konto usunięte

Temat: OFERTY SZKOLENIOWE


Obrazek

Firma Dudziak i Partnerzy jest na rynku Polskim od 2012 roku. Pomimo tak krótkiego stażu zdążyła już osiągnąć liczne sukcesy. Firma Dudziak i Partnerzy w swoim profilu zawodowym ma status firmy szkoleniowej. Obecnie otworzyła nowoczesne biuro w Centrum Szczecina, gdzie wynajmowana jest

SALA SZKOLENIOWA 30m2
- wyposażenie dla 14 uczestników
- rzutnik full HD
- tablica kredowa
- powierzchnia na FlipCharty
- bezprzewodowe nagłośnienie
- sieć Wifii
- kolorowe poduchy
- stanowisko dla trenera

COACHING ROOM 10m2
- 2 sofy + fotel
- powierzchnia na FlipCharty
- sieć WiFi
- elastyczność spotkań

Dodatkowo jesteśmy wyposażeni w szatnie i poczekalnię.

CENNIK:
~SALA SZKOLENIOWA 35 zł netto za 45 min

~ COACHING ROOM 30 zł netto za 1 h

http://dudziakipartnerzy.pl
http://wynajemsaliszkoleniowej.pl

Zapraszamy do kontaktu tel.: +48 519 441 068

Zapraszamy też na nasz funpage na facebooku:
http://facebook.com/dudziakipartnerzy?fref=ts

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek
Marlena Zaręba

Marlena Zaręba Specjalista ds.
Organizacji Szkoleń,
infoShare Academy

Temat: OFERTY SZKOLENIOWE

Witam serdecznie,
zapraszam na szkolenie z zakresu "Zarządzania Ryzykiem w Organizacji zgodnie z wymogami norm PN-ISO/IEC 27001 i ISO/IEC 27005"

Szkolenie obejmuje najnowsze normy i rekomendacje !

Termin: 26-27 sierpnia 2015r., Warszawa

Zapraszam do kontaktu:
Marlena Zaręba
e-mail: zareba.marlena@sqam.org
tel: 600-811-803

konto usunięte

Temat: OFERTY SZKOLENIOWE


Obrazek
Jacek Manecki

Jacek Manecki Key Account Manager,
FS Group

Temat: OFERTY SZKOLENIOWE


Obrazek


Obrazek


POLECAM!

Już 06 października 2015 w Warszawie wystąpi sam Brian TRACY!
Na jednej scenie również Kamila ROWIŃSKA, prof. Rafał OHME, Mateusz GRZESIAK oraz...! Niebawem kolejni Prelegenci!


Zrewolucjonizuj swoje życie oraz pozwól, aby mistrzowie sprzedaży odkryli Twój potencjał!
Sprzedaż to proces, który zaczyna się w głowie sprzedającego, aby następnie umiejętnymi mechanizmami wpłynąć na decyzje odbiorcy. Oprócz klasycznego pojęcia „sprzedaży‘‘, pod tą definicją kryje się znacznie więcej. Sprzedaż to nie tylko wymiana dóbr i usług, ale także, a może przede wszystkim efektywna komunikacja własnych umiejętności.
Znajomość technik szeroko pojętej sprzedaży to klucz do sukcesu, a jej tajniki zawierają się w psychologii.

06 października w Warszawie na międzynarodowym kongresie „Diamenty sprzedaży‘‘ najwięksi eksperci sprzedaży pomogą Ci odkryć w sobie potencjał sprzedawcy, który osiąga sukces.
Wśród prelegentów największe autorytety sprzedaży na świecie m.in. Brian Tracy, Mateusz Grzesiak, prof. Rafał Ohme oraz Kamila Rowińska, którzy podzielą się z Tobą tajnikami psychologii sprzedaży, uwolnią Twój potencjał oraz poprowadzą do osiągnięcia zawodowego sukcesu.

