Agnieszka S.

Agnieszka S. koordynator badań
klinicznych /
specjalista
pielęgniarstw...

Temat: obsługa konferencji

Witam wszystkich,
potrzebuję Waszej rady w kwestii DC w przypadku obsługi konferencji. Od razu uprzedzam, że jestem laikiem w DC, wiem tylko to, czego uczę się z obserwacji - pewnie nie zawsze trafionych. Zbliża się czas kiedy razem z grupą przyjaciół obsługujemy dużą konferencję medyczną. Jaki ubiór (głównie jakie kolory) obowiązują PANIE przy takim zajęciu (Biuro konferencji -rejestracja itp,). Generalnie przyjmujemy że obowiązuje nas "elegancki" ubiór - nie mamy "służbowych t-shirtów" itp, konferencja trwa od 8.00 - 19.00 + "get together party" - końcówka czerwca - co proponujecie - do pracy i na imprezę? Będę wdzięczna za pomoc.Agnieszka Serafin edytował(a) ten post dnia 28.05.10 o godzinie 21:48
Maria B.

Maria B. Niczego nie wiedzą,
niczego nie potrafią
znaleźć, bo ich ...

Temat: obsługa konferencji

Powinnyscie byc po prostu ubrane business. A co to znaczy znajdziesz tutaj:
http://www.goldenline.pl/forum/764570/kody-dress-code
Agnieszka S.

Agnieszka S. koordynator badań
klinicznych /
specjalista
pielęgniarstw...

Temat: obsługa konferencji

dzieki, tak właśnie myślałam. Zastanawiam się tylko czy jest jakaś zasada co do tego jakie kolory obowiązują. Spotkałam się z tym, że w godzinach przedpołudniowych raczej jasne, a w popołudniowych grafit /czarne. Czy to ma jakieś potwierdzenie w DC czy to tylko czyjś wymysł?
Maria B.

Maria B. Niczego nie wiedzą,
niczego nie potrafią
znaleźć, bo ich ...

Temat: obsługa konferencji

Generalnie tak, ale zalezy to nie tylko od pory dnia, ale takze pory roku. Poza tym tak jak w przypadku mezczyzn czarny garnitur jest rzeczywiscie wieczorowy, tak w przypadku kobiet juz nie.
Agnieszka S.

Agnieszka S. koordynator badań
klinicznych /
specjalista
pielęgniarstw...

Temat: obsługa konferencji

ok dzięki!!! :-)

Następna dyskusja:

Pracownik i obsługa klienta




Wyślij zaproszenie do