Paweł Moczulski

Paweł Moczulski Project Manager

Temat: Narzędzia do e-mail marketingu

Aj doczytałem że jest to usługa płatna ;/

Jest coś darmowego w niekomercyjnej wersji ?
Jacek Jankowski

Jacek Jankowski social media &
social games

Temat: Narzędzia do e-mail marketingu

a rozwiązania na silnikach ogólnie dostępnych?
np. PHP list?

konto usunięte

Temat: Narzędzia do e-mail marketingu

Zdecydowanie mogę polecić program Pana Przemysława Rusieckiego - Anomail - jako user opanowałem wiekszość opcji ( jest ich sporo ) w tydzien - jak ktoś nie zna to dodam jeszcze ze to freeware (licencja dla danej kopii)

konto usunięte

Temat: Narzędzia do e-mail marketingu

Fajne narzedzie do mailingu ?

Uwaga (autoreklama) - ja polecam http://www.moshi-toshi.com - jest jeden problem :-) - po holendersku, ale pod koniec miesiaca bedziemy juz "international". Niestety poki co nie po polsku - angielski, francuski, hiszpanski.

Mamy templat'y - wciaz aktualizowane - testowane we wszystkich najwazniejszych klientach mailowych - Outlook (wszystkie wersje), Hotmail, Gmail, Yahoo itp.
Edytor html oczywiscie tez.

Plusy :
- naprawde (super)latwa obsluga, nawet w tak egoztycznym jezyku jak niderlandzki,
- mozliwosc przetestowania za darmo (az 45 dni),
- naprawde konkurencyjne ceny
- kompetentny helpdesk : holenderski, angielski i... polski (w mojej skromnej osobie).

Minusy :
hmm, jesli tylko o takich sie dowaiadujemy - "zamieniamy" je w plusy - dbamy o klienta

Do wysylki maili uzywamy unikalnych (jak na Europe) serwerow firmy Strongmail (http://strongmail.com), dbamy o to zeby maile docieraly do celu a nie do skrzynki spamowej ;-)

polecam rowniez http://pl.youtube.com/user/moshitosh

konto usunięte

Temat: Narzędzia do e-mail marketingu

To ja też coś dorzucę..
http://jsystems.pl/download/vor2.pdf
Rafał Piórkowski

Rafał Piórkowski Sales Manager, Key
Account Manager -
rozwiązania
biznesow...

Temat: Narzędzia do e-mail marketingu

Paweł Sala:
Rynek potrzebuje, rynek ma... http://freshmail.pl
Wyjątkowo przyjazny dla użytkownika i wyróżnia się choćby...
całkowitym brakiem abonamentu.:):):)

No cóż obecnie w porównaniu Jet.Mail dostępny na http://www.jetmail.pl ma nieporównywalnie atrakcyjniejszą ofertę, gdyż:

Jet.Mail Small Business oprócz całkowitego braku abonamentu 0 zł nie ma opłaty za samodzielne zdefiniowanie wysyłki 0 zł za co akurat freshmail pobiera 20 zł za każde zdefiniowanie wysyłki. Przykład wysłania więc we freshamilu 5-ciu wysyłek po 5 emaili w wysyłce to 5 zdefiniowanych wysyłek x 20 zł + koszt e-mail (0,15 zł) razem wychodzi: 100,15 zł! To chyba jeden z najdroższych systemów przy takiej skali jakie znam :):):)

Zastanawiam się też jakie wytłumaczenie ma freshmail w zakresie przetwarzania danych osobowych bez umowy ich powierzenia skoro na własnej stronie www podaje, że nie wymaga podpisania żadnej umowy i już można używać systemu. Otóż, adres e-mail zawierający imię i nazwisko jest daną osobową - potwierdzone w GIODO http://www.giodo.gov.pl/. Następuje więc tutaj naruszenie przepisów Ustawy, pytanie tylko czy reprezentanci freshaila mają świadomość, że pozostają w niezgodzie z prawem? Czy mylę się, bo jest jakieś wytłumaczenie? Oczywiście, że nie i coś z tym trzeba zrobić, bo tym samym narażeni są klienci, którzy takie bazy im powierzają! Panie Pawle, dla dobra tej branży proszę mnie przekonać, że jest inaczej lub szybko coś z tym zróbcie!Rafał Piórkowski edytował(a) ten post dnia 02.04.09 o godzinie 19:11
Tomasz Sawicki

Tomasz Sawicki Senior Campaign
Architect,
ddb&tribal

Temat: Narzędzia do e-mail marketingu

Rafał Piórkowski:
Paweł Sala:
Rynek potrzebuje, rynek ma... http://freshmail.pl
Wyjątkowo przyjazny dla użytkownika i wyróżnia się choćby...
całkowitym brakiem abonamentu.:):):)

