Marek J.

Marek J. Student, Uniwersytet
Warszawski

Temat: OFERTY SZKOLENIOWE


Obrazek

Używasz prezentacji jako narzędzia komunikacji biznesowej?
Wzmocnij swój przekaz wystąpienia, dzięki umiejętnemu stosowaniu tricków komunikacyjnych.
Poznaj sprawdzone sposoby na budowanie prezentacji multimedialnych przyjaznych w odbiorze.

Zapraszamy na szkolenie pt SZTUKA PREZENTACJI BIZNESOWEJ
5-6 grudnia 2013 Warszawa

Szczegóły na stronie:
http://aliorszkolenia.pl/szkolenia-otwarte/lista-szkol...

Inne szkolenia otwarte i zamknięte na stronie:
http://aliorszkolenia.pl/

FacebookTen post został edytowany przez Autora dnia 19.11.13 o godzinie 16:55

konto usunięte

Temat: OFERTY SZKOLENIOWE

Likwidacja szkód - warsztaty - Wrocław 25 i 26.11.2013.

Szkolenie dwudniowe - szczegóły:
http://www.lexfactory.pl/oferta/ubezpieczenia/likwidac...
Cena 900 PLN netto.
Leszek B.

Leszek B. Technical Writer -
Specjalista ds.
dokumentacji
technicznej

Temat: OFERTY SZKOLENIOWE

Indywidualny COACHING dla menedżerów z woj. mazowieckiego! Dofinansowany z EFS!

Zalety?
- Żadnych grup! Spotykasz się z trenerem indywidualnie
- Masz pełną kontrolę nad czasem i miejscem spotkań
- Pracujemy na konkretnych przykładach z Twojej pracy
- Narzędzia i tematy dostosowujemy do Ciebie.

Chcesz więcej informacji? Skontaktuj się z nami!
Marta Lechowicz
Specjalista ds. Rekrutacji
tel. (22) 514 07 41
e-mail: marta.lechowicz@profesja.com.pl

Zobacz przykładowe tematy:

- Jakie popełniam błędy w zarządzaniu ludźmi?
- Jakie mam silne i słabe strony jako menedżer/lider?
- Jak dopasować styl przewodzenia do mojego charakteru?
- Jak budować autorytet wśród pracowników?
- Jak ukształtować spójny i wiarygodny wizerunek lidera w oczach pracowników?
- Jak zarządzać konfliktami w firmie?
- Jak przekazywać załodze negatywne informacje?
- Jak rozpoznać opór wobec zmian wśród pracowników i jak go przezwyciężać?
- Jak radzić sobie z pracownikami, którzy pracują bez zarzutu, ale przez swój charakter psują morale zespołu i atmosferę w firmie?
- Jak radzić sobie w sytuacjach konfrontacyjnych, kiedy nie mam pełnej wiedzy na temat zagadnienia?
- Jak wpłynąć na pracownika z dłuższym stażem pracy niż mój i ograniczonymi perspektywami rozwoju?
- Jak zaangażować biernych pracowników w procesy twórcze w firmie?
- Jak przekazywać zastrzeżenia pracownikowi (w zależności od typu jego charakteru)?
- Jak wykazywać się większą asertywnością w stosunku do pracowników, przy uszanowaniu ich opinii i pomysłów?
- Jak radzić sobie z przesadnym perfekcjonizmem i niechęcią delegowania zadań innym osobom?
- Jak określić/wykorzystać/rozwijać potencjał pracowników?
- Jak ustalać priorytety w pracy w przypadku obłożenia dużą ilością obowiązków?
- Jak dobrze przygotowywać się do spotkań biznesowych, by osiągać zakładane cele?
- Jak odkrywać potrzeby pracowników?
- Jak poprawić swoje umiejętności prezentacyjne?
- Jak monitorować postępy pracowników?
- Jak stać się coachem dla własnych pracowników?

