konto usunięte
Temat: Amerykańska armia szkoli żołnierzy i... marketerów
Amerykańska armia lubi zaskakiwać nowinkami - również marketingowymi. Na Clickz.com znajduje się informacja prasowa o nowej akcji rekrutacyjnej Wuja Sama:http://www.clickz.com/3633269
Jej punktem centralnym jest witryna:
http://www.goarmy.com/
Jak dla mnie robi wrażenie i dobrze pokazuje dopasowanie przekazu kampanii do grupy docelowej. Co ciekawe, kampanie oparte na intrygujących, wysokiej jakości serwisach internetowych nadal występują zbyt rzadko. Przeważnie kliknięcie w pulsujący baner prowadzi użytkownika do sztampowego projektu, zamiast dodatkowo go zainteresować. Sprawa wygląda z tym oczywiście różnie w USA i w Polsce.
Pytanie więc, czemu rodzimi marketerzy często działają dość zachowawczo, forsując realizację dość standardowych pomysłów? Czy jest to tylko kwestia budżetu, czy może samego podejścia? Jakie są Wasze doświadczenia?
Zapraszam do dyskusji.Grzegorz Skuza edytował(a) ten post dnia 06.04.09 o godzinie 11:37