Dowiesz się m.in:
• · Jak sprzedawać więcej, niż kiedykolwiek mógłbyś sądzić, że to możliwe
• · Jak skłaniać Klientów do podjęcia decyzji zakupowych
• · Jak korzystać z zasady niepowtarzalności i zrozumieć, że nikt nie jest lepszy od Ciebie
• · Jak odkryć w sobie potencjał sprzedawcy, który osiąga sukces
• · Co zrobić, żeby mimo upływu lat zachować świeżość i zapał do pracy
• · Czym jest storytelling i jak opowiadać, tak aby inni chcieli kupować

Dołącz do nas i bądź świadkiem rewolucji podejścia do współczesnej sprzedaży!

więcej informacji:
http://diamentysprzedazy.evenea.pl

Sprzedaż biletów, rabaty dla grup:
Karolina Matysiak
karolina.matysiak@360sbc.pl
602 500 877

Temat: OFERTY SZKOLENIOWE

Witam serdecznie.

Zapraszam na fascynujące, pełne ekspresji i humoru, autorskie szkolenie, pt.

Psychologia perswazji i skuteczniejsze porozumiewanie się, w życiu zawodowym i prywatnym

Odbędzie się 17 sierpnia 2015r. w Warszawie (jedyne w tym roku).

Perswazja to nie narzucanie woli, to umiejętne pozwolenie drugiej stronie do samodzielnych decyzji z których jest trwale zadowolony. Dzięki długoletniej praktyce w prowadzeniu własnych Firm (ponad 30 lat) dostosowaliśmy te metody do polskich realiów i mentalności. W ciągu 16 lat przeszkoliłem ponad. 30 000 osób z kilkuset różnych firm, w tym 10 000 osób w tym temacie, nie mając jeszcze niezadowolonego uczestnika. Wiemy że nikt nie ma monopolu na wiedzę i nie istnieje jedna złota recepta, - im więcej możliwości wyborów posiadamy, tym możemy być bardziej elastyczni i skuteczni.

Z 16 letniej praktyki wiem, że osoby z doświadczeniem które prowadzą szkolenia, prezentacje, coachingi, zarządzają zespołem czy zajmują się sprzedażą są mile zaskoczeni poznaniem nowych zagadnień i najbardziej tą wiedze doceniają.

W programie m.in.:

Jakich słów ludzie używają, a co tak naprawdę myślą.
Jakimi różnymi strategiami posługują się ludzie w procesie myślenia, przetwarzania informacji i podejmowania decyzji.
Jak działają pewne słowa, zwroty i pytania na umysł rozmówcy, na poziomie świadomym i nieświadomym (90% ludzi popełnia tutaj podstawowe błędy).
W jaki sposób wydawać polecenia, aby były dobrze odbierane i jednocześnie odbiorcy chcieli je wykonać.
Jakimi (w większości nieświadomymi) zachowaniami zrażamy innych do siebie.
Szybkie sposoby na zjednywania sobie innych i budowaniu zaufania.
Techniki z "Języka Perswazji" przydatne do skuteczniejszej komunikacji.
Wpływ stanu wewnętrznego na rezultat, metody jego kontroli i umiejętność dystansowania się.
Jak wykorzystać powyższą wiedzą z szacunkiem do odbiorcy, jego przekonań i wartości.

Jeżeli u Państwa jest ponad 8 osób zainteresowanych szkoleniami, przygotujemy atrakcyjną propozycje szkolenia "zamkniętego", idealnie dopasowanego do potrzeb Państwa, teraz w wakacyjnej cenie.


Zgłoszenia oraz na Państwa zapytania chętnie odpowie Ewa Zengota tel kom. (0) 608 072 748 (urlop do 30.07) lub mail biuro@centrumnlp.com

Pozdrawiam i życzę miłego dnia
Piotr Kotulski
22 424 55 91
604 177 307
http://centrumnlp.rubikon.pl
Anna Kowalska

Anna Kowalska Stażysta, Dudziak i
Partnerzy

Temat: OFERTY SZKOLENIOWE

Dofinansowane szkolenia otwarte!

TEMATY:
1) Innowacyjne narzędzia coachingowe
2) Coaching Skills - Jak wykorzystać coaching
3) Zarządzanie przedsiębiorstwem
4) E-commerce
5) HR w praktyce
6) Wizualizacja procesów myślowych
7) Wizaż i autoprezentacja
8) Zarządzanie sobą w czasie
9) Pozyskiwanie klientów - negocjacje

UCZESTNICY:
- Forma zatrudnienia: każdy rodzaj umowy
- Mikro, małe i średnie przedsiębiorstwa
- Preferowany wiek 45+
- Grupy 10-15 osobowe


Szkolenie jest realizowanie do końca 2015 roku w woj. Zachodniopomorskim.

