Anna  Kamyszek-Cieślar czyk

Anna
Kamyszek-Cieślar
czyk
Psycholog, Trener,
Coach

Temat: OFERTY SZKOLENIOWE


Obrazek


Chwyć wiatr w żagle – warsztat rozwoju osobistego i zawodowego

Z obawą patrzysz w przyszłość? Chciałbyś zmienić swój aktualny stan ale nie wiesz jak to zrobić?
Może masz już cel do którego chcesz dążyć, ale nie wiesz jaką drogą do niego dotrzeć? Wątpisz, że marzenia mogą stać się rzeczywistością?


Możesz z tym skończyć! Uwierz, że jesteś kreatorem swojej przyszłości i przejmij odpowiedzialność za własny rozwój. Szkolenia stanowi zaproszenie do aktywnego kreowania swojego rozwoju osobistego i zawodowego. Zwiększ swoją wiedzę na temat planowania i realizowania wyznaczonych celów w oparciu o osobiste wartości i priorytety. Dowiedz się na czym Tobie zależy, poznaj swoje mechanizmy myślenia i zachowania uruchamiające się przed ważnym wyborem. Uświadom sobie własne mocne strony oraz obszary do rozwoju. Przejmij odpowiedzialność za własne życie i kreuj jego obraz.


Korzyści z udziału w szkoleniu:
-zidentyfikujesz swoje mocne strony i obszary do rozwoju
-dowiesz się jak efektywnie formułować cele i wyznaczać priorytety
-stworzysz wizję idealnego życia
-zastanowisz się nad sensem własnego życia
-poznasz swoje mechanizmy i zachowania uruchamiające się przed ważnym wyborem
-poznasz metody rozwijania mocnych stron i zwiększania potencjału

Trwa rekrutacja na najbliższe szkolenie: 27.10.2012r., godz. 10.00-18.00

Inwestycja w siebie:
BILET DLA JEDNEJ OSOBY: 197zł
BILET DLA DWÓCH OSÓB: 297zł

Zapisy: ak@openlook.pl lub 784 -196-995
http://openlook.pl
http://www.goldenline.pl/spotkanie/chwyc-wiatr-w-zagle...
Halszka Kozakiewicz

Halszka Kozakiewicz Social Media
Coordinator

Temat: OFERTY SZKOLENIOWE

[img]
Obrazek
[img]

Szanowni Państwo,

Serdecznie zapraszam do udziału w kursie " Analiza efektywności różnych działań promocyjnych w Internecie".

Proponowane przez Nas kursy to wiedza z zakresu marketingu internetowego podzielona na ośmiogodzinne moduły tematyczne. Moduły można łączyć i po przekroczeniu 30h zajęć otrzymuje się zaświadczenie na druku MEN oraz certyfikat ukończenia kursu z zakresu „Marketingu internetowego”. Po zakończeniu każdego modułu otrzymuje się certyfikat ukończenia danego modułu.

Każdy moduł trwa 8h – 1 dzień lub w rozbiciu, zgodnie z preferencjami uczestników.
Można brać udział tylko w jednym lub kilku wybranych modułach. Grupy mogą być na poziomie podstawowym lub zaawansowanym. Program kursów może być zmieniany i dopasowywany do potrzeb i możliwości grupy. Każdy oddział AP Edukacja może też proponować kursy o podobnej nazwie, ale różniące się programem zajęć.

Tematy poruszane podczas kursu:

Badania Internetu.
Rynek reklamy internetowej.
Wskaźnik CTR.
Częstotliwość emisji.
Uwarunkowania pomiaru efektywności.
Analiza zachowań.
Inne mierniki efektywności działań promocyjnych w Internecie.

Do pomiaru efektywności różnych działań promocyjnych w internecie stosowane są cztery podstawowe wskaźniki:

CTR (ang. Click Through Ratió) - określa stosunek ogólnej liczby odsłon banera do liczby odsłon zakończonych akcją "otworzenia" danego banera.
CPC (ang. CostPer Click) - określa koszt wygenerowania jednej reklamy.
CPA (ang. CostPer Adiori) - określa koszt ogólny nakłonienia użytkownika do wykonania poządanej czynności (zakup produktu itp.)ądana czynność np. zakup produktu
CR (Comersion Rate) - opisuje jaki procent osób odwiedzających daną witrynę www wykonało poządaną czynność np. zakup produktu

Internet jest najlepiej, najtaniej i najszybciej mierzalnym medium reklamowym. Dzięki możliwościom technologicznym odpowiednie narzędzia badawcze pozwalają na bieżąco i w krótkim czasie badać skuteczność i skalę oddziaływania prowadzonych działań reklamowych.

Żadne z mediów tradycyjnych nie dysponuje takimi możliwościami dotarcia do bardzo wąskiej grupy odbiorców. Pozwala to nadawcom przekazów reklamowych na skuteczniejsze i bardziej efektywne działania, odbiorcom zaś zapewnia większy komfort obcowania z komunikatami reklamowymi, które pokrywając się z obszarem zainteresowań użytkowników Internetu, znacznie osłabiają funkcję perswazyjną.

