Maciej
Makowski
Specjalista z
zakresu zarządzania,
sprzedaży i
marketingu
Temat: Najważniejsze cechy / kompetencje Doradcy Klienta
Model kompetencyjny zawiera zbiór cech, jakie powinni, a wręcz muszą posiadać efektywni Doradcy Klienta. Na kompetencje składają się umiejętności, wiedza oraz postawy.Na podstawie własnego doświadczenia opracowałem model kompetencji, który składa się:
- Wiedzy twardej, czyli znajomość procedur i ich stosowanie, a także wiedzy na temat oferowanych produktów, jak również konkurencji.
- Orientacji na wyniki, motywacji i zaangażowania.
- Wiedzy miękkiej: planowanie, organizacja czasu pracy, budowanie relacji, mowa niewerbalna, analiza potrzeb, prezentacja produktu, zbijanie obiekcji, zamknięcie sprzedaży, negocjacje, umiejętność rozwiązywania problemów...
A według Ciebie jakie są najważniejsze cechy / kompetencje Doradcy Klienta? Napisz na forum lub na skrzynkę doradca@franczyzabanku.pl
Ten post został edytowany przez Autora dnia 05.01.15 o godzinie 20:59