No cóż obecnie w porównaniu Jet.Mail dostępny na http://www.jetmail.pl ma nieporównywalnie atrakcyjniejszą ofertę, gdyż:

Jet.Mail Small Business oprócz całkowitego braku abonamentu 0 zł nie ma opłaty za samodzielne zdefiniowanie wysyłki 0 zł za co akurat freshmail pobiera 20 zł za każde zdefiniowanie wysyłki. Przykład wysłania więc we freshamilu 5-ciu wysyłek po 5 emaili w wysyłce to 5 zdefiniowanych wysyłek x 20 zł + koszt e-mail (0,15 zł) razem wychodzi: 100,15 zł! To chyba jeden z najdroższych systemów przy takiej skali jakie znam :):):)

Zastanawiam się też jakie wytłumaczenie ma freshmail w zakresie przetwarzania danych osobowych bez umowy ich powierzenia skoro na własnej stronie www podaje, że nie wymaga podpisania żadnej umowy i już można używać systemu. Otóż, adres e-mail zawierający imię i nazwisko jest daną osobową - potwierdzone w GIODO http://www.giodo.gov.pl/. Następuje więc tutaj naruszenie przepisów Ustawy, pytanie tylko czy reprezentanci freshaila mają świadomość, że pozostają w niezgodzie z prawem? Czy mylę się, bo jest jakieś wytłumaczenie? Oczywiście, że nie i coś z tym trzeba zrobić, bo tym samym narażeni są klienci, którzy takie bazy im powierzają! Panie Pawle, dla dobra tej branży proszę mnie przekonać, że jest inaczej lub szybko coś z tym zróbcie!Rafał Piórkowski edytował(a) ten post dnia 02.04.09 o godzinie 19:11

FreshMail nie ma abonamentu, nigdy go nie miał i nigdy mieć nie będzie. Nasza polityka cenowa jest zgoła inna - Klient dokonuje opłaty tylko wtedy, gdy wysyła maile.

W przypadku listy 5 maili trudno mówić o poważnym e-mail marketingu. Twój przykład jest zresztą mocno nietrafiony, ponieważ we FreshMailu wysyłka do bazy do 20 subskrybentów jest całkowicie za darmo. Z Waszego cennika wynika, że Klient za taką samą wysyłkę w Jetmailu zapłaci 35 zł netto.
Inna sprawa to fakt, że przy małych mailingach i dużej częstotliwości wysyłek stosujemy inny sposób rozliczania o czym może przekonać się każdy klient kontaktując się z nami.
Poza tym elastyczny cennik jak i brak abonamentu to nie wszystko.

Ważne są także funkcjonalności jakie oferuje dany system do e-mail marketingu oraz intuicyjność i łatwość obsługi oraz i podejrzewam że w tym przypadku Jemail wypada gorzej.

Poza tym FreshMaila rozwijamy wspólnie z naszymi klientami ku obopólnej korzyści - my możemy zaoferować coraz lepszy produkt a klienci otrzymują narzędzie spełniające ich wymagania. Warto dodać, że FreshMail za wdrożenie nowych funkcjonalności nie pobiera dodatkowych opłat (nie wiem jak teraz, ale do niedawana w Jetmailu za takie przyjemności trzeba było płacić ekstra).

Co do GIODO - konto zakładane online jest testowe. Wprowadzanie danych osobowych jest możliwe przy podpisaniu odpowiednich dokumentów. Wszelkie działania do momentu podpisania umowy są monitorowane i moderowane a jeśli pojawią się zastrzeżenia kontaktujemy się z klientem bezpośrednio i wyjaśniamy sytuację. Wysyłanie maili testowych w ograniczonej liczbie do testowych kont e-mail w których nie występują dane osobowe jest jak najbardziej zgodne z prawem.

Mało tego od dawna oferujemy naszym klientom pomoc w rejestrowaniu baz danych w GIODO co uważamy za standard.

Reasumując - Twoje obawy są bezpodstawne. Mimo wszystko dziękujemy za chęć pomocy i (podobnie jak innym konkurencyjnym firmom) zachęcamy do patrzenia się na siebie i rozwoju własnego produktu.
Rafał Piórkowski

Rafał Piórkowski Sales Manager, Key
Account Manager -
rozwiązania
biznesow...

Temat: Narzędzia do e-mail marketingu

Tomaszu, wiem, że z racji miejsca pracy musisz bronić freshamila, ale mnie chodzi o dobro branży email marketingowej i nie mogę bezczynnie patrzeć jak freshamil wprowadza nowych klientów "darmowego konta" w błąd na swojej stronie internetowej!
FreshMail nie ma abonamentu, nigdy go nie miał i nigdy mieć nie będzie. Nasza polityka cenowa jest zgoła inna - Klient dokonuje opłaty tylko wtedy, gdy wysyła maile.