Więcej informacji znajdą Państwo na naszej stronie: http://www.kursymarketinginternetowy.pl/analiza_efekty...
Magdalena Chruszcz

Magdalena Chruszcz Project Manager
Winkelmann Automotiv

Temat: OFERTY SZKOLENIOWE

Sprzedaż to bez wątpienia interesujący proces i ekscytujące działanie. Wiedzą o tym wszyscy, którzy na co dzień sprzedają produkty lub usługi.
Co należy zrobić aby proces sprzedaży był satysfakcjonujący zarówno dla Klienta jak i sprzedawcy?
Podczas szkolenia Techniki sprzedaży poznasz skuteczne techniki, dzięki którym inaczej spojrzysz na swoją dotychczasową pracę z Klientami i
osiągniesz lepsze wyniki.
Szkolenie polecamy szczególnie:
• Pracownikom działów obsługi Klienta
• Pracownikom działów sprzedaży
• Pracownikom wsparcia sprzedaż
• Liderom zespołów sprzedażowych
• Konsultantom telefonicznym

Cena: 860 zł netto

Cena zawiera:
• Udział w 1-dniowym szkoleniu
• Podręcznik z materiałami szkoleniowymi
• Konsultacje w formie mailowej w ciągu 1 miesiąca po zakończonym szkoleniu
• Lunch i przerwy kawowe
• Certyfikat uczestnictwa w szkoleniu

Termin: 30 października 2012, Wrocław

Kontakt:
chruszcz@profes.com.pl
691-410-178
Dorota W.

Dorota W. adiunkt, AGH, IOD

Temat: OFERTY SZKOLENIOWE

Rozpoczęliśmy rekrutację na szóstą edycję studiów podyplomowych E-marketing i piątą edycję z Controlling/BI. Czas na składanie dokumentów do 30 października
http://studiapodyplomowe.eu/p2/index.php/kierunki/bizn...

konto usunięte

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Grzegorz Malinowski

Grzegorz Malinowski właściciel
e-konferencje.pl
szkolenia24h.pl i
współwłaśc...

Temat: OFERTY SZKOLENIOWE

oferty szkoleń na stronie http://www.szkolenia24h.pl

http://www.forumszkoleniowe.pl/
Agnieszka  Kostrzewa-Sarnow icz

Agnieszka
Kostrzewa-Sarnow
icz
Koordynator
projektów unijnych

Temat: OFERTY SZKOLENIOWE

Szanowni Państwo,
Instytut Organizacji Przedsiębiorstw i Technik Informacyjnych InBIT Sp. z o.o. serdecznie zaprasza do udziału w szkoleniu pn. „Ekspert ds. projektów badawczo-rozwojowych” w ramach projektu „Kreatorzy innowacji”, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet IV Szkolnictwo wyższe i nauka, Działanie 4.2. Rozwój kwalifikacji kadr systemu B+R i wzrost świadomości roli nauki w rozwoju gospodarczym.

Projekt „Kreatorzy innowacji” to projekt szkoleniowy, którego ideą jest nabycie praktycznej wiedzy dotyczącej realizacji prac badawczo – rozwojowych, w tym zasad komercjalizacji i ochrony własności intelektualnej, przygotowującej do samodzielnego opracowania strategii wdrażania innowacji.
Skierowany jest do pracowników naukowych z jednostek sektora badawczo – rozwojowego, tj. szkół wyższych, instytucji badawczych, instytutów naukowych PAN i konsorcjów naukowych.

Zakres tematyczny szkolenia:

1. Ochrona własności intelektualnej 21 godz.
2. Pozyskiwanie funduszy na działalność badawczą 21 godz.
3. Komercjalizacja wyników badań (zajęcia w języku angielskim) 35 godz.
4. Metodyki zarządzania projektami 14 godz.
5. Zarządzanie ryzykiem w projekcie badawczym 14 godz.
6. Marketing i promocja wiedzy 21 godz.

Szkolenia trwające 126 godzin realizowane będzie w 6 miastach: Lublinie, Łodzi, Rzeszowie, Szczecinie, Wrocławiu i w Warszawie w weekendy – 18 spotkań po 7 godzin, przez 4-6 dni w miesiącu, w grupach 15 - osobowych. Ilość grup – dwie.

Dzięki uczestnictwu w projekcie każdy Uczestnik/Uczestniczka projektu otrzyma:

-praktyczną wiedzę dotyczącą realizacji prac badawczo-rozwojowych;
-uczestnictwo w warsztatach w centrach transferu wiedzy (16 h po zakończeniu udziału w szkoleniu);
-komplet materiałów piśmienniczych;
-pendrive z materiałami szkoleniowymi;
-zestaw literatury fachowej;
-w trakcie zajęć: ciepły posiłek, kawa, herbata;
-podczas warsztatów w centrach wiedzy – 2 noclegi, pełne wyżywienie oraz zwrot kosztów dojazdu.

Więcej informacji na http://kreatorzy.inbit.pl oraz pod nr tel. 22 699 71 22
Z poważaniem,
Agnieszka Kostrzewa
InBIT Warszawa
Al. Jerozolimskie 125/127
02-017 Warszawa
Tel. 22 699 71 22 e-mail: warszawa@inbit.pl
Anna Nowak

Anna Nowak Szkolenia, Kursy, HR

Temat: OFERTY SZKOLENIOWE

Firma GoWork.pl zaprasza na intensywny kurs kadrowo- płacowy

Zostań KADROWYM w 5 tygodni !!

