Ewa Klimczak

Ewa Klimczak Asystentka Prezesa /
Kierownik Biura
Zarządu /
Sekretarka...

Temat: OFERTY SZKOLENIOWE


Obrazek


Szkolenie „Rekrutacja skutecznych sprzedawców do działów handlowych”


Sprzedawcy i przedstawiciele handlowi to kluczowy element i fundament finansowy firmy. Bez odpowiednich handlowców najlepsza firma, najlepszy produkt, najlepsza usługa, nie znajdą nabywców.
Efektywna rekrutacja jest kluczem do budowania zespołów handlowych oraz zwiększania poziomu sprzedaży w firmie.

Cel szkolenia:
Uczestnicy szkolenia zdobędą wiedzę teoretyczną i praktyczną dotyczącą procesów rekrutacji pracowników działów sprzedaży. Zapoznają się ze skutecznymi i nowoczesnymi narzędziami rekrutacyjnymi, testami kwalifikacyjnymi wraz z ich analizą.

Szkolenie kładzie nacisk na proces pozyskiwania skutecznych pracowników działów handlowych.

Adresaci szkolenia:
Szkolenie skierowane wszystkich osób chcących zdobyć i poszerzyć wiedzę dotyczącą skutecznego procesu rekrutacji pracowników działów handlowych i przedstawicieli handlowych.
- Managerowie i kierownicy działów handlowych
- Managerowie i kierownicy HR
- Specjaliści zajmujący się rekrutacją
- Właściciele firm

Forma zajęć:
- Wykład wraz z prezentacją multimedialną
- Ćwiczenia i warsztaty grupowe
- Role playing – odgrywanie ról
- Analiza przykładowych testów rekrutacyjnych wraz z interpretacją
- Dyskusje i podsumowania

Czas trwania szkolenia:
Szkolenie w małych grupach, uwzględniających indywidualne potrzeby szkoleniowe uczestników.
Czas trwania szkolenia – 2 dni, 2x8 godz edukacyjnych
Miejsce szkolenia zostanie podane w terminie późniejszym.
Do zgłoszenia należy dołączyć zapotrzebowanie na nocleg


Program szkolenia:

1. Wprowadzenie do procesu rekrutacji do działów handlowych:
- Rekrutacja zewnętrzna – zalety i wady
- Rekrutacja wewnętrzna – zalety i wady

2. Przygotowanie do procesu rekrutacji:
- Identyfikacja potrzeb rekrutacyjnych
- Ustalenie profilu kandydata do pracy
- Wybór medium ogłoszeń rekrutacyjnych
- Przygotowanie idealnego ogłoszenia o pracy

3. Wstępna selekcja kandydatów
- Analiza CV i listów motywacyjnych
- Prerozmowa telefoniczna z kandydatami

4. Zaplanowanie i przygotowanie rozmowy kwalifikacyjnej:
- Ustalenie liczby etapów rekrutacji
- Rodzaje etapów rekrutacyjnych – wiedza którą można uzyskać podczas każdego z etapów
- Ilość rekruterów na rozmowie kwalifikacyjnej

5. Narzędzia wspomagające rekrutację:
- Ankiety
- Testy osobowościowe
- Testy wiedzy
- Zadania praktyczne

6. Przebieg rozmowy rekrutacyjnej:
- Atmosfera rozmowy kwalifikacyjnej
- Pytania do kandydata – zadawanie właściwych pytań i interpretacja odpowiedzi
- Analiza zachowania kandydata podczas oczekiwania na rozmowę oraz podczas rozmowy
kwalifikacyjnej
- Analiza pozawerbalnych komunikatów wysyłanych przez kandydata

7. Ocena kandydata i dalszy proces selekcyjny:
- Unikanie błędów podczas oceny kandydatów
- Niezbędne cechy osobowości sprzedawców
- Rozpoznanie osób wewnątrz i zewnątrzsterowalnych

8. Zakończenie procesu rekrutacji

Trener : Anna Maria Naściszewska

Trener biznesowy i konsultant. Absolwentka socjologii na Uniwersytecie Jagiellońskim. Obecnie pisze doktorat w Instytucie Psychologii Stosowanej UJ z zakresu technik wpływu społecznego, emocji oraz mowy ciała. Wykładowca studiów podyplomowych na WSZiB w Krakowie. Cyklicznie prowadzi zajęcia dla studentów UJ oraz UEK. Specjalizuje się w szkoleniach związanych z kompetencjami miękkimi: zwiększenia skuteczności sprzedaży, budowania i zarządzania zespołami handlowymi, negocjacjami, obsługą klienta oraz autoprezentacją. Od wielu lat działa jako rekruter i konsultant procesów rekrutacyjnych na różne stanowiska. Posiada wieloletnie doświadczenie na stanowiskach kierowniczych.

Szczegóły i formularz zapisu>>>
Sandra Rzewuska Kalinowska

Sandra Rzewuska
Kalinowska
Psycholog Sportu,
Trener rozwoju
osobistego

Temat: OFERTY SZKOLENIOWE


Obrazek


Zapraszamy na warsztaty:

ZARZĄDZAJ ASERTYWNIE SWOJĄ ENERGIĄ W CZASIE.

22 maja 2012 (wtorek) godz 15-20 Warszawa
14 czerwca 2012 (czwartek) godz. 14-19 warszawa

PROGRAM
Nie wierzymy w „czasorozciągacz”, ale wierzymy w możliwość zarządzania czasem który wszystkim jest dany ten sam. W programie warsztatu: metody planowania, selekcji zadań, wyznaczanie celów, krótko i długoterminowych. Asertywna komunikacja, ułatwiająca zarządzanie czasem i swoją energią. Dyskusja nad pożeraczami czasu. Wskazówki pomagające stać się panem
własnego czasu! Uczestnicy będą mieli okazję również, do ćwiczenia umiejętności relaksacji, aby przerwy i odpoczynek były efektywnie wykorzystywane i dawały nową energię.

MOJE TALENTY I WARTOŚCI CZYLI JAK BUDOWAĆ WŁASNĄ ŚCIEŻKĘ

05 czerwca 2012 (wtorek) godz 15-20 Warszawa
24 maja 2012 (czwartek) godz. 10-15 Warszawa

PROGRAM
Warsztat będzie okazją do zastanowienia się nad swoimi priorytetami,
wartościami, poszukania swoich mocnych stron. Na tej bazie będziemy budować
poczucie pewności siebie i planować swoje cele krotko i długoterminowe.

