Anna Kowalska

Anna Kowalska Zapraszam do
współpracy coachów i
trenerów

Temat: Zacznij być rozpoznawalny jako ekspert!

Zastanawialiście się kiedyś, jak magazyny i programy telewizyjne odnajdują ekspertów do przeprowadzenia wywiadów z określonych dyscyplin?
- szukają w sieci, tak jak każdy kto potrzebuje porady na jakiś temat.

Oto 5 kroków, które pomogą Ci osiągnąć rozpoznawalność, jakiej potrzebujesz:

1. Udowodnij
Zwyczajne informowanie, że jesteś ekspertem nie wystarczy. Czy napisałeś/aś już jakieś artykuły, lub książki? Czy masz historie sukcesu, z którymi możesz się podzielić? Czy ktoś może potwierdzić Twoje umiejętności?
Twoja ekspertyza jest tak silna, jak silne są na nią dowody.

2. Wyjdź wszystkim naprzeciw
Odwiedzaj, rejestruj się na stronach oraz forach dotyczących Twojej branży i udzielaj się. Publikuj artykuły – oczywiście zajmuje to trochę czasu i pracy, ale efekt jest tego warty. Jeśli brakuje Ci odpowiednich umiejętności możesz zawsze zatrudnić wykwalifikowanego copywritera.

3. Zrzeszaj się online

Tak jak GoldenLine, istnieje wiele serwisów, na których można założyć swój profil opisujący ekspertyzę, a także zyskać wiele wartościowych kontaktów.

4. „Wygoogluj” się
Czy, gdy wpiszesz swoje imię i nazwisko w wyszukiwarce wyskakuje jedynie Twój profil na Facebooku? Jeśli tak, to czas na wynajęcie specjalisty ds. SEO.
Pomyśl, jeżeli sam nie możesz odnaleźć siebie, nie mogą tego zrobić także Twoi potencjalni klienci.
Oczywiście, aby inni łatwo Cię wyszukali należy mieć własną stronę internetową, najlepiej z Twoim nazwiskiem w domenie.

5. Podtrzymuj i wzmacniaj swoją obecność
W momencie, gdy już jesteś widoczny/a dla innych, podtrzymuj swoje działania, udzielaj się, bądź pierwszą osobą, która zawiadamia o nowinkach i wyraża swoją opinię. Bądź czujny/a i śledź swoją konkurencję.