Konrad
Pyra
Marketing & Business
Development Manager
Temat: INTERNET MARKETING SUMMIT 2010
INTERNET MARKETING SUMMIT 2010
09-10.06.2010 - Hotel Polonia Palace
Świat marketingu internetowego jest jednym z najdynamiczniej rozwijających się obszarów. Social media, e-handel, buzzmarketing, reklama kontekstowa, marketing rekomendacji, guerilla -> prawdziwa dżungla, w której gąszczu można bardzo łatwo zgubić drogę. My dajemy Państwu mapę!
Internet Marketing Summit 2010 to kompleksowa i wyczerpująca prezentacja najnowszych trendów e-marketingu.
Główne zagadnienia wydarzenia:
- Poza prawem - reklamą w Internautę
- Trendsetting w Internecie – korzyści
- Potencjał social media - co drzemie w społecznościach
- Marketing szeptany, Buzzmarketing, marketing rekomendacji, guerilla
- Programy lojalnościowe B2B: warto(ść) czy nie warto(ść)
- Internet a'la carte - internetowy mareketing mix
PROGRAM
Możliwość uczestnictwa on-line!
Kto powinien wziąć udział:
- dyrektorzy i kierownicy działów marketingu
- pracownicy branży reklamowej
- reprezentanci agencji reklamowych oraz agencji interaktywnych
- pracownicy odpowiedzialni za strategię internetową firmy
- osoby odpowiedzialne za wizerunek firmy
- osoby decydujące o budżetach marketingowych w mediach interaktywnych, e-commerce, w serwisach społecznościowych
i komunikacyjnych
- osoby związane z rynkiem internetowym, pracownicy portali internetowych, sklepów tradycyjnych i internetowych
- brokerzy i twórcy reklam
- pracownicy sieci reklamowych
- osoby zajmujące się badaniem rynku i monitoringiem sieciowym
- wizjonerzy i miłośnicy Internetu
zapraszam po szczegóły:
Z wyrazami szacunku,
Konrad Pyra
Marketing & Business Development Manager
Cooper Conferences by Perfect Solutions
tel. + 48 22 392 00 65
tel. kom. 604 904 939
fax + 48 22 841 10 09
kpyra@cooperconferences.pl
http://www.cooperconferences.plKonrad Pyra edytował(a) ten post dnia 20.04.10 o godzinie 11:44