Anna Kowalska

Anna Kowalska Zapraszam do
współpracy coachów i
trenerów

Temat: Czy warto fundować swoim klientom darmowe szkolenia/sesje...

To tak, jak rozdawanie swojej "próbki" produktu.
Jakie macie z tym doświadczenia?
Justyna P.

Justyna P. Właściciel, Trener,
TAM Justyna
Pokładnik

Temat: Czy warto fundować swoim klientom darmowe szkolenia/sesje...

I tak, i nie :)

Z jednej strony umożliwia to poznanie firmy, jej stylu - w przypadku szkoleń mojej firmy to ważne, żeby ludzie zobaczyli nasz styl prowadzenia szkoleń i dzięki temu poznali różnicę między nami a innymi firmami- tego nie można opowiedzieć. W ten sposób można przekonać do siebie i że pewne tematy można przekazać ciekawie, aktywnie i efektywnie.
Z drugiej strony, mam wrażenie, że darmowe szkolenia i ich wartość są niedoceniane przez uczestników (czasem nawet uczestnicy się zgłaszają i nie przychodzą, termin zmienia się kilka razy itp.).
Zbigniew Heryng

Zbigniew Heryng Psycholog, trener,
coach.

Temat: Czy warto fundować swoim klientom darmowe szkolenia/sesje...

Cześć
Na teraz króciutko, tylko w tej kwestii. Mam nieliczne, ale raczej niedobre doświadczenia z takimi "prezentacjami", ale może po prostu źle je poprowadziłem, zbyt naiwnie wierząc w sprzedaż dokonaną?
Bardziej posłużyły jako pewien wzorzec do naśladowania i wykorzystania przez innych, czytaj znajomych trenerów, którzy już wcześniej byli wybrani do zrobienia zlecenia. Oczywiście, nie byłem jedynym, który dostarczył konspektu i pokazał parę ćwiczeń. To wg mnie często taka sprytna sztuczka.
Zgadzam się też, że co za darmo, to nie jest doceniane jako wartość.
A jeśliby to miała być jedyna forma przekonania Klienta do siebie, to trochę za mało. Nie macie takich doświadczeń z kupowaniem czegoś, co kupiłyście tylko dlatego, że Wam to świetnie sprzedano?
Dla mnie taka prezentacja to wciąż element procesu sprzedażowego, bo oceniającymi też zwykle nie są późniejsi uczestnicy szkolenia, ani też osoby najbardziej zainteresowane, które zbiorą efekty.
Acha, jest jeszcze wątek "to taka trudna / wymagająca grupa" ...
Mariusz Bilski

Mariusz Bilski Coach,Trener
biznesu, Specjalista
d/s HR. Właściciel
KMB ...

Temat: Czy warto fundować swoim klientom darmowe szkolenia/sesje...

Moim zdanie warto.



Wyślij zaproszenie do