A jak zajęcia ocenili uczestnicy:

„Prowadząca uzyskała wspaniały efekt otwarcia, ośmielenia, zintegrowania grupy i towarzyszenia jej w realizowanych podczas warsztatu działaniach w mądry i nie gwiazdorski sposób”

„(…) sporo rzeczy uzmysłowiłem sobie na nowo, metody do zastosowania w domu na co dzień. Dało mi tez refleksję, aby zastanowić się ponownie nad celami i wartościami w życiu)”

„Pozytywna energia, sporo materiałów. Bardzo dziękuję!”

Lokalizacja: Warszawa
(Powiśle) ul. Solec 81b. Pra-co-wnia

Koszt: 120 zł/os* lub 90 zł dla stałych uczestników i osób polecających. Cena obejmuje uczestnictwo w warsztacie, materiały, przerwę kawową, certyfikat.

Organizujemy również warsztaty zamknięte dla firm, oraz coaching indywidulany

Zapisy: poprzez formularz on-line
http://www.topwyszkoleni.pl/warsztaty/formularz.php
Anna Kacprzyk

Anna Kacprzyk Digital Team Leadar

Temat: OFERTY SZKOLENIOWE

Serdecznie zapraszam na ostatnie terminy szkoleń, realizowanych w ramach projektu Akademia PARP - Zostań ekspertem ds. e-learningu. Projekt skierowany jest do przedsiębiorstw związanych z edukacją i szkoleniami oraz osób prowadzących własną działalność gospodarczą o podobnym profilu.

Pozostałe terminy:
E-learning stymulatorem przedsiębiorczości i innowacyjności MMŚP: Warszawa 28-30.05.2012
Treści szkolenia w formule on line: Warszawa 28-30.05.2012
Szkolenie e-learningowe jako proces mentorski: Warszawa 4-5.06.2012

Wszystkie szkolenia są w 100% finansowane ze środków EFS. Więcej informacji znajdą Państwo na stronie http://www.ekspert-elearningu.akademiaparp.gov.pl

Osoby zainteresowane bardzo proszę o kontakt:

Anna Kacprzyk
22 53 39 838
akacprzyk@betacom.com.pl
Małgorzata U.

Małgorzata U. EURO WORK- SZKOLENIA
HR, Katowice

Temat: OFERTY SZKOLENIOWE

Jesteśmy Instytucją Szkoleniową wpisaną do RIS w Wojewódzkim Urzędzie Pracy w Katowicach pod nr 2.24/00001/2012.

Zapraszamy wszystkie osoby zainteresowane rozwojem umiejętności z zakresu selekcji oraz rekrutacji kandydatów do pracy za granicą na profesjonalne szkolenie w zakresie:

SPECJALISTA DS REKRUTACJI NA RYNKI ZAGRANICZNE - SKUTECZNA REKRUTACJA I SELEKCJA PRACOWNIKÓW

Oferowane Państwu szkolenie jest 2 dniowe, zakończone uzyskaniem zaświadczenia.

Program szkolenia:
Agencja zatrudnienia- wyjaśnienie i omówienie  pojęć.
Prawa i obowiązki agencji zatrudnienia.
Wyjaśnienie  przepisów ustawy o ochronie danych osobowych.
Zasady współpracy agencji zatrudnienia z pracodawcą zagranicznym.
Specyfika rekrutacji zagranicznej – rekrutacja na rynku polskim a na rynkach zagranicznych - podobieństwa - różnice.
Wyjaśnienie pojęcia rekrutacja.
Tworzenie opisu stanowiska pracy.
Nauka tworzenia ogłoszeń  o pracę.
Serwisy pracy- odpowiednie do rekrutacji na rynki zagraniczne.
Inne metody dotarcia do odpowiednich kandydatów w zależności od wymagań pracodawcy.
Wyjaśnienie pojęcia selekcja.
Zebranie wszystkich dokumentów aplikacyjnych.
Nauka analizowania dokumentów aplikacyjnych.
Wstępna selekcja aplikacji najbardziej spełniających wymagania oferty.
Zastosowanie technik naboru kandydatów wobec wyselekcjonowanych osób oraz dokonanie na ich podstawie dalszej selekcji, metody selekcji.
Odpowiednie prowadzenie interview telefonicznego.
Przygotowanie i prowadzenie rozmowy kwalifikacyjnej.
Rodzaje pytań na rozmowie kwalifikacyjnej.
Metody sprawdzania języka obcego podczas rozmowy kwalifikacyjnej.
Sporządzenie notatek i raportów z przebiegu rozmowy kwalifikacyjnej.
Błędy w postrzeganiu  wpływające na wybór właściwych kandydatów.
Sposoby zbierania i sprawdzania referencji kandydatów  oraz weryfikacja informacji zamieszczonych w CV.
Sporządzanie raportów do pracodawcy zagranicznego z przebiegu procesu rekrutacji w  trakcie i po zakończeniu rekrutacji.
Rodzaje testów jako narzędzi selekcji.
Nauka udzielania informacji zwrotnej kandydatom.
Przygotowanie osób zaakceptowanych przez pracodawcę zagranicznego do wyjazdu.
Rodzaje przekazywanych informacji niezbędnych dla osób wyjeżdżających do pracy za granicę.
Zorganizowanie wyjazdu pracowników.
Omówienie problemów mogących zaistnieć po wyjeździe osób za granicę i sposoby ich rozwiązania.
Konsekwencje niewłaściwego  doboru kandydata na stanowisko pracy.
Podsumowanie.

Konspekt szkolenia  ma charakter ogólny.
Program szkolenia może być dowolnie modyfikowany z uwzględnieniem potrzeb klienta.

W celu uzyskania szczegółowej oferty zapraszamy do kontaktu z nasza firmą pod numerem telefonu 32 258 05 64 bądź przez adres mailowy szkolenia@eurowork.net.pl

Euro Work
Ul. Słowackiego 10/4
40-093 Katowice
32 258 05 64
http://szkolenia-rekrutacja.pl

Łukasz Wittenberg

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

Temat: OFERTY SZKOLENIOWE

Wakacyjny Pakiet Rozwojowy!


Obrazek

Wakacje to najczęściej letnie urlopy, jednak reszta tego okresu to czas zmarnowany w oczekiwaniu na powrót z urlopu innych współpracowników. Czas ten można jednak wykorzystać na zwiększenie swojej wartości na rynku pracy i u swego pracodawcy.

