,
współtworzenie projektu internetowego.

Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie swojej aplikacji (CV +
list motywacyjny) na adres:
m.choros@biznesedukator.pl. Informujemy, iż skontaktujemy się z
wybranymi osobami.

Biznes Edukator Sp. z o.o.
ul. Kiwerska 28 lok. 4, 01-682 Warszawa, tel./fax 022 649 15 83
e-mail: biuro@biznesedukator.pl, http://www.biznesedukator.pl
Agata Modzelewska

Agata Modzelewska PR, Centrum Promocji
Informatyki

Temat: Ogłoszenia

Serdecznie zapraszam…

Na konferencję poświęconą NOWYM KANAŁOM E-MARKETINGU (15.10.2009r). Więcej informacji znajdziecie Państwo na stronie spotkania:
http://goldenline.pl/spotkanie/nowe-kanaly-e-marketingu

Dla wszystkich z GL przygotowaliśmy specjalną ofertę

konto usunięte

Joanna Marchocka

Joanna Marchocka Jeśli umiesz coś
wymarzyć, to
potrafisz to
osiągnąć.

Temat: Ogłoszenia

Chciałabym zaprosić do odwiedzenia strony http://adstone.pl. To witryna firmy adStone, która we wrześniu pojawiła się na rynku. Świadczy ona kompleksowo usługi z zakresu marketingu, reklamy oraz PR. Do realizacji kampanii reklamowych oprócz tradycyjnych metod wykorzystuje także najnowocześniejsze narzędzia, takie jak bluetooth marketing, ambient czy aromamarketing. Agencja realizuje także internetowe kampanie reklamowe oraz współpracuje z celebrytami przy organizacji różnego rodzaju eventów.
Firma skupia doświadczonych specjalistów z różnych dziedzin branży szeroko pojętej promocji. Dzięki temu właśnie może przeprowadzać kompleksowe działania reklamowe. Oferta adStone skierowana jest do firm, instytucji, organizacji, klubów, stowarzyszeń oraz klientów indywidualnych, przy czym zawsze dostosowywana zostaje do każdego budżetu i oczekiwań.

Jako członek teamu adStone chciałabym zaznaczyć, że realizujemy projekty w myśl zasady, iż każde działanie może mieć olbrzymią siłę oddziaływania - trzeba mu tylko nadać odpowiednią formę. Nie ma zatem dla nas rzeczy niemożliwych! Wiemy, że entuzjazm całego zespołu oraz indywidualne podejście do realizowanych zleceń, pozwolą nam sprostać każdemu wyzwaniu!

http://adstone.pl

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

Dla przypomnienia - ogłoszenie pojawiające się poza tematem "ogłoszenia" będą znikać. Pozdrawiam. :-)
Sławomir Waśniewski

Sławomir Waśniewski
Trener/coach/copywri
ter/autor/AkademiaKr
eatywnejEdukacji....

Temat: Ogłoszenia

Nie zmarnuj swojego 1%!!!
Szanowni Goldenianie,
zwracam się z apelem do tych z Was, którzy jeszcze nie zdecydowali, na jaki cel mogliby przeznaczyć 1% swojego podatku.
Jeśli chcielibyście wesprzeć działalność hospicjów pomagającym dzieciom nieuleczalnie chorym i ich rodzinom, wskażcie w swoim rocznym rozliczeniu podatkowym:
Stowarzyszenie Łódzkie Hospicjum dla Dzieci (http://hospicjumdladzieci.org)
91-496 Łódź, ul. Nastrojowa 10
i podajcie jego numer wpisu do Krajowego Rejestru Sądowego: 0000159689 oraz informację, w jakiej wysokości organ podatkowy ma dokonać wpłaty na konto Hospicjum (oczywiście kwota nie może być wyższa niż 1% Waszego rocznego podatku).
Chcąc pomóc hospicjom w całej Polsce, wejdźcie na stronę Fundacji Hospicyjnej:
http://1procent.hospicja.pl/Page:jak_przekazac
gdzie znajdziecie wszystkie informacje związane z formalną procedurą przekazania im Waszego 1%.
Jeśli natomiast chcielibyście ofiarować Wasz 1% na inny niż proponowany przeze mnie cel, wejdźcie na stronę organizacji pozarządowych http://ngo.pl, na której zamieszczono wszelkie dane określonych instytucji, fundacji itp. wraz z profilem i zakresem ich działalności oraz numerem wpisu do Krajowego Rejestru Sądowego każdej z nich. Numer oraz pełna nazwa wybranej przez Was organizacji musi zostać podany w Waszym rozliczeniu podatkowym. Do potrzebnych danych dotrzecie korzystając z WYSZUKIWARKI lub BAZY DANYCH.
Jednocześnie apeluję, abyście pomogli Waszym bliskim i znajomym w podjęciu decyzji i wyborze celu, na który mogliby przekazać swój 1%. W przeciwnym razie ich pieniądze trafią do jednego budżetowego worka naszego Państwa, które de facto powinno zajmować się potrzebującymi, ale nie robi tego wcale, a jeśli robi – to niewystarczająco i nieudolnie.
Z pozdrowieniami i podziękowaniami
Sławek
Bożena Anna Dancewicz Phd

