Temat: OFERTY SZKOLENIOWE

Blue idea. Sprawdzone rozwiązania dla biznesu.
Jesteśmy firmą doradczo – szkoleniową. Nasz zespół tworzą eksperci posiadający wieloletnie doświadczenie w obszarze zarządzania zasobami ludzkimi oraz sprzedaży.
Naszym celem jest wspieranie Klientów w procesie zarządzania firmą.
Jesteśmy świadomi tego że, aby odnieść sukces we współczesnym środowisku biznesowym należy zadbać o rozwój pracowników. Dlatego też, aby wyjść naprzeciw oczekiwaniom naszych Klientów, przygotowaliśmy ofertę zawierającą kompleksowe rozwiązania, które odnoszą się do wszystkich głównych aspektów funkcjonowania przedsiębiorstw.
Nasza oferta obejmuje usługi w zakresie Konsultingu – Szkoleń – Audytu.

Najbliższe szkolenia otwarte w lutym:
- Pracownikom działu sprzedaży dedykujemy szkolenie : „Skuteczna rozmowa handlowa”
- Menadżerom średniego i niskiego szczebla dedykujemy szkolenie: „Skuteczne zarządzanie zespołem”

Serdecznie zapraszamy do zapoznania się z ofertą naszej firmy na stronie http://www.blueidea.pl
Z wyrazami szacunku
Zespół BLUE IDEA
[obrazek]
Agnieszka  Kostrzewa-Sarnow icz

Agnieszka
Kostrzewa-Sarnow
icz
Koordynator
projektów unijnych

Temat: OFERTY SZKOLENIOWE

Szanowny Pracowniku naukowy!
Zostań Ekspertem ds. projektów
badawczo – rozwojowych !

Zapraszamy wszystkich pracowników naukowych z Łodzi
(ze szkół wyższych, instytutów badawczych, instytutów naukowych PAN, konsorcjów naukowych – z wyłączeniem przedsiębiorstw) na
BEZPŁATNE SZKOLENIE
(126 h, 18 spotkań w soboty i niedziele 9.00-15.30)
Luty 2013 – maj 2013 w ramach organizowanego przez Spółkę InBIT projektu: „Kreatorzy innowacji” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

PROGRAM:
1. Ochrona własności intelektualnej – 21 godz.
2. Pozyskiwanie funduszy na działalność badawczą – 21 godz.
3. Komercjalizacja wyników badań (zajęcia w języku angielskim) – 35 godz.
4. Metodyki zarządzania projektami – 14 godz.
5. Zarządzanie ryzykiem w projekcie badawczym – 14 godz.
6. Marketing i promocja wiedzy – 21 godz.
Udział w szkoleniu jest bezpłatny.

Zapewniamy materiały szkoleniowe – komplet materiałów piśmienniczych, pendrive, zestaw literatury fachowej, wyżywienie, podczas warsztatów w centrach wiedzy nocleg, zwrot kosztów dojazdu w czasie warsztatów praktycznych oraz posiłek.

Zgłoszenia wyłącznie na formularzu zgłoszeniowym dostępnym na stronie projektu: http://kreatorzy.inbit.pl należy nadsyłać do 31 stycznia 2013 roku na: akos@inbit.pl bądź dostarczyć osobiście do Biura regionalnego: ul. Nawrot 114, 90-029 Łódź, pokój nr 15.


Osoby zakwalifikowane na szkolenie zostaną powiadomione telefonicznie bądź e-mailowo.
Liczba miejsc- OGRANICZONA
Szczegółowe informacje na stronie: http://kreatorzy.inbit.pl http://www.inbit.pl/kreatorzy/kreatorzy_lodz.html
lub pod numerem telefonu: 42 235 13 27

Temat: OFERTY SZKOLENIOWE

Szkolenie ,,Budowa zysku firmy z marketingu społecznościowego”, 04.02.2013, Warszawa.

http://www.szkolenia.avenhansen.pl/szkolenia-otwarte/b...

Jest to unikalne na rynku szkolenie, ponieważ bazuje na ogromnym profesjonalnym doświadczeniu trenera, które obejmuje ponad 10 lat pracy w Polsce i na świecie dla klientów bardzo wielu branż. Szkolenie skoncentrowane jest niemal wyłącznie na praktyce z koniecznymi elementami teoretycznymi porządkującymi wiedzę.

KORZYŚCI DLA UCZESTNIKÓW:

Wyłącznie najskuteczniejsze metody marketingowe i ekspercką wiedzę praktyczną.
Metody opracowane przed ponad 10 lat doświadczeń profesjonalnych trenera.
Liczne studia przypadków z praktyki trenera i studia przypadków nagradzane za skuteczność.
Przegląd najnowszych trendów marketingowych z Polski i ze świata.

SZKOLENIA POLECAMY DLA:
Szkolenie polecamy dla menedżerów i specjalistów marketingu (B2B, B2C) chcących zwiększyć zyski firmy z działań marketingowych.

METODY PRACY, KTÓRE ZASTOSUJEMY PODCZAS SZKOLENIA:
Studia przypadków - Polska i świat
Dyskusja
Ćwiczenia grupowe i indywidualne

Temat: OFERTY SZKOLENIOWE

BEZPŁATNE KONSULTACJE INDYWIDUALNE.

Proponujemy Tobie godzinne konsultacje w postaci informacji zwrotnej na temat Twojego CV.

ZAINTERESUJ PRACODAWCĘ SWOIM CV

• Jesteś absolwentem szkoły średniej, policealnej, studiów wyższych?
• Poszukujesz pracy?
• Planujesz zmienić prace?
• Jesteś ambitny?
• Poważnie myślisz o swojej karierze?
• Starasz się bezskutecznie o pierwszą pracę?
• Jesteś doświadczonym pracownikiem i marzysz o awansie?
• Chcesz się rozwijać na płaszczyźnie zawodowej i piąć się w górę?
• Szukasz obecnie wskazówek i technik, które pomogą Ci w skonstruowaniu skutecznego CV?