Zajęcia odbywają się codziennie : pon- pt w godz 17:00- 21.00

Najbliższy termin:
Warszawa
od 2012-10-29 do 2012-12-04

Cena: 1299 zł

program kursu: http://www.gowork.pl/strony_gowork,72
więcej informacji: http://www.gowork.pl/programy_promocyjne,10

Kursy odbywają się też w wielu innych miastach polski
Anna  Kamyszek-Cieślar czyk

Anna
Kamyszek-Cieślar
czyk
Psycholog, Trener,
Coach

Temat: OFERTY SZKOLENIOWE

BALTIC CAFE

Najbliższe spotkanie: 6.11.2012r. 17.00-20.00

Temat: Gry i zabawy rozwijające kreatywność.

BALTIC CAFE to spotkania we wtorkowe popołudnia, pełne aromatycznej kawy, wiedzy i rozwoju.
Co tydzień we wtorek, zapraszamy do wspólnej rozmowy na tematy związane z rozwojem osobistym i zawodowym.
Miejsce: Gdynia, Waszyngtona 34/36 (przy Skwerze Kościuszki)

szczegóły: http://balticcafe.pl


Obrazek
Anna  Kamyszek-Cieślar czyk

Anna
Kamyszek-Cieślar
czyk
Psycholog, Trener,
Coach

Temat: OFERTY SZKOLENIOWE

BALTIC CAFE

Najbliższe spotkanie: 6.11.2012r. 17.00-20.00

Temat: Gry i zabawy rozwijające kreatywność.

BALTIC CAFE to spotkania we wtorkowe popołudnia, pełne aromatycznej kawy, wiedzy i rozwoju.
Co tydzień we wtorek, zapraszamy do wspólnej rozmowy na tematy związane z rozwojem osobistym i zawodowym.

Miejsce: Gdynia, Waszyngtona 34/36 (przy Skwerze Kościuszki)

szczegóły: http://balticcafe.pl


Obrazek
Adrian T.

Adrian T. www.autor.biz

Temat: OFERTY SZKOLENIOWE


Obrazek


COPYWRITING – SŁOWEM: SPRZEDAŻ!


Warsztaty 15-16 listopada, Warszawa.

Jak pisać skuteczniejsze teksty reklamowe? Jak pisać oferty handlowe? Jak pisać treści do strony www? Jak sprzedawać... słowem?

KORZYŚCI
- po szkoleniu będziesz potrafić:

dobrać najskuteczniejsze słowa do konkretnego odbiorcy i kontekstu,
określić korzyści wynikające z danego produktu,
tworzyć skuteczniejsze nagłówki,
tworzyć skuteczniejsze oferty promujące Twoją markę,
tworzyć bardziej perswazyjne teksty na Twoją stronę www,
skuteczniej komunikować liczby (ceny, czas, procenty) w komunikacie marketingowym.

Po tym szkoleniu samodzielnie przygotujesz skuteczniejszą ofertę.

Niezależnie od tego, czy sam tworzysz teksty, czy zlecasz to komuś innemu – będziesz wiedzieć jak zaplanować i tworzyć komunikat, a także efektywniej współpracować z Twoim copywriterem.

UWAGA 1: program warsztatów koncentruje się na skuteczności komunikatu i osiąganiu celów biznesowych dla marki (głównie: sprzedaży), a NIE na zdobywaniu nagród na festiwalach reklamy.

UWAGA 2: szkolenie ma formę warsztatową. Wszystkie tematy przećwiczymy i omówimy. Porównasz różne warianty tekstów oraz określisz – który i dlaczego będzie skuteczniejszy w konkretnym kontekście. [/b]

ĆWICZENIA, ĆWICZENIA I JESZCZE RAZ ĆWICZENIA!

________________________________________

CO OTRZYMUJESZ?

Ćwiczenia praktyczne, wiedzę, inspiracje, pomysły i cały pakiet przykładów na to:

* jak stworzyć skuteczną ofertę, nagłówek, tekst strony www;
* jak skutecznie sprzedawać i przekazywać informacje za pomocą słów;
* jak "podkręcić" komunikat bez zmieniania faktów;

... a przede wszystkim:
* jak MYŚLEĆ tak, jak skuteczny, "rasowy" copywriter.

______________________________________

DODATKOWO OTRZYMUJESZ:

dostęp do bazy materiałów szkoleniowych online (przykłady, ćwiczenia, case study, linki)
______________________________________

JAK TO SZKOLENIE POMOŻE W TWOJEJ CODZIENNEJ PRACY?

Po szkoleniu:

* będziesz skuteczniej komunikować się podczas prezentacji, spotkania, rozmowy telefonicznej,
* obniżysz koszty dzięki zwiększeniu niezależności od zewnętrznych dostawców usług marketingowych,
* poprawisz jakość relacji z Twoimi klientami, współpracownikami i... przełożonymi.

______________________________________

DLA KOGO JEST TO SZKOLENIE

* Pracownik działu marketingu, promocji, PR, sprzedaży, copywriter.
* Osoba odpowiedzialna za komunikację z otoczeniem biznesowym firmy (z inwestorami, klientami, mediami, dostawcami itp.).
* Przedsiębiorca chcący zwiększyć efektywność komunikacji marketingowej swojej firmy.
______________________________________

PROGRAM

 Warsztaty DZIEŃ 1. 