Bożena Anna Dancewicz Phd nauczyciel
akademicki,coach,
trener, konsultant

Temat: Ogłoszenia

Witam,
To co piszecie na forum jest inspirujace. Jestem w trakcie tworzenia strategii kampanii promocyjnej Polski. Inicjatywa jest prywatna i non profit. Zapraszam wszystkich do kreatywnej wspolpracy na forum lub priv. Wlasnie teraz na facebook odbywa sie akcja I bet Poland... Przylaczcie sie. Pozdrawiam
Daniel Bogusz

Daniel Bogusz Prezes Zarządu, B&O
NAVIGATOR Firma
Szkoleniowa Sp. z
o.o.

Temat: Ogłoszenia

E-MARKETING EFEKTYWNOŚCIOWY - METODY I DOBRE PRAKTYKI

Na szkoleniu poznają Państwo wiele tajników działania firmy w Internecie - marketingu internetowego oraz kampanii internetowych. Warto opanować wiedzę, z których narzędzi naprawdę warto skorzystać i jak poruszać się na rynku usług interaktywnych. W dzisiejszych czasach sukces firmy w dużej mierze zależy od podjętych działań marketingowych. Internet jako technologia narzuca nowe kanały komunikacji. Dlatego też pracownicy marketingu stale muszą poszerzać swoja wiedzę by wyprzedzić konkurencję.

Cele szkolenia

W wyniku szkolenia uczestnicy:

* nabędą / rozszerzą i usystematyzują wiedzę dotyczącą e-marketingu i konsumentów online,
* poznają różne narzędzia marketingu efektywnościowego i metody ich optymalizacji.

Po szkoleniu uczestnicy będą potrafili:

* planować, realizować, optymalizować i rozliczać kampanie sprzedażowe w internecie,
* współpracować z dostawcami marketingu interaktywnego,
* optymalizować wydatki na reklamę internetową,
* komunikować się efektywnie ze swoimi potencjalnymi klientami przy pomocy narzędzi e-marketingowych.

PEŁNY PROGRAM SZKOLENIA E-MARKETING EFEKTYWNOŚCIOWY
Karolina U.

Karolina U. freelance - projekty
tłumaczeniowe
(rosyjski) oraz
public...

Temat: Ogłoszenia

Szanowny Pracodawco, jeśli szukasz szarej myszy bez ambicji ... to źle trafiłeś ...

Natomiast jeśli do swojego zespołu poszukujesz zmotywowanej kandydatki, absolwentki filologii oraz komunikacji społecznej i public relations, o niżej wymienionych cechach:

·zainteresowanej marketingiem, public relations (PR produktowy, PR wewnętrzny, PR kryzysowy, media relations, CSR, SIW)
·posiadającej „lekkie pióro”, pozwalające na redagowanie tekstów marketingowych
·znającej języki obce – rosyjski płynnie, angielski komunikatywnie
·obsługującej pakiet MS Office (Word, Excel, PowerPoint)
·o dobrej organizacja pracy, umiejętności wyznaczania priorytetów, samodzielnej, odpowiedzialnej, konsekwentnej w działaniu, otwartej na zdobywanie wiedzy i nowe wyzwania, odpornej na stres
·komunikatywnej, kreatywnej, zaangażowanej i entuzjastycznie nastawionej do powierzonych obowiązków
·potrafiącej prowadzić kilku projektów naraz
·lubiącej pracę w zespole
·prawie posiadającą prawo jazdy kat. B

która swoje umiejętności oraz wiedzę będzie mogła wykorzystać zadaniach, które jej powierzysz, np:

·realizowanie i współtworzenie strategii marketingowej oraz sprzedażowej firmy
·współpraca z podwykonawcami (agencje reklamowe, drukarnie, studia graficzne), koordynacja produkcji materiałów marketingowych
·organizowanie konferencji, eventów
·organizowanie uczestnictwa firmy w targach branżowych
·przygotowywanie zestawień, raportów i prezentacji,
·redagowanie firmowych stron internetowych oraz ich aktualizacja
·komunikacja wewnętrzna i zewnętrzna firmy
·wsparcie działu marketingu/promocji itp

I jeśli jesteś wstanie spełnić minimalne wymagania kandydatki, takie jak:

·stabilne zatrudnienie, umowa o pracę
·zadowalające wynagrodzenie
·udział w realizacji ciekawych projektów
·wszelkie narzędzia niezbędne do wykonywania powierzonych obowiązków

a także

·możliwości rozwoju zawodowego, zdobycia doświadczenia, podnoszenia kwalifikacji
·możliwość realizowania własnych pomysłów
·profesjonalny system szkoleń

– nie szukaj – właśnie ją znalazłeś :)

Dla ciekawej i rozwijającej pracy jestem w stanie zmienić miejsce zamieszkania na Kraków, Wrocław, Warszawę – zatem pracodawco – po zapoznaniu się z moim profilem i kontakcie ze mną – mail’owym, telefonicznym, osobistym – zachęcam Cię do zatrudnienia mnie w Twojej zacnej Firmie.

Pozdrawiam !

Karolina Ukołowa
Piotr G.

Piotr G. Marketing Online -
Agencja SEM/SEO

Temat: Ogłoszenia

Szkolenie z SEM, SEO, Web Analytics i Performance Marketingu


Obrazek

Szkolenie z SEM, SEO, Web Analytics i Performance Marketingu

Szkolenie odbędzie się 25 maja 2010 (wtorek), w godzinach 9:00-17:00 w Warszawie przy Rondzie ONZ.

Dla każdego z uczestników szkolenia mamy darmowy kupon o wartości 300 zł netto do wykorzystania na reklamę w Google AdWords, w nowych kampaniach realizowanych z Marketing Online

Obrazek


Cena szkolenia
dla 1 osoby: 690 zł netto
dla 2 osób: 517 zł netto za osobę
dla 3 osób: 460 zł netto za osobę

***
Zapraszamy marketingowców zainteresowanych reklamą w wyszukiwarkach i programach partnerskich!
Pokażemy dokładnie metody mierzenia efektywności reklamy i skuteczne sposoby optymalizacji sprzedaży w Internecie.

Celem szkolenia jest szczegółowe omówienie Reklamy w Wyszukiwarkach, Kontekstowej oraz Programów Partnerskich jako najskuteczniejszych form pozyskiwania klientów w Internecie.
Na szkoleniu pokażemy najlepsze sposoby realizacji działań SEM i Afiliacyjnych w przypadkach, kiedy takie działania zlecane są wyspecjalizowanym agencjom.
Pokażemy jak można przeprowadzić przetarg na SEO i SEM, a następnie jak w pełni monitorować skuteczność wszystkich zleconych kampanii za pomocą Google Analytics lub innych narzędzi Web Analytics.
Pokażemy także jak zoptymalizować całą aktywność reklamową w Internecie (internetowy Media-Mix), aby pozyskać jak największą liczbę klientów i uzyskać maksymalny zwrot z inwestycji na reklamę.

Prowadzący Szkolenie: Piotr Guziur
O Firmie Marketing Online

***
Jak rezerwować miejsce?

Zachęcamy do zarezerwowania miejsca już teraz!
Osoby zainteresowane zachęcamy do wypełnienia formularza na stronie
Szkolenia.MarketingOnline.pl
lub kontakt telefoniczny z naszym biurem (32) 257 8766

***
Szczegółowy Program Szkolenia
9:30 - 11:00
1) SEM - Reklama typu Pull, a nie Push
a) Słowa kluczowe jako podstawa SEM (trendy, sezonowość i intensywność komunikacji)
b) SEM = SEO + PPC - charakterystyka metod promocji w wyszukiwarkach

2) Web Usability vs SEM Usability
a) "Content is The King" - Słowa Kluczowe, a Architektura Witryny
b) Strategia Witryny - planowanie treści, celów witryny oraz ścieżek konwersji

3) Reklama w wyszukiwarkach, czyli kampanie SEM/PPC
a) Cele i Strategia kampanii SEM
b) Google AdWords i Inne programy PPC
c) Trio: słowa kluczowe / teksty reklam / strony docelowe
d) Reklama Kontekstowa - szczegółowa charakterystyka
e) Wycena i optymalny budżet kampanii reklamowej w wyszukiwarkach
f) Jak wybrać najlepszą ofertę SEM

