Temat: Który z serwisów jest najbardziej wartościowy?
Gabriela Abramczuk:
Paweł Jarosz:
Naturalnie z RX trudniej chociaz... wspomniany program Mam Haka na Raka po co powstał ;) ??
NIE powstał po to, aby promować RX - a jak wiesz jestem jednym z pomysłodawców.
Oczywiście, że wiem bo współpracowaliśmy przy tej kampanii.
Za 2-3 lata okażę się po co powstał i jaki asortyment wyciągnie GSK. Myślę, że to jest forum w którym wszystko jest jasne.
Paweł Jarosz:
Event jest skutecznym filarem calego przekazu w promocji czegokolwiek dla kogolwiek (w branzy med-farm szczegolnie)
Eventy nie powinny być postrzegane jako filar przekazu, a jedynie element kampanii - choćby z uwagi na zasięg.
Filar - element. Jakie to ma znaczenie. Jak budowla ma 10 filarów to jednym z nich może byc event. I wówczas chodzi nam o to samo.
Ale we wspomniamym projekcie jak i wielu innych event okazał się kluczowym elementem.
Nie przekonuję, że jedynym. Aktualnie realizujemy kampanię w której event jest kluczowym ale nie jedynym "filarem" i efekty są znakomite.
A do Panów rozprawiających o liczeniu lekarzy w sieci zagadka: co jest więcej warte dla FF - 10 lekarzy, którzy przepisują jej lek, czy 100 lekarzy zaglądających na serwis dla lekarzy? ;)
Lekarze są "rejestrowani i zalogowywani" na różnych portalach przez Reps - na kongresach lub nawet podczas wizyt. Przeważnie są pologowani na kilku/kilkunastu. Wy zastanawiacie się, ilu lekarzy odwiedza Wasze serwisy. A ja - czy i jak korzystają z informacji tam zawartych....
;)Gabriela Abramczuk edytował(a) ten post dnia 27.10.09 o godzinie 19:13