1. SUBTELNE RÓŻNICE MIĘDZY SŁOWAMI
Jak wpłynąć na percepcję bez zmieniania faktów?
Obszerny PAKIET PRZYKŁADÓW - wykorzystanie słów w różnych sytuacjach

2. JAK PISAĆ JĘZYKIEM KORZYŚCI?
Co sprzedajesz? Co tak NAPRAWDĘ sprzedajesz?
Czego chcą Twoi klienci?
"MY" czy "TY"?
Korzyści? Tak, ale nie zapominaj o cechach

3. JAK TWORZYĆ SKUTECZNE NAGŁÓWKI?
Cztery elementy wykorzystywane w najskuteczniejszych nagłówkach
Sprawdzone sposoby na nagłówki
Przykłady - nagłówki skuteczne i nieskuteczne

 Warsztaty DZIEŃ 2. 


4. JAK NAPISAĆ SKUTECZNĄ OFERTĘ?
Co motywuje ludzi?
Krok po kroku - co zawiera skuteczna oferta?
Jak minimalizować obiekcje, które przeszkodzą w zakupie?
Konkrety proszę!

5. JAK PISAĆ TREŚCI DO STRON WWW?
Tytuły
Nagłówki
Akapity
Słowa i frazy kluczowe
Wyróżnienia
Tabele

6. JAK SKUTECZNIEJ KOMUNIKOWAĆ LICZBY?
Jak działać na wyobraźnię i zwiększyć dramaturgię komunikatu przez liczby?
"3" czy "trzy"?
Zero - szara eminencja
Jak skuteczniej komunikować upływ czasu, kwoty pieniężne?
Dokładne liczby - kiedy je stosować?

ĆWICZENIA PRAKTYCZNE – praca w małych grupach i indywidualna

______________________________________


PROWADZĄCY
PRAKTYK, aktywny copywriter, reklamowy "frontowiec", trener. Senior copywriter (m.in. Ogilvy, Young & Rubicam, Polymus), projektant, właściciel studia komunikacji marketingowej. Kieruje się przesłaniem, że marketing i reklama służą finalnie sprzedaży, a nie wygrywaniu festiwali. Pracował m.in. dla Bols, Bosch, Burger King, Commercial Union, Electrolux, Era, IBM, KFC, Dar Natury, Link4, Mastercook, Masterfoods, Microsoft, Plus GSM, Porsche, Palmolive, Philip Morris, Randstad, Sony Ericsson, US Pharmacia i in.

______________________________________

INFO
Termin: 15-16 listopada 2012
Miejsce: Warszawa, ul. Wilcza 9 (Centrum Konferencyjne WILCZA).
Cena: 1220 zł NETTO (+23% VAT).
Czas: 2 dni ćwiczeń, porad i praktycznych przykładów.

W cenie: szkolenie, materiały, miesiąc konsultacji, (e-mail, telefon), dostęp do materiałów online, smaczny catering i oczywiście imienny certyfikat dla każdego uczestnika.

SZCZEGÓŁOWE INFORMACJE i OPINIE O TYM SZKOLENIU: http://www.grupaautor.pl/szkolenia/copywriting.html
______________________________________

Dowiedz się i przećwicz: jak tworzyć skuteczniejsze materiały marketingowe. Przyjdź na to szkolenie

Zapisz się już dzisiaj – są jeszcze wolne miejsca

Z a p r a s z a m y
_________________________________

Zobacz też nasze pozostałe szkolenia reklamowe i marketingowe:

- szczegóły na stronie http://grupaAUTOR.pl
_________________________________
Barbara Ligocka

Barbara Ligocka Menager Szkoleń
Stageman Polska

Temat: OFERTY SZKOLENIOWE

ANIMACJA CZASU WOLNEGO

Szkolenia animatorów STAGEMAN to najlepsza okazja na zdobycie nowego zawodu i poszerzenie umiejętności praktycznych! Jeśli chcesz nauczyć się tańców animacyjnych, gier, zabaw, występów scenicznych oraz poznać pracę animatora od A do Z zapraszamy na jedyne tego typu szkolenie w kraju, przygotowane przez autora pierwszej w Polsce książki na temat animacji czasu wolnego!

Szkolenie dostarczyć ma wszelkich informacji i umiejętności, które są niezbędne w pracy Animatora Czasu Wolnego. Praca ta nie jest łatwa i wymaga wielu umiejętności praktycznych. O tych umiejętnościach dowiesz się właśnie na szkoleniu. Największą zaletą szkolenia są gotowe scenariusze gier, zabaw i zajęć animacyjnych, które można używać praktycznie wszędzie. Szkolenie ma charakter praktyczny – dowiesz się więc, co robić jako Animator w rzeczywistych sytuacjach. Będzie dużo ćwiczeń, gier, zabaw, scenek i umiejętności! Wszystko w odniesieniu do prawdziwej pracy animacyjnej.