Abonament we freshmailu jest, tylko, że ukryty gdyż nie da się zrealizować wysyłki bez dopłaty abonamentowej za każde zdefiniowanie wysyłki x 20 zł. Klient we freshmailu więc nie płaci tylko za ilość wysłanych maili, ale każdorazowo dopłaca 20 zł marży dla freshmaila do każdej wysyłki!
W przypadku listy 5 maili trudno mówić o poważnym e-mail marketingu. Twój przykład jest zresztą mocno nietrafiony, ponieważ we FreshMailu wysyłka do bazy do 20 subskrybentów jest całkowicie za darmo.

Brak spójności w Twojej wypowiedzi. Skoro w wyjaśnieniach napisałeś, że wasze darmowe konto freshamil to nie darmowe koto do komercyjnych wysyłek tylko, że jest ono testowe(dobrze, że to szybko poprawiliście przy zakładaniu konta ;) Jak napisałeś cytuję:
"Wysyłanie maili testowych w ograniczonej liczbie do testowych kont e-mail w których nie występują dane osobowe jest jak najbardziej zgodne z prawem"

to drogi Tomku mój przykład jest jak najbardziej trafiony i za komercyjną wysyłkę do subskrybentów zgodnie z cennikiem ze strony za wysłanie 25 e-maili w 5-ciu wysyłkach klient zapłaci: 100,15 zł!.
Na witrynie freshmaila jest napisane, że konto służy do wysyłania za darmo do 20 subskrybentów, a nie do wysyłek testowych! Coś tu kreścisz, albo sam nie znasz swojej oferty!

Nigdzie nie jest na stronie powiedziane, że subskrybentami bez umowy mogą być tylko i wyłącznie adresy, które nie są danymi osobowymi i tu mam rację, że WPROWADZACIE W BŁĄD I NARAŻACIE POTENCJALNYCH KLIENTÓW, KTÓRZY NIE MUSZĄ SIĘ NA TYM ZNAĆ! Apeluję, abyście to poprawili na swojej witrynie i ostrzegam, że poruszę ten temat na IAB, a później w GIODO jeśli nie będzie z Waszej strony reakcji.

Z Waszego cennika wynika, że Klient za
taką samą wysyłkę w Jetmailu zapłaci 35 zł netto.

Dobrze, że to podajesz, gdyż teraz jest to wiarygodne porównanie i ładnie można zestawić ceny za dokładnie to samo:
Koszt we freshmail: 100,15 zł!
Koszt w Jet.Mail Small Business: 35!
czyli w Jet.Mail jest 3 razy taniej !!!

Inna sprawa to fakt, że przy małych mailingach i dużej częstotliwości wysyłek stosujemy inny sposób rozliczania o czym może przekonać się każdy klient kontaktując się z nami.
Poza tym elastyczny cennik jak i brak abonamentu to nie wszystko.

Czyli na własnej stronie www wprowadzacie w błąd?!
Dla porównania w Jet.Mail Klient otrzymuje niższe ceny od freshamil już z cennika bez dopłat za zdefiniowanie wysyłki, a dla dużych klientów mamy e-mail marketing Jet.Mail Enterprise z indywidualnie dopasowanymi warunkami pod potrzeby Klienta.
Ważne są także funkcjonalności jakie oferuje dany system do e-mail marketingu oraz intuicyjność i łatwość obsługi oraz i podejrzewam że w tym przypadku Jemail wypada gorzej.

A ja podejrzewam, że to freshmail jako dużo młodsze rozwiązanie z mniejszymi doświadczeniami wypada gorzej, gdyż w naszych testach siał błędami. Twoja opinia jako reprezentanta freshmaila w tym przypadku jest niewiarygodna i subiektywna, dlatego też i moja wypowiedź w tym względnie nie będzie miała znaczenia.
Poza tym FreshMaila rozwijamy wspólnie z naszymi klientami ku obopólnej korzyści - my możemy zaoferować coraz lepszy produkt a klienci otrzymują narzędzie spełniające ich wymagania.

Czyli uczycie się od bardziej doświadczonych, tylko, że posiadacie wiele młodszy system od zaawansowanego systemu Jet.Mail i jak czytam o nowościach w freshmail to sprawdzam z ciekawości od ilu lat mamy tę "nową" funkcjonalność ;)

Warto
dodać, że FreshMail za wdrożenie nowych funkcjonalności nie pobiera dodatkowych opłat (nie wiem jak teraz, ale do niedawana w Jetmailu za takie przyjemności trzeba było płacić ekstra).

