Anna Kowalska

Anna Kowalska Zapraszam do
współpracy coachów i
trenerów

Temat: Twój nagłówek, Twoja marka

Dla większości coachów, podstawowym celem jest zdobycie klientów, aby podtrzymać swój biznes coachingowy. Dobrym sposobem jest stworzenie swojego profilu na różnych stronach, takich jak np. Bogaty Umysł.
Najważniejsza informacja, to pierwsza informacja o Tobie – Nagłówek.

Upewnij się, że pierwszą rzeczą jest wyjaśnienie tego, co robisz. Przez to, co robisz, należy rozumieć co robisz dla klientów. Oznacza to cele oraz rezultaty, jakie chcą osiągnąć Twoi klienci. Bez względu, czy jest to kariera, rozwój biznesu, zdrowie, czy odnalezienie szczęścia – upewnij się, że Twój nagłówek zawiera właśnie te korzyści.
Kto i co – to dwie podstawowe rzeczy, które powinien zawierać nagłówek
Użyj przekonujących słów, ponieważ masz na to niewiele miejsca.

Umieść słowa kluczowe, aby ludzie szukający konkretnego specjalisty trafili na Ciebie. Czy jesteś coachem kariery, coachem NLP, czy trenerem osobistym, to właśnie te słowa rozwieją wszelkie wątpliwości.

Zawołanie do akcji (CTA)
Marketing zawsze dobrze działa, jeśli nawołujesz ludzi do wykonania określonej czynności. Podczas, gdy głównym celem Twojego nagłówka jest wyjaśnienie tego, co robisz, to również świetne miejsce do poproszenia osób o działanie.
Np. „Przeczytaj rekomendacje moich klientów”, „Odbierz darmowy poradnik/szkolenie/nagranie audio”, „Napisz do mnie, a pierwsze spotkanie będzie darmowe”.
Głównie chodzi o zaproszenie ludzi do uzyskania dostępu do czegoś, co w przyszłości spowoduje, że będą Twoimi klientami. Najlepiej, gdy przekierujesz ich na własną stronę internetową, gdzie zadziała Twój system sprzedaży.