Jeżeli TAK, to te konsultacje są dla Ciebie. Zapraszamy serdecznie.

ZAŁOŻENIA
Zdecydowana większość CV jest nieskuteczna, a co za tym idzie, aplikujący nie są zapraszani na rozmowy kwalifikacyjne. Zmniejszają sobie w ten sposób prawdopodobieństwo znalezienia, czy zmiany pracy. Większość napisanych życiorysów krzyczy: ,,Natychmiast wrzuć mnie do kosza…!,, Ale czy tak musi być?
Kluczem do zwycięstwa CV, jest uświadomienie sobie od samego początku, że ta kartka papieru to ja. Jestem wyjątkowa/wyjątkowy i również życiorys powinien być wyjątkowy, bo mój. Wiele przyczyn nieefektywności życiorysu leży zarówno po stronie technicznej, jak i w samym podejściu do konstrukcji CV np. brak motywacji i entuzjazmu. Cv są często pisane na podstawie dostępnych schematów i zawierają mnóstwo dyskwalifikujących błędów. Są nudne i nieinteresujące. CV jest wówczas skuteczne , jeżeli jest zaprojektowane indywidualnie (uszyte na miarę).
Podczas konsultacji otrzymasz informację zwrotną, która pomoże zaprojektować Tobie Twoje indywidualne CV.

KORZYŚCI:
•Otrzymasz możliwość przeprowadzenia wstępnej autoanalizy swojego CV, na podstawie autorskiego pomysłu na Zwycięskie Cv i List Motywacyjny łącznie z grafiką
•Dowiesz się jak zwiększyć atrakcyjność i wyjątkowość swojej aplikacji
•Indywidualne podejście do CV już na etapie wstępnych konsultacji, pozwoli na jeszcze skuteczniejsze uszycie CV na Twoją miarę

STYCZEŃ 2013
Termin konsultacji: KRAKÓW 29.01.2013(wtorek) lub 30.01.2013(środa)
Termin konsultacji: WROCŁAW 24.01.2013 (czwartek) lub 25.01.2013 (piątek)

LUTY 2013
Termin konsultacji: POZNAŃ 04.02.2013 (poniedziałek)
Termin konsultacji: KATOWICE 06.02.2013 (środa)
Termin konsultacji: KRAKÓW 07.02.2013 (czwartek)
Termin konsultacji: GŁOGÓW 08.02.2013 (piątek)
Termin konsultacji: WROCŁAW 11.02.2013 (poniedziałek)
Termin konsultacji: WAŁBRZYCH 12.02.2013 (wtorek)
Termin konsultacji: JELENIA GÓRA 13.02.2013 (środa)
Termin konsultacji: ZIELONA GÓRA 14.02.2013 (czwartek)
Termin konsultacji: OPOLE 15.02.2013 (piątek)
Termin konsultacji: WARSZAWA 22.02.2013(piątek)
Termin konsultacji: ŁÓDŹ 21.02.2013(czwartek)
Termin konsultacji: GDAŃSK 18.02.2013 (poniedziałek)
Termin konsultacji: SZCZECIN 19.02.2013 (wtorek)

INSTRUKCJA ZGŁOSZENIA
W celu zarezerwowania konkretnego terminu, prosimy o przesłanie wiadomości e-mail w treści wpisując:
• imię i nazwisko
• miasto i termin
• nr telefonu kontaktowego
Po otrzymaniu zgłoszenia, skontaktujemy się i ustalimy szczegóły konsultacji.

Zapraszamy

Agnieszka Kościuczyk
Projektant Kariery,wykładowca,trener
tel. 662-217-087
cd@careerdesign.pl
http://careerdesign.pl

konto usunięte

Temat: OFERTY SZKOLENIOWE

Serdecznie zapraszamy na szkolenie sprzedażowe: NEGOCJACJE W BIZNESIE

Korzyści:

Dzięki udziałowi w tym szkoleniu nauczysz się jak:

- Negocjować bez stresu i zmęczenia.
- Cieszyć się prowadzeniem gry negocjacyjnej.
- Dobrze przygotować się do negocjacji.
- Panować nad przebiegiem procesu negocjacji.
- Podejmować optymalne decyzje wpływające na przebieg i wynik negocjacji.
- Rozpoznawać i rozwiązywać dylematy negocjacyjne
- „Wychować” partnera negocjacyjnego.

Program szkolenia:

1. NEGOCJACJE

Psychologia negocjacji – postawa i nastawienie (gra „Dylemat więźnia” opracowana wg teorii równowagi Nasha- laureata Nagrody Nobla).

Taktyka wymuszonej współpracy – zasada fioletowej warunkowości.

Prezentacja i podział stylów negocjacyjnych (zorientowany na ludzi, zorientowany na rezultat) - konsekwencje.

Obszary negocjacji wg Mastenbrucka (siła, klimat, elastyczność, interes).

2. OBSZARY NEGOCJACJI WG WILLEMA MASTENBROEK’A

Dbanie o interesy – dążenie do osiągania ambitnych celów.

Budowanie siły –przeżywanie swojej siły a strategia negocjacji.

Budowanie odpowiedniego klimatu do negocjacji.

Radzenie sobie z impasami – elastyczność w negocjacjach.

3. KOMUNIKACJA W NEGOCJACJACH

Pytania (rodzaje pytań i „lejek pytań”).

Debata „koń Karola”.

