Marcin Luks

Marcin Luks Email & Marketing
Director,
ExpertSender

Temat: E-mailowy zawał serca

Jako, że opis grupy wskazuje również na dyskusje o dobrych praktykach e-mail, to wklejam dla zainteresowanych posta o pewnej agresywnej kampanii.

Czy dostalibyście zawału otrzymując taki e-mail, jaki wysłał ostatnio PIT.pl?
Agresywny marketing, czy wszystkie chwyty dozwolone?

http://www.email-marketing-blog.pl/zbyt-agresywna-kamp...


Obrazek
Marcin Luks edytował(a) ten post dnia 29.06.10 o godzinie 10:03
Barbara Stawarz

Barbara Stawarz Marketing
Internetowy, Content
Marketing, Budowa
Marki w ...

Temat: E-mailowy zawał serca

W sumie to pomysłowe i bardzo dobrze dobrany rysunek do treści mailingu "Zaniepokoiłeś się? Z nami twoi dłużnicy poczują to samo..." czy jakoś tak... ale świetne powiązanie emocji. To robi wrażenie...

Ale gdybym była adresatem pewnie poczułabym niesmak i powiedziała, że jednak kontekst jest tutaj kiepsko dobrany, czy też - jak napisałeś - agresywny.Barbara Stawarz edytował(a) ten post dnia 29.11.10 o godzinie 23:49

Temat: E-mailowy zawał serca

Mogliby wyslac maila o tresci zupelnie odwrotnej, ze wlasnie sciagneli naleznosc ktora byla ciezka do sciagniecia i podana kwota i "call to action" o tresci np. odbierz pieniadze.

Zapewne mniej by bylo odzewu ale big kojarzyl by sie pozytywnie.

Następna dyskusja:

Case study - e-mailowy zawa...




Wyślij zaproszenie do