konto usunięte
Temat: Sales Excellence in Pharma 22-23 października 2009
zgadzam się w 100% - do dyspozycji:
1) e-detailing
2) społeczności lekarskie
3) SEM
To konsumenci kupują produkty, a nie społeczności lekarskie itp. I na domiar “złego” coraz częściej robią to bez konsultacji, korzystając z dobrodziejstw dużych aptek samoobsługowych lub internetowych.
To wyjątkowo dobre zjawisko, że top management zbiera się aby wysłuchać opinii managerów z “zewnątrz”. Świadczy to o ich profesjonaliźmie i zaangażowaniu w firmę.
czy mógłbym prosić o rozwinięcie tej myśli?
dlaczegóż to słuchanie ludzi z zewnątrz o tym świadczy?
czy słuchanie ludzi z wewnątrz firmy czy branży jest nieprofesjonalne?
Zaś otwartość na nowe możliwości promocji jest oczywistą potrzebą wynikającą z rynku.
Wysłuchanie innych managerów może skutkować tylko dodatkową wiedzą i nowymi możliwościami, na pewno nie zaszkodzi.
Twoje ostatnie pytanie uznałem za lekko humorystyczną szczyptę sarkazmu.Maciej Aleksander Jędrzejowski edytował(a) ten post dnia 15.09.09 o godzinie 16:20