11:15 - 12:45
4) Analityka Stron WWW
a) Web Analytics, czyli system statystyk odwiedzin strony www
b) Instalacja i konfiguracja Google Analytics
c) Najważniejsze miary i raporty w Google Analytics

5) Optymalizacja Konwersji w Kampaniach Reklamowych w Internecie
a) Jak mierzyć realizację celu kampanii
b) Jakość wizyt z kampanii reklamowej, czyli krótki wykład o konwersji
c) Optymalny Media-Mix w Internecie - strategia zakupu kampanii reklamowych
d) Co wiemy z góry, czyli sprawdzone formaty reklamowe do każdego celu

13:45 - 15:15
6) Optymalizacja Kampanii SEM
a) Możliwości optymalizacji kampanii SEM
b) Indywidualna optymalizacja poszczególnych części kampanii reklamowej
c) Narzędzia SEM

7) Programy Partnerskie
a) Performance Marketing, czyli model rozliczeń za efekty reklamy
b) Od czego zależy sukces Programu Partnerskiego
c) Jak prawidłowo zarządzać Programem Partnerskim
d) Sposoby mierzenia konwersji, a wartość lead'ów
e) Konwersja wielokanałowa oraz audyt Programów Partnerskich

15:30 - 17:00
8) SEO - moda, czy konieczność?
a) Strategie SEO - Intensywnie, Niszowo lub Długi Ogon
b) Etapy w Projekcie SEO
c) Mierzenie efektów SEO
d) Modele rozliczeń i wybór oferty SEO
e) SEO PR
f) SEO Multimediów
g) Jak wybrać najlepszą ofertę SEO

9) Nowe Media i Reklama Bahawioralna
a) targetowanie behawioralne
b) netPR
c) Social media marketing
d) konwergencja mediów i przyszłość reklamy online
e) nowe formaty reklamy kontekstowej (You Tube, inVideo Ads)

*Program merytoryczny może ulec niewielkim zmianom

***
Czas, Miejsce i Dojazd

Szkolenie odbędzie się 25 maja 2010, w godzinach 9:00-17:00 w Warszawie, w sali zlokalizowanej w budynku Rondo 1 przy Rondzie ONZ
Budynek, w którym odbędzie się szkolenie.

Obrazek


Sala szkoleniowa

Obrazek

W czasie szkolenia przewidziano 3 przerwy na kawę/herbatę, którą wraz z drobną przekąską zapewniamy.
Przewidziana została także przerwa na większy posiłek (we własnym zakresie) ok. 13:00. W okolicy dostępnych jest kilka punktów, w których można smacznie zjeść w rozsądnej cenie.


Mapa Dojazdu


Zapraszam w imieniu swoim i całej firmy Marketing Online
Piotr GuziurPiotr Guziur edytował(a) ten post dnia 17.05.10 o godzinie 23:57
Lidia Wysocka

Lidia Wysocka Szkolenia/
konferencje,
rekrutacja
programistów,
aplikacj...

Temat: Ogłoszenia

Zaproszenie na konferencję @rewolucja biznesu 5.0
8-9 czerwca



Obrazek


Obrazek


Obrazek


Obrazek


O Internecie w 2010 roku
Dlaczego dobry produkt jest ważny dla sukcesu przedsięwzięcia, jak dobry projekt przekłada się na dobry produkt. Jak zorganizować sprawy proces projektowania, rozłożyć etapowanie i dobrać zadania do ludzi, zapewnić konieczną innowacyjność i ograniczyć koszty. Wszystko w kontekście projektów internetowych. Co jest najważniejsze dla użytkownika – klienta i jak on postrzega witrynę internetową. Jakie są trendy rozwoju Internetu i w co warto inwestować wysiłek projektowy.
Andrzej Sienkiewicz – Ekspert, Firste Arts

Projektowanie “pozytywnych doświadczeń"
-Sprzedawanie emocji, czyli dlaczego kobiety chodzą w szpilkach ?
-Inwestowanie w User Experience? Za późno, Twoi użytkownicy już wybrali
-Nam klienci nie przeszkadzają, czyli Prezes wie najlepiej
-Twój biznes z perspektywy użytkownika
Eryk Orłowski, Offline.pl