Kontakt:

Marta Lechowicz
Specjalista ds. Rekrutacji
tel. (22) 514 07 41
e-mail: marta.lechowicz@profesja.com.pl
Aleksandra Ola Żuławińska

Aleksandra Ola Żuławińska eko-nomistka,
eko-lożka,
marketerka

Temat: OFERTY SZKOLENIOWE

Zapraszamy serdecznie na kolejną odsłonę warsztatów "Wyjść z Matrixa - Zbudować Arkę"

Termin: 01.12.2013

Warsztaty połączone będą z wymianą nasion oraz wspólnym sianiem do doniczek. Każdy uczestnik dostanie od organizatorów ekologiczne nasiona, ziemię kompostową oraz doniczki; wysieje i zabierze swoje doniczki do domu.
UWAGA! Prosimy uczestników o zabranie, w miarę możliwości, swoich (lub z innego z pewnego źródła) nasion ekologicznych i tradycyjnych aby podzielić się nimi.
Program

9:30 - 10:30 "Wyjść z Matrixa - zbudować Arkę ? trzy kroki jakie należy podjąć" - wprowadzenie Sir Julian Rose, autor książki "Zmieniając kurs na życie. Lokalne rozwiązania globalnych problemów"
10:30 - 11:30 "Nowoczesny, energooszczędny i zdrowy dom bez kredytu", prezentacja - Krzysztof Wietrzny, ekspert i praktyk ekologicznych technologii, twórca EKOCENTRUM ICPPC
11:30 - 12:30 Nasza Arka (część I) - zwiedzanie EKOCENTRUM ICPPC, oprowadza Krzysztof Wietrzny
12:30 - 13:30 "Niezależność energetyczna w skali mikro. Systemy do produkcji czystej i taniej energii elektrycznej oraz cieplnej na potrzeby domu jednorodzinnego", prezentacja - Krzysztof Wietrzny, ekspert i praktyk ekologicznych technologii, twórca EKOCENTRUM ICPPC
13:30 - 14:30 Obiad z lokalnych i ekologicznych produktów
14:30 - 16:00 Nasza Arka (część II) - "W drodze do samowystarczalności żywnościowej (uprawy, komposty i preparaty, przechowywanie żywności, pozyskiwanie nasion)" - wykład i prezentacja gospodarstwa - Jadwiga Łopata, laureatka Nagrody Goldmana (ekologiczny Nobel) i Sir Julian Rose
16:00 - 16:30 Podsumowanie

Koszt warsztatów: 190 zł,

Płatne przelewem najpóźniej 7 dni przed datą warsztatów na konto Fundacji ICPPC. Prosimy o potwierdzenie dokonania wpłaty e-mailem, telefonicznie lub faksem.
Numer konta: 98 8111 1019 2002 2004 4965 0001, Beskidzki Bank Spółdzielczy, Oddział Wadowice, Posiadacz konta: FUNDACJA ICPPC, 34-146 Stryszów. Tytuł wpłaty: "Dotacja na warsztaty".

Osoby zainteresowane uczestnictwem w warsztatach prosimy o zgłoszenia e-mailem: biuro@icppc.pl lub telefonicznie 033 8797 114.

Nocleg w Potoczku: 40 zł - promocja dla uczestników warsztatów - rezerwację i płatność proszę ustalić - reservations@potoczek.pl - dopisek "warsztaty Matrix"

UWAGA: Istnieje możliwość dłuższego pobytu w Zagrodzie POTOCZEK zaraz obok EKOCENTRUM ICPPC.
Koszt dla uczestników warsztatów:

nocleg: 35-50 zł / od osoby
śniadanie: 20-25 zł/od osoby
obiadokolacja: 35-50 zł/ od osoby

Szczegóły: http://matrix.eko-cel.pl
Agata S.

Agata S. Asystentka Dyrektora
Generalnego

Marlena Zaręba

Marlena Zaręba Specjalista ds.
Organizacji Szkoleń,
infoShare Academy

Temat: OFERTY SZKOLENIOWE

Witam,
Zapraszam na jedne z najlepszych szkoleń dotyczących bezpieczeństwa IT.
DUŻE RABATY NA PONIŻSZE SZKOLENIA!

