Anna Kowalska

Anna Kowalska Zapraszam do
współpracy coachów i
trenerów

Temat: Przygotuj swój własny film promocyjny!

Na pewno nie jeden z was wie, jak skutecznym narzędziem może być film promocyjny.
Dzięki temu szybciej i łatwiej przedstawisz swoje usługi klientom, a oni w krótszym czasie będą mogli podjąć decyzje, czy chcą z nich skorzystać.

Jednak wiele osób zapomina o ważnych elementach dobrego filmu promocyjnego.

Jak więc przygotować taki film?
Oto kilka wskazówek:

1. Przede wszystkim scenariusz.

To jeden z najważniejszych elementów. Scenariusz musi być interesujący, zabawny i informujący.
Na początku może to być np. krótka historyjka.
Pamiętaj, że obojętnie, czy jest to produkt, czy usługa, pierwsze 7 sekund decyduje o tym, czy ktoś będzie chciał oglądać dalej. Ważne, żeby Twój przekaz był również jasny i zrozumiały.
Całość powinna trwać ok. 1-2 minuty.

Pamiętaj o tych kluczowych elementach:
- zaadresuj konkretny problem, który możesz rozwiązać
- określ cele swoich klientów
- wytłumacz jak Twoje usługi mogą pomóc w rozwiązaniu ich problemu i osiągnięciu celu
- dlaczego to akurat Ciebie powinni wybrać – co takiego oferujesz, czego inni nie mają?
- Call – To – Action! Czyli, jasne nawołanie do akcji. Powiedz oglądającym, żeby zajrzeli na Twoja stronę internetową, polubili na Facebooku, zakupili Twój produkt lub zwyczajnie zadzwonili.
W gruncie rzeczy czym jest film promocyjny bez zwrotu z inwestycji?

2. Upewnij się, że Twój film jest atrakcyjny wizualnie.

Statyczne ujęcie Twojej mówiącej głowy na pewno nie będzie zbyt interesujące dla oglądających. Zamiast tego pokuś się o zastosowanie animacji, efektów lub różnych ujęć.
Oczywiście nie każdy może pochwalić się zdolnościami animacyjnymi. Warto wtedy wydać parę groszy na profesjonalne studio.

3. Przetestuj swój film.

Zanim wypuścisz go w eter, wyślij go do swoich znajomych, rodziny lub innych osób, które nie wiedzą czym się zajmujesz i poproś o szczerą opinię. Czy wszystko zrozumieli, czy podoba im się forma, czy wyraziliby chęć podjęcia akcji? Każdy popatrzy na Twój film z innej perspektywy, co pozwoli Ci udoskonalić Twój przekaz.

Czy macie jeszcze jakieś wskazówki?

A może przygotowaliście już taki film? Podzielcie się nim w komentarzu!Ten post został edytowany przez Autora dnia 12.09.14 o godzinie 11:28