konto usunięte
Temat: SZKOLENIE DLA FARMACEUTÓW-KATOWICE-12.12.2008
PROFESJONALNA OBSŁUGA PACJENTA W APTECE Z WYKORZYSTANIEMNOWOCZESNYCH TECHNIK SPRZEDAŻY
Termin i miejsce: 12 GRUDZIEŃ 2008R, HOTEL DIAMENT KATOWICE
W PROGRAMIE: Standardy obsługi pacjenta w aptece *Wizerunek i tożsamość apteki *Budowanie trwałych relacji z pacjentami * Jak wywierać pozytywne wrażenie *Jak efektywnie komunikować się z pacjentami *Jak sprawić by pacjent czuł się wysłuchany i zrozumiany *W jaki sposób badać, odkrywać i kreować potrzeby pacjenta *Jak zadać pytanie by dowiedzieć się czego naprawdę szuka pacjent i co spełni jego oczekiwania *Techniki sprzedaży w aptece* Jak radzić sobie z trudnym pacjentem *Jak budować zaufanie wśród pacjentów do apteki i jej pracowników*
Zgłoszenia : biuro@trenerzy-niezalezni.pl; fax. : 032 721 81 51 ; Tel: 508156035
Z pozdrowieniami,
Marzena Kicińska
Łuczak-Kicińska
Szkolenia- Trenerzy Niezależni
Tychy, al.Bielska 29,
508 156 035
marzena.kicinska@trenerzy-niezalezni.pl
http://trenerzy-niezalezni.pl