W wakacje zajmiemy się rozwojem Twoich kwalifikacji:

- zaraz po zgłoszeniu otrzymasz podręcznik, z którego poznasz podstawy wybranego standardu zarządzania: PMBOK®Guide oraz PRINCE2®, M_o_R®, P3O®, MSP®, (akredytowane przez APMG),

- szkolenie w gwarantowanym terminie (czerwiec-sierpień):
Obrazek
prowadzone przez doświadczonego trenera, poszerzy wiedzę tak, by możliwe było uzyskanie certyfikatu;

- testy kompetencyjne, zdiagnozują Twoje mocne strony i obszary rozwoju;

- coaching pomoże Ci określić ścieżkę udoskonalenia słabszych stron.

Zapisy i informacje:
Ewa Żakowicz, Kierownik Projektów Sprzedażowych
ewa.zakowicz@skills.pl,
tel. kom. 603 336 663, infolinia z całej Polski z tel. stac. 801 00 666 7.

Pozdrawiamy serdecznie i zapraszamy do współpracy
Zespół skills sp. z o.o.
http://www.skills.pl

skills sp. z o. o. jest członkiem instytucjonalnym International Project Management Association Polska (IPMA Polska) oraz Best Practice User Group Polska (BPUG Polska).
PRINCE2®, M_o_R®, MSP®, P3O® są zarejestrowanymi znakami handlowymi The Cabinet Office. PMI®, PMP®, CAPM®, PMBOK® są zarejestrowanymi znakami handlowymi Project Management Institute
Marta Pogorzelska-Nędzi edytował(a) ten post dnia 24.05.12 o godzinie 11:49
Janusz Wygocki

Janusz Wygocki www.sdm-hr.pl

Temat: OFERTY SZKOLENIOWE


Obrazek

Zapraszamy wszystkich chętnych do podnoszenia swoich umiejętności sprzedażowych na szkolenia organizowane przez firmę SDM Team HR Advisors:

"Telesprzedaż - sztuka słowa i głosu,czyli jak sprzedawać przez telefon" 01.06.2012
"Profesjonalny Handlowiec"08-09.06.2012
"Trudne sytuacje w obsłudze Klienta"15.06.2012
"Skuteczny kierownik. Sztuka bycia szefem"22-23.06.2012
"Wystąpienia publiczne"30.06.2012
"Czasorozciągiwacz - jak efektywnie zarządzać czasem"07.07.2012

Jeśli jesteście Państwo zainteresowni przeprowadzeniem szkoleń zamkniętych w indywidualnym i dogodnym dla Państwa terminie - prosimy o konktakt.
Zapraszamy serdecznie również do zapoznania się z pozostałą naszą ofertą zamieszczoną na naszej stronie:
http://www.sdm-hr.pl
http://www.e-ph.com.pl e-ph.Portal Handlowców

Obrazek

Temat: OFERTY SZKOLENIOWE

CYKL SZKOLENIOWY PROFESJONALNY COACH

1. Filozofia Coachingu w Polskiej Szkole Coachingu (PSC):

a) wierzymy, że każdy Człowiek w swej istocie posiada wszystko, czego potrzebuje, a człowiek zintegrowany może osiągnąć wszystko czego zapragnie;

b) wierzymy, że Klient wie najlepiej, co jest dla niego najlepsze, wszystkie odpowiedzi są w Kliencie;

c) wierzymy, że niezależnie w jakim obszarze pracujesz coachingowo z Klientem, zawsze celem nadrzędnym jest rozwój samoświadomości prowadzący do integracji osobowości;

d) wierzymy, że coaching działa systemowo i procesowo;

e) wierzymy, że siła do zmiany płynie z relacji.

2. Cele ogólne programu PROFESJONALNY COACH:

a) zdobycie umiejętności koniecznych do profesjonalnego prowadzenia coachingu, określonych przez standardy ICF;

b) poznanie różnych modeli pracy coachingowej, w tym modelu autorskiego Polskiej Szkoły Coachingu (PSC) i wypracowanie własnego stylu pracy coachingowej;

c) ukończenie własnego szkolenia, niezbędnego do ubiegania się o międzynarodowy certyfikat Professional Certified Coach (PCC), nadawany przez ICF i zbudowanie indywidualnego planu rozwoju umiejętności coachingowych;

d) praktyka w prowadzeniu sesji coachingowych z wykorzystaniem wielu narzędzi pracy coachingowej;

e) pogłębienie samoświadomości i rozwój osobisty.

3. STRUKTURA szkolenia PROFESJONALNY COACH:

Program składa się z następujących modułów szkoleniowych:

 MODUŁ I, COACHING - narzędzie wprowadzania zmian - CO - warsztat 24h
 MODUŁ II, COACHING - narzędzie rozwoju świadomości Klienta - KTO - warsztat 24h
 MODUŁ III, COACHING - różnorodność podejść i narzędzi - JAK - warsztat 24h
 MODUŁ IV, COACHING - narzędzie integracji doświadczenia - KTO, CO, JAK - warsztat superwizujący prowadzenie sesji coachingowych Uczestników 24h

 3 ćwiczeniowe sesje coachingowe między Uczestnikami projektu – 27h (3x9h) oraz nagrania audio-video sesji coachingowych prowadzonych z Klientem 30 min - 1h

I Moduł: 22-23-24 czerwca 2012
II Moduł: 14-15-16 września 2012
III Moduł: 26-27-28 października 2012
IV Moduł: 7-8-9 grudnia 2012

Miejsce szkolenia - zajęcia w ramach programu PROFESJONALNY COACH, odbywać się będą w Katowicach,

http://metrum.edu.pl

rachwaniec@gmail.com
Anna Nikiel

Anna Nikiel Specjalista ds.
promocji

Temat: OFERTY SZKOLENIOWE

Zapraszamy do nauki j,obcych w naszej szkole. U nas sam ustalasz terminy, częstotliwość i miejsce zajęć. Dla nas nie ma żadnych barier.Pomożemy osiągnąć Ci sukces zawodowy http://www.szkola-shamrock.pl/

Temat: OFERTY SZKOLENIOWE

Akredytowane szkolenia z zarządzania dostępne w całej Polsce


Obrazek


Okres wakacyjny to zazwyczaj czas zmarnowany w oczekiwaniu na powrót z urlopu innych współpracowników. Warto więc go wykorzystać na zwiększenie swojej wartości na rynku pracy i u swego pracodawcy.

W czasie wakacje zajmiemy się rozwojem Twoich kwalifikacji, dlatego proponujemy kompleksowe pakiety rozwojowe, zawierające m.in. szkolenia z wybranego standardu zarządzania: PRINCE2®, P3O®, M_o_R®, MSP® (akredytowane przez APMG) które są prowadzone przez doświadczonych trenerów i poszerzają wiedzę tak, by możliwe było uzyskanie certyfikatu.

