Temat: BEZPŁATNA konferencja CRM GigaCon
Jak rozwijać i utrzymać kontakty z klientami? Jak prowadzić kampanie sprzedażowe i jak osiągnąć właściwy efekt marketingowy, wykorzystując system CRM? - tego dowiedzą się Państwo podczas IX. edycji konferencji
CRM GigaCon. W trakcie konferencji odbędą się wykłady merytoryczne przybliżające tą tematykę.
Tematyka konferencji
• System CRM a prowadzenie kampanii sprzedażowych i marketingowych
• Zarządzanie projektami CRM
• Integracja systemów CRM i ERP
• Obsługa klienta, komunikacja i budowanie lojalności
• E-business, E-commerce
• CRM w modelu Cloud
• Call Center w rozwiązaniach CRM
• Outsourcing CRM
• Zarządzanie aplikacjami, Back Office, Front Office, EAI
• Mobilny CRM
• Jak osiągnąć właściwy efekt marketingowy, wykorzystując system CRM
Tematy wykładów merytorycznych
• Po co nam CRM - mniej oczywiste zastosowania i możliwości systemu CRM
Fryderyk Włostowski ( G+J Gruner+Jahr Polska)
• System CRM a wzrost skuteczności kampanii sprzedażowych i marketingowych. Jakie znaczenie dla tworzenia przekazów marketingowych i budowy skutecznego procesu sprzedaży ma zadawanie pytań i co wspólnego z tym ma system CRM?
Piotr Kawa (WiedzawFirmie.pl )
• Wdrożenie systemu CRM a zarządzanie zmianą organizacyjną
Tomasz Mnich (The Why Method)
Konferencja odbędzie się dnia
21.05.2012r. w hotelu
Courtyard by Marriott w Warszawie
Więcej informacji o konferencji:
http://gigacon.pl/crm
Jedyny warunek uczestnictwa to uprzednia rejestracja.
Uczestnikom zapewniamy:
- komplet materiałów konferencyjnych
- przerwę kawową
- możliwość uczestniczenia w wybranych wykładach
Jeśli Jesteście Państwo zainteresowani rozwjem swojej firmy to proszę zgłosić swoje uczestnictwo:
http://gigacon.org/crm/rejestracja
Firmy zainteresowane prezentacją rozwiązań podczas konferencji prosimy o kontakt:
marcin.skwarek@software.com.pl