Audyt wewnętrzny bezpieczeństwa informacji według ISO 27001:2007 10-11 grudnia, Warszawa
http://isecman.org/audyt-wewnetrzny-bezpieczenstwa-inf...
Możliwość przystąpienia do egzaminu i uzyskania certyfikatu: “Audytora Wewnętrznego ISO 27001” wydanego przez szwajcarską jednostkę QS Zurich. Certyfikat w cenie szkolenia!
Cena regularna 2500 netto/os
Cena last 1950 nett/os

Bezpieczeństwo Aplikacji Internetowych 13 grudnia, Warszawa
http://isecman.org/bai
Uczestnicy zdobędą podstawową wiedzę dotyczącą prowadzenia testów aplikacji internetowych zgodnie z najlepszymi praktykami oraz zaleceniami OWASP. Szkolenie ze stanowiskami komputerowymi (praktyka).
Cena regularna 950 netto/os
Cena last 800 netto/os

Projektowanie Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji wg ISO 27001 17-18 grudnia, Warszawa
http://isecman.org/projektowanie-systemu-zarzadzania-b...
Na podstawie zdobytej wiedzy można przystąpić do budowania i wdrażania Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji w swojej organizacji.
Cena regularna 2500 netto/os
Cena last 1950 nett/os

DODATKOWO DLA PIERWSZEJ OSOBY KTÓRA W DNIU 28-30 LISTOPADA ZGŁOSI UCZESTNICTWO, BON NA ZAJĘCIA FITNESS O WARTOŚCI 100ZŁ. CENTRUM WARSZAWY.

Pozdrawiam serdecznie
--
Marlena Zaręba

tel: 22 427 36 72
fax: 22 244 24 59
zareba.marlena@sqam.org
http://isecman.org

Temat: OFERTY SZKOLENIOWE

Szkolenie PRINCE2® Last Minute + gwarancja "starej" ceny w 2014 r.


Obrazek


Szanowni Państwo,

Zapraszamy na ostatnie w tym roku akredytowane szkolenie z zarządzania projektami - PRINCE2® Foundation&Practitioner wraz z egzaminami, w ramach naszych Pakietów Rozwojowych.

Terminy szkoleń:

16-20.12.2013


Zachęcamy do skorzystania ze szkolenia jeszcze w tym roku, tym bardziej, że od nowego roku zmienia się dostawca egzaminów, który zapowiedział wysoki wzrost cen. Tym samym my również będziemy zmuszeni uwzględnić to w naszej ofercie.

Jeśli jednak, ktoś preferuje szkolenia w późniejszym terminie, a zapisze się jeszcze teraz (do końca tego roku) na szkolenie planowane w 2014 roku - to gwarantujemy, że cena szkolenia nie ulegnie zmianie.

Dodatkowe informacje i rezerwacja miejsc:
Ewa Żakowicz, Kierownik Sprzedaży
ewa.zakowicz@skills.pl,
tel. kom. 603 336 663


pozdrawiamy i zapraszamy
zespół skills®
http://www.skills.pl

skills sp. z o. o. jest członkiem instytucjonalnym International Project Management Association Polska (IPMA Polska) oraz Best Practice User Group Polska (BPUG Polska). PRINCE2®, M_o_R®, MSP®, P3O® są zarejestrowanymi znakami handlowymi The Cabinet Office.

Kamil Romel-Sambor

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Marlena Zaręba

Marlena Zaręba Specjalista ds.
Organizacji Szkoleń,
infoShare Academy

Temat: OFERTY SZKOLENIOWE

http://isecman.org/projektowanie-systemu-zarzadzania-b...

Już 17-18 grudnia rusza ostatnia edycja szkolenia Projektowanie Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji wg ISO 27001

Jest to jedno z najlepszych szkoleń z zakresu bezpieczeństwa IT.