Wakacyjne terminy szkoleń otwartych, organizowanych przez skills® :

PRINCE2®: 11-15.06.2012; 25-29.06.2012; 09-13.07.2012; 23-27.07.2012; 06-10.08.2012; 20-24.08.2012

M_o_R®: 18-22.06.2012

P3O®: 02-06.07.2012

MSP®: 30.07-02.08.2012

Chcąc ułatwić dostęp do akredytowanych szkoleń wraz z egzaminami, oferujemy ciekawe rozwiązanie - powyższe szkolenia dostępne są "na żywo" - z dowolnego miejsca w Polsce - poprzez Internet. Dodatkowe informacje oraz opinie osób, które uczestniczyły w takiej formie szkoleń i w egzaminach, znajdują się na stronie: http://skills.pl/szkolenia_LiveLearning.html

Szczegółowe informacje i zgłoszenia na szkolenia:
Ewa Żakowicz, Kierownik Projektów Sprzedażowych
ewa.zakowicz@skills.pl,
tel. kom. 603 336 663


Jesteśmy przekonani, że nasza sprawdzona oferta przyniesie Państwu zarówno oszczędność czasu, jak i wymierne korzyści.

Zapraszamy do współpracy ze skills®
http://www.skills.pl

skills sp. z o. o. jest członkiem instytucjonalnym International Project Management Association Polska (IPMA Polska) oraz Best Practice User Group Polska (BPUG Polska). PRINCE2®, M_o_R®, MSP®, P3O® są zarejestrowanymi znakami handlowymi The Cabinet Office.
Michał Faron

Michał Faron Trener biznesu,
Doradca HR,
Executive coach

Temat: OFERTY SZKOLENIOWE

Dzień Dobry,
Zapraszam na inspirujące wydarzenie dotyczące rozumienia dynamiki grup i organizacji.

To szkolenie jest dla osób, które pracują z grupami:
* menedżerowie
* trenerzy
* konsultanci
* coache
* wszyscy, których fascynuje proces grupowy i podskórne mechanizmy relacji.

Czterodniowy program jest prowadzony w oparciu o metodologię group relations, wykorzystywaną w organizowanych na całym świecie seminariów adresowanych do liderów, trenerów, coachów i konsultantów pracujących z organizacjami.

To co na pewno się wydarzy:
Uczestnicy w intensywny sposób doświadczają dynamiki małych i większych grup, koncentrując uwagę na procesach działających "pod powierzchnią" obserwowanych zachowań.

Lepsze zrozumienie podskórnych mechanizmów determinujących funkcjonowanie zespołów i całych organizacji daje uczestnikom możliwość bardziej świadomego oddziaływania na ich rozwój. Osoby, które ukończą warsztaty zyskają większą elastyczność w pracy z ludźmi i staną się bardziej efektywni w odpowiadaniu na potrzeby grup, którymi kierują.


Więcej o programie: Warsztaty Dynamiki Grupowej

Termin: 11-14 października 2012 roku
Gdzie: Kraków
Cena: 2200 zł (netto) - do 2 czerwca cena promocyjna (1950 zł)

WAŻNA INFORMACJA
* Warsztaty prowadzone są w języku angielskim
* W programie może wziąć udział ok 60 osób - to daje niesamowite możliwości obserwowania nie tylko tego co w małej grupie ale również relacji międzygrupowych i doświadczania tego co dzieje się w dużych systemach/organizacjach

Chętnie udzielę więcej szczegółów merytorycznych
Michał Faron
tel. +48 601 626 444
e-mail: michal.faron@uj.edu.pl
Anna Nikiel

Anna Nikiel Specjalista ds.
promocji

Temat: OFERTY SZKOLENIOWE

Zbliżają się wakacje. Większość szkół językowych ma w tym okresie przerwę wakacyjną. Szkoła Językowa Fundacji Shamrock pracuje bez przerwy !!!
Wykorzystaj wakacje i chwilę wolnego czasu na własny rozwój i poprawę kompetencji językowych !!! To z pewnosią zaprocentuje !!!
http://www.szkola-shamrock.pl/
Zapraszamy
Pn - Pt: 09:00 - 16:00
Gadu - Gadu: 28643507
Tel: 00 48 77 466 18 18.
Wojciech Rosicki

Wojciech Rosicki Współtwórca marki
Manufakturafiran.pl

Temat: OFERTY SZKOLENIOWE


Obrazek


[NOWE SZKOLENIE KLUBÓW EDDU]: Inteligencja emocjonalna

Emocje to jedne z najbardziej pierwotnych procesów, które towarzyszą nam od początku ludzkości. Ludzie często z braku podstawowej wiedzy o działaniu własnych emocji nie mają dostępu do korzyści płynących ze świadomego ich używania.

Jeśli chcesz nauczyć się zarządzać swoimi emocjami, mieć większy wpływ na swoje życie, nauczyć się, w jaki sposób budować zasobne stany emocjonalne i korzystać z nich w różnych obszarach w swoim życiu: od szkoły, przez pracę, dom, rodzinę i związki, aż po relację z samym sobą. Przyjdź na najbliższy klub EDDU i naucz się efektywnie zarządzać swoimi emocjami, a ponadto:
Nauczysz się rozpoznawać i wybierać źródło swojej automotywacji, dzięki czemu znacznie szybciej będziesz osiągał to, co sobie założyłeś i jednocześnie zyskasz czas dla siebie,
Dowiesz się, w jaki sposób integrować emocje, które wyparłeś ze swojego życia,
Zyskasz nowe sposoby na radzenie sobie w sytuacjach stresowych, dzięki czemu zyskasz większe pole działania, do którego nie dawałeś sobie wcześniej dostępu,
Będziesz wykonywał ćwiczenia obserwacji emocji, dialogów wewnętrznych i obrazów, dzięki czemu zyskasz dystans i paletę możliwości wpływu na własne samopoczucie,
Będziesz ćwiczył ekspresję poprzez wchodzenie w pełną paletę stanów emocjonalnych, pozwalając sobie na integrację tych emocji, których chcesz, by było więcej w Twoim życiu.


Obrazek


To szkolenie to, żywa interakcja i wprowadzanie wiedzy w praktyce. Tego nie zapewni Ci żadna książka. Dołącz do grona ludzi, którzy korzystają z poznanej wiedzy w swoim życiu i zacznij jej używać jeszcze tego samego dnia.