4 . NEGOCJACJE W PRAKTYCE – film pokazujący praktyczne techniki i taktyki

Pytanie o interes „DLACZEGO”.

Przygotowanie do negocjacji.

TECHNIKI i TAKTYKI

-mierz wysoko

-nie zgadzaj się na pierwszą propozycję

-ustępuj powoli

-ustępstwo za ustępstwo

-ustępstwa malejące

-rozpraszanie negocjatora

-zabójcze pytanie

-dobry zły facet i inne

5. NEGOCJACJE WIELOWĄTKOWE

Taktyki przy negocjacjach wielowątkowych

6. POSUMOWANIE SZKOLENIA

Praktyka – co zastosuję (autorefleksja.

Szkolenia dla zaawansowanych – rozwój umiejętności w innych szkoleniach.

7. EWALUACJA I ZAKOŃCZENIE SZKOLENIA

Ankieta

Osoba prowadząca: Robert Więckowski
Szczegóły:

termin szkolenia: 18.02.2013 r.
czas trwania – 09:00 – 16:00 (prosimy o punktualność);
miejsce spotkania – ul. Marszałkowska 84/92 lok.117, 6 piętro, w centrum Warszawy;
cena: 550 zł netto
cena zawiera: materiały szkoleniowe, lunch, słodki poczęstunek, napoje, konsultacje poszkoleniowe, dyplom poszkoleniowy.

Szkolenia uzupełniające:

Wystąpienia publiczne – osobisty PR dla biznesu i administracji publicznej

Efektywna komunikacja w biznesie z elementami wywierania wpływu i perswazji

Obsługa klienta i budowanie trwałych relacji

Efektywne techniki sprzedaży

Negocjacje zakupowe

Zgłoszenia:

w celu zgłoszenia się na szkolenie zapraszamy do kontaktu z naszym biurem nr tel. (22) 2242195, 2242196, 2242197 oraz biuro@humanskills.pl.Joanna S. edytował(a) ten post dnia 25.01.13 o godzinie 17:39
Agata G.

Agata G. Magister
Psychologii,
specjalność
przedsiębiorczość i
zar...

Temat: OFERTY SZKOLENIOWE

Trening umiejętności menedżerskich

Obrazek



Obrazek


Czas trwania i cena:

8 h (jeden dzień szkolenia), 15 luty 2013, Warszawa,
450zł + 23% VAT = 553,50zł (przy 2 i więcej osobach z tej samej firmy 5% zniżki na 1 uczestnika)

Opis szkolenia:

Zarządzanie zespołem to zadanie wymagające wielu kompetencji – zarówno na poziomie wiedzy jak i umiejętności praktycznych. Po objęciu roli menedżera okazuje się, że zarządzanie ludźmi jest bardzo złożonym procesem, który wymaga zupełnie nowych, często nieposiadanych do tej pory, kompetencji. Uczestnicy warsztatów dostaną wsparcie w objęciu swojej nowej roli – roli menedżera.

Do kluczowych obszarów rozwoju umiejętności menedżerskich należą:

dopasowanie stylu zarządzania do poziomu zaawansowania pracownika
dbanie o rozwój pracowników
delegowanie zadań
utrzymywanie motywacji podwładnych
udzielanie informacji zwrotnych

Dla kogo:

Szkolenie skierowane jest przede wszystkim do osób, które stawiają pierwsze kroki w roli menedżera.

Korzyści z udziału w szkoleniu:

uczestnicy poznają podstawowe teorie przywództwa opisane w literaturze style zarządzania ludźmi w organizacjach
uczestnicy zapoznają się z koncepcją przywództwa sytuacyjnego wg Blanchard’a
Podczas szkolenia będą również zaprezentowane podstawowe umiejętności menedżerskie: metody delegowania zadań (m.in. wyznaczanie celów, zarządzanie przez zadania), teorie motywacji ludzi oraz wiedza z zakresu dbania o rozwój pracowników i udzielania im informacji zwrotnych.

Program szkolenia:

1.Pierwsze kroki menedżera

• Kolega, szef, lider, kierownik czy przywódca?
• Dawne i współczesne teorie zarządzania w organizacjach

2.Style zarządzania – jak się odnaleźć w nowej roli

• Rodzaje stylów zarządzania
• autokratyczny
• liberalny
• demokratyczny
• klubowy
• Diagnoza stylu zarządzania uczestników na dzień dzisiejszy
• Konsekwencje, zalety i zagrożenia związane z każdym stylem
• Poszukiwanie najlepszego rozwiązania

3.Koncepcja przywództwa sytuacyjnego wg Blanchard’a

• Dlaczego jeden styl zarządzania nie sprawdza się dla wszystkich członków zespołu?
• Przegląd 4 poziomów dojrzałości pracownika wg Blanchard’a
• R1 - entuzjastyczny debiutant
• R2 - rozczarowany adept
• R3 – kompetentny, lecz ostrożny praktyk
• R4 – samodzielny specjalista, ekspert
• Dostosowanie narzędzi zarządzania do poziomu dojrzałości pracownika

4.Dbanie o rozwój pracowników

• Różnice potrzeb rozwojowych pracownika w zależności od poziomu dojrzałości (R1, R2, R3, R4)
• Przegląd narzędzi menedżera (coaching, mentoring, instruktaż, trening, szkolenia)

5. Motywowanie pracowników

• Rola motywacji w zarządzaniu ludźmi
• Co motywuje ludzi do działania?
• Przegląd teorii motywacji
• Teoria Maslowa – hierarchia potrzeb
• Potrzeby psychologiczne ludzi
• Teoria X i Y McGregora
• Teoria motywacji Herzberga (motywatory a czynniki higieny)
• Rozpoznawanie pozafinansowych potrzeb pracowników
• Zapobieganie wyuczonej bezradności i wypaleniu zawodowemu
• Motywowanie na poziomie codziennych rozmów