Skuteczna kampania Google AdWords dla SME
-Wprowadzenie do usługi i charakteru usługi Livingmedia
-Prezentacja zaplanowanej strategii działań online dla platformy Livingmedia
-Przykłady podjętych działań: AdWords, social media i blog wiedzowy
-Prezentacja rezultatów działań w wyszukiwarkach
-Omówienie osiągniętych korzyści biznesowych
Robert Mazurczyk, Livingmedia
Zbigniew Nowicki,SEMBOX


Użyteczność jako przewaga konkurencyjna w eBiznesie
Prelegent opowie o swoich doświadczeniach z pracy nad wiodącymi w Polsce projektami eCommerce pod kątem generowania przewagi konkurencyjnej. Uczestnicy zapoznają się z metodami wykorzystania projektowania interakcji do budowy strategicznych przewag konkurencyjnych. Poruszona zostanie także kwestia ceny i zwrot z inwestycji w dobrą użyteczność. Wystąpienie będzie mieć charakter pragmatycznych rad, które można wdrożyć we własnym biznesie internetowym.
Tomasz Karwatka – Dyrektor Zarządzający Divante

Czy kryzys wspiera e-commerce? Reakcje sklepów internetowych na spowolnienie gospodarcze
Prezentacja wyników najnowszego badania e-commerce 2010, którego uczestnikami były sklepy internetowe, a efektem obszerny raport ilościowo – jakościowy.
-Obecność i wpływ spowolnienia gospodarczego na sprzedaż w sieci – na przykładzie opinii właścicieli sklepów internetowych
-Zmiany w sklepach w zakresie obrotów, zatrudnienia oraz sposobów promocji w kontekście odczuwanych skutków kryzysu
-Przyszłość branży e-commerce widzianymi oczami właścicieli sklepów internetowych
Wojciech Ciemniewski, Gemius

Użyteczność stron internetowych w oczach internautów i marketerów
Prezentacja wyników badania użyteczności polskich serwisów internetowych.
Celem badania będzie diagnoza pojęcia użyteczności stron internetowych wśród użytkowników - internautów. Zbadany zostanie wpływ korzystania z witryn na kwestię użyteczności. Poruszymy główne problemy przy korzystaniu ze stron, z którymi borykają się internauci oraz ocenę polskich witryn pod kątem użyteczności w ich oczach.
Uzupełnieniem będzie diagnoza stanu wiedzy na temat użyteczności stron internetowych oraz jej wpływu na ich wykorzystanie wśród projekt managerów, marketerów - osób odpowiadających za marketing, wizerunek, sprzedaż w przedsiębiorstwach.
Poddamy porównaniu tegoroczne badania z przeprowadzonymi w roku ubiegłym.
Jan Wykrytowicz – Doktorant , Wydział Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego

Zarabiaj "półkowe" w internecie
-Usługi służące wsparciu sprzedaży w sklepach internetowych
-Ekspozycji komunikatów prosprzedażowych
-Przykłady zastosowania strategii Win-win
Nikodem Krajewski, PromoRing

Social Media w e-commerce. Czyli od zaangażowania do zarabiania
-W jaki sposób skutecznie promować swój sklep w serwisach społecznościowych, blogach i mikroblogach?
-Jak mierzyć skuteczność prowadzonych kampanii?
-Dlaczego te działania promocyjne mają szansę zastąpić tradycyjny marketing?
Marta Klimowicz, Ideacto

Losowanie nagród ufundowanych przez Partnerów Projektu
Kuponu startowe na kampanie AdWords [300pln] + koszty konfiguracji oraz obslugi[/b]

Bankiet IAB UPDATE dla 300 przedstawicieli branży internetowej, Klub Piekarnia

Program do pobrania:
http://www.internet.nf.pl/konferencja/

Rejestracja:
http://www.internet.nf.pl/zgloszenie/
950 zl netto
* atrakcyjne rabaty !

Lidia Wysocka | menedżer projektów
e-mail: lidia.wysocka@nowoczesnafirma.pl
tel. +48 /22/ 314 14 90

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

Hej. Nasz kolega bierze udział na najlepszą reklamę Banku Millenium. Do wygrania jest BMW i pieniądze. Zakwalifikował się do finału. W finale jest 15 filmów. Mam do was wielką prośbe o głosy, zamuje to tylko kilka sekund; wystarczy wejść na stronę: http://youtube.com/180tysiecy, kliknac; pomin film a potem zaglosowac na wlasciwy film: nasz film to obecnie nr 3 (nie wiem jak bedzie dalej bo to zalezy od glosow) tak czy inaczej ten z budką w tle na autostradzie!!!!- koles co siedzi w budke i je kanapke ;)) Z góry bardzo dziekujemy za glosy. Wystarczy kliknac pod filmem; glosuj. A reklama jest naprawdę swietna na tle innych!!!!!!

