Temat: PROMOcard alternatywa dla standardowego mailingu ?

PROMOcard to system umożliwiający tworzenie cyfrowych kart rabatowych, kuponów, kart stałego klienta oraz ich dystrybucję poprzez mail lub media społecznościowe. W tym celu PROMOcard posiada rozbudowany a zarazem intuicyjny kreator kart dzięki któremu możemy kartę stworzyć, oznaczyć jako jednorazową lub wielokrotnego użycia, spersonalizować o imię i nazwisko odbiorcy, ustalić ważność lub wygenerować i przypisać kody kreskowe. PROMOcard to również zintegrowany system wysyłki dzięki któremu zapraszamy nowych potencjalnych klientów do skorzystania z karty, kuponu lub informujemy już pozyskanych o najnowszych, specjalnie dla nich przygotowanych promocjach.

Końcowym etapem jest aplikacja mobilna w której można przechowywać cyfrowe karty otrzymane od konkretnych firm i bezpośrednio realizować w miejscach wskazanych na mapie. Aplikacja informuje również o najnowszych zmianach na kartach więc aktywizuje w pewien sposób użytkowników do ich przeglądania i korzystania. Można również pobierać karty z ogólnodostępnego marketu kart i kuponów. Korzyści wynikające z korzystania przez firmy z serwisu PROMOcard to przede wszystkim :

- Budowanie marki w oparciu o najnowsze technologie
- Budowanie relacji ze stałymi i potencjalnymi klientami
- Zwiększenie zasięgu swoich usług z każdą stworzoną kartą
- Zdobywanie klientów odwołując się do ich indywidualnych potrzeb
- Promowanie produktów i zarabianie na ich sprzedaży
- Kreowanie przyszłości i symbolu nowoczesnego życia

Projekt jest alternatywą dla nudnych i przewidywalnych już mailingów. Wykorzystuje takie aspekty jak zaskoczenie klienta czymś nowym a zarazem poprzez przekazanie określonego rabatu na produkt lub usługę buduje z nim relacje i aktywizuje go do zakupu.

Zapraszam do skorzystania z wersji testowej i zapoznania się ze wszystkimi opcjami serwisu i aplikacji, w tym celu proszę po rejestracji w serwisie wybrać w abonamentach wersję testową .

http://www.promocard.pro
http://www.akademia.promocard.pro

Film instruktażowy :http://www.youtube.com/watch?v=xJd6HqqeO_k&feature=you...

Zapraszam

konto usunięte

Temat: PROMOcard alternatywa dla standardowego mailingu ?

proponuję doprecyzować zapisy odnośnie przekazania praw (i zgody na takie przekazanie) dotyczących danych osobowych z listy osób zapraszanych przez użytkownika (klienta), w szczególności kto i w jakim zakresie będzie te dane osobowe przetwarzał, kto będzie ABI, jakie zgody powinna posiadać firma przekazując dane osobowe (z regulaminu wynika, że właściciel promocard nie jest faktycznym zarządzającym danymi), kto i w jakim zakresie będzie odpowiadał za dane osobowe. jako klient mocno bym się zdziwił, gdybym nagle dostał spersonalizowane zaproszenie od firmy, której nie udzieliłem zgody i nie przekazywałem moich danych - ten element mocno kuleje.

ogólnie rzecz biorąc pomysł połączenia groupon now z programem lojalnościowym jest dość oryginalny, ale formuła korejestracyjna i obecna forma zapraszania przez użytkowników swoich klientów z jednej strony blokuje program lojalnościowy dla obecnych klientów, a z drugiej mocno ogranicza grupę docelową do posiadaczy smartfonów (hint: nie jest to grupa najchętniej korzystająca z zakupów grupowych).

niemniej - powodzenia w osiągnięciu masy krytycznej.

Temat: PROMOcard alternatywa dla standardowego mailingu ?

Hej,

Dzięki za sugestię odnośnie regulaminu na pewno do tego jeszcze przysiądziemy i przeanalizujemy. Jeżeli chodzi o grupę docelową to mamy świadomość, że ilość użytkowników korzystających z rozwiązań mobilnych jest w Polsce nadal bardzo mała (chociaż rośnie) dlatego też karty wraz ze warunkami, lokalizacjami, kodem kreskowym itp można po zalogowaniu na konto wydrukować jak np. voucher i zrealizować w danym obiekcie.
pozdrawiam



Wyślij zaproszenie do