6. Udzielanie informacji zwrotnych, jako podstawowe narzędzie menedżera

• Definicja informacji zwrotnych i ich zastosowanie
• Chwalenie, krytyka a informacja zwrotna
• Wzmacnianie zachowań pozytywnych
• Informacja zwrotna jako motywator
• Przegląd metod udzielania informacji zwrotnych
• Kanapka
• Zorro
• FOKO
• Trudne sytuacje związane z udzielaniem informacji zwrotnych
• opór pracownika
• zaprzeczanie
• usprawiedliwianie się
• agresja
• kłamstwo

7.Podsumowanie szkolenia

• Przypomnienie głównych punktów
• Formuła ZZZ:
- Zabiorę – zabieram do swojego warsztatu techniki, które działają
- Zmienię – zmienię niektóre stare techniki, aby działały lepiej
- Zostawię – zostawiam stare działające techniki lub nienadające się do zmiany

Trener prowadzący

Marta Sykut

Trener biznesu, psycholog ,certyfikowany Praktyk NLP.
Absolwentka Wydziału Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego.
Specjalizuje się w doskonaleniu kompetencji menedżerskich,
treningach asertywności, zarządzaniu konfliktem w oparciu
o mediacje i negocjacje, wystąpieniach publicznych, zarządzaniu
sobą w stresie i w czasie. Prowadzi szkolenia w języku polskim
i angielskim. Ma za sobą 240 dni szkoleniowych dla takich firm jak:
Solid Consulting, IT School, Ignea, TELEA, BUD-Invest. Na stałe
współpracuje ze szkołą językową Helen Doron w Warszawie oraz z New Academy.
Obecnie jest Trenerem i Project Managerem w Adeptia Centrum Rozwoju Biznesu.
Jest odpowiedzialna za opiekę merytoryczną, szkolenia oraz za kontakt
z kluczowymi klientami.

Więcej informacji i zapisy:

Adeptia Centrum Rozwoju Biznesu
http://www.adeptia.pl
anna.andrzejczyk@adeptia.pl
(+48) 22 414 60 01

Temat: OFERTY SZKOLENIOWE

Szkolenie ,,NOWOCZESNY MARKETING. Budowa skutecznych strategii marketingowych”, 07-08. 02. 2013, Kraków.

Szkolenie znacznie poszerza horyzonty oddziaływania marketingowego i pokazuje najskuteczniejsze taktyki marketingowej walki konkurencyjnej. Zapewnia unikalną możliwość eksperckiej pomocy w budowie nowoczesnej strategii dla Państwa marki i najwyższej jakości wiedzę w zakresie skutecznych działań marketingowych dla Państwa firmy
Marketing XXI w. przeżywa bardzo szybką ewolucję od strategii „marki krzyczącej” do „marki rozmawiającej” z konsumentami. Skuteczne strategie marketingowe umożliwiają walkę konkurencyjną na niespotykanym dotychczas poziomie – m.in. dzięki umiejętnym wykorzystaniu połączonych taktyk marketingu tradycyjnego i internetowego.

Szkolenie oferuje:

Unikalną możliwość eksperckiej pomocy w budowie nowoczesnej strategii dla Państwa marki i najwyższej jakości doradztwo w zakresie skutecznych działań marketingowych dla Państwa firmy.
Najnowsze trendy marketingowe z Polski i ze świata.
Naukę analizy skuteczności działań marketingu wielokanałowego – łączącego siłę oddziaływania marketingu tradycyjnego i internetowego..
Naukę budowy skutecznych strategii marketingowych.
Przygotowanie do oceny działań konkurencji.
Rozróżnianie i prawidłowe projektowanie działań wzmacniających obraz i reputacje marki.

Zapraszamy na stronę: http://www.szkolenia.avenhansen.pl/szkolenia-otwarte/n...
Anna L.

Anna L. Ponad 220 milionów
ludzi posługuje się
francuskim. A Ty?

Temat: OFERTY SZKOLENIOWE

Ruszyły zapisy na kolejną edycję szkolenia „Umowy w języku francuskim”

Dla kogo?
Zapraszamy studentów romanistyki, tłumaczy języka francuskiego, którzy chcą poznać zarówno aspekty prawne, jaki i techniki przekładu kontraktów.
Szkolenie z pewnością zainteresuje również prawników.

Co w programie piszczy...
Szkolenie składa się z części teoretycznej, która pozwoli z prawnego punktu widzenia zrozumieć podstawowe zagadnienia dotyczące zobowiązań, rodzajów umów i ich ważności, skutków prawnych wynikających z niewykonania zobowiązań prawnych, etc. Ta część szkolenia polega na porównaniu polskiego i francuskiego prawa umów oraz zapoznaniu się z odpowiednią terminologią w obydwu językach.
Druga część szkolenia – praktyczna tym razem – zakłada analizę polskich i francuskich kontraktów oraz przekład dokumentów tego typu z jednego języka na drugi.

Dzięki szkoleniu poznasz w zarysie przepisy prawa dotyczące umów oraz terminologię stosowaną przy redakcji kontraktów. Nauczysz się też tłumaczyć umowy na język polski i francuski.
Szkolenie zostało opracowane przez nasz zespół – doświadczonych tłumaczy oraz prawników.

Preferujemy metodę praktycznej nauki, dlatego staramy sie nie nudzić, a jak najwięcej pokazać i dać Ci możliwość ćwiczenia. Korzystamy z materiałów własnych, jak nagrania audi-wideo, kopie tłumaczonych umów, etc oraz z fachowych publikacji.
Uczestnicy otrzymują wszystkie niezbędne materiały.