Szkolenia są BEZPŁATNE!
+48 693 153 179
info@dudziakipartnerzy.pl
Marlena Zaręba

Marlena Zaręba Specjalista ds.
Organizacji Szkoleń,
infoShare Academy

Temat: OFERTY SZKOLENIOWE

Zapraszam na szkolenie przygotowujące do egzaminu CISA
28-30 września 2015r., Warszawa

Szkolenie zostanie poprowadzone przez jednego z najlepszych trenerów CISA w Polsce.
Wysoka zdawalność egzaminów!


Osoby zainteresowane zapraszam do kontaktu:
Marlena Zaręba
Tel. komórkowy: 600-811-803
e-mail: zareba.marlena@sqam.org
http://sqam.org
Karolina M.

Karolina M. Owner, saleMordor.pl

konto usunięte

Temat: OFERTY SZKOLENIOWE

SEKRET MISTRZA SPRZEDAŻY III - Seminarium szkoleniowe 28.08.2015 Warszawa

Zapraszamy na całodniowe seminarium szkoleniowe SEKRET MISTRZA SPRZEDAŻY III, które odbędzie się w Warszawie w dniu 28.08.2015.


Obrazek

Koszt uczestnictwa jedynie 125 zł (seminarium dofinansowane 75%, zniżna z 499 zł). Rejestracja odbywa się poprzez stronę http://sms.arkadiuszbednarski.pl.

RELACJA VIDEO Z I EDYCJI: https://www.youtube.com/watch?v=2DLGKTKRAEk

Organizator szkolenia:
Arkadiusz Bednarski
http://sms.arkadiuszbednarski.pl
Kinga Szostak

Kinga Szostak Młodszy Konsultant
ds. szkoleń, Russell
Bedford

Temat: OFERTY SZKOLENIOWE

ZAPRASZAM SERDECZNIE NA SZKOLENIA STACJONARNE ORAZ WYJAZDOWE - RUSSELL BEDFORD

Ze szczegółowymi programami szkoleń można zapoznać się klikając w tytuły poniżej.

Akcja bilans - podatkowe i rachunkowe zamknięcie roku z objaśnieniem sporządzania sprawozdania finansowego za 2015 rok
Wisła, Hotel Stok****, 14-16.10.2015r.

Przegląd podatków VAT, CIT i Ordynacji Podatkowej - aktualne i planowane zmiany 2015/2016
Kazimierz Dolny, Villa Bohema 25-27.11.2015r.

Zintegrowany kurs specjalistów MS Excel od podstaw do poziomu zaawansowanego
Warszawa, 10.09-17.11.2015r.

Elastyczne i efektywne formy zatrudnienia oraz projektowanie systemów czasu pracy.
Warszawa, 11.09.2015r.

Praktyczne aspekty prawa pracy
Warszawa, 11.09.2015r.

Akademia HR - praktyczny kurs dla HR-owców
Warszawa, 15.09-03.12.2015r.

Konsolidacja sprawozdań finansowych- warsztaty
Warszawa, 17-18.09.2015r.

Różnice kursowe i transakcje walutowe – aspekty podatkowe i bilansowe na rok 2015 - jednodniowe warsztaty praktyczne
Warszawa, 19.09.2015r.

Nowy Płatnik 10.01.001 – czas na zmiany
Warszawa, 21.09.2015r.

Przegląd podatkowy 2015 - VAT, CIT i Ordynacja Podatkowa po zmianach
Warszawa, 21-22.09.2015r.

ABC kadrowca - od zatrudnienia do zwolnienia
Warszawa, 22.09.2015r.

Optymalizacja finansowa i podatkowa Grupy Kapitałowej – Planowanie zdarzeń gospodarczych
Warszawa, 22-23.09.2015r.

Umowy cywilnoprawne – z uwzględnieniem zmian projektowanych w 2015-2016
Warszawa, 23.09.2015r.

