Łukasz
M.
Szukam dobrej
inwestycji....
Temat: Sales Excellence in Pharma 22-23 października 2009
22-23 października 2009Hotel Courtyard by Marriott, Warszawa
Jak optymalizować marketing by maksymalizować sprzedaż
* Strategiczne Spotkanie Liderów Sprzedaży i Marketingu z Firm Farmaceutycznych – autorskie recepty na niestabilne czasy
* Innowacyjne sposoby dystrybucji środków medycznych na przykładzie AstraZeneca Pharma i Bausch & Lomb
* Jak optymalnie wykorzystać synergię kanałów komunikacji do wsparcia sprzedaży w prelekcjach Polpharma, Cefarm Białystok, PF Jelfa
* Po raz pierwszy specjalny blok interaktywny – inspiracje dla branży farmaceutycznej w prelekcjach Ekspertów Rynku FMCG – case study Amrest i Coca-Cola
Wprowadzenie
Firmy farmaceutyczne stoją dzisiaj przed nowymi wyzwaniami. Pomimo, że kryzys dosyć łaskawie obchodzi się z branżą, potrzeba optymalizacji działań marketingowych i sprzedażowych w niepewnej sytuacji rynkowej jest najistotniejszym zadaniem. Zależność sprzedaży i marketingu staje się silniejsza niż kiedykolwiek. Ich wzajemna synergia i przenikanie się widoczne są we wszystkich nowych trendach w promocji i dystrybucji produktów leczniczych. Wyzwania są trudne: z jednej strony zmniejszył się dostęp do lekarzy i wprowadzane są wciąż nowe ograniczenia w marketingu produktów farmaceutycznych, z drugiej strony wciąż czuje się oddech konkurencji na plecach. Podczas Strategicznego Spotkania Liderów Marketingu i Sprzedaży z Firm Farmaceutycznych przedstawione zostaną nie tylko autorskie recepty na niestabilne czasy, ale też eksperci rynku pokażą jak zamienić dzisiejsze wyzwania dla branży w sukces na rynku.
Dlaczego warto wziąć udział:
Konferencja jest unikalnym spotkaniem Liderów Działów Marketingu i Sprzedaży Firm Farmaceutycznych, którzy pokażą jak optymalizować działania marketingowe w czasie zawirowań na rynku by maksymalizować sprzedaż.
* 12 prelekcji Ekspertów rynku – najskuteczniejsze strategie budowania przewagi konkurencyjnej w nowych kanałach dystrybucji zaprezentowane na najbardziej efektywnych przykładach
* Najnowsze uwarunkowania prawne zmian w dystrybucji i promocji produktów leczniczych
* Po raz pierwszy w Polsce – Innowacyjny blok marketingowy – Eksperci rynku FMCG – inspiracje dla Farmacji
* Program Konferencji wzbogacony jest dodatkowo o praktyczną, interaktywną grę strategiczną Research Project In Pharma
* Wiele okazji networkingowych podczas przerw – możliwość udziału w nieformalnych sesjach tematycznych przy stolikach podczas lunchu
ZAPRASZAM!
W razie pytań proszę o kontakt w celu uzyskania szczegółowych informacji.
Łukasz Michałek
Key Account Manager
Blue Business Media
+48 603 33 66 23
lukasz.michalek@bluebusinessmedia.comŁukasz Michałek edytował(a) ten post dnia 04.09.09 o godzinie 13:18