Długość szkolenia
Program zakłada 8 godzin w systemie 4 x 2 godziny (4 x 120 minut)

Termin szkolenia
5, 7, 12 i 14 marca w godzinach 16.00 – 18.00

Miejsce
Marynarska Point Phase II, ul. Postępu 15C

Koszt
240PLN

Limit miejsc
4 osoby

Zapisy
do 24 lutego 2013

Zapraszamy do kontaktu (info@franslex.com)
Akademickie Centrum Języka Franuskiego
Tomasz Kras

Tomasz Kras Trener i konsultant
zarządzania,
Wiceprezes Pro
Optima Sz...

Temat: OFERTY SZKOLENIOWE


Obrazek


Zapraszamy na szkolenie:

Mistrzowska prezentacja
Jak ją prowadzić z pasją i swobodą?

Zgłaszając się otrzymasz 10% zniżki na hasło „Golden Line”

Zgłoszenia przez stronę http://prooptima.pl/mistrzowska-prezentacja-prowadzeni...
Karolina M.

Karolina M. Owner, saleMordor.pl

Temat: OFERTY SZKOLENIOWE


Obrazek

OFERTA 2013 szkolenia otwarte:
- Analiza biznesowa: modelowanie procesów biznesowych i notacja BPMN - Warszawa, 26-27.02.2013
2 osoba z firmy - 30% rabatu!
3 i kolejne - 50% rabatu!
- Niezawodność i jakość usług IT - Warszawa, 28.02-1.03.2013
- Procesy zarządzania usługami w IT - Warszawa, 5-6.03.2013
- Komunikacja w zespole projektowym - Warszawa, 12-13.03.2013
- Dokumentowanie wymagań i zarządzanie nimi: model motywacji biznesowej, Przypadki Użycia i Wymagania w SysML - Warszawa, 19-20.03.2013
2 osoba z firmy - 30% rabatu!
3 i kolejne - 50% rabatu!
- Komunikowanie zmiany (komunikacja projektów) - Warszawa, 10-11.04.2013
- Analiza obiektowa i projektowanie logiki oprogramowania z użyciem notacji UML - Warszawa, 16-17.04.2013
2 osoba z firmy - 30% rabatu!
3 i kolejne - 50% rabatu!
- Komunikacja IT-biznes - Warszawa, 24-25.04.2013
- Marketing usług IT - Warszawa, 8-9.05.2013
- Diagnozowanie problemów IT - Warszawa, 23-24.05.2013
- IT - Business Alignment - Warszawa, 6-7.06.2013
- Zarządzanie dojrzałością organizacji IT - Warszawa, 20-21.06.2013
- Skok po sukces - Częstochowa, termin do wyboru + ATRAKCJA Skok ze spadochronem!
- Photoshop i Corel Draw - miejsce i termin do wyboru
- Marketing nieruchomości - miejsce i termin do wyboru
- Trade marketing - miejsce i termin do wyboru

Zapraszamy również na cykl szkoleń "Praktyka Analizy Biznesowej i Projektowania Systemów Obiektowych" prowadzonych przez Jarosława Żelińskiego:
1. Analiza biznesowa: modelowanie procesów biznesowych i notacja BPMN
2. Dokumentowanie wymagań i zarządzanie nimi: model motywacji biznesowej, Przypadki Użycia i Wymagania w SysML
3. Analiza obiektowa i projektowanie logiki oprogramowania z użyciem notacji UML
* Zapisując się na cały cykl zaoszczędzisz 900 PLN! *

OFERTA szkoleń zamkniętych:
- Metodyki zwinne (Agile)
- Zarządzanie ryzykiem i podejmowanie decyzji w projektach IT
- Skuteczny dział IT
- Udoskonalanie procesów IT - Kaizen w praktyce
- Praktyka Zarządzania Architekturą Korporacyjną (warsztat z praktycznym wykorzystaniem narzędzi informatycznych)
- Przemawianie publiczne i autoprezentacja
- Zarządzanie czasem
- Warsztaty Menedźersko-Przywódcze
- Negocjacje i rozwiązywanie konfliktów (Harwardzki projekt negocjacyjny)
- Warsztaty jednodniowe: Umowy na usługi i systemy IT
- Szkolenie dwudniowe: Umowy na usługi i systemy IT
- Analiza i przetwarzanie danych biznesowych - Excel 2007/2010
- Analiza statystyczna w biznesie - Excel 2007/2010
- Arkusz kalkulacyjny MS Excel 2010/2007 - Operacje podstawowe
- Arkusz kalkulacyjny MS Excel 2010/2007 - Operacje zaawansowane
... i inne z MS Office (Word, Access, Power Point)

Kontakt:
e-mail: biuro@eduFuturo.pl
tel: 794 930 124
www.eduFuturo.pl
www.facebook.com/KMeduFuturo
Magdalena Pilch

Magdalena Pilch Specjalista ds.
organizacji szkoleń

Temat: OFERTY SZKOLENIOWE

Szanowni Państwo,

Firma Training Spot zaprasza do bezpłatnego udziału w projekcie współfinansowanym ze środków unijnych: Śląska Szkoła Trenerów Biznesu.

Projekt skierowany jest do pracowników zajmujących stanowiska kierownicze/menadżerskie/koordynatorskie i zatrudnionych w firmach z następujących branż: IT, szkoleniowa, telekomunikacyjna, fotograficzna.

Projekt obejmuje zasięgiem obszar śląski, co oznacza, że uczestnikami projektu mogą być osoby zamieszkujące woj. śląskie lub zatrudnione w firmach z woj. śląskiego (na podstawie umowy o pracę/zlecenia/o dzieło).

