Krzysztof Jarecki

Krzysztof Jarecki ExpertSender,
Founder, CEO

Temat: Kij w mrowisko - Wysyłki do własnej bazy a mailingi...

Dwa dni temu WP ogłosiło behawioralne targetowanie wysyłek email.

Zainspirowało mnie to natychmiast do napisania nowego artykułu
na temat różnic pomiędzy obydwiema odmianami email marketingu.

Ciekawy jestem Waszych opinii:
http://www.expertsender.pl/targetowanie-behawioralne-w...
Tomasz Sawicki

Tomasz Sawicki Senior Campaign
Architect,
ddb&tribal

Temat: Kij w mrowisko - Wysyłki do własnej bazy a mailingi...

Zgodzę się nad wyższością mailingu realizowanego za pomocą systemu w modelu ASP, niż wysyłanie na zlecenie do baz posiadanych przez portale. Przede wszystkim budowanie bazy od podstaw, jest o wiele bardziej efektywne, niż wysyłanie mailingów do osób, które wyrażają zgodę na otrzymywanie tego typu maili, przy zakładaniu konta. Inna sprawa jest sam clutter, który w przypadku niektórych portali jest po prostu tragiczny: dla testów założyłem konto na o2 1 stycznia 2009, nie wysyłałem z niego maili i nie odbierałem od znajomych, do dzisiaj przyszło 299 maili reklamowych.Do tego dorzucane są boxy reklamowe w lewym dolnym rogu i prawym górnym, przy wylogowaniu kolejne.

Statystyki różnych portali też są podawane w ciekawej formie. Zdarza się, że na dwóch kartkach z podstawowymi danymi. Koszty olbrzymie w stosunku do zbudowania bazy i prowadzenia od samego początku przemyślanej komunikacji.

W dodatku w modelu ASP statystyki są zbierane na bieżąco (portali pewnie też) ale za to od razu możemy przystąpić do pracy na podstawie już tych wstępnych. Inna sprawą jest że nie koniecznie osoba która zobaczyła konkretną reklamę displayową chce otrzymać mailing z nią związany. W sumie można tak wymieniać długo....



Wyślij zaproszenie do