Łukasz
Bierzuński
Student, Akademia
Medyczna im. Karola
Marcinkowskiego w
P...
Temat: Rola emocji w budowaniu marki
... a dokładniej „Rola emocji w budowaniu marki na rynku farmaceutycznym”Witam serdecznie,
Jestem w trakcie pisania pracy licencjackiej pod wyżej przytoczonym tytułem. W związku z tym mam prośbę o pomoc w uzyskaniu informacji, gdzie (o ile jest możliwe) można znaleźć/zdobyć case studies projektów kampanii reklamowych przeprowadzonych w tym segmencie rynku. Idealnie by było, gdyby zawierały opis przeprowadzonych działań oraz przede wszystkim dane dotyczące wzrostu bądź spadku sprzedaży.
Część teoretyczną pracy mam praktycznie ukończoną. Odpowiada ona na pytania, m.in.: co to jest marka? jakie są sposoby budowania marki? jaka jest rola emocji w budowaniu marki? Opisuje również w skrócie rynek farmaceutyczny.
... jednak to właśnie case studies projektów pozwoliłoby mi na zawarcie analizy, jakie ich elementy pozwoliły na wywołanie pozytywnych, bądź negatywnych emocji u potencjalnych Klientów.
Prosiłbym również o ewentualnie polecenie źródeł poruszających temat brandingu emocjonalnego.
Pragnę zaznaczyć, że wszystkie uzyskane informacje zostaną wykorzystane wyłącznie w celu opracowania tematu pracy licencjackiej.
Dziękuję.
Pozdrawiam, życząc miłego dnia...
Łukasz Bierzuński