Z gory dzieki jak ktos odda glos.Pozdrawiam. !!!!
Agata Modzelewska

Agata Modzelewska PR, Centrum Promocji
Informatyki

Temat: Ogłoszenia

Zapraszam do udziału w kolejnej edycji FORUM MARKETINGU INTERNETOWEGO
"NEXT GENERATION MARKETING, CZYLI NOWA WOJNA O RYNEK"
10 sierpnia 2010 roku, Warszawa

Wg badań na świecie każdego dnia tworzonych jest ponad 5 tyś. nowych narzędzi wspomagających strategie marketingowe on-line. Paradoksalnie w XXI wieku aż 84% marketerów sądzi, że o e-marketingu wiemy już wszystko. Dlatego właśnie tylko 16% wszystkich strategii marketingowych przyniesie ponadnormatywną konwersję, która znacznie zwiększy przychody ze sprzedaży on-line w najbliższych latach.

Zobacz więcej na http://www.fmi.com.pl/program.html

Dołącz do grupy na Goldenline:
http://www.goldenline.pl/spotkanie/iv-forum-marketingu...

pozdrawiam, Agata Soboń-Modzelewska
Patrycja Jesionek

Patrycja Jesionek Analityk Logistyczny

Temat: Ogłoszenia

Zapraszamy do współpracy przy organizowanych przez nas Targach Moje Dziecko na warszawskim Torwarze.


Obrazek


Targi Moje Dziecko
28-29 sierpień
Warszawa- Hala Torwar

W tym roku jeszcze więcej atrakcji i nowe niespodzianki. Specjalne tematyczne strefy z zabawami dla maluchów, a dla rodziców strefa eksperta z poradami i bezpłatnymi konsultacjami medycznymi. Na ponad 200 m2 nasi eksperci będą odpowiadać na wszelkie Państwa pytania.

Nowości rynkowe i produkty w okazyjnych cenach.

Ponad 100 firm z branży
1001 nagród w loterii
Zabawy, skakańce, dmuchane zjeżdżalnie
Wyprawka dla dzieci w atrakcyjnych cenach!
Wydzielone miejsce z profesjonalną opieką dla maluchów

Na zakończenie losowanie nagrody głównej- Niespodzianka

Ponadto specjalna strefa biznesowa przeznaczona dla przedstawicieli branży, wykłady, możliwości nawiązania nowych kontraktów, strefa zamknięta wejście tylko za zaproszeniem.

Zapraszamy do współpracy:
- działy marketingu
- producentów
- dystrybutorów
- hurtowników
- przedstawicieli sklepów internetowych
i każdego związanego z branżą dziecięcą.

http://targimojedziecko.pl

Kontakt:
Patrycja Dybowska
patrycja.dybowska@targimojedziecko.pl
22 216 67 13
Natalia Dołżycka

Natalia Dołżycka Digital Marketing
Consultant

Temat: Ogłoszenia

INVISIO Architecture of Vision specjalizuje się w marketingu w wyszukiwarkach internetowych. Zapewniamy kompleksowe usługi w zakresie promocji i reklamy w internecie.

Nasz zespół to wysoko wykwalifikowani i doświadczeni specjaliści, posiadający doskonałą wiedzę w zakresie pozycjonowania stron oraz planowania i prowadzenia skutecznych kampanii reklamowych w sieci. Dzięki przyjętym standardom oraz wieloletniemu doświadczeniu możemy sprostać oczekiwaniom nawet najbardziej wymagających Klientów.

Do tej pory zaufali nam m.in.: Alumast S.A., Franc Gardiner Sp. z o.o., Piogia Decorativa Sp. z o.o., Ursyn Car Sp. z o.o., mailPro, 8a.pl, Centrum Handlu Hurtowego OBROKI, CLIP Sp. z o.o., PERS Sp. z o.o., Agencja Interaktywna Positive Power Sp. z o. o. oraz wiele innych, równie wymagających firm.

Więcej informacji na:

http://invisio.pl
http://facebook.com/invisiopl

Zapraszamy do kontaktu pod adresem: info@invisio.pl

Następna dyskusja:

Ogłoszenia - Dam Pracę!




Wyślij zaproszenie do