Program i opieka merytoryczna:
Jakub B. Bączek - międzynarodowy ekspert z zakresu animacji czasu wolnego, autor książek: "Piłka siatkowa kobiet" (2005), "Podręcznik animatora czasu wolnego" (2008), "Animacja czasu wolnego" (2009) i "Psychologia eventów" (2011) oraz wielu innych publikacji z tych zakresów. Członek Stowarzyszenia Branży Eventowej i Event Managers Club. Z wykształcenia jest mgr pedagogiki, wychowania fizycznego i pracownikiem socjalnym, ale swoje życie związał z psychologią i animacją. Na jego zajęcia zjeżdżają się kursanci ze wszystkich zakątków kontynentu, a jego książki rozchodzą się w błyskawicznym tempie ("Animacja czasu wolnego" doczekała się już 5 wydania). Jakub B. Bączek był animatorem w takich miejscach jak Majorka, Szwajcaria, Niemcy, Kreta, Tunezja, Zakynthos, Turcja czy Jamajka. Współpracował z takimi markami jak TVN, Radio Zet czy Neckermann Polska. Za swoją działalność otrzymał w 2010 roku tytuł "Mecenasa Zdrowia". Wykłada na uczelniach, doradza firmom turystycznym, publikuje w takich czasopismach jak "Hotelarz", "Rynek Turystyczny" czy "Psychologia Biznesu". Swoje szkolenia prowadzi z pasją i pełnym zaangażowaniem - oprócz wiedzy i doświadczenia przekazuje swoim kursantom sporo energii i inspiracji do samodzielnej pracy.

Najbliższe szkolenia:
- Poznań: 10 - 11 listopada
- Kraków: 10 - 11 listopada
- Białystok: 17 - 18 listopada
- Gdynia: 17 - 18 listopada
- Biała Podlaska: 17 - 18 listopada
- Lublin: 24 - 25 listopada
- Wrocław: 24 - 25 listopada
- Bydgoszcz: 01 - 02 grudnia
- Kołobrzeg: 01 - 02 grudnia
- Katowice: 15 - 16 grudnia

Program® na http://stageman.pl

Patronat merytoryczny: ŚLĄSKI ODDZIAŁ POLSKIEJ IZBY TURYSTYKI
Patronat medialny: DZIENNIK TURYSTYCZNY

Cena: 350 zł

W cenę wliczone jest:
a) 18 godzin z doświadczonym Trenerem Animatorów (w tym 2 godziny szkolenia e-learningowego)
b) dostęp do e-learningowego pakietu szkoleniowego
c) materiały do szkolenia (balony, zabawki itp.)
d) certyfikat w języku polskim i angielskim
e) książka Jakuba B. Bączka „Animacja czasu wolnego” lub "Psychologia Eventów"
f) zniżki na kolejne szkolenia Stageman
g) propozycja pracy w animacji!!!

Korzyści z ukończenia szkolenia:
- poznasz prawa rządzące zajęciami animacyjnymi z dziećmi, młodzieżą i dorosłymi;
- poznasz i przetestujesz na własnej skórze różne scenariusze zabaw;;
- zobaczysz wiele przykładów gier i zabaw do zastosowania w animacji (weźmiesz w nich udział);
- zrozumiesz psychologiczne mechanizmy postępowania ludzi podczas gier i zabaw;
- poznasz nowe, kreatywne osoby;
- dowiesz się jak budować autorytet i prowadzić zajęcia z grupami;
- poznasz najważniejsze zasady konferansjerki;
- będziesz mieć szanse na podpisanie umowy z Firmami Animacyjnymi (dla zainteresowanych oferta pracy!).

Co odróżnia nas od konkurencji?
1) Trenerzy, którzy są praktykami
2) zawsze bezpłatne oferty pracy
3) praktyczny podręcznik "Animacja Czasu Wolnego" dla każdego Kursanta
4) przyjazna atmosfera panująca na wszystkich szkoleniach
5) stała dbałość o wysoką jakość poprzez superwizje

OSOBA KONTAKTOWA:

Barbara Ligocka
Manager Szkoleń
tel.: 796 666 609
e-mail: szkolenia@stageman.pl
gg: 12385489

konto usunięte

Temat: OFERTY SZKOLENIOWE

PRAWNIK W BIZNESIE - szkolenia

Fundacja Innowacyjnych Przedsięwzięć Społecznych zaprasza na szkolenia biznesowe z zakresu zakładania i prowadzenia kancelarii prawnej, technik negocjacji oraz marketingu prawniczego.

Nie czekaj, aż ktoś zajmie Twoje miejsce w biznesie.

Już dzisiaj dowiedz się, jak zyskać prestiż, pewność siebie i zdobyć niezależność!

TERMIN: pierwsze spotkanie - listopad/grudzień

MIEJSCE: Poznań, Wrocław, Gdańsk, Białystok, Kraków, Warszawa

ZAPISY NA SZKOLENIE: magdalena.bujak@fips.org.pl

Liczba miejsce ograniczona!

