Piotr K.

Piotr K. e-ntuzjasta

Temat: Szkolenia z email marketingu


Obrazek


Zapraszam wszystkich chętnych na szkolenie E-mail Marketing, organizowane przez MaxROY.com we współpracy z FreshMail - w ramach Search Marketing Week.

17 Maja 2010, Warszawa, g. 9.30-18.00.

Na tym szkoleniu poznasz konkrety. Dowiesz się jak mądrze wykorzystać każdą złotówkę z Twojego budżetu i skutecznie wykorzystywać wszystkie dostępne narzędzia. Praktycznie, krok po
kroku pokażemy ci – jak skrupulatnie zaplanować kampanię, przygotować wyśmienitą kreację i kalkulować zyski.

Czego dowiesz się na szkoleniu?

Z pewnością tego, co jest najważniejsze podczas tworzenia mailingów. A przede wszystkim jak:

- zbudować efektywną bazę danych
- odpowiednio targetować wysyłki
- wybrać właściwą kreację i treść mailingu
- odpowiednio personalizować wiadomości
- połączyć działania e-mail marketingowe i inne kanały komunikacji
- analizować efektywności wysyłek i wyciągać odpowiednie wnioski

Plan szkolenia:

1. Wprowadzenie do e-mail marketingu
2. Efektywne budowanie baz danych
3. Kwestie prawne związane z działaniami e-mail marketingu
4. Sztuka przygotowania efektywny mailing, czyli o kreacji, treści, temacie i nadawcy – best practics
5. Kiedy i jak często warto prowadzić działania e-mail marketingowe oraz jak integrować je z innymi działaniami marketingowymi.
6. Jak unikać filtrów antyspamowych
7. Systemy raportowania w mail marketingu
8. E-mail marketing, a social media, czyli jak uzyskać efekt synergii.

Prowadzący:

Paweł Sala - Specjalista ds. e-mail marketingu, trener manager, konsultant. Dyrektor zarządzający firmy FreshMail, specjalizującej się w kompleksowej obsłudze działań z zakresu e-mail marketingu, a w szczególności: budowaniu i zarządzaniu bazami danych, przeprowadzaniu kampanii e-mailowych, doradztwie w zakresie strategii e-mail marketingowej, kreacji mailingów i analizie efektów kampanii mailingowych.

Szkolenie odbywa się w ramach tygodniowego eventu szkoleniowego Search Marketing Week. Istnieje możliwość uczestnictwa w
jednym lub kilku wybranych szkoleniach.

Szczegółowy program wszystkich szkoleń można znaleźć na specjalnie uruchomionej stronie internetowej www.SearchMarketingWeek.com.Piotr K. edytował(a) ten post dnia 11.05.10 o godzinie 22:56

konto usunięte

Temat: Szkolenia z email marketingu

A tak uczciwie, to kto czyta e-maile reklamowe?

AnKa
http://anka-bizuteria.pl

konto usunięte

Temat: Szkolenia z email marketingu

Anna Bizera:
A tak uczciwie, to kto czyta e-maile reklamowe?

AnKa
http://anka-bizuteria.pl

Wszystkie badania, które śledzę wskazują na to, że email marketing generuje, obok SEM, największe ROI ze wszystkich kanałów e-marketingowych. Ktoś więc jednak musi te emaile czytać :)

Masz inne doświadczenia związane z email marketingiem, czy sama nie czytasz emaili sprzedażowych?

Temat: Szkolenia z email marketingu

Anna Bizera:
A tak uczciwie, to kto czyta e-maile reklamowe?

AnKa
http://anka-bizuteria.pl

Kto czyta? Ludzie czytaja. I nawet reaguja na prosby czy tez promocje. Oczywiscie trzeba miec zbudowane wczesniej odpowiednie relacje.
Marcin K.

Marcin K. Przedsiębiorca,
publicysta, trener,
pasjonat życia...

Temat: Szkolenia z email marketingu

Marketing Internetowy w Praktyce!


Obrazek


Czy wiesz:

=> Jak zarabiać w sieci?
=> Jak zwiększyć dochody ze sprzedaży on-line?
=> Jak budować bazy adresowe i prowadzić kampanie marketingowe?

Na te i na inne pytania dowiesz znajdziesz odpowiedzi na darmowym kursie marketingu internetowego!