Cena regularna 2500 netto/os
Obowiązuje rabat ! Cena last 1700 netto/os ! TYLKO TERAZ

zapraszam do kontaktu
Kontakt: Marlena Zaręba
Tel.: 22 427 36 72
E-mail: zareba.marlena@sqam.org

Temat: OFERTY SZKOLENIOWE

Szkolenie: Odpowiedzialność prawna za działania w Internecie, 13.01.2014, Warszawa

http://www.szkolenia.avenhansen.pl/szkolenia-otwarte/o...

Celem szkolenia jest zapoznanie uczestników z podstawowymi regulacjami prawnymi, dotyczącymi Internetu w kontekście “uniknięcia” procesów o naruszanie praw innych osób.

W ramach szkolenia zaprezentowane zostaną także zagadnienia dotyczące obrotu umownego związanego z Internetem.

Korzyści dla uczestników:

Zdobycie podstawowej wiedzy niezbędnej w zakresie prowadzenia e-biznesu czy „istnienia” w Internecie.
Poznanie możliwości zastosowania Internetu w działalności gospodarczej bez ryzyka ponoszenia odpowiedzialności za naruszenie praw innych osób.
Bogate materiały szkoleniowe, w tym wzory umów, przykłady orzeczeń, ważniejsze akty prawne.
Patrycja K.

Patrycja K. Employer Branding
Executive

Temat: OFERTY SZKOLENIOWE


Obrazek



Akademia HRnews zaprasza na szkolenie:

ZARZĄDZANIE WYNAGRODZENIAMI W ORGANIZACJI
20-21 stycznia 2014, Warszawa

Zarządzanie wynagrodzeniami jest jednym z kluczowych obszarów zarządzania nie tylko zasobami ludzkimi ale również w całej organizacji. Dzieje się tak dlatego, że większość kosztów przedsiębiorstwa stanowią właśnie wynagrodzenia pracowników.
Na szkoleniu dowiesz się, w jaki sposób tworzyć kompleksowe systemy płacowe aby z jednej strony wspierały strategię firmy motywując pracowników do realizacji wyznaczonych przez nią celów a z drugiej strony spełniały oczekiwania zatrudnionych w niej ludzi.

Cele warsztatu:
Celem warsztatu jest dostarczenie rzetelnej wiedzy oraz rozwinięcie praktycznych umiejętności niezbędnych do samodzielnej:

• Analizy mocnych i słabych stron funkcjonującego w organizacji systemu wynagrodzeń
• Zaprojektowania efektywnego systemu wynagrodzeń w organizacji
• Konstruowania oraz wykorzystywania w praktyce wartościowania stanowisk pracy oraz kompetencji pracowników
• Oceny efektów pracy oraz kompetencji pracowników poprzez MBO oraz profilowanie kompetencji

Dla kogo:
Do udziału w warsztacie zapraszamy pracowników działów personalnych – specjalistów i menedżerów HR, menedżerów działów handlowych oraz właścicieli firm od małych po międzynarodowe korporacje.

Program:
http://akademiahrnews.pl/dokumenty_pdf/programy/PROGRA...

Cena: 1090 zł netto
Przy zgłoszeniu do: 07.01.2014r. – 950 zł netto

Gwarantujemy:
• Kompleksowy autorski program szkoleniowy mający na celu rozwój kompetencji z zakresu zarządzania wynagrodzeniami w organizacji
• Kameralną grupę sprzyjającą efektywności nauki
• Telefoniczne i mailowe wsparcie konsultanckie dla uczestników przez 3 miesiące od zakończenia szkolenia w zakresie rozwijanych podczas warsztatu kompetencji
• Imienny Certyfikat
• Materiały szkoleniowe i narzędzia do utrwalania zdobytych umiejętności
• Lunch i przerwy kawowe

Więcej informacji: http://akademiahrnews.pl/szkolenie_zarzadzanie_wynagro...

Temat: OFERTY SZKOLENIOWE

Szkolenie: Zarządzanie zmianą, 13-14.01.2014, Warszawa.