Inwestycja:
39 zł


Logistykę, zapisy i termin klubu w Twoim mieście znajdziesz na:
www.eddu.pl

konto usunięte

Temat: OFERTY SZKOLENIOWE


Obrazek


Szkolenie "Marketing internetowy" to 2 dni zajęć - prawdopodobnie najbardziej kompleksowe ujęcie tego tematu w Polsce! Zobacz jak możemy pomóc Ci w skutecznym pozyskiwaniu klientów przez internet.

Szczegóły i zapisy: http://socialmedianow.pl/index.php/o-projekcie

I. Co się będzie działo?

Działania marketingowe w internecie można porównać do wizyty gości w domu. Po pierwsze trzeba przygotować się na ich wizytę - posprzątać. Następnie możemy zacząć zapraszanie. Potem goście nas odwiedzają, a my weryfikujemy czy są z tej wizyty zadowoleni i czy spotkanie wygląda tak, jak byśmy tego oczekiwali. Wreszcie goście nas opuszczają, a my robimy wszystko, aby podtrzymać z nimi kontakt i aby w przyszłości do nas wrócili.

Internetowym „domem” jest strona WWW Twojej firmy, Gośćmi potencjalni klienci. Zanim zaczniemy zapraszać, trzeba więc uporządkować lub stworzyć tę stronę i tym właśnie podczas szkoleń zajmiemy się w pierwszej kolejności.

1. Strona internetowa.

Skuteczna strona musi spełniać trzy kryteria:

a) umieć komunikować się z potencjalnym klientem. Zabronione jest więc witanie go komunikatami w stylu „O nas”, „O firmie”, „Nasz zespół”, „Aktualności firmowe”. Istnieje znacznie lepsza strategia komunikacji, którą stosują już być może Twoi konkurenci – dobrych przykładów jest także w Polsce coraz więcej.

b) „wiedzieć czego chce” od potencjalnego klienta (koniecznie!). Trzeba umieć zdefiniować NOA („najbardziej oczekiwaną akcję”), która przybliży potencjalnego klienta do tego, by stał się klientem rzeczywistym. To najważniejsza z zasad.

c) być intuicyjna – spełniać „6 zasad użyteczności stron WWW” (jak choćby Allegro). Jeśli tego nie robi, wysiłek w dwóch powyższych punktach może pójść na marne.

Szczegóły i zapisy: http://socialmedianow.pl/index.php/component/chronocon...

2. Pozyskiwanie klientów.

Gdy szczęśliwie udało się posprzątać, czas na zaproszenie gości. Aktywnych internautów mamy w Polsce kilkanaście milionów, ale nam chodzi oczywiście o tych, którzy należą do naszej grupy docelowej. Do tego selekcjonowania i zapraszania odpowiednich dla naszej działalności osób służyć będą między innymi:

a) Media społecznościowe na czele z Facebookiem (ale także Nasza-Klasa, Goldenline, Pinterest). Facebook kryje w sobie dwa podstawowe sposoby dotarcia do klientów – płatne i bezpłatne.

Płatne to reklama, która daje wręcz niesamowite możliwości dotarcia do wąskiej grupy docelowej. Metody bezpłatne to stworzenie „fanpage”. Warto, bo to źródło bardzo dużej liczby potencjalnych klientów. Istnieje też „turbodoładowanie”, które pozwala legalnie i minimalnym kosztem podwoić albo potroić liczbę fanów w ciągu kilku(nastu)dni. O wszystkim tym również na zajęciach.

b) Reklama w Google AdWords. Kontekstowe prezentowanie reklam w Google wciąż ma swoje zalety w porównaniu z reklamą na Facebooku i nie stać Cię, aby ignorować tę formę dotarcia do klientów. Znamy całkiem sporo firm, które tylko na tym bazują i radzą sobie naprawdę dobrze. Nie działają one jednak na oślep, a korzystają z narzędzia, które pozwala przed kampanią (!) sprawdzić jak wiele osób wpisuje w Google daną frazę, to znaczy, ile osób szuka tego, co oferujemy. Koniec z działaniem po omacku!

Szczegóły i zapisy: http://socialmedianow.pl/index.php/o-projekcie

c) Pozycjonowanie. Nie aspirujemy do bycia zaawansowanym kursem dla pozycjonerów, ale przedstawimy najważniejsze mechanizmy. Pozwoli Ci to „dogadać” się z firmą, która oferuje takie usługi, wybrać najlepszą lub samodzielnie zmodyfikować najważniejsze elementy serwisu.

d) Wikipedia. To bardzo niedoceniane źródło ruchu, czyli mówiąc po ludzku – potencjalnych klientów. Istnieje szybka i niezwykle skuteczna strategia, która pozwoli Ci „przechwycić” bardzo wartościowych internautów (dane statystyczne pokazują, że osoby przechodzące z Wikipedii spędzają na stronie więcej czasu i odwiedzają więcej podstron).

e) YouTube. Niezwykle niedoceniane w Polsce źródło potencjalnych klientów. Jeśli zdecydujesz się na obecność w tym kanale komunikacji, napotkasz minimalną konkurencję.

Na zajęciach przedyskutujemy także inne narzędzia marketingu internetowego, takie jak zakupy grupowe (Groupon, Gruper i – również wart uwagi - Citeam), e-marketing szeptany (fora, blogi, kampanie banerowe i artykuły (nie zawsze) sponsorowane.

Szczegóły i zapisy: http://socialmedianow.pl/index.php/component/chronocon...

3. Analiza efektów i relacje z (potencjalnymi) klientami.

Trzecim punktem szkoleń będzie analiza efektywności podjętych działań. One się po prostu muszą opłacać, inaczej nie mają sensu. Szczęśliwie, dzięki bezpłatnemu systemowi Google Analytics, jesteśmy w stanie zorientować się, które narzędzia promocji działają lepiej, a które gorzej i skoncentrować się na tych bardziej efektywnych.

I wreszcie szalenie ważna sprawa na koniec. Budowanie bazy klientów i bazy potencjalnych klientów. I nie chodzi tu o typowego newslettera, gdzie wszyscy zapisani do bazy dostają te same „spamerskie” maile.

To, co naprawdę działa, to budowanie listy adresowej w oparciu o wiedzę, dawanie wartości i zdalne budowanie relacji z odbiorcami. A to wszystko za pomocą bezpłatnych lub tanich narzędzi i prawie automatycznie. Więcej na szkoleniach.

Szczegóły i zapisy: http://socialmedianow.pl/index.php/component/chronocon...

III. Koszty

597 zł brutto

Koszt obejmuje 2 dni zajęć, Certyfikat, obiady i przerwy kawowe.