SZKOLENIE "PRAWNIK W BIZNESIE" POMOŻE CI:
1. pogłębić i zastosować praktycznie wiedzę wyniesioną ze studiów
2. zwiększyć Twoje kompetencje w zakresie budowania biznesowych relacji z klientem
3. przyswoić umiejętności negocjacyjne, komunikacyjne i marketingowe dzięki ćwiczeniom z praktykami oraz doświadczonymi coachami

ZOBACZ, CZEGO NAUCZYSZ SIĘ PODCZAS SZKOLEŃ! Oto przykładowe zagadnienia:
1. Negocjacje dla prawników (cele, BATNA, fazy negocjacji, negocjowanie zagadnień szczegółowych, profesjonalne techniki negocjacyjne)
2. Nawiązywanie pozytywnych relacji z klientem (podstawowe zasady komunikacji, rozmowa z trudnym klientem, wyznaczanie potrzeb klienta)
3. Komunikacja wewnętrzna (kreatywne rozwiązywanie problemów, rozwiązywanie konfliktów w zespole, idea Work-Life Balance)
4. Biznesowy savoir-vivre(przygotowywanie spotkań biznesowych, profesjonalne kontakty telefoniczne i mailowe)
5. Marketing usług profesjonalnych (różnice pomiędzy marketingiem zwykłym, a usługami profesjonalnymi, marketing a sprzedaż, specyfika marketingu prawniczego)
6. PR kancelarii prawnej (budowanie marki, tworzenie wizerunku kancelarii w Internecie, CSR)
7. Zatrudnianie pracowników (rekrutacja, informacje zwrotne, procedura zwalniania pracowników)
8. Rozwiązywanie problemów w biznesie, czyli co zrobić, gdy klient zalega z zapłatą, zrywa umowę lub tworzy negatywne opinie o kancelarii
9. Planowanie rozwoju kancelarii (formułowanie strategii rozwoju, kształtowanie polityki cenowej, pozycjonowanie na rynku)
10. Turniej negocjacyjny oraz podsumowanie szkolenia

Prowadzenie kancelarii jest prostsze, niż myślisz!

Zapisz się na szkolenie i zdobądź praktyczne umiejętności, dzięki którym osiągniesz swój cel!

ZAPISY NA SZKOLENIE: magdalena.bujak@fips.org.pl

TERMINY: pierwsze spotkanie w grudniu (kolejne – średnio raz na 3-4 tygodnie, w sumie 5 spotkań szkoleniowych)

CZAS TRWANIA: 4-5 godzin (jedno spotkanie)

Udział w szkoleniu jest odpłatny.

Organizator:
Fundacja Innowacyjnych Przedsięwzięć Społecznych
ul. J. Słowackiego 17/10, 60-822 Poznań
e-mail: biuro@fips.org.pl
http://fips.org.pl

Więcej informacji na temat szkolenia:
Magdalena Bujak
magdalena.bujak@fips.org.plMagdalena B. edytował(a) ten post dnia 12.11.12 o godzinie 11:36
Paulina Kierzek-Trzeciak

Paulina Kierzek-Trzeciak doktor
literaturoznawstwa,
trenerka rozwoju
osobistego i ...

Temat: OFERTY SZKOLENIOWE


Obrazek

Zapraszamy do Łodzi na warsztat:

SZLIFOWANIE DIAMENTU – POTENCJAŁ OSOBISTY DROGĄ DO SUKCESU ZAWODOWEGO

Pracujesz?

Pracowałeś?

Zamierzasz kiedykolwiek podjąć jakąkolwiek aktywność zawodową???


Jeśli tak, to ten warsztat jest dla Ciebie. Niezależnie od wieku, wykształcenia czy doświadczenia zawodowego możesz spróbować odkryć swoje predyspozycje zawodowe, wynikające z Twojego osobistego potencjału.

Pomoże Ci w tym warsztat „Szlifowanie diamentu”, podczas którego:
- przyjrzysz się sobie
- odkryjesz swoje mocne strony
- obalisz negatywne przekonania na swój temat
- nauczysz się myśleć i mówić o sobie dobrze
- wzmocnisz poczucie własnej wartości
- oswoisz sytuację przyjmowania komplementów
- przyjrzysz się swojej sytuacji zawodowej
- wyznaczysz potencjalne drogi rozwoju zawodowego

Na warsztat zapraszamy:
- poszukujących swojej drogi zawodowej
- planujących zmianę pracy lub zawodu
- bezrobotnych, którzy szukają najodpowiedniejszej dla siebie pracy
- pracujących, ale nie do końca zadowolonych ze swojej sytuacji zawodowej
- powracających do pracy i potrzebujących rozbiegu
- stojących przed decyzją o wyborze zawodu
- studentów, którzy czują, że sama wiedza to za mało
- chcących odkryć własny potencjał :)

Warsztat prowadzi Paulina Kierzek-Trzeciak – osoba zdecydowanie znająca swoje mocne strony i kochająca swoją pracę :) Więcej o prowadzącej na www.paulinakierzek.pl

NAJBLIŻSZY TERMIN:
17-18 listopada 2012
sobota, godz. 10-18
niedziela, godz. 9-17

CENA za 16-godzinny warsztat: 120 zł
Dowiedz się, jak skorzystać z promocji.

MIEJSCE:
Łódź

WIĘCEJ NA:
http://www.crearte.com.pl/szlifowanie_diamentu.php

DODATKOWE INFORMACJE I ZAPISY:
e-mail: kontakt@crearte.com.pl
tel. 501 340 704

ZAPRASZAMY!!!

Ilość miejsc na warsztatach jest ograniczona, dlatego prosimy o zapisy (mailowo lub telefonicznie) - także osoby, które klikną "Wybieram się" przy opisie spotkania.

Strona spotkania na GL: http://www.goldenline.pl/spotkanie/szlifowanie-diament...
Karolina M.