Zmiana to nieodłączny element życia, zarówno osobistego, społecznego, jak i organizacyjnego. Może być źródłem rozwoju i perspektywą nowych możliwości lub przykrą konsekwencją nieprzewidzianych lub zignorowanych wydarzeń. Umiejętność dostrzegania potrzeby zmiany pozwala na efektywne przygotowanie się do jej wdrożenia i uniknięcie sytuacji, w której do wprowadzenia zmiany jesteśmy zmuszeni, a tym samym otrzymujemy ograniczony wachlarz możliwości.

Umiejętne planowanie i wdrażanie zmian pozwala na osiąganie zamierzonych rezultatów i pokierowanie rozwojem organizacji w oparciu o jej stabilny potencjał.
Korzyści dla uczestników

Celem szkolenia jest rozwój wiedzy z zakresu skutecznego planowania i wdrażania zmiany do organizacji lub jej wybranych obszarów, określenie stopnia rozwoju własnej organizacji oraz zdiagnozowanie kluczowych elementów wymagających poprawy, rozwój umiejętności wprowadzania zmiany poprzez efektywne komunikowanie i radzenie sobie z oporem wobec zmian. Uczestnicy poznają również jakie cechy i umiejętności powinien kształtować lider zmiany oraz jakie podejście przywódcze przyczyni się do skutecznego zarządzania organizacją i efektywnego wdrażania zmian.

Zapraszamy !

http://www.szkolenia.avenhansen.pl/szkolenia-otwarte/z...
Anna S.

Anna S. Specjalista ds.
zaburzeń odżywiania

Temat: OFERTY SZKOLENIOWE

Centrum Terapii Zaburzeń Odżywiania
ul.Poplińskich 12/14
61-574 Poznań

26.01.2014 - Kiedy jedzenie staje się wrogiem...Jak radzić sobie z anoreksją i bulimią u uczniów? Szkolenie dla nauczycieli, pedagogów, wychowawców klas, psychologów i dyrektorów.

Adresaci: nauczyciele, wychowawcy klas, pedagodzy szkolni, psycholodzy, dyrektorzy

Cele:
* pogłębienie wiedzy nauczycieli/pedagogów/psychologów szkolnych na temat objawów, przebiegu, przyczyn, skutków, metod i form leczenia anoreksji i bulimii;
* rozwijanie umiejętności uczestników w zakresie pedagogicznego diagnozowania anoreksji i bulimii u uczniów;
* kształtowanie umiejętności w zakresie prawidłowego postępowania pedagogicznego w przypadku wystąpienia anoreksji i bulimii u młodzieży szkolnej;
* rozwijanie umiejętności pedagogicznego wspomagania uczniów chorujących na zaburzenia odżywiania i ich rodziców/opiekunów.
Problematyka:
1. Zaburzenia odżywiania – istota i rodzaje. Charakterystyka anoreksji i bulimii – symptomatologia, przebieg i przyczyny. Metody i formy leczenia anoreksji i bulimii.
2. Pro-ana i pro-mia. Analiza treści blogów i forów internetowych dziewcząt promujących w Internecie anoreksję i bulimię.
3. Pedagogiczne diagnozowanie zaburzeń odżywiania u uczniów:
* stany i zachowania uczniów, które mogą wskazywać na występowanie u nich zaburzeń odżywiania;
* prezentacja autorskiego kwestionariusza do diagnozowania nieprawidłowości w zakresie stosunku do odżywiania się i własnego ciała u młodzieży;
* rozmowa jako podstawowa metoda pedagogicznego diagnozowania zaburzeń odżywiania u uczniów (scenariusz rozmowy z uczennicą/uczniem, zestaw pytań użytecznych w toku prowadzenia rozmowy).
4. Etapy postępowania nauczyciela/pedagoga/psychologa szkolnego w sytuacji wystąpienia objawów anoreksji i bulimii u uczennicy/ucznia.
5. Formy pedagogicznego wspomagania uczniów chorujących na anoreksję i bulimię i ich rodziców/opiekunów.
6. Gdzie szukać pomocy? Adresy ośrodków terapeutycznych, szpitali, poradni specjalistycznych, gabinetów psychologicznych w Polsce, które zajmują się leczeniem zaburzeń odżywiania.
Liczba godzin: 5 x 45 min (w ciągu jednego dnia)

Minimalna ilość uczestników potrzebna do zorganizowania szkolenia: 5

Maksymalna ilość uczestników: 30

Koszt: 100zł

Wystawiamy zaświadczenie o odbyciu warsztatu!