Wszystkie szkolenia z naszego katalogu jesteśmy w stanie przeprowadzić w formie szkolenia zamkniętego, dodatkowo oferujemy zniżkę dla nowych i stałych Klientów.

W przypadku dodatkowych pytań zapraszam do kontaktu.

Pozdrawiam,

Kinga Szostak
Młodszy Konsultant ds. szkoleń
Russell Bedford Poland

tel: +48 22 276 61 84
kom: + 48 533 339 801
fax: +48 22 427 44 02

e-mail: kinga.szostak@russellbedford.pl
www.russellbedford.pl
Central Office
Antares
ul. Marynarska 11
02-674 Warsaw Poland

konto usunięte

Temat: OFERTY SZKOLENIOWE

Szanowni Państwo,​​

Wrzesień to czas powrotów do szkoły nie tylko dla dzieci, ale także dla dorosłych! Jesień można bowiem wykorzystać na zrobienie kolejnego kroku w swojej zawodowej karierze i wejście - jako specjalista - na drogę sukcesu.
Serdecznie zapraszamy Państwa do udziału w certyfikowanych, praktycznych i biznesowych kursach z zakresu rachunkowości oraz kadr i płac. Wszystkie zajęcia mają formę warsztatów, które faktycznie przygotowują do pracy na określonych stanowiskach, dają narzędzia i praktyczne rozwiązania problemów, na jakie napotykają pracownicy działów księgowych i kadrowo-płacowych. Szczególnie polecamy Państwa uwadze:

CERTYFIKOWANY Kurs Rachunkowości od podstaw z obsługą programów: Płatnik, Symfonia, Optima (kod zawodu 331301)​ ​
- start: 12.09.
CERTYFIKOWANY Kurs Prowadzenia Podatkowej Księgi Przychodów i Rozchodów (kod 431101)​ ​
- start: 19.09.
CERTYFIKOWANY Kurs Rachunkowości dla średniozaawansowanych (kod zawodu: 241103)
- start: 19.09.
CERTYFIKOWANY Kurs Kadry i Płace od podstaw z obsługą programów: Płatnik, Symfonia, Optima (kod zawodu 242310,242307)
- start: 26.09.

​Wszystkie informacje o kursach można znaleźć na naszej stronie internetowej: http://www.taxconsilium.com. Chętnie odpowiemy także na Państwa pytania zdalnie i osobiście. Zapraszamy do kontaktu!


Obrazek
Agnieszka K.

Agnieszka K. Trener biznesu,
konsultant

Temat: OFERTY SZKOLENIOWE

SAVOIR-VIVRE W KONTAKTACH ZAWODOWYCH - LUBLIN (1-2.10.2015)

Czy zdarzyło Ci się, że miałeś wątpliwości jak posadzić przy stole prezesa firmy, burmistrza i rektora – tak aby nie naruszyć zasad etykiety? Wiesz w jaki sposób przedstawić sobie osoby podczas przyjęcia - gdy jedne z nich przebywają na nich służbowo, a inne jako osoby towarzyszące? Czy kody umieszczane na zaproszeniach nie stanowią dla Ciebie tajemnicy? Czy wiesz jak strojem można wzmocnić lub osłabić swój profesjonalny wizerunek? I co zrobić z torebką podczas spotkania w restauracji? Te i wiele innych zagadnień poruszymy podczas szkolenia, które odbędzie w Lublinie. Uprzedzam – będziemy także ćwiczyć.

INFORMACJE O SZKOLENIU

KIEDY? - 1-2 października 2015
DLA KOGO?
Zapraszamy osoby pracujące w administracji publicznej, osoby związane z biznesem, kadrę kierowniczą, menedżerów, przedstawicieli handlowych, asystentów i asystentki, osoby działające na rzecz pożytku publicznego oraz wszystkie osoby zainteresowane poszerzaniem wiedzy z zakresu etykiety.

PODCZAS SZKOLENIA M.IN. O:

I. SAVOIR-VIVRE, A KULTURA ORGANIZACYJNA
• jak standardy w miejscu pracy wpływają na dobre zwyczaje, kto komu pierwszy podaje rękę? spotkanie w gabinecie, relacje w biurze, w samochodzie, w restauracji itp. – savoir-vivre w różnych sytuacjach zawodowych.

