konto usunięte

Temat: Pracownik i obsługa klienta

Mam pytanie do znawców: jaki strój służbowy jest jak najbardziej wskazany przy obsłudze klienta (dla kobiety i mężczyzny) - jakie kolory? czy pojęcie niebieskiego i białego kołnierzyka nadal obowiązuje?

konto usunięte

Temat: Pracownik i obsługa klienta

Pojecie niebieskiego i bialego kolnierzyka ma pochodzenie obce IMHO wiec nie musi byc wcale tak latwo rozpoznawalne.

A wszystko czego potrzebujesz znajdziesz tutaj: http://www.goldenline.pl/forum/dress-code-czyli-etykie... w opisie kodu business smart.

konto usunięte

Temat: Pracownik i obsługa klienta

Chodzi mi bardziej o kolorystykę stroju i dodatki - obsługa klienta, odziez firmowa - jednakowa we wszystkich placówkach

konto usunięte

Temat: Pracownik i obsługa klienta

Ale tam wlasnie jest o kolorach np.:

"Najpowszechniejszymi kolorami są: popielaty, szary, ciemny grafit, granat, czerń i ciemny brąz. Latem dochodzi do tego jeszcze jasnoszary, ecru (ale nie biały) – czyli jaśniejsze kolory. Koszule niebieskie, białe, różowe (ostatnio modne), gładkie lub w paski z długimi rękawami."

Nie widze powodu dla ktorego ten stroj firmowy powinien sie roznic od powyzszych zasad.

Co do dodatkow to mysle, ze wazny jest umiar ale to jest to miejsce, w ktorym mozna jakos zaakcentowac elementy korporacyjne.

konto usunięte

Temat: Pracownik i obsługa klienta

dziękuję za info.
Czy z dodatków do odzieży można stosować apaszkę? czy to jest zbyt dużo?

konto usunięte

Temat: Pracownik i obsługa klienta

Moim zdaniem mozna ale warunkiem jest nauczenie pracownikow jak ja wiazac, zeby nie bylo za bardzo po harcersku.

Generalnie wydaje mi sie, ze wada wiekszosci strojow korporacyjnych jest ich srednia jakosc i przejaskrawienie. Trzeba IMHO wywazyc miedzy oszczednoscia w sensie kosztow oraz jakoscia i wygladem tych strojow i nie przesadzic z kolorami - powinny byc stonowane, ew. znaki firmowe czy elementy nawiazujace do corporate identity dyskretne.

Powodzenia.
Agata Mazanowska

Agata Mazanowska Młodszy Kierownik
Projektu w Obsłudze
Klienta B2C

Temat: Pracownik i obsługa klienta

a mi - tak zupełnie subiektywnie - wydaje się, że wpisując się w ogólne zasady dress code'u można też kierować się kolorystyką powiązana z marką/logo firmy, pewnie, że nie mam tu na myśli różowych garsonek, jeśli np. logo (czy ogólna kolorystyka związana z brandem jest różowa) ale na przykład jakieś dyskretne dodatki w tym kolorze...
poza tym będzie to też zależało od branży - czy to będzie taki ścisły smart, czy coś luźniejszego (np. branża rozrywkowa, młodsza grupa odbiorców)

a najważniejsze wg mnie jest, że - jeśli to ma być odzież służbowa, jednakowa dla wszystkich - aby była uszyta z dobrych jakościowo, naturalnych tkanin, bo najbardziej żenujące jest kiedy te "mundurki" są ze złej jakości tkaniny, wtedy nawet najlepiej dobrany code i krój nie pomoże :(

konto usunięte

Temat: Pracownik i obsługa klienta

dzięki za wasze wsparcie, dam znać jak wygląda nasz model stroju słuzbowego i poproszę wówczas o ocenę:)

konto usunięte

Temat: Pracownik i obsługa klienta

Kolorystyka stroju jest powiązana z logo, zostaje nauka wiązania apaszki bo z krawatami to raczej nie ma problemu.
Paweł Joczewski

Paweł Joczewski Pilot Liniowy,
Własna działaność

Temat: Pracownik i obsługa klienta

W mojej opinii jeżeli będziecie na etapie poszukiwań profesjonalnego wsparcia w zakresie tego jak należy obsługiwać klientów to tutaj jak najbardziej mogę polecić Wam do sprawdzenia bardzo dobry artykuł - https://moviement.pl/jak-obslugiwac-klienta-by-chcial-d... z którego będziecie mogli dowiedzieć się więcej i co najważniejsze wprowadzić te zmiany w życie, aby jeszcze lepiej zarządzać swoim biznesem.

Następna dyskusja:

obsługa konferencji




Wyślij zaproszenie do