Szczegóły i zapisy: http://socialmedianow.pl/index.php/component/chronocon...

IV. Terminy:

Szkolenia odbędą się w Warszawie w dniach 11-12.07.2012, informacje o kolejnych miastach i terminach dostępne na naszej stronie
Ewa Klimczak

Ewa Klimczak Asystentka Prezesa /
Kierownik Biura
Zarządu /
Sekretarka...

Temat: OFERTY SZKOLENIOWE

Witam,

chciałabym polecić osobom, które nie wiedzą jeszcze, w jaki sposób zainwestować swoje oszczędności, które obawiają się kryzysu i martwią o swoją przyszłość - szkolenie:


Obrazek


Szkolenie prowadzone będzie przez wybitnych Ekspertów, którzy krok po kroku przekażą merytoryczną i praktyczną wiedzę, jak zostać rentierem nieruchomości.

Helios Edukacja sp. z o.o.
al. Słowackiego 39/36
31-159 Kraków
Adrian T.

Adrian T. www.autor.biz

Temat: OFERTY SZKOLENIOWE


Obrazek




Obrazek


COPYWRITING – SKUTECZNA SPRZEDAŻ ZA POMOCĄ SŁÓW

Warsztaty 18-19 czerwca, WARSZAWA.

Dowiedz się jak pisać: krótko, treściwie i skutecznie.

„Dlaczego nasza oferta nie działa? Jak zacząć ten list? Czy teksty na naszej stronie www muszą być tak nudne i długie? Co zrobić, żeby nasz komunikat zachęcał do działania?”

Po tym szkoleniu będziesz znać odpowiedzi na powyższe pytania. I nie będziesz musiał nikogo prosić, aby stworzyć skuteczną ofertę. Niezależnie od tego, czy sam tworzysz teksty, czy zlecasz to komuś innemu – będziesz wiedzieć jak zaplanować i tworzyć komunikat, a także efektywniej współpracować z Twoim copywriterem.

Szkolenie nastawione na sprzedaż, skuteczność i zwięzłość, a NIE na kolekcjonowanie nagród na festiwalach reklamowych.

ĆWICZENIA, ĆWICZENIA I JESZCZE RAZ ĆWICZENIA!

________________________________________

CO OTRZYMUJESZ?

Ćwiczenia praktyczne, wiedzę, inspiracje, pomysły i cały pakiet przykładów na to:

* jak stworzyć skuteczną ofertę, nagłówek, slogan, list biznesowy, e-mail, tekst strony www, brand story;
* jak skutecznie sprzedawać i przekazywać informacje za pomocą słów;
* jak "podkręcić" komunikat bez zmieniania faktów;
* jak skutecznie używać liczb w tekstach marketingowych i reklamowych;
* jak "zabrać się" do pisania, podkreślać korzyści, stworzyć hierarchię informacji;

... a przede wszystkim:
* jak MYŚLEĆ tak, jak skuteczny, "rasowy" copywriter.

______________________________________

DODATKOWO OTRZYMUJESZ:

dostęp do bazy materiałów szkoleniowych online (przykłady, ćwiczenia, case study, linki)
______________________________________

JAK TO SZKOLENIE POMOŻE W TWOJEJ CODZIENNEJ PRACY?

Po szkoleniu:

* będziesz skuteczniej komunikować się podczas prezentacji, spotkania, rozmowy telefonicznej,
* obniżysz koszty dzięki zwiększeniu niezależności od zewnętrznych dostawców usług marketingowych,
* poprawisz jakość relacji z Twoimi klientami, współpracownikami i... przełożonymi.

______________________________________

DLA KOGO JEST TO SZKOLENIE

* Pracownik działu marketingu, promocji, PR, sprzedaży, copywriter.
* Osoba odpowiedzialna za komunikację z otoczeniem biznesowym firmy (z inwestorami, klientami, mediami, dostawcami itp.).
* Przedsiębiorca chcący zwiększyć efektywność komunikacji marketingowej swojej firmy.
______________________________________

PROGRAM

1. Słowo wstępu
Kto? Do kogo piszesz?
Krócej! Jak wydobyć i napisać to, co najważniejsze?
Konkretniej! Jak pisać konkretniej i treściwiej?
Mocniej! Co i jak wyróżniać?

2. Język korzyści
Język korzyści – czego możesz się „złapać” i jak to przedstawić odbiorcy?
„Co ja z tego będę miał?” Empatia – to bardzo pomaga
Przykłady (dobre i złe)
Ćwiczenie praktyczne

3. Subtelne różnice – duży efekt: jak zwiększyć skuteczność komunikatu bez zmieniania faktów
Jakie słowa działają lepiej w konkretnej sytuacji (a które słabiej)?
Ćwiczenie praktyczne – dodaj mocy tym słowom

4. Jak tworzyć nagłówki?
Rodzaje nagłówków
Co (i kto) jest najważniejsze w tworzeniu nagłówka?
Przykłady (nagłówki dobre i słabe)
Ćwiczenie praktyczne

5. Jak komunikować liczby?
Jak skuteczniej komunikować liczby?
Jak działać na wyobraźnię i zwiększyć dramaturgię komunikatu przez liczby?
Zero - szara eminencja
Jak skuteczniej komunikować upływ czasu, kwoty pieniężne?
Dokładne liczby - kiedy je stosować?

6. List biznesowy
Nagłówek
Pierwszy akapit
Zakończenie
Podpis, PS
Przykłady
Ćwiczenie praktyczne

7. Komunikacja wewnętrzna
Teksty... o nas samych. Z humorem, ale... bez idiotyzmów!
Teksty na eventy: scenariusze, opisy, wezwania do zabawy
Przykłady
Ćwiczenie praktyczne

8. Storytelling
Storytelling – jako pomysł na komunikację marki
Brand story – jak opowiedzieć ciekawą historię o Twojej marce
Co łączy wszystkie porywające historie?
Narzędzia: cztery elementy opowieści o marce
Punkty zwrotne w opowieści
Przykłady
Ćwiczenie praktyczne

9. Internet
e-mail: Pola: ”Od”, ”Temat”, treść, grafika (tak czy nie?)
Teksty na stronę www:
- tytuły
- nagłówki,
- akapity
- słowa i frazy kluczowe,
- wyróżnienia w tekście
- tabele
Przykłady
Ćwiczenie praktyczne

ĆWICZENIA PRAKTYCZNE – praca w małych grupach i indywidualna

PRZYKŁADY: teksty sprzedażowe, wizerunkowe, eventowe. Jak powstał ten slogan? Nagłówki, tytuły w akcji. Listy biznesowe, e-maile.
______________________________________


PROWADZĄCY
PRAKTYK, aktywny copywriter, reklamowy "frontowiec", trener. Senior copywriter (m.in. Ogilvy, Young & Rubicam, Polymus), projektant, właściciel studia komunikacji marketingowej. Kieruje się przesłaniem, że marketing i reklama służą finalnie sprzedaży, a nie wygrywaniu festiwali. Pracował m.in. dla Bols, Bosch, Burger King, Commercial Union, Electrolux, Era, IBM, KFC, Dar Natury, Link4, Mastercook, Masterfoods, Microsoft, Plus GSM, Porsche, Palmolive, Philip Morris, Randstad, Sony Ericsson, US Pharmacia i in.