II. ZASADY DOBORU STROJÓW
• jaki strój na jaką okoliczność? jak i na jakie okazje zaplanować formalny strój biznesowy? kiedy pozwolić sobie „na luz”? jak dobierać dodatki do strojów? podkreślanie atutów urody i ukrywanie niedoskonałości za pomocą odpowiednio dobranych strojów, kolory odpowiednie na różne pory dnia, elementy niedozwolone, czyli na co nigdy nie można sobie pozwolić

III.BUDOWANIE KONTAKTÓW - JAK ZROBIĆ ODPOWIEDNIE WRAŻENIE
• mowa ciała – kiedy ruch świadczy o pewności siebie i profesjonalizmie (siadanie i wstawanie, sposób stania, chód), powitanie i pożegnanie w sytuacjach biznesowych – jak wzbudzić zaufanie na początku i końcu rozmowy? wręczanie wizytówek i zaproszeń, wybór prezentów i sposób ich wręczania partnerom biznesowym

IV. SZTUKA KONWERSACJI
• Small talk – co to takiego? gesty, mimika, spojrzenie, jako czynniki budowania kontaktu z rozmówcą, jak połączyć dyplomację i negocjacje? savoir-vivre w rozmowach na odległość (rozmowy telefoniczne, netykieta)

V. PRZYGOTOWANIE SPOTKAŃ I PRZYJĘĆ BIZNESOWYCH
• organizacja spotkań, imprez, przyjęć i wyjazdów służbowych, hierarchia miejsc w samochodzie podczas podróży służbowych, czy każde miejsce jest stosowne, by przyjąć członka zarządu? sami czy z małżonkiem? przygotowanie i wysyłanie zaproszeń, R.S.V.P. czyli znaczenie skrótów, krótki przewodnik po potrawach pożądanych na przyjęciach biznesowych, nakrycie stołu - rodzaje sztućców i szkła, ich ułożenie oraz korzystanie.

VI. SZTUKA PRZYJMOWANIA GOŚCI
• kogo witać w pierwszej kolejności? zasady przedstawiania i tytułowania gości, amerykańska i europejska kultura posiłków biznesowych, elementy komunikacji międzykulturowej – jakie standardy obowiązują w innych kręgach kulturowych

Zapraszam w imieniu własnym i organizatora

http://www.orylion.pl/szkolenie,savoir-vivre-w-kontakt...
Patrycja Górska

Patrycja Górska Młodszy Specjalista,
SQAM Sp. z o.o. S.
k.

Temat: OFERTY SZKOLENIOWE

Witam,
zapraszam na szkolenie !

Audit Wewnętrzny Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji wg ISO 27001
08-09 paździenika 2015r.,Warszawa

Szkolenie na auditora wewnętrznego Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji wg ISO 27001.Zasady auditowania na podstawie wymagań normy ISO 19011 i ISO 27001 oraz praktyka auditowania.

Cel szkolenia:
przypomnienie podstawowych wymagań ISO 27001 i zasad ich interpretacji
poznanie procesu, zasad i skutecznych technik auditowania SZBI
nauczenie się jak dokumentować obserwacje z auditów bezpieczeństwa informacji tak, aby
przyniosły jak największą korzyść kierownictwu
praktyczne przećwiczenie podstawowych działań auditowych ( na konkretnej firmie)
omówienie najczęściej spotykanych błędów w auditowaniu SZBI
omówienie jak kompetencje miękkie pomagają w skutecznej realizcji auditu

Szczegóły: http://sqam.org/event/audyt-wewnetrzny-bezpieczenstwa-...

Kontakt: sqam@sqam.org
Anna Kowalska

Anna Kowalska Stażysta, Dudziak i
Partnerzy

Temat: OFERTY SZKOLENIOWE


Obrazek

Firma Dudziak i Partnerzy jest na rynku Polskim od 2012 roku. Pomimo tak krótkiego stażu zdążyła już osiągnąć liczne sukcesy. Firma Dudziak i Partnerzy w swoim profilu zawodowym ma status firmy szkoleniowej. Obecnie otworzyła nowoczesne biuro w Centrum Szczecina, gdzie wynajmowana jest

SALA SZKOLENIOWA 30m2
- wyposażenie dla 14 uczestników
- rzutnik full HD
- tablica kredowa
- powierzchnia na FlipCharty
- bezprzewodowe nagłośnienie
- sieć Wifii
- kolorowe poduchy
- stanowisko dla trenera

COACHING ROOM 10m2
- 2 sofy + fotel
- powierzchnia na FlipCharty
- sieć WiFi
- elastyczność spotkań

Dodatkowo jesteśmy wyposażeni w szatnie i poczekalnię.

