Bartek Sońta

Bartek Sońta Information Security
Manager

Temat: Zaproszenie do wspolpracy przy projekcie apocalypse.pl

Witam, Chcialbym zaprosic was do udzialu w projekcie Apocalypse.pl –
projekt post-apokaliptycznej gry internetowej, dostępnej przez przeglądarkę.

Na chwile obecna szukamy zgranego zespolu programistow ktorzy beda w stanie kontynuowac prace nad silnikiem gry. Wspolpraca opierac sie bedzie na oficialnych udzialach w projekcie (do 49% udzialow).
W przeciwienstwie do wielu start upow jestesmy w stanie pokazac dzialajaca, publiczna alpha wersje gry.

Silnik gry oparty jest o Django Framework aczkolwiek wiele zapytan do SQLa zostalo zoptymalizowanych (to ma sie skalowac na 50k userow na HA server).

Materiały dotyczące gry takie jak prace koncepcyjne, tapety, a także informacje dotyczące mechaniki i wyglądu interfejsu możecie obejrzeć też na naszym blogu [url] http://blog.apocalypse.pl [/url]

Model biznesowy opeira sie o konta premium. Gra ma być dostępna w wielu krajach, i wg. naszych estymacji przy 0,5%-1% płacących użytkowników, już przy 20000 graczy jest w stanie przynosić stały i stabilny przychód.

Czekam na wszelkie pytania. Jeśli jesteście realnie zainteresowani, wtedy podpiszemy NDA i możemy zacząć rozmawiać o konkretach. Będę mógł też Wam wysłać najnowszą wersję dokumentacji.

konto usunięte

Temat: Zaproszenie do wspolpracy przy projekcie apocalypse.pl

Czy dobrze rozumiem że nie płacicie? :)

konto usunięte

Temat: Zaproszenie do wspolpracy przy projekcie apocalypse.pl

Bardzo mi się podoba ten model współpracy. Najpierw NDA, potem robota za darmo, a potem nieokreślona kasa, zależna od poplątanej umowy. Chciałem zauważyć, że 10% udziału w projekcie nie oznacza jakiejkolwiek kasy. Chciałem też zauważyć, że przychód w wysokości milionów może nie dać milionów dochodu. Miliony dochodu nie oznaczają, że wspólnicy cokolwiek dostaną. A jeść trzeba.

Stabilny przychód będzie już przy jednym płacącym użytkowniku. Co nie znaczy, że się zarobi.
Bartek Sońta

Bartek Sońta Information Security
Manager

Temat: Zaproszenie do wspolpracy przy projekcie apocalypse.pl

Poniekad kazdy z was ma racje,
Panie Szymonie, nikt tutaj nie chce nikogo oszukac ani nie szukamy "darmowej sily roboczej". Prosze pamietac ze na chwile obecna za projektem stoja 2 osoby a nie firma ktora zatrudnia praktykantow zeby rozwijala aplikacje sprzedawana pozniej za "grube miliony".

Oferujemy do 49% udzialow zapisanych w postaci umowy gdzie nie ma zadnych przypisow malym druczkiem.

Szukamy calego, zgranego teamu programistow- firmy zainteresowanej takim projektem ktora rozumie rynek i potrafi oszacowac ile i jak szybko jest w stanie na tym zarobic ale co wiecej ktora wie jak doprowadzic taki projekt do konca.

Jest to raczej chec oddania tego co mamy na chwile obecna niz szukanie "programistow z lapanki" ktorzy nie wiedza na co sie pisza.

Obecnie projekt jest w zawieszeniu i post na grupie Django (oraz innych) jest ostatnia deska ratunku dla tej gry- Jesli ona sie nie powiedzie to bedziemy chcieli sprzedac grafike i np. silnik mapy do firm tworzacych gry mobilne. Ja sam zainwestowalem w ten projekt sporo czasu oraz cala roczna pensje przecietnego zjadacza chleba i w dalszym ciagu utrzymuje serwery, domeny itp bo mam cicha nadzieje ze apocalypse.pl nawet jesli nie przyniesie dochodow rodem plemiona.pl to stanie sie wizytowka calego teamu.

konto usunięte

Temat: Zaproszenie do wspolpracy przy projekcie apocalypse.pl

Normalnym rozwiązaniem takich problemów w biznesie jest szukanie inwestora, nie darmowej siły roboczej. Jeżeli nie da się żadnego inwestora przekonać do pomysłu, to jest to zapewne kiepski pomysł na biznes.

konto usunięte

Temat: Zaproszenie do wspolpracy przy projekcie apocalypse.pl

W sumie - taki ogame, tylko dopiero zaczynacie. No dobra, bardziej trawianie, czy inne takie. To już jest i jest tego dużo. Teraz, żeby błysnąć - trzeba by zrobić coś bardziej RTSowego. FPSy też już są, za darmo, z sensownie zrobioną fizyką. Jak by zrobić coś w stronę starcrafta, duży ciekawy świat... No, tego jeszcze nie ma, ale to jest zupełnie inna skala problemu, no i inne narzędzia. Pytanie też, jak zaproponować taką grę, żeby to miało sens, nie mówię tu o zbilansowaniu jednostek, ale o samym systemie gry - jak to zrobić, żeby się ludziom opłacało siedzieć i grać, a z drugiej strony, żeby nie było tak, że jak tylko odejdą to nie ma opcji - ktoś ich czyści - do zera. Słabe to jest, jak się poszło do sklepu - a tu budynki zniszczone i armię trzeba zbierać od nowa.

konto usunięte

Temat: Zaproszenie do wspolpracy przy projekcie apocalypse.pl

Obawiam się, że gdyby gra Wam wypaliła, do drzwi zapukałby prawnik Bethesda Softworks i oskarżył o plagiat Fallouta.

Następna dyskusja:

poszukuje osoby do wspolpra...




Wyślij zaproszenie do