______________________________________

INFO
Termin: 18-19 czerwca 2012
Miejsce: Warszawa, ul. Wilcza 9 (Centrum Konferencyjne WILCZA).
Cena: 1250 zł NETTO (+23% VAT).
Czas: 2 dni ćwiczeń, porad i praktycznych przykładów.

SZCZEGÓŁOWE INFORMACJE: http://www.szkoleniapraktyczne.pl/szkolenia/copywritin...
______________________________________

Dowiedz się i przećwicz: jak tworzyć skuteczniejsze materiały marketingowe. Przyjdź na to szkolenie

Nie zwlekaj, zapisz się już dzisiaj – są jeszcze wolne miejsca

Z a p r a s z a m y
_________________________________

Zobacz też nasze pozostałe szkolenia reklamowe i marketingowe:

* Jak przygotować brief kreatywny (30 maja, Warszawa)
* Kreacja skutecznej reklamy (11-12 czerwca, Warszawa)

- szczegóły na stronie http://SzkoleniaPraktyczne.pl
_________________________________
Anna Nikiel

Anna Nikiel Specjalista ds.
promocji

Temat: OFERTY SZKOLENIOWE

Szkoła Języków Obcych Shamrock zaprasza na kolejne kursy z cyklu Intensywne Letnie Kursy Językowe. Więcej informacji o tym uzyskacie pod numerem gg 28643507 oraz tu NOWOŚĆ - dzwoniąc na nasze konto SKYPE - szkola_shamrock dostępne od 8.00 do 16.00. Serdecznie zapraszamy.
Marta Sykut

Marta Sykut Psycholog/Trener
/Specjalista ds.
szkoleń Animatorów w
Ce...

Temat: OFERTY SZKOLENIOWE

Trening Asertywności

Obrazek



Obrazek


Czas trwania i cena:

8 h (jeden dzień szkolenia), 28 czerwca 2012, Warszawa, ul. Domaniewska 37A (gmach WSZ-POU)
450zł + 23% VAT = 553,50zł (przy 2 i więcej osobach z tej samej firmy 5% zniżki na 1 uczestnika)

Opis szkolenia:

Asertywność to nie tylko sztuka odmawiania, ale całościowe podejście
do funkcjonowania w życiu prywatnym i zawodowym. Asertywność to sztuka
wyrażania w sposób otwarty własnych emocji, to sposób na życie zgodnie
ze sobą oraz w zgodzie z otoczeniem. Szkolenie porusza teorię asertywności
oraz wspiera rozwój własnych praktycznych umiejętności w obszarze
asertywności zarówno w życiu zawodowym, jak i osobistym. Szkolenie uczy
stawiać granice i jasno wyrażać swoje zdanie oraz konsekwentnie realizować
założone cele.

Korzyści z udziału w treningu:

-uczestnicy zapoznają się z definicją asertywności i poznają nowoczesne teorie
na jej temat
-każdy uczestnik będzie maił możliwość zdiagnozowania własnej asertywności
i dostanie wskazówki jak ją rozwijać
-uczestnicy nabędą praktyczne umiejętności z zakresu asertywności
-uczestnicy przećwiczą i przetrenują nowo nabyte umiejętności podczas aktywnych warsztatów

Dla kogo:
Szkolenie jest skierowane do osób troszczących się o własny rozwój
osobisty zarówno w życiu prywatnym jak i zawodowym.

Program szkolenia:

1. Asertywność - wprowadzenie
• Czym jest asertywność – definicja
• Autodiagnoza własnego poziomu asertywności
i postawy (kwestionariusz)
• Postawa asertywna a postawa uległa i postawa
agresywna
• Postawa manipulacyjna
• Prawa asertywności wg. Fensterheima

2. Asertywność w praktyce – podstawowe umiejętności
• Asertywna odmowa
• Asertywna prośba
• Asertywna reakcja na krytykę
• Asertywne wyrażanie pochwały
• Asertywne przyjmowanie komplementów
• Asertywne prowadzenie rozmowy i dyskusji
• Stawianie granic zgodnie z zasadami asertywności

3. Asertywność w stosunku do siebie samego
• Monolog wewnętrzny a poczucie własnej wartości
• Zdania proasertywne oraz zakłócające asertywne
działanie

4. Asertywna obrona własnych praw
• Asertywna reakcja na krytykę
• Asertywna obrona przed agresją i niesłuszną krytyką

5. Narzędzia wspomagające asertywność
• Komunikat typu „Ja”
• Schemat ustanawiania konstruktywnych relacji
• Asertywne sposoby wyrażania gniewu
• Asertywne wdrażanie sankcji

6. Podsumowanie szkolenia – wnioski praktyczne
• Wskazówki dotyczące konkretnych technik
• Formuła ZZZ:
- Zabiorę – zabieram do swojego warsztatu techniki, które działają
- Zmienię – zmienię niektóre stare techniki aby działały lepiej
- Zostawię za sobą – stare niedziałające, nie nadające się do zmiany, zostawiam

Trener prowadzący

Marta Sykut

Trener biznesu, psycholog ,certyfikowany Praktyk NLP.
Absolwentka Wydziału Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego.
Specjalizuje się w doskonaleniu kompetencji menedżerskich,
treningach asertywności, zarządzaniu konfliktem w oparciu
o mediacje i negocjacje, wystąpieniach publicznych, zarządzaniu
sobą w stresie i w czasie. Prowadzi szkolenia w języku polskim
i angielskim. Ma za sobą 240 dni szkoleniowych dla takich firm jak:
Solid Consulting, IT School, Ignea, TELEA, BUD-Invest. Na stałe
współpracuje ze szkołą językową Helen Doron w Warszawie oraz z New Academy.
Obecnie jest Trenerem i Project Managerem w Adeptia Centrum Rozwoju Biznesu.
Jest odpowiedzialna za opiekę merytoryczną, szkolenia oraz za kontakt
z kluczowymi klientami.