Karolina M. Owner, saleMordor.pl

Temat: OFERTY SZKOLENIOWE


Obrazek

PROMOCJE w eduFuturo:
- IT - Business Alignment - 27-28 listopada
15% rabatu przy zapisie dwóch osób z tej samej firmy!
- Modelowanie Procesów Biznesowych (BPMN) - 29-30 listopada
1 osoba z firmy - 2400 PLN (kolejna edycja już za 2600 PLN!)
2 osoba z firmy - 30% rabatu!
3 i kolejne - 50% rabatu!

NOWOŚCI w eduFuturo:
- Case study – lesson learned czyli seminaria o trudnych projektach IT
- Analiza obiektowa i projektowanie logiki oprogramowania z użyciem notacji UML
- Dokumentowanie wymagań i zarządzanie nimi: model motywacji biznesowej, Przypadki Użycia i Wymagania w SysML
- Przemawianie publiczne i autoprezentacja
- Zarządzanie czasem
- Warsztaty Menedżersko-Przywódcze
- Negocjacje i rozwiązywanie konfliktów (Harwardzki projekt negocjacyjny)

OFERTA 2013 w eduFuturo:
- Komunikacja IT-biznes - 23-24.01.2013
- Analiza obiektowa i projektowanie logiki oprogramowania z użyciem notacji UML - 29-30.01.2013
- Przemawianie publiczne i autoprezentacja - 31.01.-1.02.2013
- SZKOLENIE: Umowy na usługi i systemy IT - 7-8.02.2013
- Niezawodność i jakość usług IT - 27-28.02.2013
- Komunikacja w zespole projektowym - 13-14.03.2013
- Dokumentowanie wymagań i zarządzanie nimi: model motywacji biznesowej, Przypadki Użycia i Wymagania w SysML - 19-20.03.2013
- Komunikowanie zmiany (komunikacja projektów) - 10-11.04.2013
- Marketing usług IT - 8-9.05.2013
- Diagnozowanie problemów IT - 23-24.05.2013
- Zarządzanie dojrzałością organizacji IT - 12-13.06.2013

Kontakt:
e-mail: biuro@eduFuturo.pl
tel: 794 930 124
Wojciech Rosicki

Wojciech Rosicki Współtwórca marki
Manufakturafiran.pl

Temat: OFERTY SZKOLENIOWE

[NOWE SZKOLENIE KLUBÓW EDDU]: Najlepsze strategie zarządzania czasem


Obrazek


Bez tej wiedzy ludzie:

- są wydajni jedynie na 54% przeciętnego wyniku, bo nie wiedzą jak mogą robić wyniki ponadprzeciętne!
- zmniejszają swoją skuteczność, na starcie, o przynajmniej 15%, kiedy można ją, w prosty sposób zwiększyć i to w mniej niż 60 sekund!
- spędzają przynajmniej 50% swojego czasu na rzeczach, które nie przynoszą rezultatów, głęboko wierząc, że właśnie na nich mają się skupiać!

Co zyskasz przychodząc na szkolenie:

• skutecznie poradzić sobie ze złodziejami czasu wykorzystasz model – Eliminacja, Automatyzacja, Delegacja
• poznasz, z absolutnie nowej perspektywy, popularny temat reguły pareto i reguły Parkinsona, aby zwiększyć efektywność i skoncentrować się na tym co najważniejsze
• dowiesz się czym jest fałszywy multitasking i jak wreszcie robić go prawidłowo, aby oszczędzać czas
• dowiesz się jak przestać odkładać rzeczy na później i jak w prosty sposób wykształcić w sobie nawyk robienia ich od razu
• dowiesz się jak ludzie sabotują swoje cele, tracąc czas i jak przestać to robić
• nauczysz się planować retrospektywie, aby wykształcić w sobie nienaganną terminowość i punktualność
• poznasz czym są i jak skorzystać z Time Lines (linii czasu) i zrozumiesz dlaczego zarządzanie sobą w czasie jest tak naprawdę zarządzaniem myślami
• poznasz prosty i skuteczny model ZTD (Zen to Done) do efektywnego zarządzania swoimi działaniami w czasie

Uwaga!!! Powstanie nowy „problemem” pt. „Co mam teraz zrobić, z tym całym wolnym czasem, który wygenerowałem?” :) – temu też zaradzimy!
--------------------------------------------------------------------------------------
Mimo iż jest to tylko 1 dzień, może okazać się on momentem przełomowym, a wiedza, doświadczenie i umiejętności wyniesione z niego pozwolą Ci znacznie zwiększyć jakoś Twojego życia.

Twoja inwestycja:
39 zł (w dniu szkolenia 55zł)

Sprawdź datę szkolenia w Twoim mieście:
17.11.2012 - Bydgoszcz, Kielce, Katowice, Lublin, Łódź, Olsztyn, Toruń, Rzeszów, Warszawa
18.11.2012 - Gdańsk, Jelenia Góra, Koszalin, Kraków, Szczecin, Wrocław
24.11.2012 - Poznań, Białystok

Logistykę i zapisy znajdziesz na:
http://www.eddu.pl/component/content/article/37-fp-rok...

konto usunięte

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Justyna Misiewicz

Justyna Misiewicz Koordynator ds.
szkoleń

Temat: OFERTY SZKOLENIOWE

OFERTA SPECJALNA PRINCE2®
"CO DWIE GŁOWY TO NIE JEDNA"

Przy zakupie szkolenia PRINCE2® Foundation dla dwóch osób,

drugą osobę zaprosimy za 1600 zł brutto!