Preferowana wielkość firm: małe, średnie przedsiębiorstwa.

Głównym celem projektu jest nabycie przez uczestników wiedzy i umiejętności trenerskich, potwierdzonych certyfikatem.

Oprócz profesjonalnie przeprowadzonego szkolenia uczestnicy otrzymają także materiały dydaktyczne, wyżywienie oraz ubezpieczenie NW.

Zajęcia prowadzone są przez najlepszych trenerów partnera projektu: firmy Brainstorm, w formie wykładowo-warsztatowej.

W programie m. in.:
– uczenie się osób dorosłych i dynamika grup szkoleniowych
– trening interpersonalny: komunikowanie się i autoprezentacja
– badanie potrzeb szkoleniowych
– metodyka prowadzenia szkolenia
– tworzenie modułu szkolenia
– konstruowanie warsztatów tematycznych
– zarządzanie procesem szkoleń i badanie efektywności szkoleń

Szkolenie realizowane jest w systemie 8 weekendowych zjazdów i obejmuje łącznie 120h. W projekcie zostanie przeszkolonych 8 grup, z zachowaniem odpowiednich odstępów czasowych pomiędzy poszczególnymi grupami.

Wszystkich zainteresowanych serdecznie zapraszamy do zapoznania się ze szczegółami: http://szkolatrenerow.trainingspot.pl
Anna  Kamyszek-Cieślar czyk

Anna
Kamyszek-Cieślar
czyk
Psycholog, Trener,
Coach

Temat: OFERTY SZKOLENIOWE


Obrazek
Maria Depta

Maria Depta trener, superwizor
metody dramy,
nauczyciel
akademicki

Temat: OFERTY SZKOLENIOWE

Dzień dobry :)
Chciałam poinformować, że trwa rekrutacja do II Edycji SZKOŁY TRENERÓW DRAMY Drama Way, która rozpocznie się w kwietniu 2013 roku.

Szkoła, przygotowująca do uzyskania certyfikatu trenera warsztatu dramowego. adresowana jest w szczególności do:

- osób pracujących z grupami, trenerów,
- animatorów, instruktorów teatralnych,
- coachów, terapeutów,
- innych osób zainteresowanych metodą dramy.

Program Szkoły obejmuje łącznie 244 godziny szkoleniowe (kwiecień 2013 - czerwiec 2014) i jest podzielony na następujące moduły:

- Moduł Rozwojowy (self experience): Trening Interpersonalny (40 godzin), Grupa Rozwoju Osobistego (64 godziny)
- Moduł Metodyczny (professional traning): Warsztaty szkoleniowe w zakresie metodyki pracy trenerskiej ze szczególnym uwzględnieniem metody dramy i projektów teatralnych (80 godzin)
- Moduł Treningowy (practice, sharing experience, supervision): Trening umiejętności dramowych (40 godzin), realizacja autorskich warsztatów, Zjazd superwizyjny (20 godzin), praktyki w projektach dramowych.

Więcej informacji na:
- stronie Drama Way
- Facebooku
- Golden line

Atrakcyjna zniżka w ramach rekrutacji do II edycji Szkoły Trenerów Dramy: osoby, które zgłoszą się i wpłacą zaliczkę (800 PLN) do 19 marca 2013 otrzymają zniżkę - cena za Szkołę wyniesie wtedy 6.000 PLN (a nie 8.200 PLN).

Łukasz Wittenberg

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

Temat: OFERTY SZKOLENIOWE

Szkolenie ,,Fotowoltaika”, 17-18.04.2013, Kraków.

http://www.szkolenia.avenhansen.pl/szkolenia-otwarte/f...

Długo oczekiwana ustawa o Odnawialnych Źródłach Energii oraz nowelizacja Prawa Energetycznego otworzą przed polskimi przedsiębiorcami, samorządami terytorialnymi, zarządcami budynków, właścicielami domów nowe możliwości zarabiania na czystej energii. Planowane zmiany przyczynią się do rozpowszechnienia odnawialnych źródeł, a fotowoltaika będzie w tej ustawie najbardziej propagowanych źródłem.

Planowane zmiany pozwolą rozwinąć się zarówno źródłom prosumenckim (małym producentom energii) jak i stworzą szansę dla dużych inwestorów myślących o farmach słonecznych, ze względu na uproszczenie procedur biurokratycznych, zniesienie obowiązku posiadania koncesji na wytwarzanie energii (dla małych i średnich instalacji) oraz poprzez stworzenie system taryf gwarantowanych oraz wprowadzenie współczynników korekcyjnych zielonych certyfikatów.

Już teraz warto zacząć myśleć jak wykorzystać potencjał planowanych zmian przepisów, a proponowane szkolenie wychodzi naprzeciw tych oczekiwań.

SZKOLENIA POLECAMY DLA:
przyszłych instalatorów PV
sób zajmujących się efektywnością energetyczną budynków
architektów planujących stosowanie nowych technologi odnawialnych
projektantów systemów elektroenergetycznych
przedstawicieli samorządów terytorialnych
przedstawicieli spółek gminnych takich jak wodociągi, itp.
inwestorów zainteresowanych inwestowaniem w farmy słoneczne
przedstawicieli wspólnot mieszkaniowych oraz zarządców nieruchomości chcących podnieść efektywność zarządzanych budynków
firm handlujących technologiami solarnymi (w tym kolektorami), chcący poszerzyć swój asortyment
studentów zainteresowanych tematem

Temat: OFERTY SZKOLENIOWE

Szkolenie ,,Prawo zamówień publicznych - przepisy, które weszły w życie 20 lutego 2013 roku”, 27.02.2013, Kraków.

http://www.szkolenia.avenhansen.pl/szkolenia-otwarte/p...

