Temat: Pilotażowy projekt w mediach społecznościowych dla marki...
Mirek Połyniak:
1) ale mnie tematyka uzależnienia od kropli nie pasuje
Tematyka przykładowa :)
2) o dziwo administratorzy wielu forów uważają np. zaproszenie do takiego konkursu za spam, co jest dla mnie trudne do zrozumienia - i usuwają tego typu wpisy
zgadza się co do konkursów, niestety ale uznają je właśnie, za "szemranie" - powodujesz konkursem, że user opuszcza ich witrynę.
czyżby przechodziły strategie "szemrane", gdzie ktoś kogoś/coś udaje?
Poruszałeś bardzo ważny i drażliwy temat. Marketing "szemrany" dotyczy już nie tylko FMCG ale też leków.
O ile można próbować zrozumieć działania PM czy innych pracowników, rekomendujących leki swojej firmy o tyle naganne jest (praktykowane nadal w FMCG, raczkujące w farmacji) reklamowanie leku poprzez kłamliwe wpisy na forach robione przez pseudo specjalistów posługujących się wieloma nickami.
Jest to raz, że nie etyczne a dwa często niezgodne z prawem działanie.
To co mi chodzi po głowie i co napisałem to wyjście firm do pacjenta tam gdzie szuka on pomocy. Sam wiesz jakie bzdury piszą ludzie na forach i serwisach, zatem można skierować część komunikacji właśnie tam. Nie rekomenduj leku ale informuj chociażby o tym gdzie znajdziesz rzetelną informację o chorobie. Bądź wiarygodny w tym przekazie a ludzie pójdą tam gdzie im wskażesz.
p.s. Za bardzo mamy zbliżone poglądy :)