Temat: Nieszablonowe wsparcie sprzedaży.

Witam,

Jakiś czas temu rozpocząłem nowy, nieszablonowy projekt polegający na wsparciu sprzedaży firm działających na rynku B2B. Głównie takich które zdobywają klientów aktywnie.

Proponuję:
- research rynku pod kątem poszukiwania potencjalnych klientów
- anliza konkurencji
- linkedin marketing
- facebook marketing
- mail marketing

Szczególną uwagę zwracam na działania związane z poszukiwaniem potencjalnych klientów. Jako handlowiec z wieloletnim stażem, miałem okazję korzystać z systemów CRM w wielu firmach, także gościnnie. To co mogę stwierdzić z całą pewnością - żadna z firm z którymi miałem kontakt, nie miała kompletnej bazy potencjalnych klientów, mimo iż teoretycznie jednym z zadań handlowców było uzupełnianie tej bazy o dodatkowe kontakty.

Braki w CRM oznaczają iż:
-nie kontaktujemy się z danym klientem, bardzo często on nie kontaktuje się z nami = stracona szansa na pozyskanie zamówień, zleceń, stracona szansa na zysk
- w sytuacji gdy inna firma zdobywa tego klienta = podwójna strata (my stoimy, konkurencja rośnie)

Nie ma zysku bez sprzedaży, nie ma sprzedaży bez kontaktu z klientem. Odezwij się i pogadajmy, jak możemy usprawnić Twój proces sprzedaży.

Colonizer.pl
+48 794 187 651
kontakt@colonizer.pl