Cena szkolenia: 500 zł

Cena promocyjna szkolenia: 300 zł netto.

Szkolenie wychodzi naprzeciw potrzebom Wykonawców, którzy po raz kolejny muszą nauczyć się stosowania zmienionych przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych, które weszły w życie 20 lutego 2013 roku.

Były arbiter z listy Prezesa UZP, audytor, wreszcie przede wszystkim praktyk, realizujący różnorodne postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zapozna słuchaczy ze zmianami przepisów, które są tak przeanalizowane, żeby w sposób praktyczny, minimalizując ryzyko popełnianych błędów przygotować użytkowników ustawy Prawo zamówień Publicznych do rychłych zmian. Pomoże przy tym rozwiązać „stare problemy” związane z realizacją przetargów publicznych, które niestety nadal występują pomimo kolejnych zmian przepisów ustawy Pzp.

KORZYŚCI DLA UCZESTNIKÓW
Uczestnicy szkolenia:
• Dowiedzą się: jakie zmiany wiążą się z wejściem w życie ustawy z dnia 12 października 2012 roku Prawo zamówień publicznych oraz ustawy o koncesji na roboty budowane i usługi,
• Wykonawcy zostaną zaopatrzeni w praktyczne wskazówki jak interpretować zmienione przepisy w celu efektywnego i skutecznego udziału w przetargach.
Kolejne korzyści:
• Udoskonalenie umiejętności potrzebnych do prawidłowego złożenia oferty, co przyczyni się do zwiększenia szans na pozyskanie zamówienia,
• Wyposażenie uczestników w praktyczne wskazówki i narzędzia do identyfikowania błędów Zamawiających i właściwego reagowania na nie,
• Zdobycie wiedzy , jak dyscyplinować Zamawiającego w sytuacji naruszania przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych, Ponadto uczestnicy otrzymają ciekawe i bardzo przydatne materiały szkoleniowe, praktyczne narzędzia pracy audytora umożliwiające sprawną ocenę ofert konkurencyjnych, monitorowanie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz weryfikację błędów Zamawiających.
Agata G.

Agata G. Magister
Psychologii,
specjalność
przedsiębiorczość i
zar...

Temat: OFERTY SZKOLENIOWE

Work-life balance, czyli harmonia na co dzień

Obrazek



Obrazek


Czas trwania i cena:

8 h (jeden dzień szkolenia), 22 marzec 2013, Warszawa,
450zł + 23% VAT = 553,50zł (przy 2 i więcej osobach z tej samej firmy 5% zniżki na 1 uczestnika)

Zapraszamy do wzięcia ze sobą wizytówek, z których na koniec szkolenia zostanie wylosowana niespodzianka.

Opis szkolenia:

Zainteresowania tematyką work-life balance pojawia się coraz częsciej. Dotychczasowe doświadczenia, wymagania rynku,
pracodawca oczekujący 100% zaangażowania i efektywności oraz ogólne przyspieszenie trybu życia w naszej kulturze
powoduje, że zaczynamy rozglądać się za postojem na naszej drodze. Takim postojem jest proponowane szkolenie, które
ma na celu pozwolić uczestnikom na zwolnienie obrotów i przyjrzenie się swoim strategiom działania, a w dalszym kroku
zdecydować, które strategie nam służą, a które należałoby zmienić. Otrzymają również wskazówki oraz metody pomocne przy
określaniu swoich celów oraz priorytetów.

Dla kogo:
Szkolenie skierowane jest do osób, które szukają wskazówek oraz inspiracji, które pozwolą im zadbać o równowagę
w życiu, której efekty będą widoczne zarówno w sferze prywatnej, jak i zawodowej.

Korzyści z udziału w szkoleniu:

- uczestnicy określą co dla każdego z osobna oznacza równowaga i jak ją postrzegają
- Uczestnicy będą potrafili określać swoje priorytety
- Zostaną wyposażeni w narzędzia pomagające efektywnie zarządzać sobą w czasie
- Uczestnicy przyjrzą się co umożliwia im wytrwanie w postanowieniach i ich wewnętrzną motywację, po to aby wzmacniać skuteczne strategie
- Uczestnicy przećwiczą i przetrenują nowo nabyte umiejętności podczas aktywnych warsztatów

Program szkolenia:

1. Work-life balance – własna definicja

- Czym dla mnie jest work-life balance?
- Czy work-life balance jest osiągalny? – praca na przekonaniach

2. Cele i priorytety jako ważny element work-life balance

- Sztuka formułowania celów metodą SMART
- Sprawdzanie ekologii celu – pytania kartezjańskie
- Jak efektywnie wyznaczać priorytety w życiu prywatnym i zawodowym
- Matryca Eisenhovera – macierz zadań pilnych i ważnych
- Analiza ABC
- Technika 60/40

3. Zarządzanie sobą w czasie jako warunek zachowania równowagi życiowej

- Odczuwanie upływającego czasu – indywidualna percepcja czasu
- Wpływ własnych wartości i przekonań na zarządzanie czasem
- Autodiagnoza produktywności i efektywności w pracy
- Jak wykorzystujemy czas – test autodiagnostyczny
- Złodzieje czasu – mapa sytuacji + mój plan naprawczy

4. Moja wewnętrzna motywacja i wytrwałość w postanowieniach

- Wizualizacja efektów
- Analiza sił pola Kurta Levina – określenie obszarów do rozwoju
- Zmiana wg Kurta Levina
- Techniki wspomagające
- Dominujące potrzeby psychologiczne
- Nagradzanie się za "dobrą robotę"
- Ograniczające przekonania i przeformułowania prorozwojowe

