Łukasz Bierzuński

Łukasz Bierzuński Student, Akademia
Medyczna im. Karola
Marcinkowskiego w
P...

Temat: Rola emocji w budowaniu marki

... a dokładniej „Rola emocji w budowaniu marki na rynku farmaceutycznym”

Witam serdecznie,

Jestem w trakcie pisania pracy licencjackiej pod wyżej przytoczonym tytułem. W związku z tym mam prośbę o pomoc w uzyskaniu informacji, gdzie (o ile jest możliwe) można znaleźć/zdobyć case studies projektów kampanii reklamowych przeprowadzonych w tym segmencie rynku. Idealnie by było, gdyby zawierały opis przeprowadzonych działań oraz przede wszystkim dane dotyczące wzrostu bądź spadku sprzedaży.

Część teoretyczną pracy mam praktycznie ukończoną. Odpowiada ona na pytania, m.in.: co to jest marka? jakie są sposoby budowania marki? jaka jest rola emocji w budowaniu marki? Opisuje również w skrócie rynek farmaceutyczny.

... jednak to właśnie case studies projektów pozwoliłoby mi na zawarcie analizy, jakie ich elementy pozwoliły na wywołanie pozytywnych, bądź negatywnych emocji u potencjalnych Klientów.

Prosiłbym również o ewentualnie polecenie źródeł poruszających temat brandingu emocjonalnego.

Pragnę zaznaczyć, że wszystkie uzyskane informacje zostaną wykorzystane wyłącznie w celu opracowania tematu pracy licencjackiej.

Dziękuję.

Pozdrawiam, życząc miłego dnia...
Łukasz Bierzuński

konto usunięte

Temat: Rola emocji w budowaniu marki

Obawiam się, że takich danych nikt nie ujawni ;)
Łukasz Bierzuński

Łukasz Bierzuński Student, Akademia
Medyczna im. Karola
Marcinkowskiego w
P...

Temat: Rola emocji w budowaniu marki

... może jednak... i na to liczę :)

Nie muszą to być szczegółowo opisane dane. Wystarczy, że będą informowały o wzroście, bądź spadku np. sprzedaży bądź świadomości marki, w odniesieniu do przeprowadzonej kampanii reklamowe, bądź projektu, a ja już sobie dokonam analizy, pod kątem brandingu emocjonalnego we własnym zakresie.

Myślę, że tam jest dosyć ciekawy i niezwykle aktualny, zwłaszcza w połączeniu: branding emocjonalny + rynek farmaceutyczny.

Dlatego też ponawiam swoją prośbę.

Pozdrawiam.
Krystian L.

Krystian L. www.lekomaniak.pl

Temat: Rola emocji w budowaniu marki

Marketing strategiczny na rynku farmaceutycznym

Może to Ci pomoże, to jedyna pozycja jaką znalazłem na podobny temat, ale nie wiem jak jest z zawartością, bo nie zdążyłem jeszcze przeczytać.Krystian L. edytował(a) ten post dnia 13.05.08 o godzinie 15:41
Mariusz J.

Mariusz J. Department Director,
GfK Polonia

Temat: Rola emocji w budowaniu marki

Temat rzeka, za trudny zresztą moim skromnym zdaniem na prace licencjacką. To raczej temat na doktorat
Rola emocji w promocji na rynku leków Rx znacząco rośnie.

Najlepsza jak dla mnie kampania na polskim rynku odwołująca się do emocji to kampania TRITACE.
Jesli masz dostęp do pism medycznych pooglądaj sobie reklamy tego leku (z okresu ostatnich 2 lat).
Pomysl o co w niej chodziło i skąd takie a nie inne podejście reklamowe. Jeśli nie wymyślisz nic sensownego - proponuję zmienić temat.

konto usunięte

Temat: Rola emocji w budowaniu marki

Krystian L.:
Marketing strategiczny na rynku farmaceutycznym

Może to Ci pomoże, to jedyna pozycja jaką znalazłem na podobny temat, ale nie wiem jak jest z zawartością, bo nie zdążyłem jeszcze przeczytać.


Musze Cię zmartwić, ale ta książka jest kopią kotlera... ona nic nie wnosi nowego...

A jeśli chodzi o przykład emocji... proszę bardzo:

http://e-farmacja.blogspot.com/2008/05/zyrtec-vs-clara...

pozdro,

MarcinMarcin G. edytował(a) ten post dnia 14.05.08 o godzinie 11:41

konto usunięte

Temat: Rola emocji w budowaniu marki

Mariusz J.:
Temat rzeka, za trudny zresztą moim skromnym zdaniem na prace licencjacką. To raczej temat na doktorat
Rola emocji w promocji na rynku leków Rx znacząco rośnie.

Najlepsza jak dla mnie kampania na polskim rynku odwołująca się do emocji to kampania TRITACE.
Jesli masz dostęp do pism medycznych pooglądaj sobie reklamy tego leku (z okresu ostatnich 2 lat).
Pomysl o co w niej chodziło i skąd takie a nie inne podejście reklamowe. Jeśli nie wymyślisz nic sensownego - proponuję zmienić temat.


Mogę dać kontakt do product managera albo do agencji kreatywnej która tą kampanię tworzyła, promocja tego produktu to swego rodzaju ewenement nawet na takim rynku jak polski

Proponuję - jeśli już chodzi o emocje spojrzeć na przykład kampanii społecznych w służbie Rx - przykład Stop Pneumokokom

Pozdrawiam
Marekmarek p. edytował(a) ten post dnia 14.05.08 o godzinie 18:54

Następna dyskusja:

Marki farmaceutyczne w Pols...




Wyślij zaproszenie do