Więc mamy jasność, że aktualnie freshamil nie ma tu żadnej przewagi. I nie do niedawna tylko już prawie rok mija od zmiany polityki cenowej ;)))
Co do GIODO - konto zakładane online jest testowe.
A na stronie www podajecie jak już napisałem zupełnie sprzeczną informację!
>Wprowadzanie
danych osobowych jest możliwe przy podpisaniu odpowiednich dokumentów. Wszelkie działania do momentu podpisania umowy są monitorowane i moderowane a jeśli pojawią się zastrzeżenia kontaktujemy się z klientem bezpośrednio i wyjaśniamy sytuację. Wysyłanie maili testowych w ograniczonej liczbie do testowych kont e-mail w których nie występują dane osobowe jest jak najbardziej zgodne z prawem.

To zamieście to na stronie freshamila, bo teraz jest tam informacja, która przeczy temu co napisałeś. Oto cytat ze strony "Zakładając konto w systemie FreshMail nie musisz podpisywać żadnej umowy. Po prostu zakładasz konto i możesz go używać do woli, pod warunkiem, że twoje kampanie nie przekraczają 20 subskrybentów."
Freshamil kłamie przez to co jest napisane na jego stronie (powyższy cytat" i Twoja wypowiedź są w absolutnej sprzeczności.

Mało tego od dawna oferujemy naszym klientom pomoc w rejestrowaniu baz danych w GIODO co uważamy za standard.

To ciekawe, bo mamy, nowego klienta, którego przekonywaliście, że żadna umowa na przetwarzanie danych nie jest potrzebna. Jeśli będzie trzeba zaproszę tego klienta do IAB i zrobimy konfrontację. Ale cieszę się, że szybko modyfikujecie swoje stanowisko po mojej niewątpliwie publicznie zwróconej uwadze!
Reasumując - Twoje obawy są bezpodstawne. Mimo wszystko dziękujemy za chęć pomocy i (podobnie jak innym konkurencyjnym firmom) zachęcamy do patrzenia się na siebie i rozwoju własnego produktu.

Miłe podsumowanie, również dziękuję za szczerą wypowiedź konkurencji, która niestety obnaża słabe miejsca freshamila.

Ps. I na koniec mała uwaga, otóż Spamassassin dużo wcześniej miało i ma Otivo, więc znowu kłamstowo przez Was podane w mediach, bo informowaliście, że mieliście to jako pierwsi, a Optivo z tym rozwiązaniem w Polsce jest od kilku lat!
Rafał Piórkowski

Rafał Piórkowski Sales Manager, Key
Account Manager -
rozwiązania
biznesow...

Temat: Narzędzia do e-mail marketingu

Tomku, jeszcze jedno, oto zapis skopiowany ze strony freshmaila:
"...Zakładając konto w systemie FreshMail nie musisz podpisywać > żadnej umowy. Po prostu zakładasz konto i możesz go używać do
woli, pod warunkiem, że twoje kampanie nie przekraczają 20
subskrybentów...

i dalej zdanie, które potwierdza, że do powyższego nie potrzebna jest Umowa!
Jeszcze lepszym rozwiązaniem, zwłaszcza dla
firm, jest podpisanie umowy na korzystanie z systemu
FreshMail... "

Absolutnie nie ma tu mowy o konieczności podpisania Umowy w przypadku kampanii do 20 subskrybentów! I właśnie to jest kłamstwem!

Jeśli więc ten zapis mówi według Twoich wyjaśnień coś innego niż to co mówi ;),czyli że można wysyłać e-maile tylko w ramach testów konta testowego to też koniecznie staje się zapoznanie przez Ciebie z pojęciem Subskrypcja, którego freshmail używa w tym wprowadzającym w błąd i naruszającym ustawowe zasady GIODO zapisie. Wypadałoby rozumieć znaczenie słów jeśli się ich używa.

Subskrypcja - to mechanizm (element stron WWW) służący do pobierania od użytkowników ich adresów e-mail, które są katalogowane w bazach danych i używane do wysyłania określonych informacji (np. newslettera czy ofert handlowych).
więcej: http://pl.wikipedia.org/wiki/Subskrypcja
Paweł Sala

Paweł Sala Dyrektor
Zarządzający -
FreshMail, trener

Temat: Narzędzia do e-mail marketingu

Rafał,

Widzę że wykorzystujesz czas gdy jestem na urlopie do oczerniania i pomawiania naszej marki.... bardzo ładne, eleganckie i wyrafinowane zachowanie - winszuję.

