konto usunięte
Temat: Portfolio niedoświadczonego adepta copywritingu
Witajcie ludzie dobrej woli!Jako rybka w morzu pełnym rekinów mam pytanie dotyczące startu w copywritingu, a konkretnie samego portfolio.
Niedawno chciałem rozkręcić kampanię reklamową dla jednej z łódzkich firm, ale jak się dowiedziałem ich zarząd nie jest zainteresowany w ogóle jakąkolwiek formą reklamy - nie tylko moimi pomysłami, ale również ludzi mających doświadczenie w branży. Cóż począć?
Niemniej sama praca przy wymyślaniu koncepcji, tworzeniu sloganów itd., itp., zaintrygowała mnie do tego stopnia, że postanowiłem spróbować wkręcić się w copywriting bardziej. W tym celu poprosiłem o poradę znajomego zatrudnionego w jednej z dużych korporacji, który na co dzień współpracuje ze etatowymi copywriterami. Jeden z rzeczonych copywriterów doradził mi, abym napisał kilka sloganów, txtów dla fikcyjnych produktów (tzn. wymyślonych przeze mnie marek) i z takim portfolio spróbował poszukać stażu w poważnej agencji reklamowej. Miałyby to być txty pokazujące moją pomysłowość i znajomość tematu.
Wcześniej pisałem artykuły dla portali oraz czasopism z zakresu popkultury, sztuki i nauki, ale reklama zawsze mnie interesowała. Według opinii osób, z którymi przyszło mi współpracować posiadam 'lekkie pióro', także odzew czytelników był pozytywny.
Pytanie zatem brzmi...
Co myślicie o założeniu własnej www, która zawierałaby takie portfolio, a następnie szukania stażu w agencji reklamowej?Daniel M. edytował(a) ten post dnia 23.08.10 o godzinie 16:44