konto usunięte
konto usunięte
Temat: Pracownik i obsługa klienta
Pojecie niebieskiego i bialego kolnierzyka ma pochodzenie obce IMHO wiec nie musi byc wcale tak latwo rozpoznawalne.A wszystko czego potrzebujesz znajdziesz tutaj: http://www.goldenline.pl/forum/dress-code-czyli-etykie... w opisie kodu business smart.
konto usunięte
Temat: Pracownik i obsługa klienta
Chodzi mi bardziej o kolorystykę stroju i dodatki - obsługa klienta, odziez firmowa - jednakowa we wszystkich placówkachkonto usunięte
Temat: Pracownik i obsługa klienta
Ale tam wlasnie jest o kolorach np.:"Najpowszechniejszymi kolorami są: popielaty, szary, ciemny grafit, granat, czerń i ciemny brąz. Latem dochodzi do tego jeszcze jasnoszary, ecru (ale nie biały) – czyli jaśniejsze kolory. Koszule niebieskie, białe, różowe (ostatnio modne), gładkie lub w paski z długimi rękawami."
Nie widze powodu dla ktorego ten stroj firmowy powinien sie roznic od powyzszych zasad.
Co do dodatkow to mysle, ze wazny jest umiar ale to jest to miejsce, w ktorym mozna jakos zaakcentowac elementy korporacyjne.
konto usunięte
Temat: Pracownik i obsługa klienta
dziękuję za info.Czy z dodatków do odzieży można stosować apaszkę? czy to jest zbyt dużo?
konto usunięte
Temat: Pracownik i obsługa klienta
Moim zdaniem mozna ale warunkiem jest nauczenie pracownikow jak ja wiazac, zeby nie bylo za bardzo po harcersku.Generalnie wydaje mi sie, ze wada wiekszosci strojow korporacyjnych jest ich srednia jakosc i przejaskrawienie. Trzeba IMHO wywazyc miedzy oszczednoscia w sensie kosztow oraz jakoscia i wygladem tych strojow i nie przesadzic z kolorami - powinny byc stonowane, ew. znaki firmowe czy elementy nawiazujace do corporate identity dyskretne.
Powodzenia.
Agata
Mazanowska
Młodszy Kierownik
Projektu w Obsłudze
Klienta B2C
Temat: Pracownik i obsługa klienta
a mi - tak zupełnie subiektywnie - wydaje się, że wpisując się w ogólne zasady dress code'u można też kierować się kolorystyką powiązana z marką/logo firmy, pewnie, że nie mam tu na myśli różowych garsonek, jeśli np. logo (czy ogólna kolorystyka związana z brandem jest różowa) ale na przykład jakieś dyskretne dodatki w tym kolorze...poza tym będzie to też zależało od branży - czy to będzie taki ścisły smart, czy coś luźniejszego (np. branża rozrywkowa, młodsza grupa odbiorców)
a najważniejsze wg mnie jest, że - jeśli to ma być odzież służbowa, jednakowa dla wszystkich - aby była uszyta z dobrych jakościowo, naturalnych tkanin, bo najbardziej żenujące jest kiedy te "mundurki" są ze złej jakości tkaniny, wtedy nawet najlepiej dobrany code i krój nie pomoże :(
konto usunięte
Temat: Pracownik i obsługa klienta
dzięki za wasze wsparcie, dam znać jak wygląda nasz model stroju słuzbowego i poproszę wówczas o ocenę:)konto usunięte
Temat: Pracownik i obsługa klienta
Kolorystyka stroju jest powiązana z logo, zostaje nauka wiązania apaszki bo z krawatami to raczej nie ma problemu.
Paweł
Joczewski
Pilot Liniowy,
Własna działaność
Temat: Pracownik i obsługa klienta
W mojej opinii jeżeli będziecie na etapie poszukiwań profesjonalnego wsparcia w zakresie tego jak należy obsługiwać klientów to tutaj jak najbardziej mogę polecić Wam do sprawdzenia bardzo dobry artykuł - https://moviement.pl/jak-obslugiwac-klienta-by-chcial-d... z którego będziecie mogli dowiedzieć się więcej i co najważniejsze wprowadzić te zmiany w życie, aby jeszcze lepiej zarządzać swoim biznesem.Podobne tematy
Następna dyskusja: