Maria
B.
Niczego nie wiedzą,
niczego nie potrafią
znaleźć, bo ich ...
Temat: UBS dress code
Jakub Król:
Bo ja bym powiedział, że to jeden z elementów dbałości o klienta i obsługę, co buduje wartość dodaną, co z kolei może wpływać na to, że chociaż jeden na stu wahających się klientów doceni starania i zostanie.To moze ja dodam. UBS to nie jest taki bank, jak my znamy - typu PKO BP. To jest bank inwestycyjny oraz obslugujacy HNWI (high net worth individuals). Wiec klienci przychodza raczej swiadomie i nie z ulicy. Nie jest to bank, ktory walczy o klienta drobnego, malego - bo tacy ich w ogole nie interesuja i nie maja dla nich zadnej oferty. W Polsce (poza owym back officem) maja wylacznie private banking, ze stawka wejscia milion PLN (minimum).
Jak Malgosia npaisala - sa to "przepisy" dla sredniego personelu, ktory rzadko ma do czynienia z klientami, przynajmniej najwazniejszymi. Wiec z tego punktu widzenia troche mnie ten DC dziwi. Ale ze wszystkie szwajcarskie banki inwestycyjne sa wyjatkowo konserwatywne to z drugiej strony nie dziwi.