Karolina C Dulnik

Karolina C Dulnik Ekspertka w
dziedzinie
komunikacji
wewnętrznej,
interpers...

Temat: Kulturalna hossa

- Celujemy w klienta biznesowego. Nie boimy się nadchodzącego kryzysu. Im droższe imprezy, czyli im większa międzynarodowa gwiazda, tym tańsza impreza dla miasta, bo tylu jest chętnych par t nerów biznesowych - t ł umaczy Filip Berkowicz. - Nie przewiduję, żeby któryś ze strategicznych partnerów chciał zre zygnować - dodaje Marek Żydowicz, szef Plus Camerimage z Łodzi.

Wielu naszych rozmówców twierdziło, że to właśnie podczas kryzysu (jeśli rzeczywiście będzie on w Polsce taki dotkliwy) władzom miast oraz sponsorom będzie się łatwo wypromować, np. organizując dar mowe koncerty światowych gwiazd.


całość na metro.pl

Co Wy sądzicie na ten temat? Co obserwujecie?

konto usunięte

Temat: Kulturalna hossa

Niestety, z punktu widzenia biznesu sytuacja nie wyglada tak optymistycznie. Kumulacja srodków na czarna godzine, w wiekszosci przypadkow odbija sie na budżetach marketingowych. Tak tez wiele sygnalizuje znaczne zmniejszenie swej aktywnosci promocyjnej.

Jednak z moich obserwacji wynika, ze nie do konca dotyczy to wydatkow sponsoringowych.
Wszytsko uzaleznione jest od postrzegania sponsoringu przez
decydentow oraz umiejscowienia w firmie komorki decydujacej o zaangazowaniu w sponsoring.
Sponsoring nie jest przeciez typowa forma reklamy, jest forma komunikacji z otoczeniem - a w sytuacjach kryzysowych wlasnie dialog sprawdza sie najlpiej.



Wyślij zaproszenie do