Zapisz się teraz:
http://praktycznyemarketing.pl


Nie ważne, czy już masz firmę i chcesz poprawić jej wyniki z handlu w sieci, czy dopiero chcesz ją założyć. Zapisz się na ten kurs, aby krok po kroku dowiedzieć się co robią najlepsi w naszej branży!

http://praktycznyemarketing.pl
Adam Pioch

Adam Pioch Storyteller,
storymaker, TEDx
prelegent,
współautor książ...

Temat: Szkolenia z email marketingu

Czy wiesz, że:

Polacy stworzyli jedno z najlepszych na świecie rozwiązań do e-mail marketingu które rocznie wysyła ponad 8.000.000.000 (tak miliardów) wiadomości e-mail? Korzysta z niego 250.000 małych i średnich firm z ponad 200 krajów*

Kto i dlaczego wysyła tyle e-maili?

Odpowiedź jest prosta: przedsiębiorcy, którzy wiedzą że e-mail jest jednym z najskuteczniejszych sposobów dotarcia do klienta. Pomyśl a ile Ty masz adresów e-maili swoich klientów, które mógłbyś wykorzystać aby sprzedać więcej swoich usług.

20 czerwca 2011 w Poznaniu organizujemy szkolenie z e-mail marketingu. Pokażemy i nauczymy jak można zwiększyć sprzedaż w firmie wykorzystując tylko pocztę elektroniczną.

Czterech doświadczonych trenerów, masa wiedzy. Więcej informacji (w tym video):

http://SkutecznyE-biznes.pl/skuteczny-e-mail-w-biznesie

Miejsce: Poznań, biurowiec Delta, ul. Towarowa 35
Data: 20.06.2010, godz. 10.oo - 18.oo
Cena: 597 zł

Bonusy
------

Każdy uczestnik otrzyma:

- drukowany przewodnik po e-mail marketingu,

- po szkoleniu płytę DVD z zapisem tego szkolenia jak i poprzedniej edycji inny zakres tematyczny), czyli 2 różne szkolenia na jednej płycie.

Rejestracja:

http://SkutecznyE-biznes.pl/skuteczny-e-mail-w-biznesie
Paweł Mąka

Paweł Mąka Zarządzanie
płynnością
finansową,
ubezpieczenia,
windykac...

Temat: Szkolenia z email marketingu

Dzisiaj o 21.00 Darmowy webinar "Autoresponder bez Tajemnic"

-techniczne przygotowanie autorespondera
-jak od zaraz budować listę kontaktów
-jak zarządzać listą
-jakich błędów nie popełniać przy budowaniu listy

Zapraszam: http://tnij.org/webinar1000
Przemysław Rusiecki

Przemysław Rusiecki Autor projektu
AnoMail.pl - Od zera
do e-mail marketera

Temat: Szkolenia z email marketingu

Jednodniowe szkolenie otwarte z e-mail marketingu
Szczegóły na: www.anomail.pl/szkolenia.html

Zapraszam na jednodniowe szkolenia otwarte dla firm z cyklu "Od zera do e-mail marketera" w trakcie których oprócz nauki optymalnego korzystania ze wszystkich funkcji systemu mailingowego AnoMail.pl pokazujemy jak prowadzić skuteczne wysyłki e-mail, jak budować listę adresową, omawiamy jak nie trafić do spamu oraz przede wszystkim uczymy w jaki sposób tworzyć treści listów (preheader, nagłówek, treść, stopka) aby odniosły sukces marketingowy i wyróżniały się na tle innych wiadomości trafiających do skrzynki odbiorcy.

Grupa docelowa: Właściciele firm, menedżerowie, pracownicy odpowiedzialni za komunikację e-mail z klientami/kontrahentami oraz specjaliści ds. kreowania wizerunku firmy. Ponadto wszystkie osoby, które chcą nauczyć się zasad tworzenia oraz prowadzenia efektywnych kampanii e‑mailingowych przy użyciu oprogramowania AnoMail i nie tylko.


Obrazek

Co odróżnia nasze szkolenia od innych? Oprócz praktycznej wiedzy z zakresu prowadzenia kampanii emailingowych otrzymujecie Państwo oprogramowanie emailingowe oraz unikalny szablon graficzny w formacie HTML, dzięki którym zaraz po zakończeniu szkolenia możecie rozpocząć prowadzenie własnych akcji e-mailingowych.Przemysław Rusiecki edytował(a) ten post dnia 17.12.11 o godzinie 22:26



Wyślij zaproszenie do