Jacek Kotarbiński kotarbinski.com
Temat: POPAI Digital Awards 2011
W imieniu POPAI Poland The Global Association for Marketingat-Retail oraz globalnego stowarzyszenia POPAI, chciałbym zaprosić
do udziału konkursie na najlepsze nośniki cyfrowe: kioski
multimedialne, systemy digital signage (POPAI Digital Awards 2011).
Konkurs odbędzie się w ramach III Międzynarodowego Kongresu
Shopper Marketingu, który odbędzie się w dniach 2-3 czerwca
2011r. w Warszawie.
Ogłoszenie wyników i gala: 2 czerwca.
Szczegółowe informacje oraz procedurę zgłoszenia, znajdą
Państwo w poniższych plikach.
Termin przyjmowania zgłoszeń: 30 kwietnia 2011r.
Informacje POPAI Digital Awards 2011
(pdf)
POPAI Digital Awards, jest konkursem na najlepsze rozwiązania
cyfrowe: infokioski, kioski multimedialne, systemy digital dignage,
zawartość treściowa (content) kampanii reklamowych realizowanych
na nośnikach cyfrowych itp.
W jury POPAI Poland Awards zasiadają między innymi jurorzy z firm:
COCA-COLA HBC POLSKA, AKADEMIA LEONA KOŹMIŃSKIEGO, NESTLE POLSKA,
AGROS NOVA, BAYER HEALTHCARE, WYBOROWA S.A., KOMPANIA PIWOWARSKA
S.A., MEMRB Poland oraz redaktorzy naczelni wiodących magazynów
marketingu: Brief, Marketing w Praktyce i Marketing przy Kawie.
W dotychczasowych konkursach uczestniczyły rozwiązania P.O.S. oraz
rozwiązania cyfrowe zaprojektowane i wdrożone dla takich firm jak:
GRUPA ŻYWIEC, BACARDI-MARTINI POLSKA, WYBOROWA S.A., CEDC POLSKA,
PEPSI-COLA GB, RED BULL, COCA-COLA, MARS POLSKA, FRITO LAY, KRAFT
FOODS, CADBURY WEDEL, Reckitt Benckiser, PANASONIC EUROPE, L`OREAL,
AVON, PROCTER&GAMBLE, SUBWAY, ŚNIEŻKA S.A., MICROSOFT, MIELE,
EURO-NET, SAMSUNG ELECTRONICS, MERIDA POLSKA, MATTEL, BRITISH
AMERICAN TOBBACO, PHILIP MORRIS POLSKA, P4 Play, AMICA WRONKI,
PHILIPS , UNILEVER, Prima - Sara Lee Coffee and Tea i inne. Otwarta
dla publiczności będzie wystawa POPAI Poland Awards oraz Digital
Communication Showroom. Prezentowane będą na nich najciekawsze
rozwiązania wspierające zarządzanie produktem w miejscu
sprzedaży.