CENNIK:
~SALA SZKOLENIOWA 35 zł netto za 45 min

~ COACHING ROOM 30 zł netto za 1 h

http://dudziakipartnerzy.pl
http://wynajemsaliszkoleniowej.pl

Zapraszamy do kontaktu tel.: +48 519 441 068

Zapraszamy też na nasz funpage na facebooku:
http://facebook.com/dudziakipartnerzy?fref=ts

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek
Agnieszka K.

Agnieszka K. Trener biznesu,
konsultant

Temat: OFERTY SZKOLENIOWE

Asertywność managera - Trening asertywności
Zapraszamy na warsztat, który odbędzie się w Warszawie, 27 listopada.

Jeśli kolejny raz zgodziłaś/zgodziłeś się na to, by zrobić coś wbrew sobie ...
Jeśli znów kogoś wyręczyłaś/wyręczyłeś, choć nie miałaś/nie miałeś na to ochoty ...
Jeśli wzięłaś/wziąłeś udział w spotkaniu, żeby nie sprawić innym przykrości, a potem czułaś/czułeś złość na siebie z tego powodu ...
Jeśli złościsz się zbyt często ...

ten warsztat jest właśnie dla Ciebie.
Zapraszamy!

Więcej informacji:
https://www.facebook.com/events/1202907263055993

konto usunięte

Temat: OFERTY SZKOLENIOWE


Obrazek
Martyna Wenszka

Martyna Wenszka Specjalista ds.
Szkoleń, Incert

Patrycja Krawc

Patrycja Krawc Specjalista d/s
Promocji, SQAM

Ewelina Zdzieszyńska

Ewelina Zdzieszyńska Trener- Firmy
zainteresowane
podjęciem współpracy
zaprasz...

Temat: OFERTY SZKOLENIOWE

Szkolenia reklamacje

Korzyści dla firmy:
► Zmniejszenie ilości wpływających reklamacji
► Wzrost satysfakcji klientów z procesu rozwiązywania reklamacji
► Profesjonalna obsługa uwag zgłaszanych przez klientów

Kontakt w sprawie szkolenia:
Szkolenia biznesowe
biuro@wstronerozwoju.com
Ewelina Zdzieszyńska
Tel.: 500 029 886
Anna Kowalska

Anna Kowalska Stażysta, Dudziak i
Partnerzy

Temat: OFERTY SZKOLENIOWE


Obrazek

Firma Dudziak i Partnerzy jest na rynku Polskim od 2012 roku. Pomimo tak krótkiego stażu zdążyła już osiągnąć liczne sukcesy. Firma Dudziak i Partnerzy w swoim profilu zawodowym ma status firmy szkoleniowej. Obecnie otworzyła nowoczesne biuro w Centrum Szczecina, gdzie wynajmowana jest

SALA SZKOLENIOWA 30m2
- wyposażenie dla 14 uczestników
- rzutnik full HD
- tablica kredowa
- powierzchnia na FlipCharty
- bezprzewodowe nagłośnienie
- sieć Wifii
- kolorowe poduchy
- stanowisko dla trenera

COACHING ROOM 10m2
- 2 sofy + fotel
- powierzchnia na FlipCharty
- sieć WiFi
- elastyczność spotkań

Dodatkowo jesteśmy wyposażeni w szatnie i poczekalnię.

CENNIK:
~SALA SZKOLENIOWA 35 zł netto za 45 min

~ COACHING ROOM 30 zł netto za 1 h

http://dudziakipartnerzy.pl
http://wynajemsaliszkoleniowej.pl

Zapraszamy do kontaktu tel.: +48 519 441 068

Zapraszamy też na nasz funpage na facebooku:
http://facebook.com/dudziakipartnerzy?fref=ts

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek



Wyślij zaproszenie do