Łączna cena za pakietu to 5530 zł brutto.

Termin szkolenia objęty promocją:
- PRINCE2® Foundation - 10-12 grudnia 2012 r.

Zarezerwuj miejsce już dziś!
Justyna Misiewicz
+48 502-190-263
justyna.misiewicz@akn.pl
http://prince2.akn.pl
-------------------------------------------------------------------
PRINCE2® is a Registered Trade Mark of The Cabinet Office


Obrazek

konto usunięte

Temat: OFERTY SZKOLENIOWE

Szanowni Państwo, serdecznie zapraszamy do uczestnictwa w nowym szkoleniu organizowanym przez Firmę HUMAN SKILLS:

"Warsztat pracy doradcy zawodowego/coacha kariery- profesjonalne wprowadzenie w przygotowanie się do rozmowy kwalifikacyjnej. Wprowadzenie do JOB Coachingu"

Cele:

- poznanie sposobów sporządzania profesjonalnych dokumentów aplikacyjnych trafiających w oczekiwania i potrzeby osób/firm poszukujących pracowników,
- poznanie narzędzi aktywizacji społecznej i zawodowej osób chcących zmienić pracę lub/oraz bezrobotnych,
- praktyczne przygotowania biznesplanu.

Korzyści:

- uzyskanie informacji na temat właściwego diagnozowania zasobów i kompetencji kandydata,
- zaznajomienie się ze sposobami autoprezentacji niezbędnej podczas prowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej,
- poznanie technik profesjonalnego wytyczania ścieżek zawodowych,
- umiejętne odkrywanie mocnych i słabych stron kandydata w kontekście jego dalszego rozwoju,
- poznanie warunków niezbędnych do założenia własnej działalności gospodarczej oraz nauka sporządzania biznesplanu.

Grupa docelowa:

- coach`e kariery, doradcy zawodowi, psycholodzy, pedagodzy, pracownicy działów personalnych i kadrowych, osoby prowadzące działalność gospodarczą, liderzy Klubu Pracy, osoby zainteresowane powyższą tematyką.

Program szkolenia:

1.Jak prowadzić ocenę diagnostyczną kandydatów do pracy? Ćwiczenie grupowe, burza mózgów
i ujednolicenie zdobytej wiedzy.

2. Zasady profesjonalnego motywowania kandydata do podejmowania działań rozwojowych
o charakterze: edukacyjnym, zawodowym, osobistym czyli jak motywować aby się chciało kontynuować. Ćwiczenie indywidualne oparte na praktycznych technikach.

3. Rola komunikacji interpersonalnej: doradca zawodowy/coach kariery- klient.

4. Określanie mocnych i słabych kandydata, wzmocnienie poczucia własnej wartości, sposobu myślenia o sobie – ćwiczenie na forum bazujące na przekazanej merytoryce.

5. Bilans indywidualnych kompetencji klienta – ćwiczenie praktyczne.

6. Kryteria przygotowania profesjonalnych dokumentów aplikacyjnych (życiorys, list motywacyjny, portfolio). Praktyczne ćwiczenie jak przygotować odpowiednie błędy. Analiza case`ów czyli czego robić nie wolno.

7. Zasady skutecznej autoprezentacji będącej kluczem do sukcesu w rozmowie kwalifikacyjnej (ćwiczenie grupowe na forum):
- „4 sekundy”- rola pierwszego wrażenia,
- elementy właściwej autoprezentacji, w tym zasady dress code adekwatnego do danego środowiska pracy oraz niezbędny savoir vivre,
- trudne pytania „od” i „do” kandydata,

8. Jakich pytań i odpowiedzi unikać? Ćwiczenie grupowe oparte na autentycznych case`ach rekruterów. Praca z przykładowymi scenariuszami.

9. Aktywne metody poszukiwania zatrudnienia:
- Internet i inne media – przydatne miejsca.
- Urzędy Pracy, agencje rekrutacyjne, firmy doradztwa personalnego, bezpośrednie zgłaszanie się do firm, biura karier, targi branżowe, spotkania itp.
- rola sieci networkingowych – jak o nie dbać?

10. Samozatrudnienie- własna działalność gospodarcza – fakty i mity.

11. Tworzenie biznesplanu – propozycja ćwiczenia indywidulanego.

Podsumowanie szkolenia i przygotowanie check listy przez uczestników.

Cena: 490 zł netto (+23%VAT)
Promocje przy jednorazowym zgłoszeniu większej liczby osób.
Cena zawiera:

- materiały szkoleniowe;
- lunch;
- słodki poczęstunek, napoje;
- konsultacje poszkoleniowe;
- dyplom ukończenia szkolenia.

Kiedy?: 24 listopada 2012 r.(sobota)
Gdzie?: HUMAN SKILLS, ul. Marszałkowska 84/92, lok.117 (ścisłe Centrum)
Zgłoszenia:

W celu zgłoszenia się na szkolenie zapraszamy do kontaktu z naszym biurem nr tel. 22 49 80 328, 22 22 42 195, 196, 197.

konto usunięte

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora



Wyślij zaproszenie do