konto usunięte

Temat: e-Mail Marketing, czyli ile jeszcze mamy do zrobienia w...

Konsylium24.pl przeprowadziło ciekawe badanie dotyczące kampanii e-mailowych jakie prowadzą firmy farmaceutyczne w komunikacji z lekarzami. W badaniu ankietowym on-line zapytano 959 losowo dobranych lekarzy Internautów o ich doświadczenia.

http://e-farmacja.blogspot.com/2012/02/e-mail-marketin...

Zapraszam do lektury. Chętnie poznam opinię innych...

M
Radosław Marter

Radosław Marter Managing Partner at
the one2tribe
capital group

Temat: e-Mail Marketing, czyli ile jeszcze mamy do zrobienia w...

Marcin, ja dostałem ten raport od kolegów z Konsylium. Dobrze, że zarobili takie badanie, mam nadzieję, że będą kontynuowali i powstanie całościowy raport.
Moje wnioski są na dzień dzisiejszy są następujące:
1. Wyniki są takie jakie są, gdyż bazy którymi dysponuje wiele wydawnictw nie są aktualizowane.
2. Do portali (nie będę wymieniał nazw aby nikogo nie obrazić), mogą zapisywać się wszyscy, wystarczy podać kilka danych i mieć emaila. Nikt nie zadaje sobie trudu aby weryfikować jakkolwiek czy user to faktycznie lekarz.
3. My robimy wysyłki emailingów, i mogę powiedzieć, że rzetelne bazy można policzyć na palach jednej ręki. (też nie będę wymieniał nazw)
4. Wyniki badania dotyczące otrzymywania korespondencji via email od firm farmaceutycznych mogą wydawać się zaskakujące (mam na myśli info iż lekarze twierdzą iż otrzymują nie wiele takich wiadomości), ale miejmy na uwadze fakt iż Konsylium profesjonalnie weryfikuje rejestrujących się w portalu lekarzy.
5. To iż lekarze kasują maila bez ich czytania, może wynikać z faktu opracowania samego przekazu przez dostawców narzędzi (agencje kreatywne, domy mediowe etc.) Niestety czasami zdarza się iż już temat emaila jest do bani, nie mówiąc o zawartości.

To tak na szybko co mi się nasuwa jako pierwsza myśl.

konto usunięte

Temat: e-Mail Marketing, czyli ile jeszcze mamy do zrobienia w...

Jakie piekne retoryczne zdania.

konto usunięte

Temat: e-Mail Marketing, czyli ile jeszcze mamy do zrobienia w...

Igor G.:
Jakie piekne retoryczne zdania.
Igor, komentarz bez sensu.

konto usunięte

Temat: e-Mail Marketing, czyli ile jeszcze mamy do zrobienia w...

No troche prawda bo tez bylo retoryczne. Mogleb napisac - zgadzam sie - wszystko to juz wiemy od lat.

Następna dyskusja:

Content marketing - czyli o...




Wyślij zaproszenie do