5. Asertywność i stawianie granic sobie i innym

- Wyrażanie siebie
- Mówię nie, Wyrażam krytykę, formułuje prośby
- Postawa asertywna a uległa i agresywna
- Komunikat "Ja"

6. Wykorzystanie naszych zasobów energii w dążeniu do work-life balance

- Mechanizmy podejmowania decyzji – poziom świadomy i nieświadomy
- Konsekwencje intrapersonalne i interpersonalne
- Stres jako pożeracz energii
- Stres pozytywny (chęć do pracy, przyjmowanie wyzwań)
- Stres negatywny (strach, pustka w głowie, objawy fizyczne, niechęć do pracy)
- Rozpoznawanie sygnałów fizjologicznych jako element komunikacji umysł – ciało
- Sposoby radzenia sobie ze stresem a koncentracja na zadaniu
- Koncentracja na emocjach a koncentracja na zadaniu
- Działanie oparte na strategii poznawczej
- Zmiana sposobu myślenia o rzeczywistej sytuacji

7.Podsumowanie szkolenia

• Przypomnienie głównych punktów
• Formuła ZZZ:
- Zabiorę – zabieram do swojego warsztatu techniki, które działają
- Zmienię – zmienię niektóre stare techniki, aby działały lepiej
- Zostawię – zostawiam stare działające techniki lub nienadające się do zmiany

Trener prowadzący

Marta Sykut

Trener biznesu, psycholog, certyfikowany praktyk Hogan Assessment Systems, Praktyk NLP.

Absolwentka Wydziału Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego. Specjalizuje się w doskonaleniu
kompetencji menedżerskich oraz międzykulturowych, treningach asertywności, zarządzaniu konfliktem,
zarządzaniu sobą w stresie i w czasie. Prowadzi szkolenia w języku polskim i angielskim. Ma za
sobą 240 dni szkoleniowych dla takich firm jak: Solid Consulting, IT School, Ignea, TELEA,
BUD-Invest. Na stałe współpracuje ze szkołą językową Helen Doron w Warszawie oraz z New Academy.
Obecnie jest Trenerem i Project Managerem w Adeptia Centrum Rozwoju Biznesu. Jest odpowiedzialna
za opiekę merytoryczną, szkolenia oraz za kontakt z kluczowymi klientami.

Więcej informacji i zapisy:

Adeptia Centrum Rozwoju Biznesu
http://www.adeptia.pl
biuro@adeptia.pl
(+48) 22 414 60 01

Łukasz Wittenberg

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Magdalena Sekulska

Magdalena Sekulska ,,Podstawą sukcesu
jest dostrzeżenie
możliwości tam,
gdzi...

Temat: OFERTY SZKOLENIOWE

Szkoła Trenerów Biznesu - ponad 140 godzin intensywnej pracy warsztatowej pod okiem doświadczonych trenerów, przygotowującej do pracy z grupami i zespołami w roli szkoleniowca, trenera, lidera...

Profesja Plus zaprasza do kontaktu!

tel. 502 467 267
e mail: biuro@profesja-plus.pl

Szczegółowe informacje:
http://profesja-plus.pl/index.php?option=com_content&v...
Magdalena Bujak

Magdalena Bujak Centrum Edukacyjne
Euro

Temat: OFERTY SZKOLENIOWE

BEZPŁATNE SZKOLENIA
NA SPECJALISTĘ DS. SYSTEMU ZARZĄDZANIA ŚRODOWISKOWEGO


Zapraszamy pracodawców i pracowników mikro i małych przedsiębiorstw z województwa dolnośląskiego do wzięcia udziału w bezpłatnych szkoleniach mających na celu wyposażenie uczestników w niezbędną wiedzę i umiejętności do pełnienia roli specjalisty ds. ochrony środowiska w swojej organizacji.

Korzyści:
- obniżenie wydatków związanych z opłatami środowiskowymi
- niższe składki ubezpieczeniowe ze względu na wzrost bezpieczeństwa ekologicznego
- redukcja kosztów usuwania odpadów i kosztów energii
- mniejsze opłaty za korzystanie ze środowiska
- obniżenia kosztów napraw, zakłóceń pracy itp.

Miejsce: Wrocław

Uczestnicy: mikro i mali przedsiębiorcy prowadzący działalność na terenie woj. dolnośląskiego (posiadające tu jednostkę organizacyjną) i ich pracownicy/pracownice

Termin: do ustalenia (planowany termin rozpoczęcia szkoleń – marzec 2013r)

Zapisy na szkolenie: m.warzynski@euro-szkolenia.edu.pl

Liczba miejsce ograniczona!

Przykładowe zagadnienia:
- proekologiczne rozwiązania w zakresie przetwarzania odpadami, w tym zapoznanie się z wymaganiami prawnymi w zakresie ochrony środowiska obowiązującymi w Polsce i UE, systemu zarządzania środowiskowego w organizacji.

Gwarantujemy:
1. Doświadczoną i kompetentną kadrę
2. Dobrze przygotowane pod kątem merytorycznym materiały szkoleniowe
3. Możliwość wykorzystania wiedzy w praktyce
4. Catering podczas szkoleń
5. Małe grupy szkoleniowe
6. Certyfikat po ukończeniu szkoleń wydawany przez uznaną na rynku jednostkę certyfikującą

Zapisy: m.warzynski@euro-szkolenia.edu.pl

Organizator:
Centrum Edukacyjne „Euro”
ul. Bydgoska 11, 86-300 Grudziądz
tel/fax.: (56) 462-15-05
(56) 64-11-235
http://www.euro-szkolenia.edu.pl/

Osoba kontaktowa:
Marcin Warzyński
tel. 510 910 260
e-mail: m.warzynski@euro-szkolenia.edu.pl



Wyślij zaproszenie do