Prowadzi:

Marta Kowalczuk – Walędziak – doktor nauk humanistycznych w zakresie pedagogiki, adiunkt w Zakładzie Pedagogiki Ogólnej i Metodologii Badań Pedagogicznych Wydziału Pedagogiki i Psychologii Uniwersytetu w Białymstoku. Zainteresowania naukowo – badawcze dotyczą głównie problematyki sprawstwa społecznego pedagogów, twórczego wiązania teorii i praktyki pedagogicznej oraz pedagogicznej diagnozy i profilaktyki zaburzeń odżywiania u dzieci i młodzieży. Autorka kilkudziesięciu publikacji na ten temat, w tym dwóch książek autorskich: Poczucie sprawstwa społecznego pedagogów. Studium teoretyczno-empiryczne (2012) oraz Pedagogiczna diagnoza i profilaktyka zaburzeń odżywiania u młodzieży szkolnej (2008) oraz licznych szkoleń dotyczących zaburzeń odżywiania u dzieci młodzieży dla nauczycieli, pedagogów, psychologów i rodziców. Prezes Zarządu Fundacji Centrum Transferu Wiedzy i Innowacji Społeczno-Pedagogicznych. Partner merytoryczny projektu „Ogólnopolskie Centrum Zaburzeń odżywiania”. Autorka programu profilaktycznego „Powstrzymać anoreksję i bulimię”, rekomendowanego przez liczne instytucje oświatowe i realizowanego w kilkunastu szkołach różnych szczebli na terenie całej Polski.

ZAPISY: http://www.uczestnicy.pl/event/kiedy-jedzenie-staje-si...
Małgorzata Nowak

Małgorzata Nowak „Miej uszy, które
słyszą, oczy, które
widzą, a przede w...

Temat: OFERTY SZKOLENIOWE

Zachęcam wszystkich aktywnych pedagogów do udziału w najbliższym spotkaniu EduKlub, tym razem zajmiemy się tematem rozwoju seksualności wśród młodzieży.
Więcej informacji TU

A o tym, czym zajmuje się EduKlub możesz dowiedzieć się wchodząc TU

Zapraszam!Ten post został edytowany przez Autora dnia 09.01.14 o godzinie 15:12
Marlena Zaręba

Marlena Zaręba Specjalista ds.
Organizacji Szkoleń,
infoShare Academy

Temat: OFERTY SZKOLENIOWE

Witam serdecznie,
Pragnę poinformować, że wkrótce na naszej stronie będą do pobrania darmowe, dodatkowe materiały (demo materiałów szkoleniowych z różnych szkoleń/ testy/ pytania/ abstrakty/ artykuły/ ćwiczenia) z zakresu bezpieczeństwa informacji. Zachęcam do odwiedzenia strony ISecMan.

Przy okazji przesyłam kalendarz szkoleń z bezpieczeństwa IT na styczeń 2014r.

Najbliższe szkolenia:
- BCM- zarządzanie ciągłością działania
- Pomiar skuteczności zabezpieczeń w zarządzaniu bezpieczeństwem informacji zgodnie z ISO/IEC 27004:2009
- Bezpieczeństwo Aplikacji Internetowych

Pozdrawiam serdecznie

Marlena Zaręba
zareba.marlena@sqam.org

http://isecman.org/
Agata S.

Agata S. Asystentka Dyrektora
Generalnego

Maciej Wienke

Maciej Wienke Trener MS Office

Temat: OFERTY SZKOLENIOWE

Ten post został edytowany przez Autora dnia 22.01.14 o godzinie 11:49
Maciej Wienke

Maciej Wienke Trener MS Office

Temat: OFERTY SZKOLENIOWE

Excellent
Centrum Szkoleń I Optymalizacji

Witam serdecznie,

Zapraszam Państwa na szkolenia z obsługi pakietu MS Office oferowane przez firmę Excellent.

