Magda S.

Magda S. Marketing and Events
Manager, SSC Heroes

Temat: Advanced Direct Search – nowa usługa rekrutacyjna Cpl Jobs

Mimo coraz łatwiejszego dostępu do potencjalnych kandydatów wciąż największym wyzwaniem na rynku rekrutacji pozostaje dotarcie do tej najwęższej grupy najlepiej wykwalifikowanych pracowników. Problemem jest tu nie tylko zachęcenie ich do rozmowy o nowych perspektywach pracy, ale dotarcie do nich z informacją o takich możliwościach. Najbardziej pożądani przez rynek specjaliści są najtrudniej dostępni i najdrożsi w kontekście inwestycji w proces ich pozyskania.

Advanced Direct Search – nowa usługa rekrutacyjna uruchomiona przez Cpl Jobs jest odpowiedzią na te bardzo konkretne potrzeby biznesu. Pozwala zidentyfikować unikalnych na rynku specjalistów i dotrzeć do nich bespośrednio, wyłączając najczęściej nieskuteczne w tym przypadku kanały ogłoszeń masowych czy social media.

“Advanced Direct Search jest pożądanym narzędziem dotacia do kandydatów. 90% procesów rekrutactyjnych prowadzonych przez nas w sektorze finansowym opiera się o wykorzystanie tej metody. To, co nasi Kienci cenią w Advanced Direct Search to przede wszystkim skrócenie trwania procesu rekrutacji o połowę. Starannie wyselekcjonowane profile kandydatów wysyłane są do Klienta już po tygodniu.” – mówi Magdalena Kamińska, Finance, Banking & Accountancy Recruitment Consultant w Cpl Jobs.

Dlaczego Advanced Direct Search ma przewagę nad innymi metodami dotarcia do kandydata?

- pozwala na dotarcie do specjalistów nieaktywnych na rynku pracy,
- pozwala na dotarcie do specjalistów, nawet jeśli nie posiadają profili na na profesjonalnych portalach społecznościowych, takich jak Goldenline czy LinkedIn,
- zakłada wykluczenie z procesu rekrutacyjnego kandydatów nie spełniających wymagań merytorycznych i kompetencyjnych,
- pozwala na precyzyjną analizę branży i potencjału specjalistów aktywnych na danym rynku,
- pozwala na zoptymalizowanie działań rekrutacyjnych i oszczędność czasu.

Kiedy warto zdecydować się na Advanced Direct Search?

- gdy firmie zależy na szybkim, precyzyjnym i dyskretnym przeprowadzeniu procesu rekrutacyjnego,
- gdy poszukiwani są specjaliści o unikalnych kwalifikacjach i doświadczeniu,
- gdy poszukiwani specjaliści nie są aktywni na rynku pracy,
- gdy firmie zależy na zminimalizowaniu ryzyka zatrudniania niewłaściwej osoby.