Co do Twoich zarzutów... rozumiem, że nie masz nic innego do roboty i spamujesz różne blogi, forma i serwisy - ok Twoje w tym prawo. Nie będę się rozpisywał się i odpowiadał na Twoje zarzuty... a fakty wyglądają tak:

- nasi Klienci od dłuższego czasu podpisując z nami umowę licencyjną, podpisują obowiązkowo także umowę na powierzenie przetwarzania danych osobowych

- po drugie.... w gestii Administratora bazy danych jest odpowiednie nim zarządzanie, tak więc umieszczając bazę na naszych serwerach sam powinien zadbać, aby podpisać z nami odpowiednie dokumenty

- bardzo proszę o dane Tego Klienta, którego rzekomo namawialiśmy do tego, by nie podpisywał umowy na przetwarzanie danych osobowych

- Co do cennika - widzę że macie zrobioną kalkę z naszego cennika; sądząc z resztą po konsultacjach Twojego accounta ze mną, nawet się do tego przyłożyliście, choć z drugiej strony przed oczami mam Waszą ofertę ze stycznia tego roku, gdzie wasz cennik wygląda zupełnie inaczej...zresztą pozowstawię to bez komentarzu

- Co do nowych funkcjonalności... proszę o informację, które z nich były wcześniej w jetmailu... moduł spamassasina, testy A/B, raporty klientów pocztowych.. bardzo proszę o konkrety. Bardzo łatwo jest kogoś oczerniać gdy ma się "zamknięty" system. Tak więc Twoje działania wyglądają jak pomówienie, a takie sprawy kończą się często w sądzie. Oczywiście część funkcjonalności, tak jak pisaliśmy, dorabiamy za darmo na życzenie Klientów. To, że byli Klienci jetmaila przechodzą do nas... cóż... o czymś to świadczy... i nie wiń ich za to... wina jest raczej w Waszym super nowoczesnym i najlepszym systemie;)

Tak więc uważam temat za zamknięty. A Tobie Rafał może radzę wykupić reklamę w adwordsach, na interaktywnie... czy gdziekolwiek chcesz.... a nie spamować co tylko się da i marnować czas, który możesz poświęć na rozwój swojego systemu.

end of topic
Rafał Piórkowski

Rafał Piórkowski Sales Manager, Key
Account Manager -
rozwiązania
biznesow...

Temat: Narzędzia do e-mail marketingu

Widzę że wykorzystujesz czas gdy jestem na urlopie do oczerniania i pomawiania naszej marki.... bardzo ładne, eleganckie i wyrafinowane zachowanie - winszuję.

Paweł, nie jak kazałem Waszemu Tomkowi odpowiadać podczas Twojej nieobecności(chyba sobie nie do końca poradził, gdyż potwierdził moje podejrzenia), ale wyjaśnienia ciekawe, że oglądacie bazę, żeby sprawdzić, czy tam nie ma danych osobowych i jak nie ma to jest legalne ;) Wytłumaczenie przyznam dobre, ale w praktyce i tak naraża Klienta!. I dla jasności nie śledzę kiedy jesteś na urlopie, nic mnie do tego.
Co do Twoich zarzutów... rozumiem, że nie masz nic innego do roboty i spamujesz różne blogi, forma i serwisy - ok Twoje w tym prawo. Nie będę się rozpisywał się i odpowiadał na Twoje zarzuty... a fakty wyglądają tak:

Widzę, że celowo próbujesz zdyskredytować moją osobę unikając jednocześnie świadomie ustosunkowania się do otwarcie i klarownie zdefiniowanych uwag dotyczących działań freshmaila wprowadzających w błąd, a zakrojonych na pozyskiwanie klienta za wszelką cenę.
- nasi Klienci od dłuższego czasu podpisując z nami umowę licencyjną, podpisują obowiązkowo także umowę na powierzenie przetwarzania danych osobowych

To gratulacje, że od "dłuższego czasu" stosujecie się do wymogów ustawowych, pytanie dlaczego wprowadzacie w błąd na stronie freshmaila, że można robić wysyłki do subskrybentów bez umowy?!
- po drugie.... w gestii Administratora bazy danych jest odpowiednie nim zarządzanie, tak więc umieszczając bazę na naszych serwerach sam powinien zadbać, aby podpisać z nami odpowiednie dokumenty

Właśnie dlatego reaguję, bo informacja publikowana przez Was w serwisie mówi coś wręcz przeciwnego, a odpowiedzialność spadnie na takiego nieświadomego i wprowadzonego w błąd klienta, który może jak w znanym nam przypadku nie mieć świadomości bycia Administratorem i obowiązków z tego wynikających!
- bardzo proszę o dane Tego Klienta, którego rzekomo namawialiśmy do tego, by nie podpisywał umowy na przetwarzanie danych osobowych

Nie podam publicznie nazwy Klienta bez jego zgody. Klien mówił o konkurencji, a jak podawał rozmawiał z SARE i z Wami i dziwił się, że wymagamy podpisania umowy na przetwarzanie danych. Dopiero po odesłaniu Klienta do GIODO uznał ten autorytet i przyznał nam rację. To właśnie stało się powodem, iż zapoznałem się z Waszą witryną i stwierdzam jednoznacznie, że faktycznie wprowadza ona w błąd w zakresie darmowego konta bez umowy do 20 subskrybentów! I to masz na stronie freshmaila, przeczytaj co publikujesz!
- Co do cennika - widzę że macie zrobioną kalkę z naszego cennika; sądząc z resztą po konsultacjach Twojego accounta ze mną, nawet się do tego przyłożyliście, choć z drugiej strony przed oczami mam Waszą ofertę ze stycznia tego roku, gdzie wasz cennik wygląda zupełnie inaczej...zresztą pozowstawię to bez komentarzu

Mamy więc jasność, że czego byś nie napisał Jet.Mail Small Business jest teraz tańszy od freshmaila i nie nalicza 20 zł w postaci abonamentu za wysyłkę doliczanego do każdej wysyłki!
- Co do nowych funkcjonalności... proszę o informację, które z nich były wcześniej w jetmailu... moduł spamassasina,

Już napisałem Tomkowi:
"Ps. I na koniec mała uwaga, otóż Spamassassin dużo wcześniej miało i ma Otivo, więc znowu kłamstowo przez Was podane w mediach, bo informowaliście, że mieliście to jako pierwsi, a Optivo z tym rozwiązaniem w Polsce jest od kilku lat!"
Zadzwoń do Otivo to się przekonasz, że mam rację!
testy A/B, raporty klientów pocztowych.. bardzo proszę o konkrety.

Wcześniej od freshmaila mieliśmy w Jet.Mail bardzo wiele, choćby cały system ;))), gdyż Jet.Mail jest dużo bardziej doświadczonym systemem i kilka lat dłużej jest na rynku w tym od 2003r obsługuje komercyjne wysyłki email. Dlatego choćby targetowanie behavioralne, losowanie e-maili (Wasze "Losuj emaile", link do podglądu e-maila na www jeśli się nie ładuje do poczty, etc.
Bardzo łatwo jest kogoś oczerniać gdy ma się "zamknięty" system.

Nie wiem co według Ciebie oznacza "zamknięty" system? Jest to rozwiązanie bardzo elastyczne i łatwe w integracji niemal dowolną technologią. Darmowe Konto Testowe Jet.Mail, oczywiście z ograniczoną funkcjonalnością do testów, jest dostępne on-line dla przedsiębiorstw.
Tak więc Twoje działania wyglądają jak pomówienie, a takie sprawy kończą się często w sądzie.

Nic z tego co napisałem nie jest pomówieniem, trzymam się faktów, a w odpowiedzi uzyskuję brak konkretów i próbę zastraszenia sądem?!
Oczywiście część funkcjonalności, tak jak pisaliśmy, dorabiamy za darmo na życzenie Klientów. To, że byli Klienci jetmaila przechodzą do nas... cóż... o czymś to świadczy... i nie wiń ich za to... wina jest raczej w Waszym super nowoczesnym i najlepszym systemie;)

Rotacja klientów jest w biznesie naturalna i od Was też będą odchodzić i później wracać. Pracuję tyle lat w branży, że z doświadczenia wiem co mówię! Promocja i intensywny marketing działa, ale nie na zawsze, bo konkurencja nie śpi ;))

Zrobienie dla Klienta funkcjonalności bez opłaty nie jest niczym nadzwyczajnym, gorzej jeśli to jest podstawowy argument, aby Klient używał Twojego systemu!
Tak więc uważam temat za zamknięty. A Tobie Rafał może radzę wykupić reklamę w adwordsach, na interaktywnie... czy gdziekolwiek chcesz.... a nie spamować co tylko się da i marnować czas, który możesz poświęć na rozwój swojego systemu.
end of topic

Paweł, trochę słabo jak na takiego eksperta. Nie atakuję Ciebie osobiście tylko zwracam uwagę jako kolega z branży, że źle robicie wprowadzając w błąd w zakresie darmowych wysyłek bez umowy do subskrybentów! A Ty się tego dopuszczasz w stosunku do mojej osoby atakując mnie bezpośrednio stając się niemerytorycznym. Nieładnie kolego. Nie pozwolę na taką awanturę jaką w imieniu freshmail rozpętaliście dla wypłynięcia freshmaila oczerniając SARE i przy okazji posługując się pracą firm zagranicznych podpisując się, że to Wasze własne np.:"... ma do działań firmy Opcom to plagiat, którego, dopuściła się w przypadku raportu Australijskiej firmy FreshView, właściciela CampaignMonitora, a który wykryty został 26 czerwca tego roku przez naszego pracownika." Jak wiadomo ostatecznie były przeprosiny i dodanie autorstwa właściciela CampaignMonitora na stronach freshmaila, prawda?Rafał Piórkowski edytował(a) ten post dnia 06.04.09 o godzinie 15:43
Krzysztof Adamus

Krzysztof Adamus business development
director Opcom

Temat: Narzędzia do e-mail marketingu

Rafał, zrobił się straszny offtop więc jako administartor tego forum będę musiał w najbliższym czasie zrobić tu porządki. Tymczasem chciałbym zwrócić uwagę na następujące sprawy:
A ja podejrzewam, że to freshmail jako dużo młodsze rozwiązanie z
mniejszymi doświadczeniami wypada gorzej, gdyż w naszych testach
siał błędami.

Ta wypowiedź to przykład dyskredytowania - bez żadnych konkretów i przykładów - czarny PR w klasycznej postaci. Przy okazji - w zeszłym tygodniu wysłałem do Jetmaila prośbę o dostęp do konta testowego, niestety nie otrzymałem go. Jaki jest tego powód?

I właśnie to Paweł Sala miał na myśli pisząc o JetMailu jako zamkniętym systemie. My nie mamy nic do ukrycia, nie boimy się konfrontacji naszego narzędzia z konkurencją ponieważ znamy jego przewagi. Dlatego udostępniamy nasz system z pełną funkcjonalnością wszystkim - także konkurencji. Nasz pełny cennik dostępny jest cały czas na stronie, podczas gdy ceny JetMail Enterprose są tajemnicą.
Czyli uczycie się od bardziej doświadczonych, tylko, że
posiadacie wiele młodszy system od zaawansowanego systemu
Jet.Mail i jak czytam o nowościach w freshmail to sprawdzam z
ciekawości od ilu lat mamy tę "nową" funkcjonalność ;)

Rafał konkretnie - napisz od ilu lat w JetMailu są Testy A/B? Od
ilu lat jest Moduł Antyspamowy? Albo Raporty wykorzystania klienta pocztowego?

Z tego co Wiem nie posiadacie takich funkcjonalności. Jak widać
mimo, że FreshMail jest krócej na rynku stał się bardzo mocnym narzędziem. Może dlatego, że JetMail przez kilka lat tkwił w stagnacji?

Faktycznie - cennik Freshmaila zakłada 20 zł opłaty za każdą rozpoczętą wysyłkę. Jednak sam moduł Testów A/B podnosi jej efektywność o 15 do 30 proc! Pozostałe wymienione moduły to kolejny skok w skuteczności kampanii, więc oszczędność 20 zł na wysyłce może okazać się pozorna (co z tego, że wyślesz kampanie do 20 tyś użytkowników o 20 zł taniej, skoro otworzy ją 15 proc. subskrybentów mniej).

Poza tym kwota 20 zł na rozpoczęcie wysyłki jest jedynie po to, aby uniknąć sytuacji w których wystawiamy fakturę na 3 zł. Na naszej stronie przeczytasz, że "Jeżeli planujesz duże lub częste
wysyłki powiedz nam o tym, a zaproponujemy Ci specjalne rozwiązania cenowe". W praktyce rzadko kiedy naliczamy owe 20 zł do których tak się przyczepiłeś.

Warto dodać, że FreshMail nie bierze kasy za funkcjonalności dodawane na specjalne życzenie naszych klientów - w przeciwieństwie do JetMaila. Może dlatego FreshMail po niecałym roku istnienia posiada funkcjonalności, których nie oferują istniejące kilka lat na rynku konkurencyjne firmy?
Mamy więc jasność, że czego byś nie napisał Jet.Mail Small Business jest teraz tańszy od freshmaila i nie nalicza 20 zł w
postaci abonamentu za wysyłkę doliczanego do każdej wysyłki!

Jak widać w praktyce może się okazać się, że niższa cena JetMaila jest tylko pozorna. Może dlatego Wasi klienci chętnie przechodzą do FreshMaila?

Z tego względu sugeruję, abyś budował przewagę konkurencyjną JetMail na nieco trwalszych podstawach niż zejście z cennikiem o
setną grosza niżej niż FreshMail i oczernianie nas na forach
wypisując takie kwestie jak ta poniżej:
To ciekawe, bo mamy, nowego klienta, którego przekonywaliście,
że żadna umowa na przetwarzanie danych nie jest potrzebna. Jeśli
będzie trzeba zaproszę tego klienta do IAB i zrobimy
konfrontację.

aby w kolejnym komentarzu w pokrętny sposób wyjaśnić wcześniejszą wypowiedź:
Nie podam publicznie nazwy Klienta bez jego zgody. Klien mówił
o konkurencji, a jak podawał rozmawiał z SARE i z Wami i dziwił
się, że wymagamy podpisania umowy na przetwarzanie danych.

Dlatego jeszcze raz apeluję, abyś skupił się na swojej firmie. Abyś z zaangażowaniem podobnym do tego jak wkładasz w przeglądanie strony FreshMaila spojrzał na witrynę Jetmaila. Może zauważysz słowa, które pojawiają się w kilku miejscach:

"Jet.Mail Enterprise: najkorzystniejszy i najszybszy system do e-mail marketingu dla dużych firm..."

Najkorzystniejszy? Wg jakiego kryterium? Na pewno nie ceny i na pewno nie funkcjonalności.

Najszybszy? Piszecie na swojej stronie, że szybkość JetMaila dochodzi do 250.000 e-maili na godzinę. Optivo deklaruje,
że wysyła maile z szybkością 4.000.000 e-maili na godzinę, a więc znacznie szybciej niż Wy. Freshmail nie jest tak szybki jak
Optivo, ale jednak szybszy od JetMaila.Krzysztof Adamus edytował(a) ten post dnia 06.04.09 o godzinie 22:03
Jacek W.

Jacek W. Dyrektor Studia
Kreacji i Produkcji,
Come & Stay

Temat: Narzędzia do e-mail marketingu

Czy ktos w Polsce w ogole uzywa duzych platform do DUZYCH wysylek?

np. http://www.cabestan.co.uk/

Pozdrawiam,
Jacek

konto usunięte

Temat: Narzędzia do e-mail marketingu

http://www.tripolis.com/pl/index.php
Adam Jakub Maciejczyk

Adam Jakub Maciejczyk newPR :: Grupa AG
ESSEKER

Temat: Narzędzia do e-mail marketingu

Polecam http://ImpleBot.pl/, choć dla wielu jest to już narzędzie z przed wieków dla mnie jest to najlepszy i najtańszy sposób na E-mail marketing...

Polecam :-)

Dla osób które nie chcą wydawać pieniędzy na takie narzędzia polecam http://www.freebot.pl jest to darmowa i trochę ograniczona (nie czasowo) wyłączone są w niej między innymi:
Edytor HTML, Statystyki, kampanie...

Na początek freebot powinien wystarczyć, a później próbował bym Implebota, sare, frashmail'a

Polecam dział E-mail marketing na darmowym forum http://cnnb.iq24.pl
:-)Adam Maciejczyk edytował(a) ten post dnia 16.04.09 o godzinie 11:23

konto usunięte

Temat: Narzędzia do e-mail marketingu

Warto też zwrócić uwagę na narzędzie o nazwie GetResponse, które od 10 lat świetnie radzi sobie na rynku amerykańskim. Co ciekawe, produkt mało znany w Polsce, projektowany jest przez naszych rodzimych programistów, a siedziba firmy mieści się w Gdynii. Niestety na dzień dzisiejszy interface GRa dostępny jest wyłącznie w języku angielskim. Natomiast dobra wiadomość jest taka, że obecnie trwają prace nad wersją polskojęzyczną (http://sprzedawcainternetowy.pl/nowe-narzedzie-do-mark..., która już niedługo pojawi się na naszym rynku.Agnieszka D. edytował(a) ten post dnia 30.04.09 o godzinie 12:49
Adam Jakub Maciejczyk

Adam Jakub Maciejczyk newPR :: Grupa AG
ESSEKER

Temat: Narzędzia do e-mail marketingu

GetResponse ma duuuuuuuuże ograniczenia!
I jest po angielsku, początkujący młody EB raczej nie będzie chciał rozszyfrowywać poleceń :-)

konto usunięte

Temat: Narzędzia do e-mail marketingu

Masz rację, że dla osoby początkującej wersja angielskojęzyczna może być pewnym utrudnieniem (dlatego powstaje wersja polska).

Nie ma jednak co ukrywać, że dla marketerów jedną z najważniejszych funkcji przy wyborze programu jest jak najlepsza dostarczalność. I tutaj akurat GR może się pochwalić świetnymi wynikami i doświadczeniem na dużo bardziej wymagającym (amerykańskim) rynku. Poza tym GR dostępny jest w dwóch wersjach (podstawowej i korporacyjnej), więc w zależności od potrzeb, każdy może wybrać odpowiedni dla siebie pakiet.
Małgorzata Binkowska

Małgorzata Binkowska marketing data
analysis, data flow,
data protection

Temat: Narzędzia do e-mail marketingu

Jacek W.:
Czy ktos w Polsce w ogole uzywa duzych platform do DUZYCH wysylek?

np. http://www.cabestan.co.uk/

Pozdrawiam,
Jacek

owszem
http://cheetahmail.com
:-)
Katarzyna Majchrzak

Katarzyna Majchrzak Specjalista SEM,
Yeslogo

Temat: Narzędzia do e-mail marketingu

Może kogoś zainteresuje Emu-Mail http://emu-mail.pl/ Zapraszam do testowania.

Pozdrawiam,
Kasia



Wyślij zaproszenie do