Pełna oferta na stronie:http://www.ms-office.pl/szkolenia

Najbliższe szkolenia we Wrocławiu:

Temat: MS Excel – Poziom podstawowy
Data: 5-6 Lutego 2014
Czas trwania: 2 dni (8h)
Cena: 258 PLN netto

Temat: MS Excel – Poziom średnio-zaawansowany
Data: 8-9 Lutego 2014
Czas trwania: 2 dni (16h)
Cena: 550 PLN netto

Temat: MS Excel – Poziom zaawansowany
Data: 22-23 Lutego 2014
Czas trwania: 2 dni (16h)
Cena: 640 PLN netto

Temat: MS Excel – Podstawy VBA
Data: 15-16 Lutego 2014
Czas trwania: 2 dni (16h)
Cena: 680 PLN netto

Temat: MS Excel – Analiza danych finansowych
Data: 24-25 Lutego 2014
Czas trwania: 2 dni (8h)
Cena: 360 PLN netto

Kontakt
Maciej Wienke
[email]maciej.wienke@ms-office.pl[email]
Tel.: (71) 307 00 68
Kom.: 530 414 080
http://www.ms-office.pl

Temat: OFERTY SZKOLENIOWE

Szkolenie: FIDIC - praktyczne metody zastosowania przy realizacji projektów (Limitowana Edycja), 6-7.02.2014, Poznań.

http://www.szkolenia.avenhansen.pl/szkolenia-otwarte/f...

Procedura FIDIC, wykorzystywana przy realizacji projektów budowlanych, staje się obowiązującym standardem w postępowaniach przetargowych oraz w fazie projektowania, realizacji, monitorowania i rozliczania inwestycji. Ustalone przez FIDIC warunki kontraktów mają w założeniu utrzymać równowagę między wymaganiami i interesami zamawiających i wykonawców. Równomiernie też dzielą między obie strony obowiązki i odpowiedzialność. Praktyka często nie potwierdza takiego stanu rzeczy. Co stanowi w tym zakresie barierę? Dlaczego stosowanie polskiego prawa i tzw. „utarte” zwyczaje w relacjach z wymogami procedury FIDIC iskrzą i zgrzytają? To właśnie jak ten proces przeprowadzić w praktyce od momentu prekwalifikacji poprzez stworzenie optymalnej umowy, jej zrealizowania i rozliczenia jest wiodącym celem tego szkolenia.

Uczestnicy szkolenia zdobędą wiedzę w zakresie ogólnych i szczegółowych przepisów warunków kontraktowych FIDIC. Szkolenie ma za zadanie przygotować osoby uczestniczące w procesie inwestycyjnym (projektowanie, realizacja, nadzór) do realizowania go zgodnie z wymaganiami międzynarodowymi. Warunki kontraktowe FIDIC są podstawą do zawierania umów finansowanych przez Bank Światowy oraz wszelkiego rodzaju Fundusze Strukturalne oraz Fundusze Spójności. Są one stosowane przede wszystkim przy robotach inżynieryjno-budowlanych przy zawieraniu umów w drodze przetargów, zarówno międzynarodowych, jak i krajowych.
Paulina Rutecka

Paulina Rutecka Marketing Manager /
UX / Graphic & Web
Design

Temat: OFERTY SZKOLENIOWE

W imieniu Akademii Polonijnej chciałam zaprosić tych z Państwa, którzy chcieliby jeszcze podszkolić się w kwestiach związanych z księgowością na szkolenie z zakresu Nowelizacji VAT.
Szkolenie odbędzie się 14 lutego w Częstochowie.

Cena regularna szkolenia to 350 zł, ale specjalnie z okazji walentynkowego terminu - tylko 280 zł
Informacje szczegółowe pod adresem http://www.ap.edu.pl

ZAPRASZAMY!



Wyślij zaproszenie do