![Łukasz Kosałka](https://static.goldenline.pl/user_photo/074/user_166730_b3eef1_basic.jpg)
Łukasz Kosałka Logistyka
Łukasz Kosałka Logistyka
konto usunięte
Jacek
W.
starszy specjalista
badawczo-techniczny
PIMB
konto usunięte
Adam Kulesza:To identycznie jak ja w Golfie MKV :) tyle że czekam aż gwara minie :) Dopiero 3 tyg. ma i 1000 Km przebiegu :)
Ja również jesetm fanem TDI. Moja Octavia ma 101KM i 240NM i włąśnie za moment obrotowy uwielbiam silniki TDI. Przy wyprzedzaniu wystarczy mi 2000 obr. i auto "ciągnie" na każdym biegu.
W palnach mam już nowy program który podniesie parametry na 140KM i 320MN :)
Damian
Kowalski
Engineering Section
Manager - UTC
Aerospace Systems
konto usunięte
konto usunięte
konto usunięte
Karol
Z.
Programista,
elektronik
konto usunięte
konto usunięte
Karol
Z.
Programista,
elektronik
Sławomir Sowa:Heh, nie mają tak pięknej, ale mają piękniejszą ... pracę silnika niż benzyna. :)
Witam i potwierdzam powyższe opinie :)
Klekot to jest to......:). Szkoda tylko, że dieselki nie mają tak pięknej pracy silnika jak benzyniaki (zwłaszcza z sportowym tłumikiem). No ale są za to inne zalety :).
konto usunięte
Rafał Ż. nigdy nie mów nigdy
Jacek
W.
starszy specjalista
badawczo-techniczny
PIMB
Jacek
W.
starszy specjalista
badawczo-techniczny
PIMB
Jacek W.:
Pawle,
dzięki za wsparcie naukowe dotyczące Nm i kW.
Moja wypowiedź miała nieco inny cel. Chodziło mi o zwrócenie uwagi na chaos, jaki panuje tutaj. Moim zdaniem zabierają tu głos ludzie, którzy czują traktory, a więc powinni również czuć różnicę między KW a kW, NM a Nm, KM a km.
W każdym razie dzięki za odzew :)
konto usunięte
Karol Z.:
Po prostu ten klekot. :>
Następna dyskusja: