konto usunięte
Temat: eDetailing, Scripted eDetailing, CLM - mity, fakty
WitamNowela prawa farmaceutycznego wchodzi w zycie w 1 kwartale 2009roku. Dla Product Managerow to goracy moment aby zastanowic sie, jak dotrzec do lekarza efektywnie.
Od ponad roku pracujemy z firmami nad Scripted eDetailingiem. Dzisiaj pomagamy product managerom odpowiadac na ich kluczowe pytania w aspekcie zmian sprzedazowych ktore wymusza nowela prawa
farmaceutyczbnego. Oto jedne z pytan na ktore znamy juz odpowiedzi:
* Czy eDetailing spelni 3 kluczowe zadania ktore powierzam reprezentantowi?
* Czy jestem w stanie pracowac na bazie internetowej lekarzy gdy reprezentanci pracuja na bazie sales forcu? Jak to polaczyc?
* Jaka jest skutecznosc eDetailing w innych krajach?
* Czy eDetailing bedzie mnie kosztowac wiecej pracy?
* Jaka jest rola technologii w eDetailingu? Na co zwracac uwage przy jej wyborze. Jakich zasobow ludzkich oczekiwac od firmy realizujacej eDetailing
* Jakie sa roznice miedzy Closed Loop Marketingiem a Scripted eDetailingiem
Proponuje rozpoczac dyskusje w tym goracym okresie. Bede jednak zobowiazany aby nie ograniczyla sie do wymiany opinii pomiedzy 'vendors' a skupila sie na pytaniach od product managerow i odpowiedzi 'vendors'.
Sam rownolegle zapraszam do kontaktu z naszym dzialem eDetailingu w
Activeweb - Openmedica oraz Openmedica.tv
igor.gnot@activeweb.pl
marcin.gajek@activeweb.pl
igor.bialous@openmedica.pl
Do Panstwa dyspozycji oddajemy 12 project managerow, 40 osobowy zespol developerow pod kontrola wybitnego dyrektora kreatywnego Michala Galubinskiego oraz 500 osobowy zespol merytoryczny Openmedica wraz z najwieksza produkcja telewizji dla medycyny w
Polsce oraz 12 portalami specjalistycznymi dla lekarzy.Igor Gnot edytował(a) ten post dnia 23.11.08 o godzinie 13:57