Więcej informacji i zapisy:

Adeptia Centrum Rozwoju Biznesu
http://www.adeptia.pl
anna.andrzejczyk@adeptia.pl
(+48) 22 414 60 01
Marta Sykut

Marta Sykut Psycholog/Trener
/Specjalista ds.
szkoleń Animatorów w
Ce...

Temat: OFERTY SZKOLENIOWE

Zarządzanie stresem

Obrazek



Obrazek


Czas trwania i cena:

8 h (jeden dzień szkolenia), 22 czerwca 2012, Warszawa, ul. Domaniewska 37A (gmach WSZ-POU)
450zł + 23% VAT = 553,50zł (przy 2 i więcej osobach z tej samej firmy 5% zniżki na 1 uczestnika)

Opis szkolenia:

Szkolenie przedstawia teorie i definicje stresu od strony psychologicznej i praktycznej.
Pokazuje również jak zarządzać stresem w codziennych obowiązkachoraz jak otworzyć się na
zmiany. Celem szkolenia jest zmiana w postrzeganiu a także odczuwaniu objawów stresu.
Na treningu antystresowym skupiamy się na zwiększaniu świadomości objawów występujących w ciele,
oraz informacji jakie niosą ze sobą. Uczestnicy przećwiczą szereg technik relaksujących służących
do codziennego relaksu oraz techniki służące do stosowania podczas objawów silnego stresu.
Podczas warsztatu prowadzone będą treningi antystresowe i relaksacyjne (ćwiczenia wykonywane w trakcie zajęć,
w pozycji leżącej). Korzyścią ze szkolenia jest większa harmonia wewnętrzna oraz zdolność do pracy pod
zwiększoną presją bez szkody dla organizmu.

Dla kogo:

Szkolenie jest skierowane do osób, które chciałyby radzić sobie lepiej z codziennym stresem.
Mogą być to osoby zarówno pracujące w stresującym zawodzie, środowisku jak również takie, które
czują wewnętrzną potrzebę zapanowania nad emocjami życia prywatnego.

Korzyści z udziału w szkoleniu:

• Wzmocnienie umiejętności zarządzania w sytuacjach stresujących oraz w sytuacjach zmiany
• Wzmacnianie pozytywnego nastawienia do swojej pracy i życia
• Większa harmonia wewnętrzna oraz zdolność do pracy pod zwiększoną presją bez szkody dla organizmu.

Program szkolenia:

1. Wprowadzenie do zarządzania stresem w procesie zmian
• Czym jest stres i z czego wynika?
• Oczekiwania otoczenia (im trudniejsze zadanie tym większy stres)
• Proces zmiany a stres
• Pojęcie stresu optymalnego
• Stres pozytywny (chęć do pracy, przyjmowanie wyzwań)
• Stres negatywny (strach, pustka w głowie, objawy fizyczne, niechęć do podejmowania wyzwań)
• Jak zarządzać stresem?
• Techniki antystresowe i relaksacyjne

2.Stres w miejscu pracy i jego przyczyny
• Diagnoza aktualnego stresu
• Rozpoznawanie objawów fizjologicznych stresu
• Efekty stresu
• Stres a zespół
• Przyczyny stresu (przepływ informacji, wprowadzanie zmian)

3.Konstruktywne strategie radzenie sobie ze stresem oraz procesem zmian
• Koncentracja na emocjach a koncentracja na zadaniu
• Strategie ucieczkowe
• Działanie oparte na strategii poznawczej
• Techniki odzyskiwania kontroli

4.Techniki radzenia sobie w sytuacjach trudnych
• Zmiana sposobu myślenia o otaczającej nas rzeczywistości
• Treningi antystresowe i relaksacyjne (ćwiczenia wykonywane w trakcie zajęć, w pozycji leżącej)
• Trening autogenny Schulza
• Trening Jacobsona

5.Podsumowanie szkolenia – wnioski praktyczne
• Przypomnienie głównych punktów
• Omówienie wniosków z ćwiczeń
• Formuła ZZZ:
- Zabiorę – zabieram do swojego warsztatu techniki, które działają
- Zmienię – zmienię niektóre zachowania aby lepiej działać w zespole
- Zostawię za sobą – zostawię za sobą zachowania demotywujące

Trener prowadzący

Marta Sykut

Trener biznesu, psycholog ,certyfikowany Praktyk NLP.
Absolwentka Wydziału Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego.
Specjalizuje się w doskonaleniu kompetencji menedżerskich,
treningach asertywności, zarządzaniu konfliktem w oparciu
o mediacje i negocjacje, wystąpieniach publicznych, zarządzaniu
sobą w stresie i w czasie. Prowadzi szkolenia w języku polskim
i angielskim. Ma za sobą 240 dni szkoleniowych dla takich firm jak:
Solid Consulting, IT School, Ignea, TELEA, BUD-Invest. Na stałe
współpracuje ze szkołą językową Helen Doron w Warszawie oraz z New Academy.
Obecnie jest Trenerem i Project Managerem w Adeptia Centrum Rozwoju Biznesu.
Jest odpowiedzialna za opiekę merytoryczną, szkolenia oraz za kontakt
z kluczowymi klientami.

Więcej informacji i zapisy:

Adeptia Centrum Rozwoju Biznesu
http://www.adeptia.pl
anna.andrzejczyk@adeptia.pl
(+48) 22 414 60 01
Karolina M.

Karolina M. Owner, saleMordor.pl

Temat: OFERTY SZKOLENIOWE


Obrazek


ZAPRASZAMY do zapoznania się z naszą ofertą szkoleniową:

Szkolenia otwarte (Warszawa):
- Modelowanie Procesów Biznesowych - 7-8 sierpnia
- Komunikacja w zespole projektowym - 25-26 lipca;
- Komunikacja IT-Biznes - 18-19 lipca;
- Umowy na usługi i systemy IT - szkolenie - 18-19 października;
- Umowy na usługi i systemy IT-szkolenie - warsztaty - 23 listopada;

Szkolenia zamknięte:
- Analiza i przetwarzanie danych biznesowych - Excel 2007/2010
- IT-Business Alignment
- Komunikowanie zmiany (komunikacja projektów)
- Niezawodność i jakość usług IT
- Zarządzanie dojrzałością organizacji IT
- Diagnozowanie problemów IT
- Marketing usług IT
- Podstawy analizy obiektowej i notacji UML

Kontakt:
e-mail: biuro@eduFuturo.pl
tel: 794 930 124



Wyślij zaproszenie do